• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Reciclare, reutilizare, outlet, second hand, responsabilitate - termeni la moda in retail

Reciclare, reutilizare, outlet, second hand, responsabilitate - termeni la moda in retail

In tarile care cunosc o buna dezvoltare economica, oamenii au asteptari tot mai ridicate de la companiile cu care interactioneaza in calitate de clienti. In ultimii ani, trendul european, resimtit tot mai puternic si in Romania, este acela de a pune presiune pe brandurile de retail pentru ca... citeste mai mult

Brandient a creat brandul EllaBella pentru Transavia

Brandient a creat brandul EllaBella pentru Transavia

Brandient a creat numele EllaBella si designul identitatii de ambalaj pentru un nou produs Transavia, in cadrul unei colaborari de peste 2 ani privind strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si preparate din carne de pui. EllaBella este al treilea brand creat de Brandient pentru Transavia, sub brandul umbrela "De la Transavia". Produsa cu tehnologii de ultima generatie si unice in Romania, EllaBella este o gama premium de produse semi-preparate din carne de...

citeste mai mult

Echipa Ogilvy Public Relations are un nou PR Manager, in persoana lui Carmen Bistrian

Echipa Ogilvy Public Relations are un nou PR Manager, in persoana lui Carmen Bistrian

Cu o experienta de trei ani in corporate communication si consumer marketing, Carmen Bistrian s-a alaturat echipei Ogilvy Public Relations incepand cu luna septembrie a 2008. Anterior numirii sale in functia de PR Manager Ogilvy Public Relations, Carmen Bistrian a gestionat programe de comunicare corporate pentru Gaz de France si Liebrecht & WooD, a gestionat comunicarea marcilor din portofoliul Sabon si a colaborat cu fundatia United Way in campania de strangere de fonduri "Liciteaza cu...

citeste mai mult

UPC a lansat in premiera in Romania pachetul de servicii 2Play

UPC a lansat in premiera in Romania pachetul de servicii 2Play

UPC Romania ofera un nou pachet de servicii pentru proprii abonati la televiziunea analogica sau digitala. Cu pachetul 2Play, ei beneficiaza simultan – pe langa serviciile de televiziune – de ofertele UPC pentru telefonie fixa  precum si pastrarea vechiului numar de telefon.   "Cu noul pachet de servicii 2Play clientii UPC beneficiaza de competitivitatea / avantajul unei oferte  financiare 2 in 1 primind o singura factura pentru serviciile de televiziune si...

citeste mai mult

Zentiva a inregistrat o crestere cu 111,2% in trimestrul III al 2008

Zentiva a inregistrat o crestere cu 111,2% in trimestrul III al 2008

Zentiva, una dintre cele mai importante companii farmaceutice locale, a raportat o valoare a vanzarilor in Romania de 50 milioane RON pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2008, cu 111,2% mai mult comparativ cu rezultatele inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut. In ceea ce priveste evolutia pe parcursul primelor 9 luni, cresterea a fost de 2,3%, ajungand la 167 milioane RON. "Progresul cifrei de afaceri, ca si al celorlalti parametri economici, este consecinta directa a noii...

citeste mai mult

OTZ Logistics, noul client al Log Center Ploiesti, dezvoltat de EyeMaxx

OTZ Logistics, noul client al Log Center Ploiesti, dezvoltat de EyeMaxx

Dezvoltatorul imobiliar EyeMaxx Real Estate a semnat un nou contract de inchiriere cu furnizorul de servicii logistice OTZ Logistics pentru aproximativ 13.000 mp spatiu de depozitare si 650 mp spatiu de birouri in Log Center Ploiesti. La cererea clientului, din totalul suprafetei de depozitare inchiriat, 3.000 mp beneficiaza de temperatura controlata. OTZ Logistics a ales sa colaboreze cu EyeMaxx intrucat aceasta este o companie deschisa catre necesitatile clientilor sai, fiind foarte...

citeste mai mult

Peste 2 milioane euro profit pentru Farmec in primele noua luni ale 2008

Peste 2 milioane euro profit pentru Farmec in primele noua luni ale 2008

Farmec Cluj-Napoca, cel mai important producator de produse cosmetice din Romania, a anuntat o crestere a vanzarilor de 32% in primele noua luni ale anului 2008. Ca urmare a cresterii solide pe piata interna, dar si a investitiilor constante in eficientizarea procesului de productie, cifra de afaceri a companiei s-a ridicat, la sfarsitul lui septembrie, la 18 milioane euro. in paralel, profitul a consemnat si el o majorare semnificativa de 35% fata de perioada similara a anului anterior, de la...

