• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

TBI Bank, o noua banca in Romania

TBI Bank, o noua banca in Romania

TBIF Financial Services BV începe operarea în România a TBI Bank, ca sucursală a TBI Bank EAD Sofia si deschide primele 3 agentii în Bucuresti."După 11 ani de prezentă operatională în România, ca un semn al angajamentului nostru pe termen lung în sectorul financiar, începând cu data de 22 martie 2013 am deschis TBI Bank Bucuresti, ca sucursala a TBI Bank EAD Sofia. Este un pas natural de completare a portofoliului de produse si servicii...

citeste mai mult

Abonamentele All Free - in oferta Cosmote Romania

Abonamentele All Free - in oferta Cosmote Romania

Pe măsură ce nevoile de comunicare ale consumatorilor devin tot mai complexe, COSMOTE România îsi extinde portofoliul de abonamente. Astfel, începând de astăzi, clientii au la dispozitie planurile tarifare All Free, care includ minute nationale/internationale către Zona 1 si SMS-uri nationale, împreună cu trafic de date, perfecte pentru persoanele cu nevoi extinse de comunicare, eliminând grija retelei apelate.COSMOTE All Free 600 si COSMOTE All Free...

citeste mai mult

AdePlast preia operatiunile Dufa pentru Romania si Bulgaria

AdePlast preia operatiunile Dufa pentru Romania si Bulgaria

AdePlast preia Dufa în România si se va ocupa de operatiunile brandului german si în Bulgaria. Preluarea Dufa este posibilă gratie investitiilor pe care AdePlast le-a directionat înspre fabricile sale de vopsele si tencuieli decorative din Oradea si Ploiesti. „Atâta vreme cât avem capacitatea, stim si putem să producem la standardele impuse de Meffert AG am decis să aducem lângă marca de vopsele AdePlast si un alt brand cu notorietate si cotă...

citeste mai mult

Egnatia Romania a finalizat recent parcuri fotovoltaice totalizand 10 MW

Egnatia Romania a finalizat recent parcuri fotovoltaice totalizand 10 MW

Contractorul EPC, Egnatia Romania, furnizor de servicii la cheie pentru proiecte fotovoltaice, anunta ca a finalizat lucrarile si a conectat la reteaua de electricitate proiecte fotovoltaice ce totalizeaza 10 MW, in decembrie 2012 si ianuarie 2013.Mai exact, contractorul EPC (engineering-procurement-construction) Egnatia Romania a dezvoltat si a conectat la reteaua de electricitate un proiect fotovoltaic de 3 MW in Bistrita, pe 21 decembrie 2012. Proiectul solar a fost realizat pentru...

citeste mai mult

Intesa Sanpaolo Bank sustine campania Romani pentru o lume

Intesa Sanpaolo Bank sustine campania Romani pentru o lume

Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, susţine campania „Români pentru o lume” ce promovează mari personalităţi româneşti şi aduce în atenţia publicului larg valori naţionale importante. Iniţiată de către Fundaţia Sergiu Celibidache această campanie de responsabilitate socială este în prezent în plină desfăşurare la nivel naţional. Campania este construită în jurul unor valori româneşti care au...

citeste mai mult

Procesul de imbatranire a populatiei in Romania - Implicatiile economice

Procesul de imbatranire a populatiei in Romania - Implicatiile economice

Scăderea populaţiei şi îmbătrânirea acesteia produc trei efecte economice majore – încetinirea creşterii economice, menţinerea dependenţei României de capitalurile străine şi creşterea presiunii asupra bugetului de stat pe termen lung, a declarat Eugen Sinca, Analist Sef BCR, cu ocazia prezentării Raportului – „Implicaţiile economice ale procesului de îmbătrânire a populaţiei în România“.Unul din şapte...

citeste mai mult

Hornbach - o noua campanie publicitara

Hornbach - o noua campanie publicitara

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a lansat o nouă campanie publicitară, care are în centrul său clientul. Noua campanie publicitară a Hornbach este la fel de surprinzătoare ca cele realizate anterior şi are ca obiectiv comunicarea unui mesaj important – oricine poate fi un model pentru sine şi cei pentru din jur, realizând propriile proiecte de casă şi grădină. „Punem la dispoziţia clienţilor...

