• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Black Friday 2017 la PretzMic.ro - reduceri de până la 95%, stocuri pentru livrare imediată

Black Friday 2017 la PretzMic.ro - reduceri de până la 95%, stocuri pentru livrare imediată

Magazinul online de ceasuri și accesorii PretzMic.ro, una dintre cele mai populare alegeri a clienților pe acest segment din e-commerce, a anunțat lansarea ofertelor de Black Friday 2017 pe data de 17 noiembrie. Campania va dura două săptămâni (până pe data de 30 noiembrie) și... citeste mai mult

Friends Advertising a realizat campania de comunicare pentru Fruttia

Friends Advertising a realizat campania de comunicare pentru Fruttia

Friends Advertising a semnat noua campanie de comunicare pentru Fruttia, brand al clientului traditional al agentiei, European Drinks. Friends a colaborat cu regizorul Johan Gulbranson, recunoscut pentru numeroasele premii castigate la Festivalul de la Cannes. Friends Advertising, agentie de comunicare parte a grupului IMSG Bucuresti a anuntat realizarea spotului TV pentru Fruttia. Fruttia este cel mai nou brand pe care colaborarea dintre Friends si Trout & Partners il construieste pentru...

citeste mai mult

Genius a lansat noua camera foto G-Shot V 1000

Genius a lansat noua camera foto G-Shot V 1000

G-Shot V 1000 este dotat cu un senzor CCD de 10 MP care asigura calitatea imaginilor vizualizate pe un ecran LCD TFT de 2.7". Pentru intrunirea tuturor exigentelor in ceea ce priveste fotografiile, G-Shot V 1000 este dotat cu optiuni de auto-focus, o valoare ISO de 3200 si sistem Aperture Priority pentru un focus superior si controlul profunzimii imaginilor. Pentru ca imaginile sa nu fie apreciate doar prin calitatile tehnice, camera a fost completata cu senzor pentru detectarea chipurilor si...

citeste mai mult

Pluriva, o noua identitate semnata Brandient

Pluriva, o noua identitate semnata Brandient

Brandient a finalizat procesul de rebranding corporatist pentru Montero Soft, compania de solutii IT, desprinsa din cadrul grupului Montero. Ca rezultat al succesului obtinut din specializarea in livrarea de solutii informatice pentru industria farmaceutica, Montero Soft a decis sa-si dezvolte portofoliul de solutii pentru a se impune ca un jucator important pe piata regionala de solutii complete de IT, si astfel s-a conturat nevoia unei noi identitati si filosofii organizationale. Procesul de...

citeste mai mult

Burger King a deschis a 5-a locatie din Bucuresti

Burger King a deschis a 5-a locatie din Bucuresti

Dupa 9 luni de la intrarea pe piata din Romania, Burger King a deschis in luna decembrie 2008, cea de-a  cincea locatie. Cu o capacitate de 120 mp, restaurantul se afla situat in zona de foodcourt din centrul comercial Cora Pantelimon Bucuresti. Depasind previziunile anuntate la intrarea pe piata din Romania, de 4 restaurante Burger King in 2008,  brandul american isi va continua planul de extindere anul viitor si in provincie prin deschiderea primului restaurant din afara...

citeste mai mult

Vodafone Romania a lansat serviciul de roaming pe cursele Emirates Airline si Malaysian Airlines

Vodafone Romania a lansat serviciul de roaming pe cursele Emirates Airline si Malaysian Airlines

Vodafone Romania a anuntat lansarea serviciului de roaming care permite clientilor sai utilizarea telefonului mobil si in timpul zborurilor cu avionul. Clientii Vodafone Romania, atat abonatii cat si utilizatorii Cartelei Vodafone si Vodafone 2in1, pot efectua apeluri si pot trimite mesaje text pe mai multe curse aeriene ale companiilor Emirates Airline si Malaysian Airlines. Clientii Vodafone Romania vor putea utiliza telefonul mobil in timpul calatoriei cu avionul dupa ce aeronava atinge...

citeste mai mult

Italian Coffee Concept va deschide prima cafenea Testa Rossa din Romania

Italian Coffee Concept va deschide prima cafenea Testa Rossa din Romania

Italian Coffee Concept a anuntat deschiderea in Romania a companiei Testa Rossa, membra a grupului austriac Wedl, cu o expertiza de peste un secol in industria cafelei, prin semnarea contractului de franciza master pentru Romania de catre Marius Ghenea. "Testa Rossa este un concept pan-european de cafenele care vine in Romania foarte bine adaptat la cerintele pietei locale, pe baza colaborarii excelente pe care compania noastra, Italian Coffee Concept, ca detinator al francizei principale...

