• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Lindab Romania a lansat campania Culoarea lunii

Lindab Romania a lansat campania Culoarea lunii

Lindab Romania continua campania promotionala "Culoarea lunii", propunand preturi speciale la combinatia de acoperis de tigla metalica in culoarea Rosu 754 cu sistemul de jgheaburi si burlane in culoarea Negru 015. Campania este valabila in perioada 3-31 martie 2009, iar reducerea acordata la achizitionarea unui sistem complet in aceste culori este de 30%. "Le propunem clientilor nostri o combinatie de culori foarte eleganta. Mai mult, ii sustinem in implementarea proiectelor lor personale...

citeste mai mult

Volkswagen a publicat primul ziar de brand din Romania

Volkswagen a publicat primul ziar de brand din Romania

Din luna februarie 2009, Volkswagen editeaza lunar ziarul Volkswagen News, primul ziar de brand din Romania. Volkswagen News este un mijloc de informare si de analiza, care prezinta lunar ultimele noutati Volkswagen, activitatea Importatorului si a distribuitorilor Volkswagen din Romania. Ziarul prezinta principalele modele si cele mai recente elemente tehnologice propuse de marca si semnaleaza ofertele speciale, atat in ceea ce priveste modelele noi, cat si pe cele de ocazie, comercializate...

citeste mai mult

Check Point a lansat noul Software Blade Architecture

Check Point a lansat noul Software Blade Architecture

Check Point Software Technologies Ltd., liderul mondial in securitate internet, a anuntat lansarea noii Software Blade Architecture, ce ofera afacerilor posibilitatea de a alege dintr-o gama de mai mult de 20 de blade-uri software protectia de securitate necesara si gateway-urile de securitate dinamice potrivite pentru diferite medii si site-uri. Mediile de securitate ale companiilor de dimensiuni mari, medii si mici devin mai complexe pe masura ce incearca sa tina pasul cu amenintarile in...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank ofera dobanzi promotionale pentru depozitele IMM si persoane fizice

UniCredit Tiriac Bank ofera dobanzi promotionale pentru depozitele IMM si persoane fizice

UniCredit Tiriac Bank ofera pana la data de 30 aprilie 2009 dobanzi promotionale pentru depozitele la o luna constituite de clientii IMM si extinde pana la sfarsitul lunii martie promotia pentru depozitele la doua luni adresata persoanelor fizice. Clientii IMM primesc dobanzi promotionale pentru depozitele pe o luna. Suma minima de depunere este 10.000 RON sau 3.000 euro, standard pentru acest segment de clienti, dobanda la o luna fiind de 15% pe an la RON si de 6% la euro. Banca nu percepe...

citeste mai mult

Premiile Euromoney: Serviciul Private Banking BCR, cel mai bun din Romania

Premiile Euromoney: Serviciul Private Banking BCR, cel mai bun din Romania

BCR a fost desemnata "cea mai buna banca din Romania in Private Banking" de catre revista Euromoney. Decernarea premiului a avut loc la Gala Premiilor Euromoney, desfasurata la Londra. "Premiile Euromoney Private Banking sunt cele mai prestigioase din dinamica zona a  wealth management-ului (administrarea averii). Ele acopera peste 60 de tari in fiecare an, fiind atat premii la nivel mondial cat si regional. Premiile sunt votate de oamenii care cunosc cel mai bine industria de profil...

citeste mai mult

DTZ Echinox a anuntat o crestere cu 35,7% a cifrei de afaceri in 2008

DTZ Echinox a anuntat o crestere cu 35,7% a cifrei de afaceri in 2008

DTZ Echinox a anuntat o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro pentru 2008, realizand astfel o crestere de 35,7% comparativ cu 2007. Pe o piata din ce in ce mai competitiva, compania a inregistrat rezultate semnificative in cadrul departamentelor de evaluari, retail si rezidential. Veniturile obtinute de catre departamentul de evaluari au inregistrat o crestere de 31,5% in anul 2008 fata de 2007. Intre cele mai importante activitati, echipa a fost responsabila de evaluarea unor portofolii...

citeste mai mult

Intel a lansat patru versiuni unice de procesoare si doua noi hub-uri controller de sistem

Intel a lansat patru versiuni unice de procesoare si doua noi hub-uri controller de sistem

Sustinand inovatia procesorului Intel Atom cu scopul de a viza noi segmente de piata, Intel Corporation a anuntat astazi patru versiuni unice de procesoare si doua noi hub-uri controller de sistem care se adauga la linia de produse "embedded" pentru divizia de business a companiei. Noile produse pentru seria de procesoare Intel Atom Z5xx  includ optiuni pentru temperaturi industriale, precum si diverse optiuni pentru dispozitivele de infotainment din masina,  telefoanelor media, eco-...

