• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Ești nerăbdător să începi o afacere? Poate ai o idee bună și nu ai banii necesari să pui bazele unei afaceri. Chiar dacă ești pregătit să îți asumi riscuri, să pleci de la jobul actual sau să îți dedici timpul unui nou proiect, banii devin mereu o problemă.... citeste mai mult

Concursul SuperBlog 2008 si-a desemnat castigatorii

Concursul SuperBlog 2008 si-a desemnat castigatorii

Cei mai talentati bloggeri romani au fost recompensati cu premii oferite de sponsorii concursului. Marele premiu consta intr-un contract de 10.000 dolari, in schimbul unui singur articol. Castigatorul marelui premiu este www.arenait.net sau Darius Jula, Alexandru Dick si Mihai Nica - o echipa de trei bloggeri pasionati de tehnologie si de scris, au si semnat precontractul pentru cel mai scump articol din blogosfera romaneasca, la acest moment. "SwissPlan.biz si PCNews au organizat un...

citeste mai mult

Credit Europe Leasing IFN are un nou actionar majoritar

Credit Europe Leasing IFN are un nou actionar majoritar

2008, anul in care Credit Europe Leasing IFN S.A. aniverseaza 10 ani pe piata de leasing din Romania, aduce o noua structura a actionariatului. Credit Europe Leasing IFN S.A. a anuntat inceputul unui nou capitol in istoria sa. In aceasi directie cu strategia de credit a Credit Europe Group de a armoniza activitatile grupului de companii din fiecare tara, Credit Europe Bank (Romania) S.A. a devenit actionarul majoritar al Credit Europe Leasing IFN SA, inlocuind Credit Europe Bank NV...

citeste mai mult

Centrul Regional Bucuresti al Bancii Transilvania are un nou sediu

Centrul Regional Bucuresti al Bancii Transilvania are un nou sediu

Centrul Regional Bucuresti (CRB) al Bancii Transilvania, care asigura coordonarea si suportul activitatii BT in Bucuresti, are un sediu nou, aflat pe Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 43, vis-a-vis de Aeroportul Baneasa. Banca Transilvania, institutie bancara clujeana, si-a propus pentru anul in curs inclusiv consolidarea prezentei sale in Bucuresti,  datorita potentialului zonei. Banca are in prezent 78 de unitati in Bucuresti, in 2008 fiind deschise 13 sedii. Din planul de investitii face...

citeste mai mult

Suflet in bucate, ultimul proiect Napolact, este comunicat de Propaganda

Suflet in bucate, ultimul proiect Napolact, este comunicat de Propaganda

"Suflet in bucate" este ultimul proiect dezvoltat de Napolact impreuna cu agentia de publicitate Propaganda. "Suflet in bucate" urmeaza aceeasi directia ca si proiectele anterioare, fiind ancorate puternic in traditia romaneasca. Produsele din noua gama sunt smantana cu leustean, smantana cu patrunjel, branza Fagaras cu patrunjel si untul cu patrunjel, toate adresate cu precadere celor care gatesc in casa si pastreaza obiceiurile deprinse de la parinti, transmise din generatie in...

citeste mai mult

Etarget a incheiat un parteneriat cu GSP.ro

Etarget a incheiat un parteneriat cu GSP.ro

Etarget, furnizor de publicitate contextuala, a anuntat incheierea unui nou parteneriat de lunga durata cu portalul romanesc GSP.ro. Parteneriatul va fi benefic atat pentru advertiseri, cat si pentru agentiile de media sau detinatorii de website-uri. Clientii companiei furnizoare de publicitate contextuala vor beneficia de un nou spatiu de reclama foarte solid, care va putea fi utilizat pentru promovarea produselor si servciilor proprii. Spatiul oferit de GSP.ro este deosebit de atractiv,...

citeste mai mult

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica pentru GarantiBank, la aniversarea de 10 ani

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica pentru GarantiBank, la aniversarea de 10 ani

Agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a realizat cea mai recenta campanie GarantiBank, la aniversarea a 10 ani de existenta pe piata din Romania.   Noutatea campaniei este data de faptul ca, pentru prima data de cand exista, Icon Man - figura centrala a identitatii vizuale GarantiBank - prinde viata. "Avand in vedere ca aceasta campanie, cel putin prin componenta ei video, aducea o premiera in istoria brandului GarantiBank - si anume animarea lui Icon Man - ne-am dorit...

