• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Bergenbier s-a relansat

Bergenbier s-a relansat

Noul Bergenbier este disponibil pe piata de la sfarsitul lunii martie 2009 la sticla, doza si PET, atat in varianta cu alcool, cat si in varianta fara alcool. Bergenbier este lider de piata pe segmentul de bere fara alcool si singura marca din segment ce ofera consumatorilor aceasta varianta de produs. Alaturi de schimbarile produse la nivel de imagine prin noua eticheta, sticla si folie de aluminiu, relansarea uneia dintre cele celei mai faimoase marci de bere aduce inca doua noutati:...

citeste mai mult

Raiffeisen International a inregistrat rezultate record in 2008

Raiffeisen International a inregistrat rezultate record in 2008

Raiffeisen International Bank-Holding AG, membra a RZB Group, condusa de Raiffeisen Zentralbank Österreich AG, a anuntat un profit record pentru 2008, in ciuda crizei financiare globale. Profitul consolidat (dupa plata taxelor si a minoritatilor) a crescut cu 16,7%, pana la 982 milioane euro (2007: 841 milioane euro). Profitul grupului inainte de impozitare insumeaza 1.429 milioane euro (2007: 1.238 milioane euro). Castigurile per actiune au crescut cu 6,39 euro, de la 5,80 euro in 2007....

citeste mai mult

Zapp a lansat noul serviciu Buzz

Zapp a lansat noul serviciu Buzz

Dupa lansarea serviciului NoPay, Zapp vine in intampinarea nevoilor de comunicare ale clientilor sai adaugand o noua extraoptiune – Zapp Buzz, primul produs dintr-o serie de servicii care foloseste internetul pentru a reduce costurile utilizatorilor pentru apelurile telefonice. Ca urmare a conditiilor economice actuale, consumatorii individuali si companiile acorda o importanta crescuta cheltuielilor zilnice. Implicit, vor cauta solutii de reducere a costurilor si pentru telefonia mobila...

citeste mai mult

Grant McKenzie, noul Vice-Presedinte de Marketing al Ursus Breweries

Grant McKenzie, noul Vice-Presedinte de Marketing al Ursus Breweries

Ursus Breweries a anuntat numirea lui Grant McKenzie in functia de Vice-Presedinte de Marketing pentru Romania. Grant McKenzie este un profesionist cu o experienta de peste 12 ani in marketing, construita de-a lungul carierei sale in SABMiller si Mars Inc. Inainte de a se alatura companiei Ursus Breweries, Grant a ocupat pozitia de Director de Marketing si Trade Marketing pentru Compania Cervecera de Canarias (SABMiller Canarias), unde a coordonat activitatile de marketing si comert pentru...

citeste mai mult

Gav a lansat campania La Penny Market banii prind putere

Gav a lansat campania La Penny Market banii prind putere

Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate Gav, printr-o noua campanie "La Penny Market banii prind putere", lansata in luna martie 2009, actiune ce continua demersul inceput in 2008 prin campania "La indemana". Conceptul creativ alterneaza doua dimensiuni - cea dedicata fantasticului, avand drept personaje centrale "Batranica" si "Copilul" cu puteri supranaturale, urmata de trecerea la dimensiunea realitatii cotidiene, prin noi executii ce vor fi lansate la inceputul lunii...

citeste mai mult

Raiffeisen Bank informeaza ca nu trimite mesaje pe e-mail sub nici un pretext

Raiffeisen Bank informeaza ca nu trimite mesaje pe e-mail sub nici un pretext

Raiffeisen Bank informeaza ca banca nu trimite sub nici un pretext pe email sau SMS mesaje de verificare sau de alertare, continand formulare, programe atasate sau redirectionari catre site-uri care sa solicite datele personale sau informatii confidentiale (parole, PIN). Aceste tipuri de mesaje vin de la adrese de mail contrafacute sau inexistente cu scopul de a frauda persoana respectiva. Cea mai sigura masura de prevenire a unei posibile fraude este sa nu se dea curs...

citeste mai mult

Philips a lansat noile aspiratoare ecologice FC 9179 si FC 9178

Philips a lansat noile aspiratoare ecologice FC 9179 si FC 9178

Cele doua modele au un motor ecologic HD (cu densitate ridicata) care, datorita unui mecanism de functionare inteligent, este capabil sa limiteze pierderile de curent electric, sa optimizeze traseul curentilor de aer si sa creeze o mai mare presiune in interiorul motorului. Cu o putere de 1250 W, motorul Philips HD genereaza o putere de aspirare maxima de 375 W. Philips FC 9179 este dotat cu un maner ergonomic patentat PostureProtect, care asigura o pozitie corecta in timpul aspirarii. Pentru...

