• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

De Sarbatori, marketing cu arome de brad, iarna si familie

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna, marile companii au alocat bugete consistente pentru publicitate, marketing, branding si comunicare in general. Mai intai, inca de la final de noiembrie / inceput de decembrie, au aparut ofertele dedicate Sarbatorilor de iarna. Toti suntem mai dornici sa (ne) facem cadouri in luna decembrie, iar ofertele speciale ne dau avant sa ne aruncam in lumea promotiilor si sa profitam de cat mai multe dintre acestea.   Mai tarziu, cu cat s-a apropiat Craciunul, doza...

citeste mai mult

Managerul Oktal.ro si-a deschis o scoala de ski pe Valea Prahovei

Managerul Oktal.ro si-a deschis o scoala de ski pe Valea Prahovei

Dan Dumitrescu, Manager al magazinului online Oktal.ro si asociat in cadrul companiei ce detine magazinul, si-a deschis recent o scoala de ski. PINGU Ski este noul brand in lumea sporturilor de iarna, o scoala de ski ce reuneste instructori de ski cu foarte multa experienta pe partie.    "Am decis sa dau curs unei noi provocari in viata mea profesionala, o afacere sezoniera care este alimentata de o pasiune veche. De ce o afacere cu ski? Pentru ca romanii adora muntele si isi doresc...

citeste mai mult

Oktal.ro lanseaza campania Anul acesta, si Mos Craciun cumpara de la Oktal

Oktal.ro lanseaza campania Anul acesta, si Mos Craciun cumpara de la Oktal

Dupa valurile de promotii de la finalul lunii noiembrie, consumatorii romani sunt "rasfatati" cu promotii prin care isi pot achizitiona mai convenabil cadourile de Craciun. Magazinul online Oktal.ro a lansat campania "Anul acesta, si Mos Craciun cumpara de la Oktal", promovand comandarea cadourilor de pe internet si primirea acestora prin curier, in siguranta, evitand aglomeratia shoppingului traditional, specifica acestei perioade.   "Cadourile de Craciun sunt cele mai frumoase din an,...

citeste mai mult

www.asfromania.ro - noul site al Autoritatii de Supraveghere Financiara

www.asfromania.ro - noul site al Autoritatii de Supraveghere Financiara

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) are, începând din 4 decembrie 2013, o nouă pagină de internet – www.asfromania.ro. Site-ul se adresează clienților de servicii financiare non-bancare, industriei financiare non-bancare, publicului larg, utilizatorilor instituționali de informație aferentă pieței asigurărilor, pieței de capital, pieței pensiilor private, precum si mass-media. Companiile care fac cercetare pe aceste piețe vor găsi în noul website...

citeste mai mult

Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City s-a redeschis si are noua identitate vizuala

Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City s-a redeschis si are noua identitate vizuala

Vodafone Romania a redeschis magazinul sau din Baneasa Shopping City, cu o noua identitate vizuala, aliniata noilor tendinte globale de design ale companiei. Noua amenajare interioara aduce utilizatorilor o experienta simplificata in interactiunea cu produsele, serviciile si brand-ul Vodafone. Printre avantajele noului design se numara accesibilitatea crescuta la zonele de interes, modularitatea spatiului, finisajele si design-ul premium.   “Magazinul Vodafone din Baneasa, aflat in...

citeste mai mult

Flanco lanseaza Ofertele de Black Friday 2013 si asigura transport pana in casa in maximum 72 de ore

Flanco lanseaza Ofertele de Black Friday 2013 si asigura transport pana in casa in maximum 72 de ore

Flanco a pregătit pentru Black Friday cel mai mare eveniment de shopping al anului, cu oferte spectaculoase la toate categoriile de produse.    Ofertele de Black Friday includ produse lansate în 2013, reduceri consistente şi preţuri mici, pentru toate buzunarele, la toate categoriile de produse electronice, electrocasnice şi IT, evidenţiate de studiile de specialitate şi de cerinţele clienţilor Flanco.   „Am creat ofertele de Black Friday ţinând...

citeste mai mult

Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile

Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile

"Mai mult, mai repede" - asa pot fi sintetizate cerintele pietei de retail asupra companiilor de curierat, in contextul Black Friday. "Consumul este inca departe de ceea ce isi doresc retailerii, iar un pretext precum Black Friday este momentul de maxim interes in an pentru multe firme. Tocmai de aceea, Black Friday este organizat oficial pe 22 noiembrie, dar practic dureaza, in multe cazuri, pana la finalul lunii", considera Ciprian Pulpa, Executive Manager al Fastius Curier, companie de...

