• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Concursul national The Great Business Challenge: o provocare pentru tinerii care vor sa se afirme in lumea afacerilor

Concursul national The Great Business Challenge: o provocare pentru tinerii care vor sa se afirme in lumea afacerilor

Tinerii care vor să se formeze ca lideri, care îsi propun să ajungă oameni de afaceri de succes sau au o idee de start-up, dar nu stiu care ar fi etapele pe care ar trebui să le urmeze, au o nouă oportunitate. Facultatea de Management din SNSPA lansează concursul national The Great Business Challenge.În perioada 1 februarie – 26 martie 2013, studentii înscrisi la concurs au sansa de a lua contact direct cu mediul de afaceri, de a rezolva propuneri concrete de...

citeste mai mult

Astra Asigurari obtine rating AA+ si se extinde in America Latina

Astra Asigurari obtine rating AA+ si se extinde in America Latina

ASTRA Asigurari, cea mai mare companie de profil cu capital 100% romanesc, se extinde, pentru inceput, in Ecuador si obtine rating AA+.Agentia de rating PACIFIC CREDIT RATING, care opereaza in America Latina, a acordat companiei Astra Asigurari, cea mai mare societate de profil cu capital 100% romanesc, rating AA+, foarte puternic, ca urmare a intentiei de extindere a activitatii in Ecuador.Rating-ul AA+ se acorda societatilor cu o capacitate excelenta de respectare a conditiilor contractuale,...

citeste mai mult

Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in primul semestru al anului 2013

Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in primul semestru al anului 2013

Supercard Solutions & Services, lider pe piata solutiilor de fidelizare bazate pe card din Romania, estimeaza, pentru primul semestru din 2013, o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise pentru comercianti din diferite industrii.In 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti precum hypermarket-uri, lanturi de magazine de electrocasnice, lanturi de farmacii si produse cosmetice sau magazine de imbracaminte. La fel ca in...

citeste mai mult

Infractorii cibernetici ii vaneaza pe jucatorii online

Infractorii cibernetici ii vaneaza pe jucatorii online

Expertii Kaspersky Lab au inregistrat, in 2012, 7.000 de tentative de infectare a computerelor jucatorilor din intreaga lume in fiecare zi, potrivit datelor furnizate de KSN. Aceste atacuri sunt lansate in incercarea de a obtine datele personale ale utilizatorilor, cum sunt parolele folosite pentru jocurile online si sistemele de online banking. In ceea ce priveste jocurile, utilizatorii rau intentionati incercau sa fure avataruri si obiecte virtuale utilizate in joc, pentru a le vinde...

citeste mai mult

Colectia Lumea Dinozaurilor, lansata de Mega Image

Colectia Lumea Dinozaurilor, lansata de Mega Image

Mega Image a lansat pe 31 Ianuarie 2013, în toate magazinele sale, o colecţie de cărţi de joc, sub denumirea “Lumea Dinozaurilor”. Clienţii pot intra gratuit în posesia cărţilor de joc la casa de marcat, prin achiziţia anumitor produse participante în campanie în perioada 31.01 – 23.04.2013. În plus în perioada 31.01 – 26.02.2013, la fiecare 40 de lei cheltuiţi pe un bon în magazinele Mega Image, clienţii vor primi...

citeste mai mult

Dunlop aniverseaza 125 de ani

Dunlop aniverseaza 125 de ani

Dunlop, unul dintre producători de top lideri la nivel mondiali de anvelope de înaltă si ultra înaltă performantă, afirmă că, la a 125-a sa aniversare, nu se uită doar înapoi la mostenirea sa din motorsport si la succesele sale în domeniul anvelopelor de stradă, ci va dedica noul an perspectivelor ce urmează sa fie realizate în următorii 125 de ani. Inventatorul anvelopei pneumatice si lider global în calitate de furnizor de anvelope pentru...

citeste mai mult

80% dintre romani se documenteaza online inainte de a cumpara un pachet turistic

80% dintre romani se documenteaza online inainte de a cumpara un pachet turistic

SEO monitor, unul dintre principalii jucători de pe piata de promovare pe motoarele de căutare, a realizat o analiză privind comportamentul de consum online al pachetelor si serviciilor turistice. Conform analizei, 80% dintre românii care achizitionează pachete de vacantă aleg să se documenteze mai întai online privind ofertele agentiilor. Produsele si serviciile turistice sunt atât de căutate online în România, încat doar 1% dintre cumpărători se...

