• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Cu sprijinul constantenilor, voluntarii Asociatiei United Hands Romania au realizat la finalul lunii aprilie 2017 o actiune de ajutorare a comunitatii din satul Nazarcea, judetul Constanta. Beneficiari au fost persoane nevoiase, zeci de copii plus parintii si bunicii lor, care au primit... citeste mai mult

Banca Transilvania a desemnat castigatorii campaniei Aniversare cu premii

Banca Transilvania a desemnat castigatorii campaniei Aniversare cu premii

Campania BT "Aniversare cu premii!", desfasurata intre 18 noiembrie 2008 si 31 ianuarie 2009, a ajuns la final. Au fost desemnati, prin tragere la sorti, castigatorii – inclusiv beneficiarul marelui premiu. In plus, rezultatele promotiei sunt remarcabile, ca numar de persoane care si-au constituit depozite la Banca Transilvania. Victor Bors, client al Sucursalei BT Constanta, a castigat marele premiu. El a fost prezent la Cluj-Napoca, pentru a intra in posesia masinii si pentru a se...

citeste mai mult

Sapte Seri a lansat oferta nationala de Valentine's Day

Sapte Seri a lansat oferta nationala de Valentine's Day

Editiile de Bucuresti, Timisoara, Cluj, Targu Mures, Craiova, Pitesti, Sibiu, Iasi, Constanta, Brasov, Oradea, Harghita si Covasna ofera cea mai complexa informatie pentru petrecerea zilei de Valentine's. Oferta Sapte Seri pentru 14 Februarie este bogata in spectacole de teatru si opera, filme romantice, comedie si chiar horror pentru iubitorii de senzatii tari. Cluburile, barurile si restaurantele au pregatit surprize speciale pentru cei care isi doresc sa petreaca o seara de 14 Februarie de...

citeste mai mult

In 2008, Grupul Lindab a vandut in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro

In 2008, Grupul Lindab a vandut in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro

In 2008, Grupul Lindab a inregistrat in Europa Centrala si de Est si in Comunitatea Statelor Independente vanzari cu 12% mai mari (307 milioane euro) comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (272 milioane euro). Per ansamblu, Grupul Lindab a contabilizat in 2008 vanzari nete in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro, cu 6% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (965 milioane euro). La nivelul intregului Grup, profitul operational a scazut cu 2,3% la nivelul anului...

citeste mai mult

Millennium Bank a deschis o noua sucursala in Sibiu

Millennium Bank a deschis o noua sucursala in Sibiu

Millennium Bank, subsidiara celui mai mare grup financiar privat din Portugalia, a inaugurat prima sa sucursala din Sibiu dedicata atat persoanelor fizice, cat si companiilor.  Noua unitate este situata pe str. Emil Cioran, la nr. 2. Millennium Bank mai are doua centre de credit in Sibiu, destinate exclusiv persoanelor fizice, deschise la finalul anului 2008. In prezent, banca este prezenta in Bucuresti si in 16 judete ale tarii, prin 71 de unitati. "Ne continuam planurile de extindere a...

citeste mai mult

BRD a obtinut in 2008 un profit net consolidat mai mare cu 46% fata de 2007

BRD a obtinut in 2008 un profit net consolidat mai mare cu 46% fata de 2007

BRD – Groupe Société Générale a obtinut in 2008 un profit net consolidat de 1.364 milioane RON (circa 370 milioane euro), mai mare cu 46% fata de anul 2007 ; excluzand impactul tranzactiei de vanzare a participatiei la Asiban, profitul net consolidat este de 1.138 milioane RON (circa 309 milioane euro), cu 22% mai mare decat profitul inregistrat la finele anului 2007.  BRD –Groupe Société Générale a inregistrat in anul...

citeste mai mult

S.C Oltchim S.A a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri in crestere, dar cu un rezultat financiar negativ

S.C Oltchim S.A a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri in crestere, dar cu un rezultat financiar negativ

S.C Oltchim S.A Ramnicu Valcea (OLT) a incheiat  anul 2008 cu o cifra de afaceri in crestere cu 11,3% de la 1.749.872 mii lei in anul 2007 la 1.946.943 mii in anul 2008. Rezultatul financiar al societatii a fost puternic afectat de efectele crizei economice internationale din ultima parte a anului 2008, evolutia nefavorabila din ultimul trimestru contribuind la o pierdere totala preliminata pe 2008 de 225.646 mii lei. "Prioritatea noastra pe 2009 este sa mentinem eficienta operationala la...