citeste mai mult

Entelion Software a incheiat un parteneriat cu Axonite

Entelion Software a incheiat un parteneriat cu Axonite

Entelion Software a anuntat parteneriatul cu furnizorul de servicii enterprise in regim SaaS, Axonite, pentru oferirea unei platforme comune prin care clientii celor doua companii isi reduc semnificativ costurile si timpul de colectare a banilor. In urma acestui parteneriat, unul dintre clientii comuni ai Entelion Software si  Axonite a reusit sa-si micsoreze cu 65% timpul de colectare a banilor precum si cheltuielile de call center.  Ideea parteneriatului a pornit din dorinta celor...

citeste mai mult

Sixt New Kopel Group a deschis o noua sucursala in Bucuresti

Sixt New Kopel Group a deschis o noua sucursala in Bucuresti

Sixt New Kopel Group, compania care a adus leasing-ul operational in Romania, a deschis o noua sucursala. Localizata in Vitan, langa Autovit, sucursala comercializeaza masini second hand si reprezinta o investitie estimata la cateva mii de euro.  "Ne dezvoltam si vom continua sa o facem conform planului de business pe 2009 care implica: o dezvoltare continua a retelei, o crestere a eficientei precum si obtinerea unor conditii mai bune din partea furnizorilor. In ultimii ani, am asistat la...

citeste mai mult

A fost inaugurat Ice Park powered by Samsung, in Piata Unirii, Bucuresti

A fost inaugurat Ice Park powered by Samsung, in Piata Unirii, Bucuresti

"Ice Park powered by Samsung" a fost inaugurat pentru pasionatii de patinaj. Incepand cu 6 decembrie 2008, de luni pana joi, intre orele 10:00 si 22:00, iar sambata si duminica, intre orele 9:00 si 24:00, Samsung ii invita pe cei care indragesc sporturile de iarna la Ice Park. "Ice Park powered by Samsung reprezinta mai mult decat un loc in care bucurestenii pot veni impreuna cu familia sau prietenii pentru a se distra. Samsung doreste ca prin intermediul acestei asocieri sa incurajeze...

citeste mai mult

Henkel Group a castigat premiul pentru Cea mai sustenabila companie germana

Henkel Group a castigat premiul pentru Cea mai sustenabila companie germana

Henkel este prima companie din Germania care castiga titlul "Cea mai sustenabila companie germana", pentru efortul sustinut la nivel global in domeniul responsabilitatii sociale. "Suntem onorati de primirea acestui premiu, mai ales in contextul in care compania Henkel are o istorie de peste 130 de ani in acest domeniu. Sustenabilitatea si programele de responsabilitate sociala sunt parte integranta a ADN-ului Henkel", a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel Group. Acest premiu vine ca o...

citeste mai mult

Ogilvy comunica pentru Cosmote mesajul Cuvintele sunt importante

Ogilvy comunica pentru Cosmote mesajul Cuvintele sunt importante

"Cuvintele sunt importante" este mesajul pe care il transmit cele mai recente campanii de comunicare ale Cosmote Romania, realizate de Grupul Ogilvy Romania. Ideile campaniilor realizate de Ogilvy pornesc de la un adevar simplu: cuvintele pot avea efecte magice. Iar executiile "Atasata de el" si "Snowman" transpun in scena mesajul Cosmote. "Ceea ce vrem sa transmitem prin aceste spoturi este faptul ca sunt cuvinte speciale care au un impact deosebit asupra celor din jurul nostru", a spus...

citeste mai mult

Cosmote Romania a implinit trei ani

Cosmote Romania a implinit trei ani

Cosmote Romania aniverseaza trei ani pe piata din Romania. Compania a devenit, in timp record, operatorul cu cea mai dinamica evolutie de pe piata de telefonie mobila, inregistrand in prezent peste 5,2 milioane de utilizatori, dintre care aproape 2 milioane s-au alaturat in ultimul an. Al treilea an de prezenta pe piata a fost marcat de continuarea investitiilor in Romania precum si de lansarea a noi produse si servicii. Cosmote continua sa fie unul dintre cei mai importanti investitori din...

citeste mai mult

The Banker a desemnat BRD drept cea mai buna banca din Romania in 2008

The Banker a desemnat BRD drept cea mai buna banca din Romania in 2008

BRD-Groupe Société Générale a primit, pentru al treilea an consecutiv, din partea revistei "The Banker", titlul de "Cea mai buna banca din Romania". Premiul venit din partea revistei britanice este cel de-al doilea obtinut de BRD in acest an de la o publicatie internationala, dupa castigarea titlului "Banca anului 2008 in Romania" si din partea revistei "Global Finance". "BRD-Groupe Société Générale a inregistrat cel mai inalt nivel al...

