• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Branzas a lansat noul website branzas.ro

Branzas a lansat noul website branzas.ro

Branzas, prima agentie specializata in consultanta in branding si design din Romania, avand un portofoliu semnificativ si 14 ani de experienta in domeniu, si-a lansat noul site intr-un format interactiv si modern, bazat pe navigarea simpla si logica intre meniuri. In conditiile unei tot mai evidente specializari si a cresterii numarului de proiecte de branding, redesenarea site-ului s-a impus ca o necesitate de prim ordin. Limbajul grafic folosit se articuleaza personalitatii Branzas...

citeste mai mult

Cosmote Romania si-a extins birourile din Iride Business Park cu 1.800 mp

Cosmote Romania si-a extins birourile din Iride Business Park cu 1.800 mp

Cosmote Romania si-a extins recent cu inca 1.800 de mp spatiul ocupat in Iride Business Park, in aceeasi cladire unde se afla amplasat si centrul sau de relatii cu clientii. in total, Cosmote ocupa peste 6,800 mp in aceasta locatie. Noul spatiu, situat la al doilea etaj al cladirii, a fost adaptat pentru cei aproximativ 160 de angajati ai departamentelor Credit Control, Switching & Services si Roll Out. Aceste departamente au fost relocate aici de la sediul principal al companiei, din...

citeste mai mult

Gav a lansat prima parte a campaniei pentru aniversarea Billa 10 ani

Gav a lansat prima parte a campaniei pentru aniversarea Billa 10 ani

Agentia de publicitate Gav a lansat campania "Billa 10 ani", in urma castigarii licitatiei organizate de lantul de supermagazine in perioada octombrie-decembrie 2008. Prima parte a campaniei foloseste drept suporturi media TV, radio, POSM, web si outdoor. Primele executii TV sunt spoturile "Cotletul", "Painea" si "Rosia", care vor rula pe cele mai importante canale nationale TV in perioada februarie-martie 2009. Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, reprezinta sustinerea imaginii Billa...

citeste mai mult

Cohn&Jansen/Ashley&Holmes a obtinut 2 premii si 3 nominalizari la AdPrint

Cohn&Jansen/Ashley&Holmes a obtinut 2 premii si 3 nominalizari la AdPrint

Bilantul agentiei Cohn&Jansen/Ashley&Holmes la festivalul AdPrint este: Bronz la categoria Press& Magazine, sectiunea Automotive and automotive products pentru campania "Myth" alcatuita din seria de printuri "American Myth", "European Myth" si "Japanese Myth". Premiul Bronze Team si 3 nominalizari pentru Best use of illustration, Best use of typography, Best use of art direction. Cohn&Jansen/Ashley&Holmes s-a clasat astfel printre primele cinci agentii la festivalul...

citeste mai mult

Programul History Channel, in grila UPC Digital TV

Programul History Channel, in grila UPC Digital TV

History Channel este cea mai mare retea internationala de televiziune dedicata in exclusivitate istoriei mondiale. History Channel distribuie o gama larga de formate care vin in intampinarea nevoilor clientilor (editii speciale, reconstructii, luni cu tematica, seri cu teme speciale, aniversari si programe de evenimente cu expuneri) si o mare varietate de programe acoperind domenii de la razboi la tehnologie si de la istorie antica la istorie contemporana. Canalul History Channel este adus in...

citeste mai mult

Orange a lansat Orange Care

Orange a lansat Orange Care

Orange a lansat Orange Care, un nou portofoliu de servicii de asistenta pentru clientii sai. Aceste servicii vor asigura clientilor din intreaga Europa protectie nu doar pentru aparat in sine, ci si pentru informatiile, continutul si datele tot mai valoroase pe care utilizatorii de telefoane mobile le pastreaza in propriile telefoane. Pachetul de asistenta pe trei niveluri acopera transferul de continut in magazinele Orange, asigurarea prin servicii de copii de rezerva/sincronizare date si...

citeste mai mult

Nokia a deschis Ovi Store

Nokia a deschis Ovi Store

Nokia a lansat Ovi Store, primul magazin de continut si aplicatii, care personalizeaza continutul in functie de retelele sociale si locatia geografica a fiecarui utilizator. De asemenea, Nokia a facut accesul la email de pe telefonul mobil mai usor decat orcand, prin lansarea dispozitivelor Nokia E75 and Nokia E55, care deschid accesul catre cele mai utilizate serviciii de email din lume si dispun de cele mai avansate solutii email dezvoltate pana acum de Nokia. In plus, Nokia a lansat cel mai...

