• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Mercury 360 va promova brandul Ilink

Mercury 360 va promova brandul Ilink

Incepand cu luna septembrie 2008, brandul Ilink va fi promovat de Mercury360, in urma castigarii pitch-ului organizat de furnizorul de servicii de internet Cobalt IT. Campania de promovare a brandului Ilink va demara in Tulcea si Navodari, urmand a fi implementata in toate orasele in care Cobalt IT este prezent.  Mercury360 va oferi servicii integrate de comunicare, campania urmarind sa mentina un mesaj unitar, prin personalizare pentru fiecare categorie a targetului caruia i se...

citeste mai mult

Luna august 2008 a adus pentru TVR 1 cresteri considerabile de audienta

Luna august 2008 a adus pentru TVR 1 cresteri considerabile de audienta

Chiar daca pe perioada verii si a sezonului estival televiziunile inregistreaza scaderi de audienta, TVR 1 a reusit ca in luna august 2008 sa infirme aceasta regula, avand cea mai mare crestere de audienta dintre posturile tv. Cota de piata medie pe zi a TVR 1 in luna august 2008 comparativ cu luna iulie 2008 a crescut de la 4,4% la 5,9% la nivel national si de la 4,3% la 6,1% in mediul urban. Cele mai importante cresteri ale cotei medii de piata s-au inregistrat in intervalul de emisie...

citeste mai mult

Ogilvy Public Relations are un nou PR Manager

Ogilvy Public Relations are un nou PR Manager

Cu o experienta de 13 ani in relatii publice, mass media si productie cinematografica, Ana Preda s-a alaturat echipei Ogilvy Public Relations ca manager al reputatiei si consultant de comunicare pentru clientii aflati in portofoliul agentiei. Dupa 8 ani in care a fost producator TV si a realizat jurnale de stiri si emisiuni de televiziune - Stirile PROTV cu Lucian Mandruta, matinalul "Buna dimineata PROTV e-al tau", BizBazar cu Moise Guran la Antena 1 si jurnalul de noapte la National TV, Ana...

citeste mai mult

BRD Finance si SAY au lansat un card de credit co-branded

BRD Finance si SAY au lansat un card de credit co-branded

In contextul unei dinamici accelerate a pietei de telefonie mobila si pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor, BRD Finance si Say au lansat cardul co-branded Say, realizat pe o platforma MasterCard. Noul card de credit se constituie intr-un instrument facil de plata pentru produsele si serviciile Say si accesul la promotii speciale permanente in reteaua de magazine ale partenerului. Cu un buget disponibil de pana la 20.000 RON, cardul Say raspunde nevoilor utilizatorilor pentru o...

citeste mai mult

Parteneriat intre Carrefour Voiaj si Disneyland Resort Paris

Parteneriat intre Carrefour Voiaj si Disneyland Resort Paris

Carrefour Voiaj a inceput, de la 1 septembrie 2008, colaborarea oficiala cu Disneyland Resort Paris ca tour operator contractat, informeaza compania. Astfel, cu ocazia celei de-a cincisprezecea aniversari Disneyland, Carrefour Voiaj, in colaborare cu Disneyland Paris, ofera cazare gratuita in orice hotel Disney si intrare gratuita in ambele parcuri Disney pentru copiii sub 7 ani, oferta valabila pentru sejururi cu sosire inainte de 4 ianuarie 2009. In luna noiembrie ofera o promotie speciala...

citeste mai mult

Coca Cola va achizitiona Huiyuan pentru 2,5 miliarde de dolari

Coca Cola va achizitiona Huiyuan pentru 2,5 miliarde de dolari

Coca-Cola va plati pentru producatorul de bauturi racoritoare Huiyuan din China 2,5 miliarde de dolari, triplu fata de valoarea companiei, pentru a se extinde pe o piata in continua dezvoltare, transmite Reuters. Este cea mai importanta preluare efectuata de o firma straina in China. "Coca-Cola cauta sa se impuna pe piata sucurilor nediluate, unde Huiyuan este lider", a declarat Emma Liu, analist la Nomura Securities. Huiyuan este detinut in proportie de 23 la suta de grupul alimentar Danone...

citeste mai mult

Kaleva Travel Romania a avut vanzari de 6,5 milioane euro, in primul semestru al 2008

Kaleva Travel Romania a avut vanzari de 6,5 milioane euro, in primul semestru al 2008

Kaleva Travel Romania, apartinand Kaleva Travel Group, retea internationala de management al calatoriilor de afaceri, a inregistrat un volum al vanzarilor de 6,5 milioane euro, in primul semestru al 2008, informeaza compania. "Este evident ca si in Romania oamenii de afaceri lucreaza astazi nu numai la birou, iar o masa de consiliu poate fi prea mica pentru zeci si uneori chiar sute de oameni care ar putea face subiectul unei intalniri de afaceri. Ce-am mai putea adauga atunci cand aceste...