citeste mai mult

Mazda a prezentat trei premiere mondiale la Salonul Auto de la Geneva

Mazda a prezentat trei premiere mondiale la Salonul Auto de la Geneva

In cadrul editiei 2009 a Salonului Auto de la Geneva, Mazda a lansat trei premiere mondiale – Mazda3 i-stop, noua Mazda3 MPS si Mazda CX-7 facelift. Toate cele trei modele integreaza elemente noi, destinate scaderii consumului de combustibil si a nivelului de emisii. Noua versiune a modelului compact oferit de Mazda va ingloba tehnologia i-stop. Alaturi de sistemul de injectie directa cu aprindere prin scanteie (DISI) si de imbunatatiri ale aerodinamicii, i-stop faciliteaza reducerea...

citeste mai mult

Philips a lansat primul televizor LCD 21:9

Philips a lansat primul televizor LCD 21:9

Philips a lansat primul televizor LCD 21:9, singurul si primul televizor cu un raport lungime/latime de 21:9, cu diagonala de 56', lansat la nivel international. Televizoarele LCD clasice au un raport lungime/latime de 16:9. Astfel, pentru fiecare 16 inch in latime sunt alocati 9 inch in inaltime, un format cu mult mai lat, oricum, decat cel intalnit la clasicele televizoare cu tub catotic de 4:3. Productiile cinematografice sunt realizate pe un format lungime/latime de 21:9. De aceea, chiar...

citeste mai mult

Gecad Net a extins parteneriatul cu Kaspersky in Romania si Bulgaria

Gecad Net a extins parteneriatul cu Kaspersky in Romania si Bulgaria

Gecad Net si Kaspersky Lab Romania a anuntat extinderea parteneriatului de business incheiat de cele doua companii in 2004. Potrivit noului acord, Gecad Net va comercializa solutiile de business dezvoltate de Kaspersky Lab, pe segmentul afacerilor private, atat in Romania cat si in Bulgaria. "Dorim sa devenim un reper pentru toate companiile private din Romania si Bulgaria care au nevoie de solutii si servicii profesioniste de securitate IT. in acest scop vom dezvolta reteaua de parteneri...

citeste mai mult

Xerox a lansat produsele software Equitrac si ScanFlowStore

Xerox a lansat produsele software Equitrac si ScanFlowStore

Xerox a lansat doua produse software, Equitrac si ScanFlowStore, care contribuie la gestionarea eficienta a documentelor din cadrul companiei si echilibreaza utilizarea resurselor in procesul de imprimare. Produsele sunt destinate echipamentelor multifunctionale de birou. Equitrac este o solutie pentru urmarirea circuitului documentelor din companii, controlul costurilor de imprimare, maximizarea eficientei echipamentelor si asigurarea securitatii datelor din documente. Acesta este disponibil...

citeste mai mult

GTS Central Europe a inregistrat venituri totale de 436 milioane euro pentru 2008

GTS Central Europe a inregistrat venituri totale de 436 milioane euro pentru 2008

GTS Central Europe, cel mai important operator regional de telecomunicatii (GTSCE), raporteaza pentru 2008 venituri totale de 436 milioane euro, in crestere cu 10,1% fata de nivelul din 2007 si venituri operative (EBITDA) de 77 milioane euro, in crestere cu 8,5% fata de 2007. Performanta financiara atinsa de GTS in 2008 este cel mai bun rezultat al companiei din intreaga sa istorie de peste 15 ani. Acest rezultat financiar intareste pozitia de lider regional detinuta de GTS pe piata...

citeste mai mult

Floridelux.ro, acum si in Baneasa Shopping City

Floridelux.ro, acum si in Baneasa Shopping City

Floridelux.ro, cel mai important magazin online destinat vanzarilor de flori, marca a companiei Gravity Design, a anuntat deschiderea unui magazin traditional, incepand cu 1 martie 2009, in centrul comercial Baneasa Shopping City. "Magazinul Floridelux.ro din Baneasa Shopping City se doreste a fi o vitrina traditionala prin care dorim sa oferim o imagine palpabila a tuturor produselor, iar din punct de vedere strategic, acest lucru adauga un plus de valoare brand-ului www.floridelux.ro", a...

citeste mai mult

Noile drivere GeForce, destinate sistemului de operare Windows 7 Beta sunt disponibile pe Nvidia.com

Noile drivere GeForce, destinate sistemului de operare Windows 7 Beta sunt disponibile pe Nvidia.com