citeste mai mult

Vodafone Romania a lansat un nou serviciu numit Jocuri online

Vodafone Romania a lansat un nou serviciu numit Jocuri online

Vodafone Romania a anuntat extinderea ofertei de jocuri in portalul mobil Vodafone live! cu un nou serviciu numit Jocuri online. In noua sectiune din portal, clientii Vodafone vor gasi o mare varietate de jocuri in Vodafone live!, fara sa fie necesara descarcarea jocului pe telefon. Jocurile online disponibile in Vodafone live! acopera o paleta larga de preferinte. Printre jocurile incluse in noua sectiune se numara Sudoku, Spanzuratoarea, X si 0, Nave, Poker, Vaci si tauri, Puzzle, Black...

citeste mai mult

Geplast a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 25%

Geplast a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 25%

Distribuitorul de materiale pentru constructii si industria publicitara Geplast a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 25% fata de anul precedent in urma unei politici sustinute de investitii. Compania a investit 2 milioane de euro in deschiderea unui nou centru logistic in Bucuresti si  a consolidat reteaua nationala de distributie formata din 12 depozite in principalele orase din tara (Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara, Brasov, Iasi, Craiova, Galati, Baia Mare,...

citeste mai mult

Noul separator de condens certificat de la Atlas Copco trateaza emulsiile stabile

Noul separator de condens certificat de la Atlas Copco trateaza emulsiile stabile

Cu noul separator apa-ulei, care trateaza emulsia stabila si impiedica formarea bacteriilor in compresor, condensul nu mai reprezinta o problema. Tipul acesta de separator OSCi este integrat in compresoarele elicoidale cu injectie de ulei de la 37 pana la 90 kW. Integrarea separatorului apa-ulei asigura controlul electronic pentru o functionare lipsita de griji si in acelasi timp sporeste productivitatea liniei de productie. Gama OSCi a fost certificata de Institutul german DIBt (Deutsche...

citeste mai mult

Grupul Volkswagen si-a marit cota de piata in ianuarie 2008

Grupul Volkswagen si-a marit cota de piata in ianuarie 2008

Marca Volkswagen a livrat la nivel mondial, in luna ianuarie, 246,700 autoturisme (2008: 287,500; -14.1 %). Grupul Volkswagen a livrat 382,000 de vehicule (2008: 485300; -21.3 la suta). Livrarile au inregistrat un nivel mai scazut fata de aceeasi luna a anului 2008, ca urmare a schimbarilor economice globale si a crizei financiare, dar, cu toate acestea, Grupul Volkswagen a avut performante, la nivel mondial, considerabil mai bune decat concurenta. (-24,1 la suta). "In luna ianuarie, la nivel...

citeste mai mult

Oresa Ventures a devenit actionar unic la Fabryo Corporation

Oresa Ventures a devenit actionar unic la Fabryo Corporation

Fondul de investitii Oresa Ventures a achizitionat un pachet de actiuni reprezentand 15% din capitalul producatorului de vopsea Fabryo Corporation, devenind astfel actionar unic al companiei. Actiunile au fost cumparate de la fondatorul Fabryo – Daniel Guzu, care prin aceasta tranzactie preia la randul sau participatia de 49% a Oresa Ventures in producatorul de profile metalice si adezivi Bau Profil. Astfel, Oresa Ventures ajunge actionar unic la Fabryo Corporation, in vreme ce Daniel...

citeste mai mult

Axigen se alatura initiativei Microsoft Empower pentru dezvoltatorii de software

Axigen se alatura initiativei Microsoft Empower pentru dezvoltatorii de software

Gecad Technologies, dezvoltatorul solutiei de mesagerie electronica Axigen (http://www.Axigen.com/), a anuntat alaturarea la initiativa Empower, program de parteneriat dedicat companiilor producatoare de software si dezvoltat de Microsoft (http://www.microsoft.com/), lider al industriei de software. Prin Empower, dezvoltatorii au acces la software Microsoft, beneficiaza de asistenta si de alte resurse destinate sa ii ajute la cresterea globala a afacerii, la testarea propriilor programe si la...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica a incheiat 2008 cu rezultate financiare pozitive