citeste mai mult

Sony a lansat HX1, primul Cyber-shot cu senzor CMOS Exmor

Sony a lansat HX1, primul Cyber-shot cu senzor CMOS Exmor

La baza noului model Sony Cyber-shot, sta senzorul de ultima generatie, CMOS "Exmor", cu o rezolutie de 9.1 megapixeli efectivi. Dezvoltata initial pentru modelele DSLR Sony Alpha, tehnologia "Exmor" promite realizarea unor fotografii remarcabile, cu zgomot de imagine extrem de redus, in special la sensibilitati ISO ridicate. In completarea puternicului procesor de imagine BIONZ, senzorul CMOS "Exmor" permite fotografierea la rezolutie maxima, in rafala de pana la 10 cadre pe secunda (maxim),...

citeste mai mult

Alstom a castigat un contract de aproximativ 500 milioane euro

Alstom a castigat un contract de aproximativ 500 milioane euro

RWE Power AG a atribuit Alstom un contract in valoare de aproximativ 500 milioane euro pentru furnizarea a doua cazane de ultima generatie la centrala din Eemshaven, Olanda. Cele doua noi cazane pe carbune vor furniza electricitate curata si sigura pentru mai mult de 3 milioane de locuinte si vor reduce emisiile de CO2 cu 2,5 milioane de tone pe an comparativ cu sistemele mai vechi. Noile cazane de 800 MW, a caror punere in functiune este prevazuta pentru 2013, vor functiona in conditii...

citeste mai mult

RBS Romania tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti

RBS Romania tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti

Incepand cu luna martie 2009, RBS Romania ofera servicii de brokeraj clientilor sai in numele RBS Bank (Romania) S.A. si nu prin intermediul unei entitati separate, RBS Securities (Romania) S.A., cum se intampla pana acum. Aceasta decizie a fost luata in urma unei evaluari a principalelor activitati ale bancii si a obiectivelor sale comerciale si are ca scop o mai buna satisfacere a intereselor clientilor. Angajatilor RBS Securities Romania le-au fost oferite posturi similare in cadrul bancii,...

citeste mai mult

OTP Bank Romania a lansat o campanie promotionala pentru depozite

OTP Bank Romania a lansat o campanie promotionala pentru depozite

OTP Bank Romania a lansat o campanie promotionala la depozite. In perioada 23 martie – 30 aprilie 2009, persoanele fizice care plaseaza depozite la termen pe 2 sau 4 luni, in euro sau in RON, beneficiaza de plata in avans a dobanzii. De asemenea, ratele dobanzilor sunt si ele promotionale in acest interval: 14.2% pe an pentru depozitele in RON constituite pe 4 luni, respectiv 7.2% pe an la depozitele in euro pe 4 luni, iar pentru depozitele pe 2 luni, dobanda promotionala este de 14% pe...

citeste mai mult

Microsoft si Gecad Technologies au incheiat acordul de licentiere pentru utilizarea tehnologiei Microsoft Exchange ActiveSync

Microsoft si Gecad Technologies au incheiat acordul de licentiere pentru utilizarea tehnologiei Microsoft Exchange ActiveSync

Microsoft si Gecad Technologies au anuntat incheierea unui acord de licentiere pentru utilizarea tehnologiei Microsoft Exchange ActiveSync, in vederea implementarii acesteia in Axigen Mail Server. Acest acord permite serverului de email Axigen sa sincronizeze direct mesajele de email si alte date intre echipamentele mobile ale utilizatorilor, datorita tehnologiei Exchange ActiveSync dezvoltata de Microsoft. Prin protocolul Exchange ActiveSync implementat in Axigen Mail Server, un utilizator...

citeste mai mult

Coface a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri de 1.682 milioane euro

Coface a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri de 1.682 milioane euro

Cifra de afaceri anuala se ridica la 1.682 milioane de euro, adica o crestere de 7,1% cu structura curenta si de 6,5% cu o structura si cursuri de schimb constante, urmand astfel tendinta inceputa in cea de-a doua jumatate a anului 2007. Cele doua motoare principale de crestere au fost, la fel ca in 2007, dezvoltarea segmentului de factoring (+16,8%), asigurarea de credit si serviciile in afara Europei (+18,6%). Segmentul de asigurare de credit a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu...

citeste mai mult

Ranco Promotional Products a inregistrat o cifra de afaceri de 4,2 milioane euro in 2008

Ranco Promotional Products a inregistrat o cifra de afaceri de 4,2 milioane euro in 2008

