• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Ești nerăbdător să începi o afacere? Poate ai o idee bună și nu ai banii necesari să pui bazele unei afaceri. Chiar dacă ești pregătit să îți asumi riscuri, să pleci de la jobul actual sau să îți dedici timpul unui nou proiect, banii devin mereu o problemă.... citeste mai mult

Asociatia Spirits Romania, in curs de infiintare, va deveni membra spiritsEUROPE

Asociatia Spirits Romania, in curs de infiintare, va deveni membra spiritsEUROPE

Cei mai mari producători şi importatori au luat decizia de a înfiinţa asociaţia patronală a producătorilor şi importatorilor de băuturi spirtoase denumită Spirits Romania. Asociaţia, în curs de înfiinţare, va deveni membră spiritsEUROPE, cel mai important patronat european din industria băuturilor spirtoase, având în componența sa 31 de asociaţii profesionale naţionale din 25 de ţări, precum şi pe cei mai importanţi producători din domeniu:...

citeste mai mult

Carrefour deschide sapte magazine de proximitate in franciza, sub brandul Express, prin colaborarea cu reteaua Pronto

Carrefour deschide sapte magazine de proximitate in franciza, sub brandul Express, prin colaborarea cu reteaua Pronto

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a șapte noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, prin colaborarea cu rețeaua Pronto din București, joi, 21 noiembrie. Începând cu această dată, rețeaua va număra 53 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 8 unități în orașul Brașov și 45 în București și Ilfov.   Express combină profesionalismul angajaților și calitatea...

citeste mai mult

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani - studiu Biz

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani - studiu Biz

Biz și Ipsos Research au lansat “Top 50 cele mai inovatoare branduri, în percepția consumatorilor romani”. Potrivit acestui studiu, brandurile aflate în fruntea clasamentului sunt Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike și LG.    “Cele mai inovatoare branduri pentru consumatorii români” este un studiu pe care am dorit să-l realizăm cu doi ani în urmă. Complexitatea acestei cercetări a determinat...

citeste mai mult

Boarding Day 2013 - la Hotel Hilton din Bucuresti, in perioada 21 - 23 noiembrie

Boarding Day 2013 - la Hotel Hilton din Bucuresti, in perioada 21 - 23 noiembrie

Mai multe şcoli de elită din Austria, Elveţia, Germania, Marea Britanie şi Statele Unite vin în România pentru a recruta cei mai buni elevi români. Pe 21 noiembrie 2013, ora 14.00-19.00 la Iaşi la Hotel International (Palas Mall) şi pe 23 noiembrie 2013, ora 10.00 - 15.00 la Bucureşti la Hotel Hilton, elevii şi părinţii români vor putea discuta direct cu reprezentanţii unor prestigioase instituţii preuniversitare din Europa pentru a afla informaţii de la...

citeste mai mult

Black Friday la Oktal.ro - 22 noiembrie 2013, Ziua reducerilor maxime

Black Friday la Oktal.ro - 22 noiembrie 2013, Ziua reducerilor maxime

Magazinul online Oktal.ro s-a pregatit pentru Black Friday nu doar cu reduceri masive la sute de produse, dar si cu o strategie in interesul clientilor sai: "De Black Friday 2013, pe care il vom organiza pe data de 22 noiembrie, Oktal.ro se prezinta pe scena reducerilor cu produse dintre cele mai cautate, la preturi minime si cu stocuri consistente", explica reprezentantii magazinului. Astfel, Oktal.ro si-a propus sa includa in promotiile de Black Friday cat mai multe dintre produsele care au...

citeste mai mult

ERKA Synergy Communication - online media buyer pentru Grupul de Formare Profesionala Master

ERKA Synergy Communication - online media buyer pentru Grupul de Formare Profesionala Master

ERKA a raspuns pozitiv invitatiei Grupului de Formare Profesionala Master, membru al Grupului de firme Radacini, de a participa la licitatia privind achizitionarea de spatiu publicitar, in print si online, pentru un nou contract cu cofinantare europeana.   In luna septembrie au coincis doua colaborari fericite intre ERKA si Grupul Radacini. In prima instanta ERKA a jucat rolul de organizator de evenimente pentru conferinta de presa susutinuta cu ocazia finalizarii proiectului...

citeste mai mult

Libra Internet Bank a inaugurat o noua sucursala dedicata companiilor chineze, in Dragonul Rosu

Libra Internet Bank a inaugurat o noua sucursala dedicata companiilor chineze, in Dragonul Rosu

