• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

BitDefender Romania a lansat noua suita de produse

BitDefender Romania a lansat noua suita de produse

BitDefender a lansat oficial in Romania noua suita de produse de securitate, BitDefender 2009. Noua gama de produse este un mix intre protectia avansata impotriva virusilor, aplicatiilor spyware, atacurilor hackerilor sau a mesajelor spam precum si impotriva altor amenintari de securitate, avand in acealasi timp  un impact minim asupra performantelor calculatorului.  Linia de produse 2009 include BitDefender Antivirus 2009, BitDefender Internet Security 2009 si BitDefender Total...

citeste mai mult

Mediafax va lansa anuarul Constructii & Imobiliare 2008

Mediafax va lansa anuarul Constructii & Imobiliare 2008

Mediafax, cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania, va lansa cea de-a treia editie a anuarului Constructii & Imobiliare, la conferinta Romania Construct & Real Estate Forum 2008, pe care o organizeaza marti, 30 septembrie 2008, la Hotel Hilton. Mediafax Annual Report – Constructii & Imobiliare 2008 reprezinta o analiza cuprinzatoare a evolutiei pietei de constructii si imobiliare in ultimul an, structurata pe zece capitole: Proiectare,...

citeste mai mult

BoConcept a lansat colectia 2009

BoConcept a lansat colectia 2009

BoConcept a lansat colectia si catalogul pentru anul 2009 si estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul 2007. La sfarsitul lunii noiembrie 2008, retailerul danez va deschide o noua reprezentanta, in orasul Sibiu, in urma unei investitii de aproximativ 400.000 de euro. In martie si noiembrie 2009 vor fi inaugurate alte doua noi showroomuri, la Iasi si Brasov. Pana la finalul anului 2010, BoConcept va detine 6 magazine in Romania. Colectia din...

citeste mai mult

Genesys Distributie a lansat noua gama de UPS-uri Powerware 5130

Genesys Distributie a lansat noua gama de UPS-uri Powerware 5130

Genesys Distributie a adaugat in oferta de produse Powerware existenta o noua gama de UPS-uri special proiectata pentru sistemele IT si telecomunicatii. UPS-urile 5130 sunt disponibile in gama de puteri 1250 VA – 3000 VA si sunt special concepute pentru protectia serverelor, routerelor, switchurilor, statiilor de lucru precum si a echipamentelor pentru retele wireless EDGE/3G/WiMAX si telecomunicatii. Gama 5130 este de topologie line-interactive si face parte din seria 5 de UPS-uri...

citeste mai mult

Combinele frigorifice Zanussi promit un interior mai spatios

Combinele frigorifice Zanussi promit un interior mai spatios

Combinele frigorifice Zanussi, pe structura standard de 60 cm, dar cu capacitate interioara marita, au fost concepute pentru a fi usor de umplut cu o cantitate mare de alimente. Design-ul interiorului combinelor frigorifice ofera cu pana la 15% mai mult spatiu, impreuna cu solutii de depozitare eficienta care faciliteaza accesul la alimente. Combinele frigorifice Zanussi includ si un sertar mare pentru legume si fructe, cu un separator pentru a mentine in cea mai buna forma cantitatea de...

citeste mai mult

Profinn Evenimente Speciale a lansat a-3-a editie a Fondurilor Europene Postaderare

Profinn Evenimente Speciale a lansat a-3-a editie a Fondurilor Europene Postaderare

Profinn Evenimente Speciale, un departament specializat al companiei Global Services Group SRL, in parteneriat cu Federatia Autoritatilor Locale din Romania, Asociatia Municipiilor din Romania si Asociatia Comunelor din Romania, au lansat cea de-a treia editie a ciclului de sesiuni regionale  - "Fondurile europene Postaderare". In perioada 2006 - 2008, au fost organizate cu succes peste 20 de sesiuni de lucru prin care s-au promovat conceptele de dezvoltare strategica si oportunitatile de...

citeste mai mult

Mindshare isi relanseaza identitatea corporate

Mindshare isi relanseaza identitatea corporate

Rebranding-ul, dezoltat impreuna cu agentia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizare globala demarata la inceputul lui 2008. Este prima reorganizare prin care Mindshare trece de la infiintare (1997), avand ca obiectiv  castigarea pozitiei de partener al clientilor sai. Brandingul retelei are in continuare la baza culoarea violet, aceeasi de la infiintarea Mindshare, dar sigla si identitatea vizuala sunt diferite. Noul logo este mai indraznet si exprima atitudinea...