citeste mai mult

BrandTailors a creat brand-ul de retail Cher Patissier

BrandTailors a creat brand-ul de retail Cher Patissier

BrandTailors a creat pentru Gemisa Investments, un fond de investitii cu capital de risc si cu un portofoliu de zece companii, primul brand de retail de patiserie, Cher Patissier, care urmeaza a fi dezvoltat in sistem de franciza. Pentru compania BrandTailors este o premiera fiind primul proces de branding realizat de echipa de consultanti pentru un brand de retail. Intregul proces de branding a cuprins: studiu de piata, strategie de brand, dezvoltarea identitatii vizuale si verbale si...

citeste mai mult

Mobexpert Outlet, concept lansat in premiera in Romania

Mobexpert Outlet, concept lansat in premiera in Romania

Mobexpert marcheaza o premiera pe piata din Romania prin lansarea primului sau magazin de tip outlet in cadrul Fashion House din Bucuresti. Mobexpert Outlet ofera, pentru inceput, colectiile de decoratiuni din sezonul precedent, la preturi reduse cu 30% pana la 70%. Oferta magazinului include covoare, tesaturi, lenjerie, lampi, tacamuri, produse din ceramica si sticlarie, tablouri si rame. "Intr-o prima faza, Mobexpert Outlet propune colectia de decoratiuni din sezonul anterior. Intr-o...

citeste mai mult

RealPro va deschide inca 2 francize la Bucuresti si Craiova

RealPro va deschide inca 2 francize la Bucuresti si Craiova

Din 15 ianuarie 2009, un nou birou RealPro se va deschide in Bucuresti. Contractul de franciza imobiliara pentru biroul RealPro Cristian Cioara a fost semnat pe data de 31.10.2008, iar pana la data de 15 ianuarie 2009 vor fi parcurse cursurile de licentiere RealPro in vederea lansarii afacerii. "Biroul RealPro Cristian Cioara este specializat exclusiv pe vanzarea de apartamente si case unifamiliale in Bucuresti", a declarat Sorin Udrea, reprezentant Franciza RealPro. Precum toti agentii...

citeste mai mult

Xerox va schimba ambalajul gamei de hartie

Xerox va schimba ambalajul gamei de hartie

Xerox va schimba ambalajul gamei de hartie ca urmare a procesului de rebranding initiat anul acesta. Schimbarea ambalajelor va incepe cu hartia Premier si va continua anul viitor cu reinnoirea tuturor ambalajelor pentru produsele acestui segment de business. Prin intermediul noului ambalaj al hartiei, Xerox va realiza legatura cu logo-ul adoptat de companie la inceputul anului 2008. Acesta combina numele Xerox scris cu minuscule, de culoare rosu aprins, cu un simbol in forma de sfera, pe care...

citeste mai mult

EBS Romania ocupa locul 9 in topul Capital al celor mai buni angajatori

EBS Romania ocupa locul 9 in topul Capital al celor mai buni angajatori

Compania software EBS Romania s-a clasat pe locul 9 in "Top 100 cele mai bune companii pentru care sa lucrezi", realizat de revista Capital. Compania EBS este prima companie clujeana si singura din domeniul IT situata in top 10. Aflata pentru al 3-lea an consecutiv in acest top, anul acesta a urcat cu 36 de pozitii fata de 2007, cand ocupa locul 45. Dincolo de beneficiul de imagine obtinut prin prezenta EBS in acest top, rezultatele furnizate de realizatorii studiului arata ca angajatii EBS...

citeste mai mult

Interamerican Pensii a fost autorizat de CSSPP ca administrator de pensii facultative

Interamerican Pensii a fost autorizat de CSSPP ca administrator de pensii facultative

Interamerican - Societatea de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A, parte a concernului european Eureko, a primit licenta de administrare pentru Pilonul III de pensii facultative; de asemenea, prospectul sau pentru fondul de pensii facultative "Eureko Confort" a fost aprobat de catre CSSPP. In luna iulie 2008, Interamerican Pensii a aplicat pentru obtinerea licentei de administrare a fondurilor de pensii facultative. Fondul pentru care Interamerican a primit autorizare, Eureko...

citeste mai mult

Odyssey semneaza noua campanie de imagine Zile si Nopti

Odyssey semneaza noua campanie de imagine Zile si Nopti

Noua campanie de imagine semnata Odyssey este dedicata tuturor celor care vor sa stie cel mai bine ce se intampla in orasul lor. "Am dorit sa redam in aceasta campanie cate ceva din atmosfera "pitoreasca" pe care o regasesti in destule locuri din tara, din pacate...sau din fericire pentru noi ca si creativi, inspirati de aceste locuri. Si pentru ca aceasta atmosfera sa fie surprinsa cat mai fidel, nu puteau lipsi si tipologiile atat de cunoscute: "chelnerul idiot", "receptionerul smecheras",...

citeste mai mult