• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Ești nerăbdător să începi o afacere? Poate ai o idee bună și nu ai banii necesari să pui bazele unei afaceri. Chiar dacă ești pregătit să îți asumi riscuri, să pleci de la jobul actual sau să îți dedici timpul unui nou proiect, banii devin mereu o problemă.... citeste mai mult

Matsushita a devenit oficial Panasonic

Matsushita a devenit oficial Panasonic

Producatorul japonez de echipamente electronice Matsushita Electric Industrial Co Ltd a renuntat in mod oficial la numele fondatorului sau Konosuke Matsushita si a adoptat numele principalei sale marci de produse electronice, Panasonic, informeaza AFP. Modificarea, care a fost anuntata la inceputul anului si in luna iunie 2008, a fost aprobata de actionarii grupului, a intrat in vigoare la data de 1 octombrie 2008. Grupul japonez, care in acest an sarbatoreste 90 de ani de existenta, isi va...

citeste mai mult

BCR va opri temporar sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri

BCR va opri temporar sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri

Banca Comerciala Romana (BCR) aduce la cunostinta clientilor sai, posesori de carduri, ca, incepand de vineri, 3 octombrie 2008, ora 23.00, pana cel mai tarziu sambata, 4 octombrie 2008, ora 05.00, va intrerupe functionarea sistemului informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri. Astfel, clientii nu vor putea efectua nici un fel de operatiuni cu cardurile, nici la ATM si nici la comercianti. Oprirea temporara are ca scop imbunatatirea sistemului informatic, fapt ce va conduce la...

citeste mai mult

Toshiba a lansat noul model de videoproiectoar portabil xp1 XGA

Toshiba a lansat noul model de videoproiectoar portabil xp1 XGA

Toshiba a anuntat prin Scop Computers extinderea gamei de videoproiectoare portabile cu noul model Toshiba xp1 XGA. Cu o rezolutie de 1024 x 768, noul echipament este conceput pentru a furniza imaginii o calitate superioara. Noul Toshiba xp1 XGA are integrat cipul Brilliant ColorTM , caracteristica remarcabila pentru aceasta categorie de produse. Datorita acestui cip Brilliant ColorTM, noul echipament lansat de Toshiba, furnizeaza utilizatorului culori naturale. Cu o luminozitate de 2200 ANSI...

citeste mai mult

Vodafone a lansat noua oferta YouthSMS

Vodafone a lansat noua oferta YouthSMS

Vodafone Romania a lansat YouthSMS, o noua oferta care aduce utilizatorilor Vodafone Campus si ai Ofertei Vodafone pentru Tineri tarife avantajoase pentru SMS-urile trimise  de pe calculator, catre orice retea nationala. Pentru a beneficia de noua oferta, utilizatorii trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.youthSMS.ro, unde vor vizualiza mesaje promotionale ale partenerilor Vodafone. De asemenea, utilizatorii noului serviciu YouthSMS pot arhiva mesajele trimise si pot pastra contactele...

citeste mai mult

Credit Europe Bank a lansat noile depozite Optim IMM si Optim Plus IMM

Credit Europe Bank a lansat noile depozite Optim IMM si Optim Plus IMM

Lansarea noilor produse de depozit urmeaza in mod firesc strategia noastra in ceea ce priveste sustinerea companiilor IMM. Daca initial am oferit clientilor nostri produse de creditare, atat de capital de lucru cat si pentru investitii, si am lansat Pachetul operational "e-discount IMM", acum a sosit momentul sa ne intregim oferta de produse de economisire  prin lansarea gamei de depozite "Optim IMM" dedicata IMM-urilor", a declarat Mustafa Cavusoglu, Director Marketing IMM, Credit Europe...

citeste mai mult

AdVenture comunica Ziua Internationala a Persoanelor in Varsta alaturi de Interamerican

AdVenture comunica Ziua Internationala a Persoanelor in Varsta alaturi de Interamerican

AdVenture si Interamerican reitereaza sarbatoarea zilei de 1 octombrie, "Ziua Internationala a Persoanelor in Varsta". In 2007, AdVenture si Interamerican aduceau in atentia publicului pentru prima data importanta zilei de 1 octombrie si aminteau despre rolul important pe care il au parintii in viata noastra. In anul 2008 AdVenture reediteaza aceasta initiativa prin implementarea unei campanii construita in jurul mesajului "Impreuna. Acum ca si atunci". Premisa de la care a plecat aceasta...