citeste mai mult

Panda Security a lansat noua gama de produse 2009

Panda Security a lansat noua gama de produse 2009

Panda Security, una dintre primele companii in industria de securitate, a lansat noua gama de produse 2009. Panda Antivirus Pro 2009, Panda Internet Security 2009 si Panda Global Protection 2009 promit sa ofere cea mai buna protectie cu un consum minim de resurse in comparatie cu orice alt produs de pe piata. Panda Security este primul producator de software de securitate care detine tehnologia, infrastructura, cunostintele si experienta de a dezvolta o tehnologie de genul Collective...

citeste mai mult

IpoteciDirect va participa Condominium

IpoteciDirect va participa Condominium

IpoteciDirect va participa la Targul International de Apartamente Condominium, care se va desfasura la Palatul Parlamentului, sala Unirea, in perioada 25 – 28 septembrie 2008. Consilierii IpoteciDirect prezenti la targ vor oferi vizitatorilor informatii referitoare la piata creditelor ipotecare, solutiile de finantare existente si dobanzile practicate de banci. Totodata, vizitatorii vor beneficia de calcule estimative in ceea ce priveste detaliile unui imprumut, cu ajutorul carora se vor...

citeste mai mult

Orange a lansat programele de loialitate Thank You si Thank You Business

Orange a lansat programele de loialitate Thank You si Thank You Business

Orange, compania de telecomunicatii care a lansat primul program de loialitate pe piata romaneasca, in anul 1999, ofera mai multa valoare si o combinatie unica de beneficii clientilor sai fideli, incepand din 29 septembrie 2008. Noul program de loialitate aduce beneficii diferentiate in functie de necesitatile clientilor Orange cu abonament: Orange Thank You pentru persoane fizice si Orange Thank You Business pentru companii. Vechimea abonamentelor clientilor Orange este recompensata pentru...

citeste mai mult

Topex, prezenta la expozitia Black Sea Defense and Aerospace 2008

Topex, prezenta la expozitia Black Sea Defense and Aerospace 2008

Compania Topex, producator european de echipamente de telecomunicatii si provider de solutii ATC, participa in perioada 24 - 26 septembrie 2008, la cea de-a doua editie a expozitiei si conferintei internationale dedicate industriei aeronautice, apararii, securitatii nationale si securitatii private (BSDA 2008) in cadrul complexului expozitional Romaero Baneasa. Cea mai mare expozitie de aparare, securitate nationala, securitate privata si industrie aeronautica din sud-estul Europei...

citeste mai mult

Formula 1 genereaza castiguri de 5 ori mai mari decat investitiile pentru tarile organizatoare

Formula 1 genereaza castiguri de 5 ori mai mari decat investitiile pentru tarile organizatoare

Tarile care gazduiesc etape din Campionatul de Formula 1 au investit anul trecut un total de 275 milioane dolari din banii publici in organizarea curselor ce au adus in total 1,52 miliarde dolari la bugetele de stat. Rentabilitatea investitiilor a fost de 553% pentru fiecare Mare Premiu, conform ING GP Investment Index, primul studiu independent despre viabilitatea financiara a curselor din Campionatul Mondial de Formula 1, realizat de ING si compania de monitorizare din industria F1, Formula...

citeste mai mult

Bosch a infiintat SB LiMotive Co. Ltd, alaturi de Samsung

Bosch a infiintat SB LiMotive Co. Ltd, alaturi de Samsung

Prin dezvoltarea si ulterior, producerea de acumulatori Litiu-Ion pentru autovehicule, Bosch isi diversifica gama de produse din domeniul sistemelor hibride si electrice. Acesta este obiectivul pe care doreste sa il atinga societatea mixta SB LiMotive Co Ltd, infiintata impreuna cu partenerul coreean Samsung SDI, la 1 septembrie 2008. "In acest fel, suntem primul si singurul furnizor din industria de automobile care dezvolta in cadrul unei societati mixte acumulatori Litiu-Ion care sa...