citeste mai mult

Brandul savana deschide sezonul cu un produs inovator

Brandul savana deschide sezonul cu un produs inovator

Cu o lungă traditie în inovatie, savana, brandul Fabryo Corporation premiat anul trecut cu trofeul Superbrands, creează produse si nise noi de piată, venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor români si dând startul lucrărilor de finisare si renovare din acest sezon. „Brandul savana este renumit pentru creativitatea si capacitatea sa de a inova, de a fi primul care identifică nevoile consumatorilor si le răspunde prin produse de cea mai bună...

citeste mai mult

Intel Romania Software Development Center cauta 9 studenti pentru a lucra ca stagiari pe perioada verii

Intel Romania Software Development Center cauta 9 studenti pentru a lucra ca stagiari pe perioada verii

Intel Romania Software Development Center anuntă deschiderea a 9 pozitii de stagiar pe perioada verii, pentru studentii pasionati de tehnologiile software si hardware. Stagiile se adresează studentilor din anii 1, 2 si 3, care vor să descopere ce înseamnă să lucrezi într-o companie care investeste continuu în dezvoltarea de noi tehnologii.   “Stagiile pe care le organizăm pentru studenti sunt extrem de atractive, pe domenii precum dezvoltarea de software...

citeste mai mult

www.puncteoriunde.ro - Lowe&Partners a realizat o campanie cu puncte pentru Bancpost

www.puncteoriunde.ro - Lowe&Partners a realizat o campanie cu puncte pentru Bancpost

Lowe&Partners semnează campania creativă 360 de grade pentru Bancpost, “Puncte Oriunde”, o platformă complexă ce cuprinde executii TV, campanie de presă, outdoor, materiale de comunicare internă în sucursalele Bancpost, SMS Marketing si o componentă puternică de online. În cadrul campaniei a fost creat un landing page dedicat, www.puncteoriunde.ro si o campanie interactivă derulată pe pagina de facebook Bancpost. Creativii Lowe&Partners au conturat un...

citeste mai mult

RCS & RDS introduce plata cu cardul in punctele sale de prezenta

RCS & RDS introduce plata cu cardul in punctele sale de prezenta

RCS & RDS a finalizat instalarea sistemelor de plată cu cardul în punctele sale de prezenţă din Bucuresti. Compania a introdus acest sistem de plată a facturilor pentru a oferi clienţilor în punctele sale de prezenţă, încă o modalitate de plată, simplă, rapidă şi fără comisioane. Sunt acceptate la plată toate tipurile de carduri în lei. RCS & RDS are în vedere implementarea POS-urilor şi în restul punctelor sale de prezenţă din...

citeste mai mult

Penny Market si XXL Mega Discount lanseaza promotia Pyrex

Penny Market si XXL Mega Discount lanseaza promotia Pyrex

În perioada 14 martie – 19 iunie 2013, cumpărăturile în magazinele Penny Market şi XXL Mega Discount se transformă în puncte bonus. În funcţie de numărul de puncte acumulate, clienţii pot beneficia de discounturi de până la 100% la achiziţionarea caserolelor PYREX, produse de Arc International Group (Franţa), lider pe piaţa sticlei şi a ceramicii de specialitate.            Promoţia Pyrex...

citeste mai mult

Patitu` este mai asigurat decat crede - campanie marca Lowe&Partners, pentru Gothaer

Patitu` este mai asigurat decat crede - campanie marca Lowe&Partners, pentru Gothaer

Grupul Gothaer - una dintre cele mai vechi si puternice companii de asigurari din Germania se lanseaza in Romania printr-o campanie integrata semnata Lowe&Partners, GolinHarris, BPN si Hyperactive. Totul a pornit de la o provocare foarte interesanta: aceea de a transpune creativ diferentiatorul unei noi companii de asigurari pe piata din Romania ale carei produse aduc siguranta si... un pic mai mult. “Patitu’” a fost conceptul declarat castigator in cadrul licitatiei de...

citeste mai mult

Fuziunea Hyperactive & Senior Interactive creeaza Senior Hyperactive

Fuziunea Hyperactive & Senior Interactive creeaza Senior Hyperactive

Hyperactive si Senior Interactive îsi unesc fortele si fuzionează in Senior Hyperactive. Mihai Tătaru devine astfel Managing Partner al Senior Hyperactive, o companie care se diferentiaza prin mixul integrat de competente creative si tehnologie. In urma acestei fuziuni, ponderea specialistilor in digital din grupul Lowe depaseste 40%. Intr-o structura unica in industrie, acestia acopera in proportie egala cele doua mari paliere de competente: atat zona de strategie, creatie si...

