• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Odyssey semneaza noua campanie de imagine Zile si Nopti

Odyssey semneaza noua campanie de imagine Zile si Nopti

Noua campanie de imagine semnata Odyssey este dedicata tuturor celor care vor sa stie cel mai bine ce se intampla in orasul lor. "Am dorit sa redam in aceasta campanie cate ceva din atmosfera "pitoreasca" pe care o regasesti in destule locuri din tara, din pacate...sau din fericire pentru noi ca si creativi, inspirati de aceste locuri. Si pentru ca aceasta atmosfera sa fie surprinsa cat mai fidel, nu puteau lipsi si tipologiile atat de cunoscute: "chelnerul idiot", "receptionerul smecheras",...

citeste mai mult

BCR Chisinau si-a lansat noul logo

BCR Chisinau si-a lansat noul logo

Banca Comerciala Romana Chisinau (BCR Chisinau) a lansat noul logo al bancii, rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. "Lansarea noului logo va fi o zi memorabila atat pentru banca noastra, dar mai ales pentru clientii nostri. Este inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR Chisinau. Schimbarea celui mai important element de...

citeste mai mult

Cognor, un nou jucator pe piata de distributie a produselor metalurgice din Romania

Cognor, un nou jucator pe piata de distributie a produselor metalurgice din Romania

Cognor, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse din otel a anuntat intrarea pe piata Europei Centrale. Decizia se bazeaza pe pozitia detinuta in prezent de un numar semnificativ de distribuitori, membri ai grupului Zlomrex: companii din cadrul Centrostal in Polonia, voestalpine Stahlhandel in Austria precum si companii din alte sapte tari din spatiul CEE, inclusiv Romania. In plus, Grupul face cunoscuta intentia sa de a schimba numele cu care a fost prezent in intreaga...

citeste mai mult

ING a lansat Brosura cu toate pensiile posibile

ING a lansat Brosura cu toate pensiile posibile

ING a lansat "Brosura cu toate pensiile posibile", un material informativ despre caracteristicile fiecarui tip de pensie. Brosura reprezinta elementul central al noii campanii educative derulate de catre ING si continua informarea despre sistemul de pensii private din Romania in acelasi spirit al campaniei Stii de la ING - o campanie originala, care raspunde nevoilor reale de informare ale publicului tinta. "Lansarea sistemului de pensii private a fost un succes si datorita importantei...

citeste mai mult

GE va realiza Omul Biotic, un om virtual cu functii fiziologice

GE va realiza Omul Biotic, un om virtual cu functii fiziologice

GE Global Research, divizia de dezvoltare tehnologica a companiei General Electric (NYSE:GE), a anuntat o colaborare de doi ani, in valoare de 1,1 milioane dolari, cu Transformational Medical Technologies Initiative (TMTI) pentru a realiza un "om virtual" cu functii fiziologice. Aceasta colaborare este sustinuta de un contract acordat de Agentia de Aparare pentru Reducerea Amenintarilor (Defense Threat Reduction Agency - DTRA), o divizie a Departamentului de Aparare al Statelor Unite (DOD)....

citeste mai mult

Ursus va lansa noul ambalaj Ursus Fara Alcool, la Ursus Alcohol Free Track

Ursus va lansa noul ambalaj Ursus Fara Alcool, la Ursus Alcohol Free Track

Ursus demareaza campania de comunicare pentru lansarea unui nou ambalaj Ursus Fara Alcool la cutie de 0,5L. Cu aceasta ocazie, intre 5 si 7 decembrie 2008, se va desfasura "Ursus Alcohol Free Track", singura competitie de off-road urban din Europa. "Ursus Alcohol Free Track" va avea loc pe platoul din Parcul Tineretului si marcheaza lansarea oficiala a unui nou ambalaj pentru Ursus Fara Alcool: cutia de 0,5L. "Cu noua cutie Ursus Fara Alcool, brandul are acum un portofoliu complet de produse...

citeste mai mult

Peste 4.800 de fotografi la concursul vezi Orange 2008

Peste 4.800 de fotografi la concursul vezi Orange 2008

Castigatorii celei de-a 7-a editii a concursului de fotografie "vezi Orange" vor fi premiati pe 8 decembrie 2008, in cadrul vernisajului de la Orange concept store, din Calea Victoriei, nr. 41. In 2008, fotografiile au fost inscrise de catre concurenti pe un website dedicat - http://vezi.orange.ro, unde doritorii au putut si sa voteze premiul de popularitate, o alta noutate a editiei din acest an. Desfasurat intre 15 septembrie - 15 octombrie 2008, concursul de fotografie "vezi Orange" a avut...