citeste mai mult

Nvidia a anuntat ca GPU-urile sale accelereaza Adobe Creative Suite 4

Nvidia a anuntat ca GPU-urile sale accelereaza Adobe Creative Suite 4

Nvidia a anuntat ca unitatile sale de procesare vizuala (GPU) accelereaza suita de aplicatii Adobe Creative Suite 4. Adobe, companie ce activeaza in domeniul procesarii vizuale, s-a alaturat de curand companiilor ce-si propun sa exploateze cat mai eficient arhitectura de procesare paralela a unitatilor de procesare vizuala Nvidia, pentru ca acestea sa faca lucruri mai utile decat simpla randare a pixelilor pe ecran. Cu ajutorul accelerarii vizuale, facilitate de unitatea de procesare vizuala...

citeste mai mult

Incepe testarea uzabilitatii magazinelor online participante la Gala Premiilor eCommerce 2008

Incepe testarea uzabilitatii magazinelor online participante la Gala Premiilor eCommerce 2008

In weekend-ul 27 - 28 septembrie 2008, cele 41 de magazine online participante la Gala Premiilor eCommerce (GPeC), vor fi testate din punct de vedere al uzabilitatii, de catre internauti obisnuiti. Pentru asigurarea unui maximum de transparenta, organizatorii GPeC ii invita pe reprezentantii magazinelor inscrise in competitie, sa asiste live la testarea propriilor website-uri. Testele de uzabilitate se vor desfasura la sediul APTI (Asociatia Pentru Tehnologie si Internet), partener al Galei...

citeste mai mult

Dell a anuntat lansarea sistemelor desktop Studio si Studio Slim

Dell a anuntat lansarea sistemelor desktop Studio si Studio Slim

Dell a anuntat lansarea la nivel global a sistemelor desktop Studio si Studio Slim – extinzand astfel gama de sisteme desktop Studio, optimizate pentru utilizarea in spatiile destinate divertismentului si in activitati multimedia. Aceste sisteme PC cu un design elegant ofera o multitudine de functii destinate divertismentului, inclusiv suport standard pentru tehnologiile DirectX10 si Blu-Ray Disc si iesire HDMI pentru conectarea facila la televizoare de inalta definitie. Beneficiind de...

citeste mai mult

TNT a lansat campania de rebranding Sure we can

TNT a lansat campania de rebranding Sure we can

TNT, liderul european in domeniul curieratului si al distributiei postale, a anuntat debutul unui proiect de rebranding complex, fara precedent ca amploare in istoria companiei. Mesajul, sintetizat in trei cuvinte simple, "Sure we can", reflecta spiritul pozitiv si abordarea curajoasa specifice organizatiei. Primele tipuri de suport media care redau, in continut si format, aceasta abordare vor fi cele online, respectiv website-urile celor doua divizii Express si Post. in plus, in urmatoarele...

citeste mai mult

Sony a lansat noi modele de casti intra-auriculare

Sony a lansat noi modele de casti intra-auriculare

Noile modele de casti intra-auriculare de la Sony promit sa ofere o performanta stralucitoare si confort de utilizare. Modelelor li se alatura un set de casti stereo cu tehnologie Bluetooth si complet lipsite de fire. MDR-EX33LP sunt disponibile in cinci nuante de culoare: alb perlat, albastru metalizat, roz, argintiu si auriu, bulbi intra-auriculari din silicon hibrid pentru o pozitionare sigura in interiorul urechii si pentru confort sporit de utilizare, beneficiaza de bulbi intra-auriculari...

citeste mai mult

Campania de lansare Juicy Fruit Squish, semnata Graffiti BBDO

Campania de lansare Juicy Fruit Squish, semnata Graffiti BBDO

Wrigley si Graffiti BBDO au pus la cale prima campanie din Romania cu si despre consumatori. Este vorba despre campania de lansare a brandului Juicy Fruit Squish (guma de mestecat cu mix de fructe si lichid in interior) de la Wrigley. Campania doreste sa se adreseaza tinerilor normali, dar nu obisnuiti, care fac lucruri normale pentru varsta lor, dar nicidecum banale. Fara actori si fara decoruri speciale, campania se adreseaza direct acestui target inteligent si pretentios, format din...

citeste mai mult

Generali Asigurari va lansa campania Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura

Generali Asigurari va lansa campania Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura

Romania este caracterizata prin cea mai mare frecventa a daunelor din Europa de Est, cea mai mare viteza de crestere a parcului national de autovehicule si una dintre cele mai slabe infrastructuri de drumuri. Generali Asigurari continua procesul de educare a pietei, rol asumat la inceputul lui 2008, prin lansarea unei campania de comunicare CASCO – "Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie 2008, pe...

citeste mai mult