In 23 octombrie 2013, Libra Internet Bank a marcat inaugurarea oficiala a sucursalei Fundeni, localizata in Complexul Dragonul Rosu si dedicata preponderent firmelor cu capital chinez si romano-chinez. De altfel, anul acesta s-au implinit 5 ani de cand Libra Internet Bank furnizeaza servicii bancare pentru comunitatea de afaceri chineza din Romania, inclusiv prin sucursale dedicate.   Evenimentul inaugural a fost onorat de prezenta a 35 de intreprinzatori chinezi si romani, alaturi de...

citeste mai mult

Go Green in the City: perioada de pre-inscriere este acum deschisa

Go Green in the City: perioada de pre-inscriere este acum deschisa

Schneider Electric, în cooperare cu Student Competition, va lansa cea de-a patra ediţie a Go Green in the City, concursul internaţional de proiecte care îi provoacă pe studenţi să descopere şi să propună soluţii inovatoare pentru managementul eficient al energiei. Acest concurs inspiraţional reprezintă o mare şansă pentru studenţi de a afla cele mai noi dezvoltări din domeniul energiei, al tehnologiei şi al mediului de afaceri,  oferind, în acelaşi timp,...

citeste mai mult

Fotbalul, un canal de marketing

Fotbalul, un canal de marketing

Cu vreo suta de ani in urma, fotbalul era doar fotbal: un teren, niste spectatori, doua echipe de fotbal, echipa de arbitri, tricouri, vestiare... un simplu joc. Cu trecerea anilor, lumea s-a schimbat si in acelasi timp s-a schimbat si fotbalul. Ziarele si-au luat avant, la fel si televiziunea. Fotbalul a inceput sa vanda ziare si sa tina in fata ecranului TV tot mai multi telespectatori.   Mai departe, au inceput sa apara sponsorii, pe tricouri, pe panourile de pe marginea terenului......

citeste mai mult

Poker online versus poker traditional

Poker online versus poker traditional

Multi dintre noi cunosc jocul de poker traditional, jucat cu mize fel de fel, de la bete de chibrituri la alte mize nesemnificative si pana la bani reali. Poker-ul este, probabil, cel mai cunoscut joc de carti pe plan mondial. Regulile sale pot diferi, dar placerea jocului i-a fermecat pe multi jucatori de pe intreg mapamondul. De vreo zece ani, jocul de poker a devenit electronic. Mai intai s-a dezvoltat pe aparate de tip slot, apoi a patruns pe internet, unde a cucerit publicul din intreaga...

citeste mai mult

Mercedes-Benz aduce in Romania noile modele de camioane pentru constructii si distributie: Mercedes-Benz Antos, Arocs si Atego

Mercedes-Benz aduce in Romania noile modele de camioane pentru constructii si distributie: Mercedes-Benz Antos, Arocs si Atego

În perioada 17 - 18 octombrie 2013, la Poiana Braşov, Mercedes-Benz România expune, în cadrul evenimentului de lansare naţională, cea mai avansată şi versatilă gamă de camioane utilitare produse vreodată de producătorul german: noile Mercedes-Benz Antos, Arocs şi Atego.   Noile stele din familia camioanelor Mercedes-Benz sunt lansate pe piaţa autohtonă prin intermediul unui eveniment-concept, desfăşurat într-un cadru inedit, cariera de piatră...

citeste mai mult

AB COOL FOOD - magazin lansat in Bucuresti de Mega Image

AB COOL FOOD - magazin lansat in Bucuresti de Mega Image

Mega Image a anuntat deschiderea in Bucuresti a unui nou format de magazin, sub brandul AB COOL FOOD. Mega Image activeaza deja cu 250 de magazine sub brandurile Mega Image si Shop&Go, in zona Bucuresti-Ilfov si in alte orase. Parte a grupului Delhaize Group, Mega Image este brandul de retail cu cea mai puternica expansiune in ultimii ani pe piata romaneasca. Brandul AB este folosit de Delhaize Group pe piata din Grecia, unde exista o retea puternica de magazine.In magazinul AB COOL FOOD,...

citeste mai mult

Cea de-a XII-a Conferinta Nationala de Business Networking - 31 octombrie 2013

Cea de-a XII-a Conferinta Nationala de Business Networking - 31 octombrie 2013

Fie ca este vorba despre Facebook, Twitter, LinkedIn sau intalniri face to face, networkingul este noul trend in materie de socializare profesionala. Business Networking-ul este o strategie de promovare atat personala cat si a propriului brand extrem de folosita in strainatate, unde apartenenta la un club de networking este integrata in activitatea de marketing a companiei.Intalnirile de networking sunt un fenomen in continua crestere si in Romania.  Antreprenori, manageri, liber...