citeste mai mult

Avon Romania a lansat Campania Respectului pentru Femei

Avon Romania a lansat Campania Respectului pentru Femei

Avon Romania, cu sprijinul Centrului pentru Jurnalism Independent, a lansat Campania Respectului pentru Femei. Campania are drept scop prevenirea violentei impotriva femeilor prin educarea publicului si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen. "Campania Respectului pentru Femei este  foarte necesara intr-o societate unde mitul bataii rupte din rai este inca de mare actualitate. Principalul motiv pentru care femeile continua sa ramana alaturi de agresor este ca ele...

citeste mai mult

Mio Technology estimeaza vanzarea a 100.000 de unitati GPS in Romania, in 2008

Mio Technology estimeaza vanzarea a 100.000 de unitati GPS in Romania, in 2008

Mio Technology, producatorul numarul unu de dispozitive de navigatie in Europa Centrala si de Est, a anuntat mentinerea pozitiei de lider si pe piata dispozitivelor GPS din Romania, atingand o cota de aproximativ 50%, conform rezultatelor preliminare ale companiei. Conform estimarilor Mio, in Romania se vor vinde in 2008 aproximativ 100.000 de unitati GPS, piata inregistrand un ritm de crestere mult mai mic decat cel anticipat, in momentul de fata, rata de penetrare a echipamentelor GPS fiind...

citeste mai mult

Mobexpert a inaugurat cel de-al optulea hipermagazin din Romania, la Sibiu

Mobexpert a inaugurat cel de-al optulea hipermagazin din Romania, la Sibiu

Mobexpert a inaugurat la Sibiu cel de-al optulea hipermagazin cu mobilier pentru casa, decoratiuni si mobilier pentru birou din reteaua operata in Romania. Cu o suprafata totala de 7.740 de metri patrati, hipermagazinul din Sibiu a implicat o investitie de 2 milioane de euro. Odata cu inaugurarea acestuia, Grupul Mobexpert finalizeaza proiectul de extindere a retelei programata pentru 2008.  "Deschiderea magazinului de la Sibiu ne da posibilitatea sa le oferim sibienilor, chiar la ei...

citeste mai mult

TNT Games a lansat cursul interactiv de limba engleza Tell Me More

TNT Games a lansat cursul interactiv de limba engleza Tell Me More

TNT Games a lansat, in magazinul Diverta Magheru din Bucuresti, software-ul educational de invatare a limbii engleze Tell Me More, recomandat de Smart FM. "Ca ne place sau nu, cunoasterea limbii engleze este, astazi, o conditie sine qua non atat in mediul profesional, cat si in relatiile inter-umane. Invatarea unei limbi straine necesita insa mult efort si perseverenta, astfel incat, in lipsa unei metode deopotriva placute si eficiente, multi abandoneaza, convinsi ca nu vor reusi niciodata sa...

citeste mai mult

Saatchi & Saatchi Romania a castigat 3 premii la Eurobest 2008

Saatchi & Saatchi Romania a castigat 3 premii la Eurobest 2008

Saatchi & Saatchi Romania a castigat 3 premii in cadrul festivalului Eurobest, desfasurat la Stockholm in perioada 1 - 3 decembrie 2008. Agentia a fost premiata cu doua bronzuri in categoria Print si cu unul in categoria Outdoor. Lucrarea Ariel - Grass din campania "Unsewed Stains" si cele trei lucrari din campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders au adus doua premii in categoria Print. In categoria Outdoor, agentia a castigat bronzul tot cu cele trei executii din campania "Since...

citeste mai mult

Scania va intrerupe productia de camioane in Europa in perioada 19 decembrie 2008-19 ianuarie 2009

Scania va intrerupe productia de camioane in Europa in perioada 19 decembrie 2008-19 ianuarie 2009

Constructorul suedez de camioane Scania AB a anuntat ca va intrerupe productia de camioane in Europa pentru o luna, in perioada 19 decembrie 2008 - 19 ianuarie 2009, din cauza scaderii comenzilor, transmite AP. Trei dintre fabrici se afla in Suedia si alte doua in Franta si Olanda. In ultimele noua luni ale 2008 a fost consemnata o reducere a comenzilor de circa 50 de procente, acesta fiind, de altfel, si principalul motiv pentru oprirea activitatii. Grupul german Volkswagen AG, cel mai mare...