Banca Comerciala Carpatica a incheiat 2008 cu rezultate financiare pozitive

In decursul anului 2008, Banca Comerciala Carpatica s-a concentrat pe masuri care sa asigure o gestionare mai buna a portofoliului pe termen mediu si lung. In acest sens, a fost incetinit ritmul de creditare (creditele au crescut cu 4% per sold), in special cel al populatiei unde au fost depistate semnale de supraindatorare inca din anul 2007 (creditele acordate populatiei reprezinta aproximativ 14% din totalul portofoliul de credite). De asemenea, au fost centralizate deciziile de aprobare a...

citeste mai mult

Business Media Group creeaza editii digitale pentru cele trei titluri de business

Business Media Group creeaza editii digitale pentru cele trei titluri de business

Business Media Group a decis inlocuirea temporara a editiilor de print ale revistelor BusinessWeek, Business Review si Biz cu editii digitale ale celor trei titluri, disponibile online pe site-urile publicatiilor, incepand cu 16 februarie 2009. "Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial. Prin...

citeste mai mult

Volkswagen si Toshiba au semnat o scrisoare de intentie

Volkswagen si Toshiba au semnat o scrisoare de intentie

Volkswagen AG (Wolfsburg) si Toshiba Corporation (Tokio) au semnat o scrisoare de intentie. Scopul este reprezentat de cooperarea in domeniul dezvoltarii motoarelor electrice si a sistemelor electronice de comanda aferente pentru New Small Family conceputa de Volkswagen. In mod suplimentar, Volkswagen si Toshiba intentioneaza sa creeze sisteme de baterii cu densitate energetica ridicata pentru generatia urmatoare de autovehicule cu motor electric. "Volkswagen intensifica activitatea de...

citeste mai mult

Audi A4, cel mai vandut model premium german in 2008

Audi A4, cel mai vandut model premium german in 2008

Audi a fost in 2008 marca preferata a cumparatorilor de autoturisme premium din Romania, depasind principalii competitori Mercedes Benz si BMW. Raportul de vanzari, realizat de APIA, claseaza Audi pe prima pozitie – cu un total de 2856 de unitati vandute anul trecut. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes printre cumparatorii din Romania au fost A4 – 1251 de autoturisme vandute, cifra incluzand si versiunea Avant, A3- 425 de unitati, ce cuprind si modelele A3...

citeste mai mult

Locul I pentru Volkswagen in sodajul "Best Cars 2009"

Locul I pentru Volkswagen in sodajul

Sondajul "Best Cars 2009" arata ca marca Volkswagen este in topul preferintelor cititorilor revistei ''Auto Motor si Sport'', care au ales cele mai bune masini ale anului 2009 pe baza a 13 criterii de selectie. "Din cele  336 de modele, impartite in 10 categorii, Volkswagen a reusit sa ocupe primul loc atat la clasa compacta, cat si la clasele off-road si monovolum. Suntem deosebit de incantati de recunoasterea primita din partea celor 5541 de cititori care au ales cele mai bune masini...

citeste mai mult

Holdmann a inregistrat o crestere cu peste 80% la categoria Turbo Jet-uri in 2008

Holdmann a inregistrat o crestere cu peste 80% la categoria Turbo Jet-uri in 2008

In 2008, Holdmann a inregistrat fata de 2007 o crestere cu peste 80% la categoria Turbo Jet-uri (curatitoare cu inalta presiune), aparate profesionale utilizate in activitatea de zi cu zi pentru curatarea utilajelor, vehiculelelor sau suprafetelor. Ele sunt concepute pentru functionarea in conditii grele in constructii, agricultura si zootehnie, in industrie precum si in domeniul auto. "Aceasta crestere se bazeaza pe faptul ca piata devine din ce in ce mai specializata si axata pe calitatea de...

citeste mai mult

Banca Transilvania a desemnat castigatorii campaniei Aniversare cu premii

Banca Transilvania a desemnat castigatorii campaniei Aniversare cu premii

Campania BT "Aniversare cu premii!", desfasurata intre 18 noiembrie 2008 si 31 ianuarie 2009, a ajuns la final. Au fost desemnati, prin tragere la sorti, castigatorii – inclusiv beneficiarul marelui premiu. In plus, rezultatele promotiei sunt remarcabile, ca numar de persoane care si-au constituit depozite la Banca Transilvania. Victor Bors, client al Sucursalei BT Constanta, a castigat marele premiu. El a fost prezent la Cluj-Napoca, pentru a intra in posesia masinii si pentru a se...

citeste mai mult