citeste mai mult

King.com intra in portofoliul People

King.com intra in portofoliul People

Începând cu luna martie 2013, King.com, dezvoltatorul de jocuri pentru mobile si Facebook, este cel mai nou nume intrat în portofoliul People Public Relationships Agency. Agentia va oferi servicii de consultantă strategică, gestionarea relatiei cu presa si implementarea tuturor actiunilor de comunicare pentru studioul din Bucuresti. „Vrem ca românii să stie că titlurile de jocuri care ocupă locurile de frunte în topurile din lumea întreagă sunt...

citeste mai mult

Mega Image deschide un nou magazin Shop&Go in sectorul 1 din Bucuresti

Mega Image deschide un nou magazin Shop&Go in sectorul 1 din Bucuresti

Mega Image va deschide mâine, un nou magazin Shop&Go ce va fi situat pe Strada Jiului 144 , sector 1 , Bucureşti. Shop&Go Jiului 144, va avea o suprafaţă de vânzare de aproximativ 100mp.Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, iar noul concept Shop&Go vine în întâmpinarea clienţilor care doresc să-şi facă cumpărăturile rapid, din imediata proximitate a locuinţei sau în drum spre casă.Mega Image oferă pe...

citeste mai mult

SAP pune Timisoara pe harta internationala a centrelor de consultanta in IT, odata cu inaugurarea SAP Nearshore Center

SAP pune Timisoara pe harta internationala a centrelor de consultanta in IT, odata cu inaugurarea SAP Nearshore Center

SAP România, subsidiara locală a companiei germane SAP AG (NYSE: SAP), cel mai mare producător mondial de solutii software si tehnologie pentru afaceri, a inaugurat oficial astăzi, în Timisoara, centrul de consultantă si servicii SAP Nearshore Center (SAP NSC). Noul centru va furniza servicii de consultantă premium pentru clienti din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, punând astfel Timisoara pe harta internatională a centrelor de consultantă în IT. „Acesta...

citeste mai mult

Peste 5000 de terapii noi se afla in diferite stadii ale dezvoltarii la nivel mondial

Peste 5000 de terapii noi se afla in diferite stadii ale dezvoltarii la nivel mondial

Cel mai recent raport al PhRMA (Industria Americană de Cercetare şi Producţie de Medicamente) făcut public în luna ianuarie a anului 2013 arată că sunt peste 5,000 de terapii noi aflate în prezent în diferite stadii ale dezvoltării. Mai bine de 60% dintre acestea, aproximativ 3,000, sunt destinate bolavilor de cancer, 750 de terapii noi au potenţial de a trata varii forme ale infecţiilor, 610 sunt dezvoltate pentru domeniul neurologiei şi peste 450 sunt destinate...

citeste mai mult

Medic One, prima agentie din Romania dedicata exclusiv comunicarii in domeniul sanatatii, isi lanseaza website-ul

Medic One, prima agentie din Romania dedicata exclusiv comunicarii in domeniul sanatatii, isi lanseaza website-ul

Medic One, singura agentie specializată în Healthcare Communication, parte a unui grup de comunicare international, îsi lansează website-ul. La adresa www.lowemedicone.ro se regăsesc  informatii despre echipa Medic One si cele mai noi stiri cu privire la proiectele companiei, singura de pe piată ce oferă servicii integrate de consultantă, strategie, creatie si implementare în campanii de comunicare medicală în offline si online. Cel mai recent proiect...

citeste mai mult

Costurile in crestere la energie si materii prime majoreaza preturile pe piata de pavele

Costurile in crestere la energie si materii prime majoreaza preturile pe piata de pavele

Cresterile costurilor la energie si materie primă înregistrate în ultima perioadă au determinat conducerea Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri, să ia decizia majorării preturilor cu 10% pentru această gamă de produse, începând cu luna aprilie. „În ultima perioadă am asistat la o crestere continuă a costurilor pentru materia primă (ciment, agregate etc.), dar si pentru energie sau combustibil, si estimăm că aceste majorări vor...

citeste mai mult