citeste mai mult

Sister va semna campania de imagine pentru Supradyn Junior

Sister va semna campania de imagine pentru Supradyn Junior

In urma pitch-ului castigat in februarie 2008, Sister se ocupa de campania de imagine a brandului Supradyn Junior. Ideea creativa care a adus clientul in portofoliul Sister este conturata in jurul energiei speciale de care copiii au nevoie. Nu doar energie fizica, ci si energie creativa. De aceea, prin conceptul campaniei se enunta faptul ca Supradyn Junior "sprijina magia copilariei" si "militeaza" pentru dreptul copiilor de a avea o copilarie activa si sanatoasa. "Vedem tot mai des copii...

citeste mai mult

Electrolux a lansat o noua versiune a aspiratoarelor Ergorapido

Electrolux a lansat o noua versiune a aspiratoarelor Ergorapido

Electrolux, unul dintre cei mai mari producatori de aparate electrocasnice, a dezvoltat un intreg segment nou de piata pentru "curatenia instant", atunci cand a lansat primul aspirator Ergorapido 2 in 1, in 2004. Anul acesta, Electrolux lanseaza o versiune imbunatatita a lui Ergorapido si o editie speciala in cele mai elegante nuante, de alb si negru. Aspiratorul stick fara fir si-a imbunatatit si designul, prin accente metalice si un container pentru praf, reflectorizant si...

citeste mai mult

Boots Nº7 a lansat un concursul Vrei sa fii imaginea Nº7 in Romania

Boots Nº7 a lansat un concursul Vrei sa fii imaginea Nº7 in Romania

Boots Nº7 a lansat, incepand cu 1 septembrie 2008, concursul "Vrei sa fii imaginea Nº7 in Romania" - primul de acest gen din Romania. Concursul isi propune sa identifice fata care va deveni imaginea marcii de cosmetice Nº7 in Romania. Concursul Boots Nº7 se desfasoara in perioada 1 septembrie – 31 octombrie 2008. Finala are loc in data de 26 noiembrie 2008 si desemneaza castigatoarea, care va deveni celebra, reprezentand brandul de cosmetice Nº7 in Romania....

citeste mai mult

ProCredit Bank a deschis doua noi sucursale in Calarasi si in Slatina

ProCredit Bank a deschis doua noi sucursale in Calarasi si in Slatina

ProCredit Bank a deschis doua noi sucursale: in Calarasi si in Slatina. Sucursala din Calarasi poate fi gasita pe str. Bucuresti, nr. 167, iar locatia din Slatina pe Str. Primaverii, nr. 7. Ambele ofera clientilor o gama larga de servicii financiar–bancare care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. Banca are in prezent 39 de locatii operationale in Bucuresti si in tara. Cele doua locatii nou deschise ale ProCredit Bank ofera clientilor sai atat servicii bancare,...

citeste mai mult

Cosmote a numit un nou Manager de Vanzari Indirecte

Cosmote a numit un nou Manager de Vanzari Indirecte

Cosmote Romania anunta numirea lui Mihai Barbut in functia de Manager Vanzari Indirecte, o pozitie nou creata in cadrul Departamentului de Vanzari si Relatii cu Clientii. Mihai Barbut raporteaza Directorului Diviziei de Vanzari si Relatii cu Clientii, Nickolaos Choumis. Responsabilitatile sale includ dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari indirecte. De asemenea, Barbut coordoneaza distributie al produselor si serviciilor companiei pentru segmentul rezidential in cele 880 de...

citeste mai mult

CreditEXPO isi incheie manifestarea la Bucuresti

CreditEXPO isi incheie manifestarea la Bucuresti

Targul de credite CreditEXPO 2008 si-a propus la inceputul anului un tur de forta pe care il incheie la Bucuresti, in perioada 10 – 12 octombrie 2008. Dupa editiile din Constanta, Cluj, Iasi, CreditEXPO va reuni la World Trade Plaza atat expozanti noi cat si pe cei care au participat fie la editia din anul 2007, fie la editiile locale. Necesitatea unei asemenea manifestari este dovedita de numarul record de inscrieri inregistrat acum, cu 10 zile inainte de startul evenimentului. Printre...

citeste mai mult

Mazda expune in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris conceptul Kiyora

Mazda expune in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris conceptul Kiyora

Mazda dezvaluie in premiera mondiala modelul concept Kiyora, in cadrul editiei 2008 a Salonului Auto de la Paris. Autovehiculul este conceput special pentru oras si indica directia pe care Mazda ar putea sa o urmeze in ceea ce priveste un viitor nou model de clasa mica. Alaturi de acesta, Mazda va mai expune in premiera europeana versiunea facelift a celui mai vandut roadster din toate timpurile – MX-5, modelul Mazda2 echipat cu un motor turbo diesel de 1,6l, precum si noul propulsor...