citeste mai mult

Kingston Technology, primul producator de memorii DDR2 de inalta perfomanta si latente foarte mici pentru notebook-uri

Kingston Technology, primul producator de memorii DDR2 de inalta perfomanta si latente foarte mici pentru notebook-uri

Kingston Technology Company, Inc., liderul mondial independent in productia de module de memorie, a anuntat ca este primul producator care lanseaza memorii de 800 MHz de inalta perfomanta si latente foarte mici destinate notebook-urilor. Memoriile SO-DIMM HyperX PC2-6400 CL4 sunt livrate in kit-uri de 4GB si beneficiaza de avantajele suplimentare ale functiei Serial Presence Detect (SPD), fiind compatibile cu gama extinsa de notebook-uri. "Inginerii de la Kingston au venit in intampinarea...

citeste mai mult

Wizz Air va lansa cursa Cluj - Paris Beauvais

Wizz Air va lansa cursa Cluj - Paris Beauvais

Wizz Air, cea mai mare companie low-cost, cu operatiuni in Europa Centrala si de Est, a anuntat extinderea activitatii de la Cluj prin introducerea de noi zboruri catre Paris Beauvais. Noua cursa va fi lansata pe 18 decembrie 2008 si va fi operata pentru inceput de trei ori pe saptamana. Paris Beauvais este un aeroport pe care Wizz Air mai desfasoara zboruri din alte trei orase, insa aceasta va fi prima ruta a companiei intre Romania si Franta. Acest nou pas in evolutia companiei este...

citeste mai mult

DRAFTFCB a incheiat campania de PR pentru TV Ambilight de la Philips

DRAFTFCB a incheiat campania de PR pentru TV Ambilight de la Philips

"Philips Office Cinema" este numele campaniei de PR derulata de DRAFTFCB pentru divizia CE a companiei Philips. Timp de 2 saptamani, Philips a oferit jurnalistilor de la 8 trusturi de presa vizionari de filme in redactii, popcorn si posibilitatea de a testa unul dintre modelele noii game Philips Ambilight, lansate in Romania in luna august 2008. Jurnalistii de la trusturile Attica Media, Burda, BMG, Realitatea-Catavencu, Edipresse, MSG, Hiparion si Sanomahearst au avut posibilitatea de a...

citeste mai mult

Flamingo International a lansat un nou produs de creditare

Flamingo International a lansat un nou produs de creditare

Incepand cu 1 septembrie 2008, Flamingo International impreuna cu Cetelem IFN lanseaza o noua oferta de creditare, valabila in toate retelele de magazine operate de retailer: Flanco, Flanco World si Flamingo Computers. Noul produs financiar, valabil in perioada 1 septembrie - 12 octombrie 2008, ofera clientilor Flamingo International posibilitatea de a achizitiona orice produs disponibil in oferta magazinelor operate de retailer, in 60 de rate, cu 0% dobanda si 0% avans.  "Prin lansarea...

citeste mai mult

Nikon va lansa doua noi obiective cu functia de control a perspectivei

Nikon va lansa doua noi obiective cu functia de control a perspectivei

Nikon va aduce pe piata romaneasca doua obiective Nikon cu functia de control a perspectivei: PC-E Nikkor 45mm f/2.8D ED si PC-E Nikkor 85mm f/2.8D, realizate pentru a oferi fotografilor posibilitati creative unice. Cele doua obiective speciale PC Nikkor cu functia de control a perspectivei sunt proiectate pentru utilizarea specializata in arhitectura, fotografia comerciala si peisaje. Functia de control a perspectivei ofera un mecanism de inclinare si deplasare, capacitate de rotatie si de...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank va creste dobanzile depozitelor pentru populatie

UniCredit Tiriac Bank va creste dobanzile depozitelor pentru populatie

UniCredit Tiriac Bank va creste dobanzile depozitelor la termen pentru persoane fizice si le diferentiaza in functie de valoarea depozitata, pentru toate variantele de maturitate (o luna, 3 luni, 6 luni, 9 luni si 12 luni). Banca nu percepe comision de deschidere sau de depozitare, iar suma minima de depunere este 2.000 RON sau 1.000 euro (dolari), stabilindu-se patru transe valorice pentru care se aplica dobanzi crescatoare. Dobanda este fixa pana la scadenta. "In functie de durata si de...