citeste mai mult

Impact - o noua strategie de vanzari, o noua campanie de comunicare

Impact - o noua strategie de vanzari, o noua campanie de comunicare

„Este nevoie de o schimbare radicală a modului în care se desfăşoară activitatea de real estate. Trebuie centrată pe client nu pe profit, aşa cum era până nu demult.” - spune Ştefan Gheorghiu, numit CEO al dezvoltatorului Impact cu 6 luni în urmă. În ultimele luni, Impact a reuşit restructurarea integrală a echipei sale, astfel încât, începând din ianuarie 2013 noile strategii implementate au început să dea rezultate....

citeste mai mult

Grupul Electrolux - vanzari cu 8,3% mai mari in 2012

Grupul Electrolux - vanzari cu 8,3% mai mari in 2012

Grupul Electrolux, unul dintre cei mai mari producatori de aparatura electrocasnica si de uz profesional din lume, a inregistrat anul trecut vanzari nete de aproape 110 miliarde de coroane suedeze, in crestere cu 8,3% fata de 2011. Cresterea puternica a volumelor si a veniturilor incasate in America Latina si de Nord a fost principalul motor care a condus la obtinerea acestor rezultate.Intr-un context macroeconomic marcat de instabilitate si de scaderi puternice pe piata electrocasnicelor,...

citeste mai mult

Hutton asteapta vanzari de paste fainoase in crestere cu 20% in 2013

Hutton asteapta vanzari de paste fainoase in crestere cu 20% in 2013

Hutton, cel mai mare producator de paste fainoase cu capital integral romanesc din Ardeal, asteapta o crestere de 20% a vanzarilor in 2013, mizand pe extinderea capacitatii de productie si largirea portofoliului de produse.Hutton a inregistrat in anul 2012 o cifra de afaceri de 8,3 milioane lei, in crestere cu 7% fata de anul precedent, cand cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 7,8 milioane lei. Hutton este cel mai mare producator de paste fainoase cu capital integral romanesc din...

citeste mai mult

Bogdan Balaci este noul CEO al companiei Ymens

Bogdan Balaci este noul CEO al companiei Ymens

Bogdan Balaci devine CEO Ymens începând cu 7 februarie, în urma unui  contract de management semnat cu compania de cloud. În perioada următoare, Bogdan Balaci va asigura si consolida pozitia companiei ca lider de piată pe segmentul de solutii cloud pentru IMM-uri. Un alt obiectiv important al mandatului său va fi dezvoltarea si implementarea strategiei care are în vedere dezvoltarea regională a companiei Ymens.Bogdan Balaci, CEO Ymens: „Tehnologia...

citeste mai mult

Facturile Orange, Enel Muntenia si Enel Energie pot fi platite la Millennium Bank, prin debit direct

Facturile Orange, Enel Muntenia si Enel Energie pot fi platite la Millennium Bank, prin debit direct

Clienţii Orange, Enel Muntenia şi Enel Energie îşi pot achita acum facturile prin intermediul serviciului de debit direct oferit de Millennium Bank, fără a fi nevoiţi să se deplaseze la sediul furnizorilor sau în sucursalele băncii. Banca a extins gama de furnizori de utilităţi ale căror facturi pot fi achitate prin debit direct, adăugând aceste trei companii. Astfel, clienţii instituţiei financiare pot folosi acum serviciul de debit direct pentru a-şi achita...

citeste mai mult

Fondurile OTP Obligatiuni, OTP ComodisRO si OTP Euro Bond, performerele anului 2012

Fondurile OTP Obligatiuni, OTP ComodisRO si OTP Euro Bond, performerele anului 2012

OTP Asset Management Rom?nia a inregistrat in 2012 cele mai bune rezultate prin fondurile de investitii administrate, obtinand pozitia de lider la trei categorii. Astfel, fondurile deschise cu o politica de investitii orientata catre instrumente cu venit fix (obligatiuni si piata monetara) OTP Obligatiuni, OTP ComodisRO si OTP Euro Bond s-au situat in topul clasamentului categoriilor corespondente.Cu un procent de 6.98%, fondul deschis de investitii OTP ComodisRO a oferit cel mai mare randament...

citeste mai mult

Mihai Codreanu este noul Strategic Alliances and Services Marketing Manager al Xerox Romania