citeste mai mult

MarketOnline a investit peste 50.000 euro intr-o noua interfata

MarketOnline a investit peste 50.000 euro intr-o noua interfata

In plina criza financiara si in pofida declaratiilor unui anume furnizor aparute in presa, MarketOnline reuseste sa investeasca peste 50.000 euro intr-o noua interfata, noi modele de administrare si un nou design, adaptate la asteptarile utilizatorilor anului 2009. Dezvoltat in peste un an de munca sustinuta si definitivat printr-o serie de teste de usability facute la sediul MarketOnline chiar de catre clienti, acest nou site aduce schimbari majore ale interfetei si va usura accesul...

citeste mai mult

OTP Bank Romania a fost tinta unei tentative de phishing

OTP Bank Romania a fost tinta unei tentative de phishing

OTP Bank Romania (OBR) a anuntat ca serviciul sau de Internet Banking a fost tinta unei actiuni de tip phishing. Astfel, o parte dintre clienti au primit un e-mail scris din partea bancii in care erau invitati sa isi acceseze contul prin intermediul unui link care ii directiona catre un site fals al bancii. Ca urmare a acestei actiuni, banca isi anunta, o data in plus, clientii sa acceseze serviciul OTP direkt numai de pe website-ul www.otpbank.ro. Tentativa a fost semnalata de mai multi...

citeste mai mult

Kraft Foods continua procesul de consultari

Kraft Foods continua procesul de consultari

In luna noiembrie 2008, Kraft Foods a anuntat inchiderea fabricii de ciocolata din Brasov. In aceasta situatie, in conformitate cu legislatia muncii, companiile sunt obligate sa ofere angajatilor un pachet compensatoriu potrivit prevederilor Contractului Colectiv de Munca. De la data anuntului inchiderii fabricii, Kraft Foods a intrat intr-un proces de consultari cu reprezentantii angajatilor cu scopul de a identifica cele mai bune optiuni pentru a minimiza impactul disponibilizarii asupra...

citeste mai mult

Brandient semneaza identitatea Toyplex

Brandient semneaza identitatea Toyplex

Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru Toyplex, primul supermarket de jucarii, un concept inedit pe piata romaneasca de retail. In constructia brandului Toyplex, principala provocare a constat in elaborarea unui limbaj vizual suficient de captivant si variat pentru a satisface asteptarile unor segmente de consumatori foarte diferite. Principalul target pentru Toyplex este cel al copiilor intre 3 si 7 ani. In acelasi timp, identitatea grafica conceputa de...

citeste mai mult

Sixt a primit, pentru a treia oara consecutiv, Premiul Business Traveller

Sixt a primit, pentru a treia oara consecutiv, Premiul Business Traveller

Sixt AG, cea mai mare companie de inchirieri de autoturisme din Germania si unul dintre leaderii full-service de leasing operational, independent de producatori si banci, a primit inca o data "Premiul Business Traveller", in urma voturilor cititorilor. Companiei Sixt i-a fost acordat primul loc in categoria "Cea mai buna companie de inchirieri de masini din Europa", pentru a treia oara consecutiv. Premiul "Business Traveller", oferit de publicatia "Business Traveller", este unic in industrie...

citeste mai mult

Oana Iliescu, noul Co-Director Executiv al DTZ Echinox

Oana Iliescu, noul Co-Director Executiv al DTZ Echinox

DTZ Echinox a anuntat consolidarea echipei de top management prin promovarea Oanei Iliescu la pozitia de Co-Director Executiv, alaturi de Tim Wilkinson. Oana, care a ocupat pana in present functia de Director al departamentului de Retail, se va alatura managementului de top incepand din februarie 2009. Aceast aport la conducerea companiei va permite DTZ Echinox sa continue sa-si creasca cota de piata, beneficiind de experienta manageriala a Oanei. Oana si-a inceput activitatea la DTZ in...

citeste mai mult

Ogilvy Group, agentia de comunicare a companiei Eureko

Ogilvy Group, agentia de comunicare a companiei Eureko

Ogilvy Group Romania a fost ales pentru a dezvolta si implementa strategia de comunicare integrata a companiei Interamerican Romania – parte a Grupului Eureko din 2001 – care a devenit in mod oficial Eureko incepand cu aceasta luna. Procesul de re-branding face parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia solida detinuta pe piata locala de asigurari si pensii. Procesul de selectie a avut loc la sfarsitul anului trecut si a cuprins 7 agentii si grupuri de comunicare din...