citeste mai mult

Sony a lansat noua serie Walkman S

Sony a lansat noua serie Walkman S

Beneficiind de rezultatele unei tehnologii inovatoare, noua serie Walkman S de Video MP3 Playere masoara 7,5 mm, ce le face cele mai subtiri modele Walkman. Ecranul LCD cu rezolutie QVGA si diagonala de 2 inchi (5 cm), beneficiaza de o rata mare de contrast si ofera o vizionare perfecta a continutului digital. Clipurile video se pot viziona cu usurinta pe acest dispozitiv, gratie timpului rapid de raspuns al ecranului, capacitatii de redare la o viteza de 30 de fotograme pe secunda si...

citeste mai mult

Prin vanzarile obtinute in august 2008, Mazda se apropie de un nou record in Romania

Prin vanzarile obtinute in august 2008, Mazda se apropie de un nou record in Romania

In curand, pentru prima data in Romania, Mazda va inregistra 2.000 de unitati vandute intr-un an, acest volum urmand sa fie depasit in septembrie 2008. Aceasta performanta a fost posibila prin investitiile constante in cresterea si dezvoltarea brand-ului Mazda pe piata autohtona. Cumulat, in intervalul ianuarie - august, Mazda a comercializat 1.742 de vehicule, de aproximativ patru ori mai mult (+308%) decat in aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai bine vandut model a fost Mazda3, cu 608...

citeste mai mult

Intre Motorola si Deutsche Telekom s-a incheiat un parteneriat

Intre Motorola si Deutsche Telekom s-a incheiat un parteneriat

Motorola si Deutsche Telekom au anuntat incheierea unui parteneriat pentru furnizarea de servicii IPTV in Germania. Pentru serviciile sale de tip "T-Home Entertain", Deutsche Telekom va folosi echipamentele Motorola High Definition (HD) IPTV. Aceasta colaborare permite clientilor T-Home sa acceseze o gama larga de aplicatii multimedia in plus fata de pachetul TV standard, folosind echipamentele Motorola de tip set-top, optimizate si de inalta calitate, ce pot sustine servicii de generatie...

citeste mai mult

Flynova a lansat oferta de iarna si catalogul on-line

Flynova a lansat oferta de iarna si catalogul on-line

Flynova, reprezentanta din Romania a Grupului Novatours, a anuntat lansarea ofertei de iarna 2008 - 2009, care include destinatii precum Egipt, Israel, Siria si Iordania. Concomitent cu noua oferta, compania a lansat si versiunea on-line a catalogului, precum si o promotie speciala care permite o reducere de pana la 20% in cazul rezervarilor efectuate pana pe 15 septembrie, pentru orice destinatie si in oricare dintre hotelurile prezente in catalog. Obiectivul Flynova pentru sezonul de iarna...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica a unificat conturile

Banca Comerciala Carpatica a unificat conturile

Conturile de card si conturile curente deschise la Banca Comerciala Carpatica s-au unificat incepand cu data de 16.08.2008. Aceasta actiune aduce cu sine un plus de valoare si functionalitate contului curent care devine, astfel, accesibil de la distanta si prin intermediul cardului atasat. De asemenea, unificarea aduce un castig de utilitate cardurilor - atasat direct contului current, cardul reprezinta, in acest moment, instrumentul de plata electronic idealpentru accesul la disponibilitatile...

citeste mai mult

Tipografiile romanesti au intrat in Europa

Tipografiile romanesti au intrat in Europa

Dinamis Media Factory din Timisoara a lansat primul sistem complet functional de tipar cu platforma sub domeniul www.eu-printhouse.ro pe Intenet. "Eu locuiesc de patru ani in Romania, si imi place sa fiu aici, si ca cetatean german vreau sa sa le multumesc din suflet pe aceasta cale cetatenilor romani. Romanii pot fi mandri de tara lor, de onestitatea, aspiratia si harnicia lor, ca cetatean strain nu poti decat sa te simti foarte bine. Totusi trebuie sa incercam acum impreuna sa adaptam si...

citeste mai mult

Centrul Autorizat de Vanzari si Service Mercedes-Benz, a inregistrat in semestrul I 2008 o cifra de afaceri de circa 6 milioane euro

Centrul Autorizat de Vanzari si Service Mercedes-Benz, a inregistrat in semestrul I 2008 o cifra de afaceri de circa 6 milioane euro

La 6 luni dupa deschiderea Centrului Autorizat de Vanzari si Service Mercedes-Benz, ATP Exodus & CO a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 6 milioane de euro. Investitia realizata in Baia Mare si inaugurata la sfarsitul lunii ianuarie 2008 s-a ridicat la aproximativ 20 de milioane de euro si acopera o suprafata de teren de 45.500 de metri patrati. Pana in prezent s-au vandut aproximativ 100 de autoturisme si 75 de autoutilitare iar cele mai vandute au fost din clasa C, A(+B) si M(+G),...

citeste mai mult