Mihai Codreanu este noul Strategic Alliances and Services Marketing Manager al Xerox Romania

Mihai Codreanu a fost numit în funcţia de Strategic Alliances & Services Marketing Manager în cadrul Xerox România. Numirea acestuia urmăreşte politica globală de resurse umane a Xerox Corporation, care oferă numeroase oportunităţi naţionale şi internaţionale de dezvoltare profesională celor mai buni angajaţi ai săi. În noua sa poziţie, Mihai va fi responsabil de coordonarea activităţilor de Marketing şi Comunicare ale Xerox în România...

citeste mai mult

Noi facilitati de finantare destinate sectorului agricol, lansate de Intesa Sanpaolo Bank

Noi facilitati de finantare destinate sectorului agricol, lansate de Intesa Sanpaolo Bank

Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, a dezvoltat încă un produs de credit destinat agricultorilor în urma unui nou acord cu Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA). Astfel banca acordă acum şi credite de finanţare a capitalului de lucru beneficiarilor de plăţi naţionale directe complementare (PNDC) în sectorul vegetal. Acesta este cel de-al cincilea tip de credit oferit de către bancă în urma acordurilor de...

citeste mai mult

Plati prin SMS: NETOPIA mobilPay a procesat anul trecut 400.000 de tranzactii prin SMS

Plati prin SMS: NETOPIA mobilPay a procesat anul trecut 400.000 de tranzactii prin SMS

NETOPIA mobilPay, lider local în domeniul microplătilor cu telefonul mobil si unul dintre cei mai importanti procesatori de plăti online prin card, a procesat 400.000 de tranzactii prin SMS (fără plătile de sub 1 euro) anul trecut, cu 33% mai mult fată de 2011.“Anul trecut am reusit să crestem numărul de tranzactii prin SMS cu circa 100.000. De asemenea, din punct de vedere al valorii plătilor procesate, am ajuns la 2,9 milioane de euro. Comparativ, piata de plăti prin...

citeste mai mult

Mobile Distribution a inregistrat in 2012 afaceri de circa 50 mil. euro

Mobile Distribution a inregistrat in 2012 afaceri de circa 50 mil. euro

Mobile Distribution, cel mai important distribuitor national de produse prepaid si de solutii de încărcare electronică din România, a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de circa 50 de milioane de euro. Rulajul consemnat în 2012 de companie a fost sustinut în special de cresterea portofoliului la peste 6.000 de clienti la nivel national, pentru care a derulat numeroase programe de fidelizare.„În 2012, am înregistrat o crestere a...

citeste mai mult

Romanii pot sa localizeze bancomatele cu ajutorul telefonului mobil

Romanii pot sa localizeze bancomatele cu ajutorul telefonului mobil

Românii pot să localizeze bancomatele tuturor băncilor din tară direct din telefonul mobil, prin intermediul aplicatiei Auto.ro powered by Vodafone.Auto.ro a dezvoltat sectiunea ATM în cadrul aplicatiei pentru mobil, posesorii de smartphone putând localiza începând de astăzi cele mai apropiate bancomate ale tuturor băncilor din România, prin indicarea distantei, directiei si sensului de mers. Astfel, românii vor putea să găsească rapid si usor...

citeste mai mult

Campania vALLuntar, editia a II-a: bloggerii citesc si planteaza copaci cu sprijinul Romsilva

Campania vALLuntar, editia a II-a: bloggerii citesc si planteaza copaci cu sprijinul Romsilva

Grupul Editorial ALL lansează ediţia a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse” prin care încurajează lectura şi voluntariatul. Campania este sprijinită de ROMSILVA.Anul acesta, fiecare blogger participant la campanie va primi un copac pentru un număr de 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul lui la o carte ALL. În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL pune gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două...

citeste mai mult

Ce este important pentru clienti cand aleg un credit - analiza KIWI Finance

Ce este important pentru clienti cand aleg un credit - analiza KIWI Finance

KIWI Finance a realizat un studiu cu privire la criteriile de alegere ale unui credit si perceptia clientilor despre piata creditelor, prin intermediul unui chestionar online cu răspunsuri multiple, derulat în perioada iulie - decembrie 2012.Asa cum era de asteptat, 87% dintre respondenti au ales dobânda ca fiind cel mai important criteriu în alegerea ofertei de finantare, 83% dintre intervievati pun pe locul doi importanta valorii ratei lunare si 79% suma pe care o...

citeste mai mult