• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Campania de lansare Seat Altea XL a castigat bronzul la Euro Effie

Campania de lansare Seat Altea XL a castigat bronzul la Euro Effie

Campania conceputa pentru lansarea Seat Altea XL a primit medalia de bronz la ceremonia de decernare a premiilor premii Euro Effie. Campania a fost conceputa de catre Atletico Internacional Advertising, agentia de publicitate a companiei Seat. Prestigioasele premii Euro Effie, oferite de catre Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare, au rolul de a rasplati campaniile care au obtinut un succes notabil pe cel putin doua piete europene. Lucrarile premiate in acest an au fost evaluate...

citeste mai mult

Sony a lansat noua serie de notebook-uri Vaio AW si FW

Sony a lansat noua serie de notebook-uri Vaio AW si FW

Noile modele de notebook-uri Vaio AW si FW promit sa stabileasca noi standarde in domeniul performantei multimedia. Ecranele cu diagonale intre 18,4 si 16,4 inci ofera imagini mai stralucitoare ca niciodata, in timp ce memoria de mari dimensiuni si capacitatea generoasa de stocare vin in intampinarea stilului de viata digitala al utilizatorilor moderni, se precizeaza intr-un comunicat remis BrandInfo.ro. Seria Vaio AW are la baza experienta Sony in domeniul sistemelor de afisare digitala si al...

citeste mai mult

Mediafax aduce go4it.ro in portalul Orange World

Mediafax aduce go4it.ro in portalul Orange World

Mediafax Mobile Services, divizia din cadrul Mediafax ce furnizeaza continut multimedia pentru principalii operatorii de telefonie mobila din Romania, si go4it.ro lanseaza in Orange World un site pentru telefoanele mobile, ce contine topuri si stiri despre gadget-uri si tehnologie. Clientii Orange au astfel acces prin portalul Orange World la continutul permanent actualizat al www.go4it.ro, primul site de gadget-uri din Romania. Site-ul pentru telefoane mobile cuprinde stiri grupate in...

citeste mai mult

Utilizarea dispenserelor intelegente reduce cu 40 de procente consumul de hartie, conform Paper Plus

Utilizarea dispenserelor intelegente reduce cu 40 de procente consumul de hartie, conform Paper Plus

Conform Paper Plus, singurul detinator al unor branduri AfH romanesti, piata produselor profesionale de curatenie si igiena "din afara casei" (AFH), a cunoscut o evolutie notabila in ultimul timp, fiind determinata de trecerea treptata a segmentelor de business de pe piata mass market pe un segment de nisa asa precum este cel de AfH. Cresterea cererilor pe piata produselor AfH a fost influentata in principal de avantajele competitive oferite de produsele profesionale de igiena si curatenie,...

citeste mai mult

Check Point a lansat gateway-ul de acces de la distanta, Connectra NGX R66

Check Point a lansat gateway-ul de acces de la distanta, Connectra NGX R66

Check Point Software Technologies Ltd., liderul mondial in securitate internet, a anuntat lansarea Connectra NGX R66, singurul gateway de acces de la distanta ce combina SSL VPN, IPSec VPN si prevenirea accesului neautorizat cu management centralizat. Noua versiune a Connectra promite sa ofere companiilor cea mai sigura conectivitate care este usor de folosit de catre angajati si usor de instalat si controlat de catre administratorii de securitate. Cu ajutorul Check Point Connectra NGX R66,...

citeste mai mult

ProLogis a inchiriat 7.200 de metri patrati in Ungaria, companiei Gebrüder Weiss

ProLogis a inchiriat 7.200 de metri patrati in Ungaria, companiei Gebrüder Weiss

ProLogis a anuntat ca a inchiriat 7.200 de metri patrati in Ungaria companiei Gebrüder Weiss, cel mai mare furnizor de servicii logistice si transport din Austria, cu operatiuni in Europa, Asia si Statele Unite. Gebrüder Weiss va inchiria spatiul in cladirea nr. 6 din ProLogis Park Budapest-Sziget, un parc logistic la cele mai inalte standarde, amplasat la 15 km sud de Budapesta. Compania intentioneaza sa utilizeze acest spatiu drept centru regional de distributie, prin care sa isi...

citeste mai mult

Prima camera video HD de la Genius, in Romania la sfarsitul lui 2008

Prima camera video HD de la Genius, in Romania la sfarsitul lui 2008

O data cu sfarsitul lui 2008, Genius prezinta clientilor din Romania  G-Shot HD 55, primul camrecorder produs de catre companie, care permite filmarea in format HD. Sistemul High Definition este o inovatie care va fi adaptata tuturor mediilor bazate pe transmiterea imaginilor, de la televiziune la cinematografie. Intervalul de timp in care tehnologia pentru produsele IT&C si electronice se transforma radical este din ce in ce mai mic. La baza noilor schimbari tehnologice stau totusi...