citeste mai mult

AFI Palace Cotroceni Bucuresti - 14 milioane vizitatori in primele 9 luni din 2013

AFI Palace Cotroceni Bucuresti - 14 milioane vizitatori in primele 9 luni din 2013

Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, cel mai mare şi important activ al companiei, continuă să îşi îmbunătăţească performanţa. Venitul operaţional net al centrului commercial a totalizat 7,1 milioane euro în trimestrul al treilea 2013, ceea ce reprezintă o creştere cu 10% comparativ cu trimestrul al treilea din 2012.    Venitul operaţional net în primele 9 luni din 2013 este de 21,2 milioane euro, adică cu 8% mai mult comparativ cu...

citeste mai mult

Orice campion are un inceput - campania dezvoltata de Victor Hanescu ajunge si in Bucuresti

Orice campion are un inceput - campania dezvoltata de Victor Hanescu ajunge si in Bucuresti

Victor Hănescu aduce campania “Orice campion are un început” la Bucureşti, aşa cum şi-a dorit încă de la prima ediţie a proiectului. Pentru a susține dezvoltarea tenisului pentru juniori, Victor a lansat în urmă cu câteva luni campania „Orice campion are un început”, ce vizează sprijinirea a mii de elevi și juniori din toată ţara. Primul eveniment a avut loc în august, la Tenis Club Curtea de Argeș, unde câteva sute...

citeste mai mult

NETOPIA mobilPay si GarantiBank au lansat campania cu 0% comisioane pentru Black Friday si perioada sarbatorilor de iarna

NETOPIA mobilPay si GarantiBank au lansat campania cu 0% comisioane pentru Black Friday si perioada sarbatorilor de iarna

NETOPIA mobilPay, lider în România pe segmentul microplăților, încă din 2007, lansează în parteneriat cu GarantiBank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală, o campanie cu 0% comisioane pentru Black Friday și perioada sărbătorilor de iarnă. Astfel, comercianții online care vor implementa sistemul de procesare plăți NETOPIA pe platformele lor și care își vor deschide un cont curent la GarantiBank în perioada 20...

citeste mai mult

Asociatia Spirits Romania, in curs de infiintare, va deveni membra spiritsEUROPE

Asociatia Spirits Romania, in curs de infiintare, va deveni membra spiritsEUROPE

Cei mai mari producători şi importatori au luat decizia de a înfiinţa asociaţia patronală a producătorilor şi importatorilor de băuturi spirtoase denumită Spirits Romania. Asociaţia, în curs de înfiinţare, va deveni membră spiritsEUROPE, cel mai important patronat european din industria băuturilor spirtoase, având în componența sa 31 de asociaţii profesionale naţionale din 25 de ţări, precum şi pe cei mai importanţi producători din domeniu:...

citeste mai mult

Carrefour deschide sapte magazine de proximitate in franciza, sub brandul Express, prin colaborarea cu reteaua Pronto

Carrefour deschide sapte magazine de proximitate in franciza, sub brandul Express, prin colaborarea cu reteaua Pronto

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a șapte noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, prin colaborarea cu rețeaua Pronto din București, joi, 21 noiembrie. Începând cu această dată, rețeaua va număra 53 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 8 unități în orașul Brașov și 45 în București și Ilfov.   Express combină profesionalismul angajaților și calitatea...

citeste mai mult

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani - studiu Biz

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani - studiu Biz

Biz și Ipsos Research au lansat “Top 50 cele mai inovatoare branduri, în percepția consumatorilor romani”. Potrivit acestui studiu, brandurile aflate în fruntea clasamentului sunt Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike și LG.    “Cele mai inovatoare branduri pentru consumatorii români” este un studiu pe care am dorit să-l realizăm cu doi ani în urmă. Complexitatea acestei cercetări a determinat...

citeste mai mult

Boarding Day 2013 - la Hotel Hilton din Bucuresti, in perioada 21 - 23 noiembrie

Boarding Day 2013 - la Hotel Hilton din Bucuresti, in perioada 21 - 23 noiembrie

Mai multe şcoli de elită din Austria, Elveţia, Germania, Marea Britanie şi Statele Unite vin în România pentru a recruta cei mai buni elevi români. Pe 21 noiembrie 2013, ora 14.00-19.00 la Iaşi la Hotel International (Palas Mall) şi pe 23 noiembrie 2013, ora 10.00 - 15.00 la Bucureşti la Hotel Hilton, elevii şi părinţii români vor putea discuta direct cu reprezentanţii unor prestigioase instituţii preuniversitare din Europa pentru a afla informaţii de la...