citeste mai mult

Gherila MULTIsenzoriala - Eficienta & Memorabilitate - Marketing in Direct

Gherila MULTIsenzoriala - Eficienta & Memorabilitate - Marketing in Direct

Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?Simturile joaca un rol vital in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication - va vorbi in cadrul celei...

citeste mai mult

Agerpres - o noua identitate vizuala, un nou slogan si noi platforme de comunicare online

Agerpres - o noua identitate vizuala, un nou slogan si noi platforme de comunicare online

Agerpres, prima agenție de presă din România, se reinventează. Începând cu 17 septembrie 2013, agenția va avea o nouă identitate vizuală, noi platforme de comunicare online, precum și un nou slogan, care sintetizează perfect misiunea asumată a Agerpres: „Actualizează lumea”.„Suntem aici din 1889 și avem peste 90 de ani de transmisie live, aceasta însemnând practic că Agerpres reprezintă istoria României în știri. Vrem să...

citeste mai mult

Colectia Reusite Romanesti - campanie OMV Petrom cu premii constand in 65 de Dacia Logan

Colectia Reusite Romanesti - campanie OMV Petrom cu premii constand in 65 de Dacia Logan

OMV Petrom, cel mai mare producător de ţiţei şi gaze din sud-estul Europei, a lansat o noua campanie promotionala in toate statiile Petrom din Romania, care se va derula în perioada 16 septembrie – 15 decembrie 2013. Colecția Reușite Romanesti aduce în prim plan produsele românești, iar Dacia Logan va da startul.Adrian Nicolaescu, Director de vanzari: „Noua platformă promoțională Petrom se adresează tuturor persoanelor dinamice, cărora le propunem o...

citeste mai mult

La BISO Tour 2013, peste 1500 de fermieri din Romania au testat utilaje si tehnologii de ultima generatie

La BISO Tour 2013, peste 1500 de fermieri din Romania au testat utilaje si tehnologii de ultima generatie

Peste 1500 de fermieri din 6 judete din Romania au putut testa utilaje agricole de ultima generatie, in cadrul Biso Tour 2013, cel mai dinamic si amplu maraton national de demonstratii in camp cu utilaje agricole. Organizat in perioada 14 august - 3 septembrie 2013 de catre compania Biso Romania, evenimentul s-a desfasurat in judetele Olt, Giurgiu, Constanta, Ialomita, Neamt si Galati. Incepand cu editia Biso Tour 2014, in maratonul utilajelor agricole vor fi incluse si Dolj si Timis, judete...

citeste mai mult

Activ Property Services a realizat inchirierea a aproximativ 7000 m2 in Romania si Bulgaria

Activ Property Services a realizat inchirierea a aproximativ 7000 m2 in Romania si Bulgaria

Activ Property Services, alliance partner al Cushman & Wakefield, anunta incheierea uneia dintre tranzactiile importante din trimestrul 3 al 2013 si anume mutarea Quintiles - cea mai mare companie din domeniul dezvoltarii biofarmaceutice, cu peste 50 de medicamente in topul celor mai bine vandute produse farmaceutice din lume - in Global City Business Park, intr-o suprafata de 900 m2.  Mutarea a adus importante reduceri de costuri pentru companie iar activitatea de consultanta a durat...

citeste mai mult

Alexandru Israil la MID 2013 - Guerrilla Marketing a murit. Traiasca Guerrilla Marketing

Alexandru Israil la MID 2013 - Guerrilla Marketing a murit. Traiasca Guerrilla Marketing

Metodele traditionale de marketing au fost date uitarii si oamenii de marketing au iesit la atac pe campul de lupta numit acum publicitate. Miza este mare si trofeul este cel pe care orice antreprenor si om de marketing si-l doresc: fidelitatea consumatorului.Neconventionalul este termenul care insumeaza cel mai bine caracteristicile si abilitatile guerrilla marketing, instrumentul care a revolutionat lumea afacerilor aducand companiilor o mare bila alba in tabara consumatorilor hartuiti si...

citeste mai mult

Avenor College, noul brand al Little London - proiect de rebranding realizat de Storience

Avenor College, noul brand al Little London - proiect de rebranding realizat de Storience

Anul scolar începe cu un nou rebranding semnat de Storience: fosta grădinită si scoală Little London devine Avenor College. Rebrandingul marchează evolutia de la o simplă grădinită în urmă cu zece ani la o institutie ce cuprinde grădinita, toate clasele primare si gimnaziale si, din 2015, liceul.Proiectul de rebranding a început în primăvara lui 2013 cu un audit de brand, urmat de formularea strategiei, de crearea noului nume si a identitătii vizuale, precum...

citeste mai mult