citeste mai mult

BRD-Groupe Société Générale a inregistrat un profit de 223 milioane euro in primele 9 luni ale 2008

BRD-Groupe Société Générale a inregistrat un profit de 223 milioane euro in primele 9 luni ale 2008

In primele noua luni ale anului 2008, BRD - Groupe Société Générale a inregistrat o crestere importanta a activitatii, atat pe segmentul de clientela persoane fizice, cat si pe cel de clientela corporate. Rezultatele obtinute de BRD - Groupe Société Générale la sfarsitul trimestrului al treilea reflecta aceasta tendinta, in conditiile unei urmariri atente a calitatii contrapartidelor. Profitul net aferent primelor 9 luni ale anului 2008,...

citeste mai mult

Portalul www.femeiadeafaceri.ro, un nou proiect Credit Europe Bank adresat companiilor IMM

Portalul www.femeiadeafaceri.ro, un nou proiect Credit Europe Bank adresat companiilor IMM

Lansarea portalului www.femeiadeafaceri.ro este o alta etapa a procesului Credit Europe Bank de promovare si informare asupra campaniei de sustinere a IMM-urilor. "Campania Femeile vor sa auda cifre frumoase se bucura de un real succes iar pentru Credit Europe Bank acest lucru inseamna o confirmare a preferintelor femeilor de afaceri pentru servicii dedicate. Pornind de la aceste rezultate, dorim sa  le uram partenerelor noastre si viitoarelor colaboratoare: Bun Venit pe portalul...

citeste mai mult

TBWA\MERLIN a castigat argintul la Golden Drum, cu printul Before and After pentru Beko

TBWA\MERLIN a castigat argintul la Golden Drum, cu printul Before and After pentru Beko

Printul "Before and after" realizat de TBWA\MERLIN pentru Beko a castigat argintul in categorie la festivalul Golden Drum. Printul face parte din campania de lansare a masinii de spalat automate cu functie pentru indepartarea parului de animale. Acest produs a fost lansat in primavara 2008, printr-o ampla campanie de comunicare derulata pe toate mediile traditionale si pe Internet. "Desi e vorba despre un festival de creatie, noi am mers pe eficienta. Asa ca anul acesta am sarit peste...

citeste mai mult

Streetwise PR, prima agentie de Guerrilla PR din Romania, va functiona din 15 octombrie 2008

Streetwise PR, prima agentie de Guerrilla PR din Romania, va functiona din 15 octombrie 2008

Lavinia Rindasu Udrea, fostul manager de relatii publice al postului de stiri Realitatea TV, a infiintat Streetwise PR, prima agentie de relatii publice din Romania specializata pe guerrilla PR. Agentia are deja un site ( www.streetwisepr.ro ) si isi pregateste petrecerea de lansare intr-un fort militar construit la comanda Regelui Carol I, in perioada 1882- 1894. Streetwise PR a luat fiinta la inceputul lunii septembrie 2008, din dorinta de a oferi o alternativa indrazneata de comunicare...

citeste mai mult

Ogilvy a realizat pentru Petrom tabara educationala Tara lui Andrei

Ogilvy a realizat pentru Petrom tabara educationala Tara lui Andrei

Ogilvy Romania a realizat pentru Petrom tabara educationala "Tara lui Andrei", un program intern de educare privind consumul irational de resurse, adresat copiilor, pentru a ii invata pe acestia intr-un mod distractiv cum sa devina cetateni responsabili. "Pentru a schimba mentalitatea celor din jur privind consumul irational de resurse limitate, trebuie sa incepem cu copii nostri, sa le aratam cat de simplu este sa respecti elementele naturale din jurul tau, sa ai grija de natura sau sa...

citeste mai mult

Interex a finalizat o serie de lucrari de modernizare a magazinului din Sibiu

Interex a finalizat o serie de lucrari de modernizare a magazinului din Sibiu

Interex Romania a anuntat finalizarea lucrarilor de modernizare ale magazinului pe care il detine in Sibiu. Aceste lucrari au inclus redesenarea spatiului interior pentru un acces mai usor al consumatorilor la rafturi, precum si introducerea unor zone speciale de promotii sustinute de magazin. De asemenea, a fost amenajata o zona de relaxare, cu un cafe-grill unde sunt pregatite produse proaspete, provenite din carmangeria proprie. La inaugurarea noului format de magazin au participat Michel...