citeste mai mult

Baneasa Shopping City, cel mai premiat proiect in cadrul CIJ Awards Gala 2008

Baneasa Shopping City, cel mai premiat proiect in cadrul CIJ Awards Gala 2008

Baneasa Shopping City a primit doua distinctii in cadrul Galei CIJ Awards 2008, desfasurata pe 9 decembrie, la JW Marriott Grand Hotel. Baneasa Shopping City a castigat in cadrul CIJ Awards Gala 2008, premii pentru cea mai buna dezvoltare a unui centru comercial, dar si pentru cea mai buna dezvoltare a anului. "Doua premii in cadrul galei industriei de real-estate inseamna o adevarata recunoastere. Ne bucuram pentru aceste distinctii, mai ales pentru ca am concurat alaturi de alte proiecte de...

citeste mai mult

BitDefender, in parteneriat cu Carrefour

BitDefender, in parteneriat cu Carrefour

BitDefender a incheiat un acord de parteneriat cu hypermarketul Carrefour prin care gama de produse de securitate destinate segmentului consumer, suita BitDefender 2009, va fi disponibila in toate cele 18 magazine din tara. Acest parteneriat a fost posibil prin colaborarea cu RHS Company, unul dintre principalii distribuitori BitDefender pe piata din Romania. Pana la sfarsitul anului viitor se estimeaza ca prezenta pe rafturile Carrefour va genera o crestere de minim 10% a numarului total de...

citeste mai mult

In Bucuresti Mall si Plaza Romania se desfasoara campania umanitara Bine faci, bine gasesti

In Bucuresti Mall si Plaza Romania se desfasoara campania umanitara Bine faci, bine gasesti

"Bine faci, bine gasesti" este o campanie de strangere de fonduri pentru copiii defavorizati, initiata de catre Fundatia Anchor Grup in Plaza Romania si Bucuresti Mall. Toate fondurile colectate vor fi donate Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei pentru programul "Copii fara copilarie" prin care copiii de la centrul Comunitar "Generatii" din Bucuresti vor beneficia de donatii care ii vor ajuta sa isi continue studiile, iar familiile acestora  vor fi ajutate financiar. Campania de...

citeste mai mult

Concursul SuperBlog 2008 si-a desemnat castigatorii

Concursul SuperBlog 2008 si-a desemnat castigatorii

Cei mai talentati bloggeri romani au fost recompensati cu premii oferite de sponsorii concursului. Marele premiu consta intr-un contract de 10.000 dolari, in schimbul unui singur articol. Castigatorul marelui premiu este www.arenait.net sau Darius Jula, Alexandru Dick si Mihai Nica - o echipa de trei bloggeri pasionati de tehnologie si de scris, au si semnat precontractul pentru cel mai scump articol din blogosfera romaneasca, la acest moment. "SwissPlan.biz si PCNews au organizat un...

citeste mai mult

Credit Europe Leasing IFN are un nou actionar majoritar

Credit Europe Leasing IFN are un nou actionar majoritar

2008, anul in care Credit Europe Leasing IFN S.A. aniverseaza 10 ani pe piata de leasing din Romania, aduce o noua structura a actionariatului. Credit Europe Leasing IFN S.A. a anuntat inceputul unui nou capitol in istoria sa. In aceasi directie cu strategia de credit a Credit Europe Group de a armoniza activitatile grupului de companii din fiecare tara, Credit Europe Bank (Romania) S.A. a devenit actionarul majoritar al Credit Europe Leasing IFN SA, inlocuind Credit Europe Bank NV...

citeste mai mult

Centrul Regional Bucuresti al Bancii Transilvania are un nou sediu

Centrul Regional Bucuresti al Bancii Transilvania are un nou sediu

Centrul Regional Bucuresti (CRB) al Bancii Transilvania, care asigura coordonarea si suportul activitatii BT in Bucuresti, are un sediu nou, aflat pe Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 43, vis-a-vis de Aeroportul Baneasa. Banca Transilvania, institutie bancara clujeana, si-a propus pentru anul in curs inclusiv consolidarea prezentei sale in Bucuresti,  datorita potentialului zonei. Banca are in prezent 78 de unitati in Bucuresti, in 2008 fiind deschise 13 sedii. Din planul de investitii face...

citeste mai mult

Suflet in bucate, ultimul proiect Napolact, este comunicat de Propaganda

Suflet in bucate, ultimul proiect Napolact, este comunicat de Propaganda

"Suflet in bucate" este ultimul proiect dezvoltat de Napolact impreuna cu agentia de publicitate Propaganda. "Suflet in bucate" urmeaza aceeasi directia ca si proiectele anterioare, fiind ancorate puternic in traditia romaneasca. Produsele din noua gama sunt smantana cu leustean, smantana cu patrunjel, branza Fagaras cu patrunjel si untul cu patrunjel, toate adresate cu precadere celor care gatesc in casa si pastreaza obiceiurile deprinse de la parinti, transmise din generatie in...