citeste mai mult

Ogilvy a implinit 60 de ani

Ogilvy a implinit 60 de ani

"Incurajam inovatia. Schimbarea este in natura noastra", a spus David Ogilvy care pe 23 septembrie 1948 a fondat o agentie devenita astazi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global. La aniversarea a 60 de ani de traditie in advertising, Ogilvy Group Romania aduce in prim plan actualitatea principiilor ogilvyene si demonstreaza forta unei filosofii vizionare. "David Ogilvy ne-a oferit fundamentul pe care agentiile Ogilvy din toata lumea au construit organizatii extrem de...

citeste mai mult

S-a incheiat testarea uzabilitatii magazinelor participante la Gala Premiilor eCommerce 2008

S-a incheiat testarea uzabilitatii magazinelor participante la Gala Premiilor eCommerce 2008

In weekend-ul 27 - 28 septembrie 2008, s-a desfasurat testarea uzabilitatii magazinelor online inscrise la Gala Premiilor eCommerce. Cei 41 de comercianti au fost testati de catre 6 internauti obisnuiti care au plasat comenzi, conform task-urilor elaborate de organizatori. Prin intermediul aplicatiei software pusa la dispozitie de SiteAudit, 3 din membrii juriului au putut observa in timp real procesul de cumparare si au notat erorile de functionare ale magazinelor testate. Intreaga operatiune...

citeste mai mult

Viorel Copolovici, noul Director de Comunicare al companiei eMAG

Viorel Copolovici, noul Director de Comunicare al companiei eMAG

In cei aproape zece ani de experienta in marketing, relatii publice si event management, noul membru al echipei eMAG a ocupat pozitii de PR Manager, Brand Manager sau Marketing Director pentru companii ca MediaPro, Intact sau Radio Total. Copolovici a colaborat si ca freelancer in proiecte din arii diverse ale comunicarii: autor de articole si consultant BTL pentru iqads.ro, consultant in campanii electorale, campanii de evenimente pe litoral, productie de televiziune si altele. "Povestea...

citeste mai mult

Romanian Public Relations Award si-a desemnat castigatorii celei de-a sasea editii

Romanian Public Relations Award si-a desemnat castigatorii celei de-a sasea editii

La JW Marriott a avut loc festivitatea de premiere PR Award Gala Night, in cadrul careia au fost acordate de catre membrii juriului international 9 premii de aur, 16 premii de argint, 2 premii speciale distribuite pe cele 8 categorii de concurs si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award. Premiul special Agentia anului a fost oferit agentiei Rogalski & Grigoriu Public Relations. "Felicitari tuturor castigatorilor Romanian PR Award, editia a sasea! Calitatea proiectelor...

citeste mai mult

Normele BNR in viziunea Credit UP

Normele BNR in viziunea Credit UP

Odata cu maturizarea pietei imobiliare, moment in care se face trecerea de la speculativ la profesionalism, piata creditelor se pregateste de o ajustare de fond prin introducerea noilor norme BNR. Imprumuturile maxime care vor putea fi contractate de clientii bancilor se vor micsora din luna octombrie cand bancile vor trebui sa respecte noile conditii. In calcularea sumei maxime care poate fi acordata prin credit bancile vor tine cont de deprecierea leului in cazul creditelor in valuta, de...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank a lansat noul serviciu Info SMS

UniCredit Tiriac Bank a lansat noul serviciu Info SMS

UniCredit Tiriac Bank a introdus serviciul Info SMS pentru clientii persoane fizice si intreprinderi mici si mijlocii pentru a le facilita o evidenta mai buna asupra disponibilitatilor din cont. Solicitand acest serviciu, clientii bancii vor primi direct pe telefonul mobil informatii referitoare la intreaga lor activitate bancara pe conturi curente, carduri si credite. Utilizatorii serviciului Info SMS pot alege tipurile de informari si frecventa acestora – zilnica, saptamanala, lunara...

citeste mai mult

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi, de la Scandia Romania. Campania vine sa intareasca pozitia de lider de piata a brandului Pate Bucegi si pune accent pe gustul savuros al produsului. Campania vizeaza familiile obisnuite de romani, care au in centrul preocuparilor grija pentru copil. "Sustinuta de o ampla cercetare care a confirmat pozitionarea marcii si a indicat directiile viitoare ale comunicarii, campania pentru Pate Bucegi, singura marca din categorie...

citeste mai mult