citeste mai mult

BCR a marit dobanzile la produsele de economisire

BCR a marit dobanzile la produsele de economisire

Banca Comerciala Romana (BCR) a marit, incepand cu luna noiembrie 2008, cu pana la 3 puncte procentuale dobanzile la produsele de economisire destinate persoanelor fizice, atat la cele in lei cat si la cele in euro si dolari.  La depozitele la termen banca practica dobanzi de pana la 12,25% p.a. pentru depozitele in lei, pana la 5.5% p.a. pentru depozitele in euro, respectiv pana la 3.5% p.a pentru depozitele in dolari. Si dobanda la contul de economii Maxicont BCR - care imbina...

citeste mai mult

Interex a desemnat un nou director comercial

Interex a desemnat un nou director comercial

Vassante Monany este noul Director Comercial al CDE R Interex, companie ce face parte din grupul  Intermarche si care administreaza magazinele Interex din Romania. El preia aceasta pozitie de la Frederique Vitat, care si-a incheiat stagiul de lucru la CDE R Interex. Anterior, pentru doi ani, Vassante Monany a fost Merchandise Manager al departamentului Food pentru magazinul Carrefour din Dubai (Emiratele Arabe), dupa ce a administrat activitatea departamentului Electronice in cadrul...

citeste mai mult

Xerox a anuntat castigatorii concursului PIXI Awards 2008

Xerox a anuntat castigatorii concursului PIXI Awards 2008

Xerox a anuntat lista castigatorilor inscrisi la competitia PIXI (Premiile Xerox pentru Inovatie in Imprimare si Imagine) in care participantii au scos in evidenta modul in care este folosita tehnologia pentru a dezvolta aplicatii unice. Tema de anul acesta a concursului a fost "Shine", iar organizatorii au recompensat cele mai eficiente si inventive imprimari cu ajutorul sistemelor digitale Xerox. Compania olandeza De Budelse a fost desemnata "Best of Show" pentru lansarea unui pachet...

citeste mai mult

Volkswagen Tiguan a fost votat SUV-ul anului 2009 in Romania

Volkswagen Tiguan a fost votat SUV-ul anului 2009 in Romania

Pe 9 noiembrie 2008 s-au anuntat in direct rezultatele finale ale concursului national "Masina Anului 2009". Au votat 35 de jurnalisti, 21 din tara si 14 din Bucuresti. Modelul Tiguan a castigat premiul pentru "SUV-ul anului 2009". Cu o diferenta de 2 puncte fata de Jaguar XF, Volkswagen Scirocco ocupa locul al doilea la sectiunea "Design-ul anului 2009". Cele trei titluri sunt oferite anual de un juriu format din membrii Uniunii Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR) in urma...

citeste mai mult

Epson a lansat un nou cip audio capabil sa redea melodii pe cinci canale

Epson a lansat un nou cip audio capabil sa redea melodii pe cinci canale

Seiko Epson Corporation a lansat noul cip audio S1V30080 pentru aplicatiile integrate. Cipul audio S1V30080 dispune de o functie de sintetizare audio pe cinci canale care ii permite redarea simultana, pe toate cele cinci canale, a unor melodii cu inaltimi de 5 octave. Cipul este echipat, de asemenea, cu o memorie ROM pentru inregistrari de voce ce poate stoca aproximativ 30 de secunde de sunet pentru fisierele cu sampling de 8kHz si 15 secunde de sunet pentru fisierele cu sampling de 16...

citeste mai mult

Dobanzile la depozitele Libra Bank cresc din nou

Dobanzile la depozitele Libra Bank cresc din nou

Libra Bank informeaza ca, incepand cu data de 7 noiembrie 2008, a aplicat o noua optimizare a dobanzilor acordate la economiile tuturor categoriilor sale de clienti – companii, persoane fizice, profesii liberale si pensionari. Valorile standard ale dobanzilor la depozitele in lei pentru persoane fizice si juridice (tabel 1) au crescut pana la 13.75% pe an. Pentru depozitele specialistilor profesiilor liberale, ale membrilor familiilor lor (sot/sotie, fiu/fiica, parinti/socri) si ale...

citeste mai mult

Piraeus Bank opereaza modificari de dobanda pentru creditele Happy End

Piraeus Bank opereaza modificari de dobanda pentru creditele Happy End

Piraeus Bank Romania majoreaza dobanzile pentru o parte din creditele de nevoi personale fara garantie, de tipul Happy End, aflate in sold. Masura ii vizeaza exclusiv pe clientii care au contractat un astfel de imprumut si se aplica unui procent de 7.6% din portofoliul imprumuturilor de nevoi personale acordate de banca. Modificarile de dobanda la creditele acordate in moneda nationala vin pe fondul unei cresteri accentuate a dobanzilor de pe piata si a variatiei semnificative a indicelui...

citeste mai mult

Vienna Insurance Group a inregistrat o crestere de peste 34%, in trimestrul III al 2008

Vienna Insurance Group a inregistrat o crestere de peste 34%, in trimestrul III al 2008