Ranco Promotional Products, al doilea jucator pe piata produselor promotionale personalizate din Romania, a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de peste 4,2 milioane euro, in crestere cu 12 procente comparativ cu perioada precedenta. Cresterea a venit pe fondul trendului ascendent al pietii, dar si ca urmare a investitiilor demarate in vederea cresterii productivitatii serviciilor de personalizare. "Anul trecut am finalizat investitia in achizitia de linii automate de tampografie,...

citeste mai mult

Vodafone Romania va reduce tarifele pentru clientii Cartelei Vodafone si Vodafone Avantaj

Vodafone Romania va reduce tarifele pentru clientii Cartelei Vodafone si Vodafone Avantaj

Vodafone Romania a anuntat reducerea cu pana la 27% a tarifelor convorbirilor internationale pentru clientii Cartelei Vodafone si Vodafone Avantaj. Clientii Vodafone Romania persoane fizice beneficiaza, de asemenea, de tarife speciale pentru apelurile internationale. Cu optiunile Vodafone Europa, International Intensiv si International Extensiv, clientii Vodafone pot apela destinatii internationale, la tarife avantajoase, in functie de propriile nevoi de comunicare. Optiunea Vodafone Europa...

citeste mai mult

Samsung a lansat televizoarele LED pe plan global

Samsung a lansat televizoarele LED pe plan global

Samsung Electronics Co. Ltd., unul dintre liderii pietei bunurilor electonice de larg consum si castigatorul premiului pentru inovatie in acest domeniu, a anuntat lansarea televizoarelor LED pe plan global. Prin prezentarea noilor televizoare LED, compania marcheaza o noua etapa in aceasta industrie, menita sa revolutioneze modul in care utilizatorii interactioneaza cu televizorul. Astfel, Samsung Electronics anunta noua linie LED high definition, seriile 8000, 7000 si 6000, care ofera o gama...

citeste mai mult

Carrefour va deschide cel de-al saptelea hypermarket din Bucuresti

Carrefour va deschide cel de-al saptelea hypermarket din Bucuresti

De la deschiderea in 2001 a hypermarketului Carrefour Militari, primul si cel mai mare hypermarket Carrefour din Bucuresti si din tara, grupul Carrefour a continuat expansiunea in capitala, stabilindu-se in zonele cheie. Scopul urmarit este de a spori confortul, prin acces direct si prin pozitionarea in centre comerciale, precum si pentru a oferi cele mai bune preturi si oferte in cat mai multe zone puternic populate. Noul hypermarket din sudul capitalei raspunde nevoilor de proximitate si...

citeste mai mult

BabyTree, in Marea Britanie

BabyTree, in Marea Britanie

Produsul BabyTree intra pe piata din Marea Britanie, cu ocazia Targului Promotional Marketing ce va avea loc in perioada 24 - 26 martie 2009, la Londra. Anuntul participarii la aceast eveniment a plantelor BabyTree a starnit deja rumoare in randul oamenilor de marketing, comunicare si PR. "BabyTree este exact noutatea, acel tip de marfa extrem de inovativ si incitant care atrage atentia atat vizitatorilor cat si celor din aceasta industrie", a declarat Simon Tilley, Managing Director al...

citeste mai mult

Banca Romaneasca a scazut dobanda la creditele ipotecare in valuta cu pana la 1,67 puncte procentuale

Banca Romaneasca a scazut dobanda la creditele ipotecare in valuta cu pana la 1,67 puncte procentuale

Banca Romaneasca ajusteaza dobanzile la creditele ipotecare, in conformitate cu evolutia indicilor de referinta ROBOR, EURIBOR, LIBOR. Ca urmare a acestor ajustari, scad dobanzile percepute la creditele ipotecare si imobiliare in euro, dolari, franci elvetieni si yeni japonezi, in timp ce dobanzile la creditele in lei se majoreaza. Creditele in lei reprezinta mai putin de 5% din portofoliul actual de credite ipotecare al bancii. Noile rate de dobanda sunt valabile incepand cu data de...

citeste mai mult

Noua Mazda3 a fost lansata in Europa

Noua Mazda3 a fost lansata in Europa

Noua Mazda3 beneficiaza de o mostenire impresionanta de la versiunea anterioara. Peste 2 milioane de unitati vandute, 90 de premii specifice la nivel global si statutul de cel mai popular model din gama constructorului nipon. Acum, Mazda3 se prezinta cu trei atribute de baza: un caracter sportiv pronuntat, un design nou ce inspira dinamism si performante ridicate in ceea ce priveste nivelul de emisii si de siguranta. Modelul de clasa compacta de la Mazda beneficiaza de un aspect complet nou....

citeste mai mult