citeste mai mult

Black Friday la Oktal.ro - 22 noiembrie 2013, Ziua reducerilor maxime

Black Friday la Oktal.ro - 22 noiembrie 2013, Ziua reducerilor maxime

Magazinul online Oktal.ro s-a pregatit pentru Black Friday nu doar cu reduceri masive la sute de produse, dar si cu o strategie in interesul clientilor sai: "De Black Friday 2013, pe care il vom organiza pe data de 22 noiembrie, Oktal.ro se prezinta pe scena reducerilor cu produse dintre cele mai cautate, la preturi minime si cu stocuri consistente", explica reprezentantii magazinului. Astfel, Oktal.ro si-a propus sa includa in promotiile de Black Friday cat mai multe dintre produsele care au...

citeste mai mult

ERKA Synergy Communication - online media buyer pentru Grupul de Formare Profesionala Master

ERKA Synergy Communication - online media buyer pentru Grupul de Formare Profesionala Master

ERKA a raspuns pozitiv invitatiei Grupului de Formare Profesionala Master, membru al Grupului de firme Radacini, de a participa la licitatia privind achizitionarea de spatiu publicitar, in print si online, pentru un nou contract cu cofinantare europeana.   In luna septembrie au coincis doua colaborari fericite intre ERKA si Grupul Radacini. In prima instanta ERKA a jucat rolul de organizator de evenimente pentru conferinta de presa susutinuta cu ocazia finalizarii proiectului...

citeste mai mult

Libra Internet Bank a inaugurat o noua sucursala dedicata companiilor chineze, in Dragonul Rosu

Libra Internet Bank a inaugurat o noua sucursala dedicata companiilor chineze, in Dragonul Rosu

In 23 octombrie 2013, Libra Internet Bank a marcat inaugurarea oficiala a sucursalei Fundeni, localizata in Complexul Dragonul Rosu si dedicata preponderent firmelor cu capital chinez si romano-chinez. De altfel, anul acesta s-au implinit 5 ani de cand Libra Internet Bank furnizeaza servicii bancare pentru comunitatea de afaceri chineza din Romania, inclusiv prin sucursale dedicate.   Evenimentul inaugural a fost onorat de prezenta a 35 de intreprinzatori chinezi si romani, alaturi de...

citeste mai mult

Go Green in the City: perioada de pre-inscriere este acum deschisa

Go Green in the City: perioada de pre-inscriere este acum deschisa

Schneider Electric, în cooperare cu Student Competition, va lansa cea de-a patra ediţie a Go Green in the City, concursul internaţional de proiecte care îi provoacă pe studenţi să descopere şi să propună soluţii inovatoare pentru managementul eficient al energiei. Acest concurs inspiraţional reprezintă o mare şansă pentru studenţi de a afla cele mai noi dezvoltări din domeniul energiei, al tehnologiei şi al mediului de afaceri,  oferind, în acelaşi timp,...

citeste mai mult

Fotbalul, un canal de marketing

Fotbalul, un canal de marketing

Cu vreo suta de ani in urma, fotbalul era doar fotbal: un teren, niste spectatori, doua echipe de fotbal, echipa de arbitri, tricouri, vestiare... un simplu joc. Cu trecerea anilor, lumea s-a schimbat si in acelasi timp s-a schimbat si fotbalul. Ziarele si-au luat avant, la fel si televiziunea. Fotbalul a inceput sa vanda ziare si sa tina in fata ecranului TV tot mai multi telespectatori.   Mai departe, au inceput sa apara sponsorii, pe tricouri, pe panourile de pe marginea terenului......

citeste mai mult

Poker online versus poker traditional

Poker online versus poker traditional

Multi dintre noi cunosc jocul de poker traditional, jucat cu mize fel de fel, de la bete de chibrituri la alte mize nesemnificative si pana la bani reali. Poker-ul este, probabil, cel mai cunoscut joc de carti pe plan mondial. Regulile sale pot diferi, dar placerea jocului i-a fermecat pe multi jucatori de pe intreg mapamondul. De vreo zece ani, jocul de poker a devenit electronic. Mai intai s-a dezvoltat pe aparate de tip slot, apoi a patruns pe internet, unde a cucerit publicul din intreaga...

citeste mai mult