citeste mai mult

Seria manifestarilor CreditExpo 2008 s-a incheiat la Bucuresti

Seria manifestarilor CreditExpo 2008 s-a incheiat la Bucuresti

Editia din Bucuresti a CreditExpo, primul targ de credite din Romania, a incheiat cu succes seria manifestarilor targului in 2008. Evenimentul desfasurat intre 10-12 octombrie 2008, la World Trade Plaza a depasit recordul de vizitatori inregistrat in cadrul editiilor anterioare. Gradul de vizitare a targului a intrecut asteptarile organizatorilor si expozantilor. Persoane fizice si juridice au trecut in numar mare pragul expozitional al targului, pe durata celor trei zile de eveniment....

citeste mai mult

Saatchi & Saatchi, cea mai buna agentie din Romania la Golden Drum

Saatchi & Saatchi, cea mai buna agentie din Romania la Golden Drum

In urma celor zece nominalizari, Saatchi&Saatchi Romania a castigat patru premii la festivalul de publicitate de la Portoroz, clasandu-se pe locul al treilea in topul agentiilor din regiune. La festival au participat peste 400 de agentii reprezentand 35 de tari. Cu un total de 10 nominalizari, un Grand Prix, un aur si un argint, Saatchi&Saatchi este cea mai premiata agentie din Romania la editia din acest an, devansand contracandidatele si reusind clasarea pe pozitia a treia in topul...

citeste mai mult

Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, premiata cu aur la Golden Drum

Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, premiata cu aur la Golden Drum

Nominalizarea agentiei Cohn&Jansen/Ashley&Holmes s-a transformat in premiu. Seria de printuri "American Myth", "European Myth" si "Japanese Myth" a obtinut premiul Golden Drum, in cadrul categoriei Press, la cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est. "American Myth","European Myth" si "Japanese Myth" fac parte din campania realizata de agentia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes pentru motocicletele Honda, client: InterMotorcycle. Echipa care a realizat...

citeste mai mult

Un film romanesc, castigator Top Rated in cadrul Filminute

Un film romanesc, castigator Top Rated in cadrul Filminute

Pentru prima data in istoria sa de 3 ani, Filminute, festivalul international de film de un minut, si-a anuntat castigatorii printr-un eveniment live. Evenimentul, desfasurat la Orange Concept Store, a fost gazduit de cofondatorul Filminute, John Ketchum. Publicul a asistat la anuntarea castigatorului marelui premiu acordat de juriu, Best Filminute, ce a mers catre un film britanic, si, de asemenea, Premiul din partea publicului (People's Choice), castigat de un film unguresc. Pe langa...

citeste mai mult

Spar Romania a numit un nou Director General

Spar Romania a numit un nou Director General

Spar Romania, reteaua de retail care opereaza 17 supermarketuri pe piata din Romania, a numit recent un nou Director General in persoana Soranei Georgia. Rino Tizzanini, care a detinut pozitia pana in prezent, si-a anuntat plecarea din companie. Cu o bogata experienta in retail, Sorana Georgia va urmari indeplinirea obiectivelor de dezvoltare ale companiei, unul dintre cele mai importante fiind atingerea unui numar de 55 de magazine in Romania pe termen mediu. Experienta Soranei Georgia numara...

citeste mai mult

Zentiva a lansat noua campanie pentru Algocalmin

Zentiva a lansat noua campanie pentru Algocalmin

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, sub sloganul "Algocalmin. Combate istoric durerea". Conceptul de baza al campaniei pleaca de la eficienta dovedita a Algocalminului impotriva durerilor, de peste 40 de ani. Campania, purtand semnatura agentiei Mather Communications, va rula sub forma de spoturi de 35" pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie - decembrie 2008.  Planul media...

citeste mai mult

Deloitte va deschide birouri regionale la Timisoara si Iasi

Deloitte va deschide birouri regionale la Timisoara si Iasi

Firma de consultanta Deloitte Romania continua procesul de extindere in tara prin deschiderea de noi birouri regionale la Timisoara si Iasi, la sase luni dupa inaugurarea oficiala a activitatii in Cluj-Napoca. "In luna mai, cand am inaugurat primul nostru birou regional, spuneam ca sofisticarea treptata a comunitatilor de afaceri din tara atrage o cerere tot mai mare de servicii profesionale de consultanta", a aratat George Mucibabici, Presedintele Deloitte Romania. "Aceste comunitati,...

citeste mai mult