Companiile apartinand concernului Vienna Insurance Group au reusit sa-si fortifice pozitia de pe piata de profil din Romania, in trimestrul III al anului 2008 inregistrand o crestere substantiala, de peste 34 %, se arata intr-un comunicat al grupului. "Romania este una dintre pietele de baza ale Vienna Insurance Group. Fiind o companie de asigurari retail, VIG nu este afectata in nici un fel de conjunctura nefavorabila presupusa, dimpotriva, cursul de crestere a companiilor noastre din aceasta...

citeste mai mult

Compania Aeriana elvetiana Baboo a intrat pe piata din Romania

Compania Aeriana elvetiana Baboo a intrat pe piata din Romania

Compania aeriana elvetiana Baboo a lansat pentru prima oara doua rute aeriene in Romania, pe relatiile Bucuresti - Geneva si Bucuresti - Nisa, urmand sa se extinda si in alte orase mari. "Am ales Romania pentru ca are un potential considerabil, iar piata aviatica de aici se dezvolta intr-un ritm extraordinar. Cu aceste frecvente vrem sa ne adresam atat segmentului de business, cat si segmentului de travel", a declarat reprezentantul Baboo. Cele doua rute vor fi operate de patru ori pe...

citeste mai mult

Vanzarile OMV in primele noua luni ale 2008 au ajuns la 19.772 miliarde euro

Vanzarile OMV in primele noua luni ale 2008 au ajuns la 19.772 miliarde euro

OMV Aktiengesellschaft, grupul lider in industria de petrol si gaze din Europa Centrala, a inregistrat, in perioada ianuarie-septembrie 2008, vanzari de 19.772 miliarde de euro, in crestere cu 38 la suta comparativ cu primele noua luni din 2007, potrivit rezultatelor financiare publicate de companie. Profitul operational (EBIT) a ajuns, in perioada ianuarie-septembrie 2008, la 2.469 miliarde euro, avand o crestere de 46 la suta in comparatie cu aceeasi perioada din 2007. Contributia Petrom la...

citeste mai mult

Profitul Toyota a scazut cu 69% in trimestrul II al 2008

Profitul Toyota a scazut cu 69% in trimestrul II al 2008

Profitul net al Toyota in trimestrul doi fiscal din 2008 a scazut cu aproape o treime fata de anul precedent din cauza declinului vanzarilor auto si aprecierii yenului, transmite AP. Toyota si-a redus estimarile referitoare la profitul din acest an la 550 miliarde de yeni (5,5 miliarde de dolari) sau aproape jumatate din precedenta estimare de 1.250 de miliarde de yeni (12,6 miliarde de dolari). Deprecierea dolarului fata de yen, combinata cu criza creditelor din Statele Unite si turbulentele...

citeste mai mult

Fiat 500, BMW X6, Jaguar XF, premiate de cititorii revistei Autoshow

Fiat 500, BMW X6, Jaguar XF, premiate de cititorii revistei Autoshow

Revista Autoshow, una din cele mai populare publicatii de specialitate din Romania conform datelor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), a acordat premiile pe anul 2008 pentru automobilele care au primit cele mai multe voturi de la cititorii sai. La clasa mini, pemiul a fost castigat de Fiat 500, considerat cel mai luxos automobil de clasa mini din lume si care a fost desemnat si "Masina Anului 2008 in Europa". Seat Ibiza a castigat premiul Autoshow la clasa mica, Fiat Bravo la clasa...

citeste mai mult

Impact Developer & Contractor a inregistrat o crestere de 81% in primele 9 luni ale 2008

Impact Developer & Contractor a inregistrat o crestere de 81% in primele 9 luni ale 2008

Impact Developer & Contractor (Impact S.A) a incheiat primele noua luni ale anului 2008 cu un profit din exploatare de 21,4 milioane lei, in crestere cu 81% fata de perioada similara a anului trecut. Veniturile totale aferente aceleiasi perioade au crescut cu 64%, de la 116,447 mii lei in septembrie 2007 la 189,905 mii lei in septembrie 2008, in mare parte datorita cresterii cu 77% a veniturilor din exploatare. "Rezultatele financiare aferente primelor noua luni ale anului arata o...

citeste mai mult

BCR va inchide conturile curente inactive

BCR va inchide conturile curente inactive

Banca Comerciala Romana (BCR) va derula, in perioada 8 – 9 noiembrie 2008, un proces de optimizare a calitatii bazei de date ce va consta in inchiderea de conturi curente inactive, apartinand persoanelor fizice. Aceasta va conduce la sporirea eficientei cu care clientii bancii efectueaza operatiuni bancare. Procesul de optimizare presupune inchiderea conturilor curente prin care clientii persoane fizice nu au efectuat operatiuni bancare in ultimele 6 luni calendaristice consecutive si in...

citeste mai mult