Nvidia a anuntat ca pentru acceleratoarele sale grafice bazate pe unitatea de procesare grafica Nvidia GeForce sunt disponibile noi drivere destinate sistemului de operare Windows 7 Beta, ce pot fi descarcate direct de pe site-ul www.Nvidia.co.uk. Acest pas reprezinta inceputul unei serii de actualizari periodice ale driverelor Nvidia destinate urmatoarei versiuni a sistemului de operare dezvoltat de Microsoft. Windows 7 va fi primul sistem de operare Windows ce beneficiaza complet de...

citeste mai mult

Millennium Bank a lansat o noua oferta de creditare

Millennium Bank a lansat o noua oferta de creditare

Millennium Bank a lansat o noua oferta de credite ipotecare si credite de nevoi personale cu ipoteca, adaptata actualelor conditii ale pietei. Structura de costuri pentru ambele tipuri de produse este foarte transparenta, fara comisioane ascunse, singurul comision fiind cel de acordare, de maximum 2%. Clientii Millennium Bank beneficiaza acum de gratuitate in ce priveste comisioanele de analiza, de administrare si de rambursare anticipata. "Aceasta noua oferta a Millennium Bank este adaptata...

citeste mai mult

Aela Cotabita, noul Account Manager al V+O Communication

Aela Cotabita, noul Account Manager al V+O Communication

Aela Cotabita s-a alaturat echipei V+O pe pozitia de Account Manager. Aela va coordona o parte din activitatea de comunicare pentru clienti traditionali ai agentiei, precum Cosmote sau Global Finance, dar si toate proiectele de PR 2.0 si strategiile de social media ale V+O Communication. Aela Cotabita este un specialist in comunicare si relatii publice cu o experienta de peste 6 ani, in care a lucrat atat direct pentru conturi din FMCG, IT&C, Auto si Luxury, cat si in PR-ul de agentie, in...

citeste mai mult

Bosch a lansat campania Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta

Bosch a lansat campania Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta

"Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta" este sloganul primei campanii Bosch care se adreseaza exclusiv doamnelor de la volan. Bosch devine prima companie din domeniul pieselor si echipamentelor auto care lanseaza o campanie dedicata exclusiv conducatoarelor auto. Primele "accesorii" auto dedicate femeilor sunt stergatoarele Bosch Aerotwin, cu un design special care permite o vizibilitate superioara. In urmatoarele luni, Bosch doreste sa evidentieze si alte accesorii...

citeste mai mult

BMW a cumparat publicitate pe blogul lui Tudor Chirila

BMW a cumparat publicitate pe blogul lui Tudor Chirila

Incepand cu 1 martie 2009, BMW Group Romania promoveaza noul BMW 320d xDrive pe blogul lui Tudor Chirila. Colaborarea dintre BMW si Tudor Chirila reprezinta prima campanie de comunicare desfasurata pe www.tudorchirila.blogspot.com si se va derula  pe parcursul a 8 luni, din luna martie pana in octombrie 2009. Blogul lui Tudor Chirila, lansat in 2007, a fost gandit initial ca un blog foto, un loc in care artistul isi publica fotografiile, una dintre pasiunile sale. Intre timp blogul s-a...

citeste mai mult

Brandient a creat brandul Papane pentru Transavia

Brandient a creat brandul Papane pentru Transavia

Papane este cel mai nou brand creat de Brandient pentru Transavia, si respectiv al patrulea in cei trei ani de parteneriat strategic cu liderul pietei de carne de pui. Alaturi de brandurile Fragedo (carne proaspata de pui), EllaBella (produse premium gata preparate) si Frateus (carnaciori de pui), noul brand isi propune sa ofere consumatorului roman si european o sursa de alimentatie sanatoasa, de calitate si in pas cu stilul de viata modern. Numele Papane a asteptat probabil multa vreme in...

citeste mai mult

Produsele ecologice Philips ating 25% din totalul vanzarilor companiei

Produsele ecologice Philips ating 25% din totalul vanzarilor companiei

Royal Philips Electronics este in curs de atingere a obiectivului stabilit prin Eco Vision4 – programul de sustenabilitate anuntat in 2007, prin care Philips isi indrepta atentia catre eficientizarea consumului de energie electrica a produselor si operatiunilor sale. Compania a anuntat o crestere a vanzarilor produselor ecologice pana la 25% din totalul vanzarilor in 2008, fata de 20% in 2007. Philips si-a fixat drept obiectiv, prin programul  Eco Vision4, cresterea vanzarilor...

citeste mai mult