• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Declaratii Visa cu privire la intentia Guvernului de a limita comisioanele interbancare la tranzactiile cu carduri

Declaratii Visa cu privire la intentia Guvernului de a limita comisioanele interbancare la tranzactiile cu carduri

Visa Europe a luat la cunostintă recentul proiect de Ordonantă de Guvern care propune limitarea plătilor în numerar si modificarea OUG nr. 193/2002 în sensul limitării comisioanelor interbancare la tranzactiile cu cardurile de debit si de credit, precum si dezbaterile generate de această propunere si doreste să sublinieze câteva aspecte importante care ar trebui luate în considerare privind acest subiect, se arata intr-un comunicat de presa al companiei, citat de...

citeste mai mult

my.upc.ro - platforma online My UPC, dezvoltata de IT Smart Systems

my.upc.ro - platforma online My UPC, dezvoltata de IT Smart Systems

IT Smart Systems (ISS), în colaborare cu UPC România, a dezvoltat my.upc.ro, un portal Web complex care facilitează accesul clientilor UPC la serviciile companiei. Noua platforma online oferă functii avansate pe zona de facturare, printre care plata online, printr-un singur click. Totodată, utilizatorii My UPC vor descoperi si o întreagă suită de alte avantaje: vizibilitatea istoricului de client, localizarea serviciilor în functie de adrese, activarea de...

citeste mai mult

NVC Lighting, cel mai mare producator de corpuri si surse de iluminat din China - prezent si pe piata din Romania

NVC Lighting, cel mai mare producator de corpuri si surse de iluminat din China - prezent si pe piata din Romania

Cel mai mare producator de corpuri si surse de iluminat din China, NVC Lighting Technology Corporation, va fi prezent incepand de anul acesta pe piata din Romania prin intermediul distribuitorului SPIN Com-Exim. Compania chineza a incheiat un parteneriat de exclusivitate pentru piata locala cu distribuitorul roman SPIN Com-Exim si estimeaza pentru primul an o cifra de afaceri de aproximativ 2 milioane de euro.“Suntem mandri ca am reusit sa convingem unul din cei mai importanti jucatori la...

citeste mai mult

Lilly are o conducere noua pentru operatiunile din Romania

Lilly are o conducere noua pentru operatiunile din Romania

Începând cu data de 1 februarie 2014, reprezentanta din România a companiei bio-farmaceutice de origine americană „Eli Lilly and Company” (Lilly) are o nouă conducere. Dr. Camilla Shen va prelua responsabilitătile directe pentru operatiunile din România ale companiei în calitate de Director General, acest rol fiind în paralel cu cel actual de Director Regional pentru Europa de Sud-Est în cadrul aceleiasi companii. Dr. Camilla Shen se...

citeste mai mult

54% dintre companii considera politica Bring Your Own Device o amenintare puternica la adresa securitatii IT

54% dintre companii considera politica Bring Your Own Device o amenintare puternica la adresa securitatii IT

Majoritatea companiilor considera tendinta angajatilor de a-si aduce propriile dispozitive la birou (Bring Your Own Device – BYOD) o amenintare tot mai mare la adresa afacerii. Insa, procentul de companii care iau masuri pentru a minimiza acest risc este relativ scazut, potrivit studiului Global Corporate IT Security Risks 2013, realizat de B2B International in colaborare cu Kaspersky Lab. In cadrul acestui studiu au fost analizate interviuri cu reprezentanti ai mai multor companii din 24...

citeste mai mult

Interactions - 5 ani de activitate aniversati la inceput de 2014

Interactions - 5 ani de activitate aniversati la inceput de 2014

În ianuarie 2014, Interactions a sarbatorit 5 ani de la înfiintare, perioadă în care a reusit să se impună pe piata de comunicare digitală ca un brand respectat, cu o bună reputatie si un portofoliu stabil de clienti. Agentia se mândreste cu o echipă formată din 13 oameni, fiecare cu experientă semnificativă în comunicarea online, cu un portofoliu de branduri apreciate si cu peste 20 de premii creative câstigate pentru 11 branduri diferite (precum si...

citeste mai mult

Educatie IT in cadrul programului STAR - Software Talent Academy Romania

Educatie IT in cadrul programului STAR - Software Talent Academy Romania

30 elevi din 6 licee bucurestene vor avea oportunitatea să experimenteze pentru sase săptămâni dezvoltarea competentelor IT prin crearea unei aplicatii software, în echipă. Initiativa este lansată de programul STAR, un proiect educational al Scolii de Valori dezvoltat în colaborare cu compania 1&1 Internet Development.   S.T.A.R. sau Software Talent Academy România este un proiect dedicat liceenilor cu profil real, pasionati de dezvoltare software,...