citeste mai mult

Millennium Bank Romania isi continua planurile de majorare a capitalurilor

Millennium Bank Romania isi continua planurile de majorare a  capitalurilor

Actionarii Millennium Bank Romania si-au reconfirmat sustinerea acordata bancii prin majorarea capitalurilor acesteia cu 285,42 milioane RON. Infuzia de capital a fost efectuata prin emiterea unui numar de 2.854.200 de actiuni noi, a cate 100 RON fiecare - suma reprezentand o prima de emisiune de 50 RON, pe langa valoarea nominala de 50 RON a unei actiuni. In urma acestei majorari, capitalul social al Millennium Bank Romania este de 370,46 milioane RON. "Aceasta infuzie de capital a fost...

citeste mai mult

Sonae Sierra a fost premiata de Comisia Europeana

Sonae Sierra a fost premiata de Comisia Europeana

Sonae Sierra a fost distinsa in cadrul premiilor Sustainable Energy Europe Awards (SEE), o initiativa a Comisiei Europene, menita sa premieze pe cel mai bun si cel mai inovativ dezvoltator  la nivel european  in domeniul energiei durabile. Premiul obtinut la categoria transformarea pietei recunoaste inovatia companiei, ca specialist in centre comerciale in domeniul energiei durabile, prin implementarea conceptului "Green Centre" in dezvoltarea si administrarea centrelor sale. "Suntem...

citeste mai mult

Roddia are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri in 2009

Roddia are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri in 2009

Agentia si-a propus  pentru 2009 sa atinga o cifra de afaceri de peste 20 milioane de lei, iar pana in 2012 sa ocupe pozitia de lider pe piata specifica. "Criza economica a determinat marea majoritate a companiilor sa traseze noi strategii pentru a-si atinge obiectivele propuse. Acestea apeleaza la activitati de eficientizare a relatiei cu partenerii, dar si cu angajatii, iar interactiunile si motivarea non-financiara, instrumente de business recunoscute in mediul de afaceri extern, joaca...

citeste mai mult

Mazda a lansat versiunea facelift a MX-5

Mazda a lansat versiunea facelift a MX-5

Cu 850.000 de unitati comercializate la nivel mondial pana in prezent, Mazda MX-5 este cel mai bine vandut roadster din toate timpurile. Constructorul nipon lanseaza versiunea facelift a celei de-a treia generatii. Partea frontala integreaza elemente complet redesenate – spoilerul, grila radiatorului, blocurile optice si farurile de ceata, toate avand un aspect mai agresiv. Totodata, lampile de frana si spoilerul spate au fost reproiectate, inscriindu-se acum mai bine in linia generala a...

citeste mai mult

Impact Developer & Contractor S.A a inregistrat o crestere cu 40% a cifrei de afaceri in 2008

Impact Developer & Contractor S.A a inregistrat o crestere cu 40% a cifrei de afaceri in 2008

Impact Developer & Contractor S.A, (BVB: IMP), a realizat in anul 2008 o cifra de afaceri preliminata, conform Standardelor Romanesti de Contabilitate (OMFP), de 151,7 milioane lei, in crestere cu circa 40% fata de veniturile in valoare de 108,64 milioane lei inregistrate in anul 2007. Rezultatele prezentate sunt provizorii, urmand a fi supuse auditarii financiare conform prevederilor legale si putand suferi modificari pana la definitivarea si prezentarea acestora spre aprobarea Adunarii...

citeste mai mult

Libra Bank a creat pentru medici Trusa bancara de prim-ajutor

Libra Bank a creat pentru medici Trusa bancara de prim-ajutor

Libra Bank - Banca Profesiilor Liberale a creat o gama de pachete de servicii bancare anti-criza, dedicate societatilor si cabinetelor medicale si reunite intr-o "Trusa bancara de prim-ajutor". Pachetele cuprind combinatii de servicii si beneficii speciale, adaptate conditiilor dificile de piata in care cabinetele isi desfasoara in prezent activitatea. Dupa ce din 2004 Libra Bank a oferit "tratament special" pentru medici in vremuri linistite, iar in 2007 a lansat primul card bancar pentru...

citeste mai mult

Mercedes-Benz, official car in cadrul AdPrint 2009

Mercedes-Benz, official car in cadrul AdPrint 2009

Mercedes-Benz Romania ofera o flota de autovehicule care vor asigura transportul invitatilor si juriului in cadrul festivalului european de publicitate AdPrint, desfasurat in perioada 12 - 15 februarie 2009 la Poiana Brasov. Modele precum Mercedes-Benz GLK, ML si Viano vor reprezenta masinile oficiale ale editiei aniversare AdPrint 2009. Asocierea dintre Mercedes-Benz si AdPrint continua si in acest an, cand evenimentul a ajuns la cea de a zecea editie a sa, care aduce multe transformari la...

citeste mai mult