citeste mai mult

Etarget a incheiat un parteneriat cu GSP.ro

Etarget a incheiat un parteneriat cu GSP.ro

Etarget, furnizor de publicitate contextuala, a anuntat incheierea unui nou parteneriat de lunga durata cu portalul romanesc GSP.ro. Parteneriatul va fi benefic atat pentru advertiseri, cat si pentru agentiile de media sau detinatorii de website-uri. Clientii companiei furnizoare de publicitate contextuala vor beneficia de un nou spatiu de reclama foarte solid, care va putea fi utilizat pentru promovarea produselor si servciilor proprii. Spatiul oferit de GSP.ro este deosebit de atractiv,...

citeste mai mult

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica pentru GarantiBank, la aniversarea de 10 ani

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica pentru GarantiBank, la aniversarea de 10 ani

Agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a realizat cea mai recenta campanie GarantiBank, la aniversarea a 10 ani de existenta pe piata din Romania.   Noutatea campaniei este data de faptul ca, pentru prima data de cand exista, Icon Man - figura centrala a identitatii vizuale GarantiBank - prinde viata. "Avand in vedere ca aceasta campanie, cel putin prin componenta ei video, aducea o premiera in istoria brandului GarantiBank - si anume animarea lui Icon Man - ne-am dorit...

citeste mai mult

Entelion Software a incheiat un parteneriat cu Axonite

Entelion Software a incheiat un parteneriat cu Axonite

Entelion Software a anuntat parteneriatul cu furnizorul de servicii enterprise in regim SaaS, Axonite, pentru oferirea unei platforme comune prin care clientii celor doua companii isi reduc semnificativ costurile si timpul de colectare a banilor. In urma acestui parteneriat, unul dintre clientii comuni ai Entelion Software si  Axonite a reusit sa-si micsoreze cu 65% timpul de colectare a banilor precum si cheltuielile de call center.  Ideea parteneriatului a pornit din dorinta celor...

citeste mai mult

Sixt New Kopel Group a deschis o noua sucursala in Bucuresti

Sixt New Kopel Group a deschis o noua sucursala in Bucuresti

Sixt New Kopel Group, compania care a adus leasing-ul operational in Romania, a deschis o noua sucursala. Localizata in Vitan, langa Autovit, sucursala comercializeaza masini second hand si reprezinta o investitie estimata la cateva mii de euro.  "Ne dezvoltam si vom continua sa o facem conform planului de business pe 2009 care implica: o dezvoltare continua a retelei, o crestere a eficientei precum si obtinerea unor conditii mai bune din partea furnizorilor. In ultimii ani, am asistat la...

citeste mai mult

A fost inaugurat Ice Park powered by Samsung, in Piata Unirii, Bucuresti

A fost inaugurat Ice Park powered by Samsung, in Piata Unirii, Bucuresti

"Ice Park powered by Samsung" a fost inaugurat pentru pasionatii de patinaj. Incepand cu 6 decembrie 2008, de luni pana joi, intre orele 10:00 si 22:00, iar sambata si duminica, intre orele 9:00 si 24:00, Samsung ii invita pe cei care indragesc sporturile de iarna la Ice Park. "Ice Park powered by Samsung reprezinta mai mult decat un loc in care bucurestenii pot veni impreuna cu familia sau prietenii pentru a se distra. Samsung doreste ca prin intermediul acestei asocieri sa incurajeze...

citeste mai mult

Henkel Group a castigat premiul pentru Cea mai sustenabila companie germana

Henkel Group a castigat premiul pentru Cea mai sustenabila companie germana

Henkel este prima companie din Germania care castiga titlul "Cea mai sustenabila companie germana", pentru efortul sustinut la nivel global in domeniul responsabilitatii sociale. "Suntem onorati de primirea acestui premiu, mai ales in contextul in care compania Henkel are o istorie de peste 130 de ani in acest domeniu. Sustenabilitatea si programele de responsabilitate sociala sunt parte integranta a ADN-ului Henkel", a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel Group. Acest premiu vine ca o...

citeste mai mult

Ogilvy comunica pentru Cosmote mesajul Cuvintele sunt importante

Ogilvy comunica pentru Cosmote mesajul Cuvintele sunt importante

"Cuvintele sunt importante" este mesajul pe care il transmit cele mai recente campanii de comunicare ale Cosmote Romania, realizate de Grupul Ogilvy Romania. Ideile campaniilor realizate de Ogilvy pornesc de la un adevar simplu: cuvintele pot avea efecte magice. Iar executiile "Atasata de el" si "Snowman" transpun in scena mesajul Cosmote. "Ceea ce vrem sa transmitem prin aceste spoturi este faptul ca sunt cuvinte speciale care au un impact deosebit asupra celor din jurul nostru", a spus...

citeste mai mult