citeste mai mult

Fastius Curier - oferta speciala pentru magazinele online (P)

Fastius Curier - oferta speciala pentru magazinele online (P)

Companie de curierat premium dedicata exclusiv segmentului business din Bucuresti si Ilfov, Fastius Curier a acumulat peste 10 ani de experienta, dezvoltandu-se continuu. Pentru ca retailul modern a evoluat la randul sau, extinzandu-se puternic in zona online, Fastius Curier desfasoara in prezent o campanie de informare in randul magazinelor online, cu privire la oferta sa dedicata acestui segment de piata.   Cu preturi corecte, Fastius Curier mizeaza in oferta sa pe servicii oneste,...

citeste mai mult

Xerox Color J75 a obtinut premiul PRO Award din partea Buyers Laboratory

Xerox Color J75 a obtinut premiul PRO Award din partea Buyers Laboratory

Presa Xerox Color J75 a castigat anul acesta premiul PRO Award pentru usurinta de utilizare, job management si calitatea remarcabila a imaginilor color din partea laboratorului global independent de testare a echipamentelor, Buyers Laboratory (BLI).    „Presa Xerox Color J75, care este usor de operat si asigura o calitate excelenta a imaginii per ansamblu, reprezinta o alegere foarte buna pentru centrele de productie care tiparesc volume mici spre medii”, spune George...

citeste mai mult

Profi a deschis cel de-al treilea magazin din Craiova

Profi a deschis cel de-al treilea magazin din Craiova

Profi a anuntat deschiderea unui nou magazin in orasul Craiova, al treilea sau magazin din localitate si al 208-lea din retea.   Noua unitate este situata la parterul unei cladiri comerciale de pe strada I. D. Sarbu, nr 7A, si se prezinta in format standard, cu o suprafata totala de 483 mp si o sala de vanzari de 320 mp.   Magazinul ofera bogata gama de 5000 de produse de calitate si la preturi bune pe care clientii in intreaga tara s-au obisnuit sa le gaseasca in aceasta retea de...

citeste mai mult

Cumparaturile online, in ascensiune si in 2014

Cumparaturile online, in ascensiune si in 2014

Serviciile de internet au devenit tot mai ieftine, operatorii lanseaza mereu promotii pentru a face fata concurentei. In plus, in multe locuri internetul poate fi accesat gratuit, de pe tot felul de gadgeturi - smartphone, laptop, tableta. Astfel de beneficii pot fi accesate in locuri publice - restaurante, baruri, cluburi, hoteluri. In unele orase, astfel de servicii sunt disponibile chiar si in spatii mai largi (strazi, piete), prin implicarea autoritatilor publice sau/si private.   In...

citeste mai mult

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna, marile companii au alocat bugete consistente pentru publicitate, marketing, branding si comunicare in general. Mai intai, inca de la final de noiembrie / inceput de decembrie, au aparut ofertele dedicate Sarbatorilor de iarna. Toti suntem mai dornici sa (ne) facem cadouri in luna decembrie, iar ofertele speciale ne dau avant sa ne aruncam in lumea promotiilor si sa profitam de cat mai multe dintre acestea.   Mai tarziu, cu cat s-a apropiat Craciunul, doza...

citeste mai mult

Managerul Oktal.ro si-a deschis o scoala de ski pe Valea Prahovei

Managerul Oktal.ro si-a deschis o scoala de ski pe Valea Prahovei

Dan Dumitrescu, Manager al magazinului online Oktal.ro si asociat in cadrul companiei ce detine magazinul, si-a deschis recent o scoala de ski. PINGU Ski este noul brand in lumea sporturilor de iarna, o scoala de ski ce reuneste instructori de ski cu foarte multa experienta pe partie.    "Am decis sa dau curs unei noi provocari in viata mea profesionala, o afacere sezoniera care este alimentata de o pasiune veche. De ce o afacere cu ski? Pentru ca romanii adora muntele si isi doresc...