citeste mai mult

Omniasig are un nou Centru de Daune la Pitesti

Omniasig are un nou Centru de Daune la Pitesti

Omniasig Vienna Insurance Group a deschis un Centru de Daune la Pitesti, noua unitate functionand in parteneriat si in sediu comun cu Biroul Politiei Rutiere de Accidente Usoare, informeaza un comunicat al companiei. Noul Centru de Daune din Pitesti apartine de sucursala Omniasig Arges, care are in prezent 70 de angajati, isi desfasoara activitatea in cinci agentii si in trei puncte de lucru si este una dintre cele mai importante unitati ale companiei. Pe langa cele din Pitesti si Bucuresti,...

citeste mai mult

Romanian International Bank a majorat dobanzile la depozitele in lei

Romanian International Bank a majorat dobanzile la depozitele in lei

Romanian International Bank a majorat dobanzile bonificate la depozitele la termen si la depozitele cu dobanda variabila constituite in lei, destinate atat persoanelor fizice, cat si companiilor, informeaza un comunicat al companiei. Dobanzile in lei au fost majorate in medie cu 1,25 puncte procentuale, dobanda la depozitele constituite pe trei luni ajungand, astfel, la 14,25 la suta/an. De asemenea, RIB a majorat si dobanzile la depozitele constituite in lei pentru scadentele la o luna, trei...

citeste mai mult

Zapp a lansat primul sau serviciu prepaid de voce

Zapp a lansat primul sau serviciu prepaid de voce

Operatorul de telefonie mobila si servicii de date Zapp a lansat primul sau serviciu prepaid de voce, Zapp NoPay, prin intermediul caruia, doar raspunzand la telefon, se primesc opt eurocenti pentru fiecare minut de apel primit din alte ratele nationale sau internationale. Astfel, in medie, un utilizator al serviciilor de prepaid de la Zapp, care primeste doua apeluri pe zi din alta retea, cu o durata de trei minute pe apel, isi poate adauga in cont un credit de pana la 14 euro in fiecare...

citeste mai mult

Bricostore a decshis la Oradea al 13-lea sau hypermagazin

Bricostore a decshis la Oradea al 13-lea sau hypermagazin

Avand o suprafata de 10.000 mp si reprezentand o investitie de aproximativ zece milioane de euro, Bricostore Oradea a creat 150 de locuri de munca. Bricostore ofera peste 50.000 de produse: materiale de constructii, obiecte sanitare, unelte si scule, feronerie, vopsele, produse electrice, produse din lemn, decoratiuni interioare, plante si mobilier de gradina, alaturi de sfaturi competente ale expertilor. In plus, in cadrul magazinului, clientii au la dispozitie si o serie de servicii...

citeste mai mult

Organizatorii Galei Societatii Civile au demarat proiectul Adopta un ONG

Organizatorii Galei Societatii Civile au demarat proiectul Adopta un ONG

Organizatorii Galei Societatii Civile au demarat proiectul "Adopta un ONG", prin care invita agentiile de relatii publice si publicitate sa sustina un ONG, oferindu-i sprijin pentru promovarea proiectelor pe care le desfasoara. Pentru agentiile de publicitate, "adoptia" consta in gasirea unei modalitati de promovare a proiectelor si initiativelor ONG-ului, pro bono - de la o idee inovativa, la realizarea unui print, a unei machete de presa, brosura, spot radio/ spot TV, film, etc. "Adoptand"...

citeste mai mult

Cecilia Serban, noul Manager Servicii Administrative al Cosmote

Cecilia Serban, noul Manager Servicii Administrative al Cosmote

Cosmote Romania a anuntat numirea Ceciliei Serban in functia de Manager Servicii Administrative, o pozitie nou creata in cadrul Departamentului Financiar al companiei. Cecilia Serban va coordona o echipa formata din peste 20 de profesionisti si va raporta Directorului Financiar al companiei, Constantinos Apostolou. Cecilia Serban are o experienta de peste 20 de ani in domeniile administrativ si resurse umane, acumulata in cadrul unor organizatii multinationale precum BCR-Erste Bank, Delegatia...

citeste mai mult

Odyssey va comunica pentru Absolut

Odyssey va comunica pentru Absolut

Odyssey a fost aleasa de catre compania Pernod Ricard pentru a gestiona contul de comunicare al brandului Absolut, in urma unui pitch organizat in luna octombrie 2008. Odyssey va dezvolta activitati de BTL si PR pentru unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume - Absolut,  lider mondial in categoria premium vodka. "Absolut e un brand bine construit care a intrat recent in portofoliul puternic al Pernod Ricard. Obiectivul nostru este sa aducem Absolut pe prima pozitie în...

citeste mai mult