citeste mai mult

Oktal.ro lanseaza campania Anul acesta, si Mos Craciun cumpara de la Oktal

Oktal.ro lanseaza campania Anul acesta, si Mos Craciun cumpara de la Oktal

Dupa valurile de promotii de la finalul lunii noiembrie, consumatorii romani sunt "rasfatati" cu promotii prin care isi pot achizitiona mai convenabil cadourile de Craciun. Magazinul online Oktal.ro a lansat campania "Anul acesta, si Mos Craciun cumpara de la Oktal", promovand comandarea cadourilor de pe internet si primirea acestora prin curier, in siguranta, evitand aglomeratia shoppingului traditional, specifica acestei perioade.   "Cadourile de Craciun sunt cele mai frumoase din an,...

citeste mai mult

www.asfromania.ro - noul site al Autoritatii de Supraveghere Financiara

www.asfromania.ro - noul site al Autoritatii de Supraveghere Financiara

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) are, începând din 4 decembrie 2013, o nouă pagină de internet – www.asfromania.ro. Site-ul se adresează clienților de servicii financiare non-bancare, industriei financiare non-bancare, publicului larg, utilizatorilor instituționali de informație aferentă pieței asigurărilor, pieței de capital, pieței pensiilor private, precum si mass-media. Companiile care fac cercetare pe aceste piețe vor găsi în noul website...

citeste mai mult

Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City s-a redeschis si are noua identitate vizuala

Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City s-a redeschis si are noua identitate vizuala

Vodafone Romania a redeschis magazinul sau din Baneasa Shopping City, cu o noua identitate vizuala, aliniata noilor tendinte globale de design ale companiei. Noua amenajare interioara aduce utilizatorilor o experienta simplificata in interactiunea cu produsele, serviciile si brand-ul Vodafone. Printre avantajele noului design se numara accesibilitatea crescuta la zonele de interes, modularitatea spatiului, finisajele si design-ul premium.   “Magazinul Vodafone din Baneasa, aflat in...

citeste mai mult

Flanco lanseaza Ofertele de Black Friday 2013 si asigura transport pana in casa in maximum 72 de ore

Flanco lanseaza Ofertele de Black Friday 2013 si asigura transport pana in casa in maximum 72 de ore

Flanco a pregătit pentru Black Friday cel mai mare eveniment de shopping al anului, cu oferte spectaculoase la toate categoriile de produse.    Ofertele de Black Friday includ produse lansate în 2013, reduceri consistente şi preţuri mici, pentru toate buzunarele, la toate categoriile de produse electronice, electrocasnice şi IT, evidenţiate de studiile de specialitate şi de cerinţele clienţilor Flanco.   „Am creat ofertele de Black Friday ţinând...

citeste mai mult

Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile

Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile

"Mai mult, mai repede" - asa pot fi sintetizate cerintele pietei de retail asupra companiilor de curierat, in contextul Black Friday. "Consumul este inca departe de ceea ce isi doresc retailerii, iar un pretext precum Black Friday este momentul de maxim interes in an pentru multe firme. Tocmai de aceea, Black Friday este organizat oficial pe 22 noiembrie, dar practic dureaza, in multe cazuri, pana la finalul lunii", considera Ciprian Pulpa, Executive Manager al Fastius Curier, companie de...

citeste mai mult

AFI Palace Cotroceni Bucuresti - 14 milioane vizitatori in primele 9 luni din 2013

AFI Palace Cotroceni Bucuresti - 14 milioane vizitatori in primele 9 luni din 2013

Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, cel mai mare şi important activ al companiei, continuă să îşi îmbunătăţească performanţa. Venitul operaţional net al centrului commercial a totalizat 7,1 milioane euro în trimestrul al treilea 2013, ceea ce reprezintă o creştere cu 10% comparativ cu trimestrul al treilea din 2012.    Venitul operaţional net în primele 9 luni din 2013 este de 21,2 milioane euro, adică cu 8% mai mult comparativ cu...

citeste mai mult

Orice campion are un inceput - campania dezvoltata de Victor Hanescu ajunge si in Bucuresti

Orice campion are un inceput - campania dezvoltata de Victor Hanescu ajunge si in Bucuresti

Victor Hănescu aduce campania “Orice campion are un început” la Bucureşti, aşa cum şi-a dorit încă de la prima ediţie a proiectului. Pentru a susține dezvoltarea tenisului pentru juniori, Victor a lansat în urmă cu câteva luni campania „Orice campion are un început”, ce vizează sprijinirea a mii de elevi și juniori din toată ţara. Primul eveniment a avut loc în august, la Tenis Club Curtea de Argeș, unde câteva sute...

citeste mai mult