• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Kingston Technology a raportat o crestere cu 41%a vanzarilor in 2008

Kingston Technology a raportat o crestere cu 41%a vanzarilor in 2008

Kingston Technology Company Inc., lider mondial independent in produse de memorie, a raportat o crestere cu 41% a volumului de unitati de memorie vandute in 2008, in comparatie cu rezultatele obtinute in 2007, potrivit unui comunicat al companiei. "In pofida supraproductiei, a eroziunilor puternice de pret si a crizei economice mondiale care a afectat industria memoriilor, Kingston a reusit sa isi extinda cota de piata atat pe segmentul DRAM, cat si pe segmenul memoriilor Flash. Vanzarile...

citeste mai mult

Profitul net al Lufthansa a scazut cu 65%, in 2008

Profitul net al Lufthansa a scazut cu 65%, in 2008

Profitul net al companiei aeriene Deutsche Lufthansa AG a scazut, in 2008, cu 65%, fata de 2007, din cauza crizei economice mondiale, transmite AP. In 2008, operatorul aerian german a obtinut un profit net de 599 milioane de euro (755 milioane de dolari), comparativ cu 1,7 miliarde de euro in 2007. Veniturile Deutsche Lufthansa AG au crescut anul trecut cu 14 la suta, la 25 miliarde de euro, fata de 22 miliarde de euro in 2007. "Lufthansa a luat masuri pentru a contracara efectele crizei...

citeste mai mult

Peste 2 milioane de vizitatori au accesat paginile ING Retail Banking prin intermediul Yahoo!

Peste 2 milioane de vizitatori au accesat paginile ING Retail Banking prin intermediul Yahoo!

Prima etapa a campaniei derulata de ING Bank prin intermediul Yahoo! a adus in 4 luni de campanie peste 2 milioane de vizitatori unici pe site-ul ING Retail Banking. Campania de promovare pentru ING Card Cont’ROL, ING Card Student si ING Credit Card  a fost planificata pentru perioada septembrie – decembrie 2008 si va continua si anul acesta. In urma parteneriatului exclusiv incheiat cu Mediacafé, cele trei produse ING au devenit vizibile celor aproximativ 8 milioane de...

citeste mai mult

Hill & Knowlton a achizitionat agentia Feedback Hill & Knowlton din Polonia

Hill & Knowlton a achizitionat agentia Feedback Hill & Knowlton din Polonia

Hill & Knowlton, unul din cele mai mari grupuri n comunicare ale lumii, a anuntat achizitionarea pachetului integral de actiuni al companiei de PR Feedback Hill & Knowlton din Polonia, in urma careia a devenit proprietarul subsidiarei poloneze. Dupa o colaborare de 10 ani, recenta achizitie vine sa consolideze prezenta Hill & Knowlton in Europa Centrala si de Est si confirma intentiile companiei de a-si continua expansiunea pe pietele strategice in pofida crizei economice...

citeste mai mult

KFC sustine blogosfera romaneasca in cadul RoBlogFest

KFC sustine blogosfera romaneasca in cadul RoBlogFest

Roblogfest este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului in ceea ce priveste bloggingul in particular sau comunitatea de internet din Romania in general si singura competitie nationala care premiaza excelenta din blogosfera - popularitatea, profesionismul sau modul de folosire a mediului din jurul unui blog. Prima editie a avut loc in 2006 iar scopul Festivalului din internetul romanesc este de coagulare a comunicarii bloggerilor din Romania. Restaurantele KFC sunt prezente pe...

citeste mai mult

Wizz Air, premiata ca Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost din Polonia in 2008

Wizz Air, premiata ca Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost din Polonia in 2008

Wizz Air, cea mai mare companie low-cost din centrul si sud-estul Europei a primit pe 6 martie 2009 premiul pentru Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost din Polonia in 2008. Distinctia este acordata de web site-ul pasazer.com, unul dintre cele mai populare portaluri de Internet din Polonia destinat calatoriilor aeriene, care a organizat anul acesta cea de-a cincea editie a studiului. "Acest premiu ne onoreaza si ne responsabilizeaza in acelasi timp. Faptul ca am obtinut aceasta distinctie...

citeste mai mult

DRAFTFCB comunica pentru Glade Sense&Spray

DRAFTFCB comunica pentru Glade Sense&Spray

DRAFTFCB a realizat, pentru S.C Johnson, campania care comunica primul odorizant automat cu senzor de miscare: Glade Sense&Spray. Campania se desfasoara in lunile martie–aprilie 2009 si alatura canalelor media clasice, TV si OOH, un program de Direct Mailing interactiv, un concurs online si un program de relatii publice. Campania online are la baza micro-site-ul www.glade.ro, care invita consumatorii in universul Glade. Aici au sansa de a castiga un odorizant Glade Sense&Spray,...

citeste mai mult

Coface a lansat un nou serviciu de rating financiar

Coface a lansat un nou serviciu de rating financiar

Coface, al treilea asigurator de credite din lume, a lansat un nou serviciu de rating financiar care se va afla in competitie cu agentiile de rating traditionale. "Oligopolul celor trei agentii de rating traditionale trebuie rupt. Procedurile si modelele de afaceri trebuie controlate si, mai presus de toate, ratingurile trebuie sa fie supuse controlului statistic", a declarat Jérôme Cazes, CEO al Coface. Aceasta este singura modalitate de a restabili increderea care a fost...

citeste mai mult

Volkswagen a lansat Caddy 4Motion furgon

Volkswagen a lansat Caddy 4Motion furgon

Cu o capacitate de 3,2 metri cubi, Caddy 4Motion in versiunea furgon ofera spatiu suficient pentru distributie rapida pe distante scurte si lungi. Accesul la portbagaj este asigurat atat din spate, cat si de pe partea dreapta a autovehiculului. Doua usi spate cu doua canaturi, cu dimensiuni diferite si impartire asimetrica permit o inaltime de incarcare de 1116 mm. In functie de optiune, usile pot fi comandate cu sau fara geam. La cerere este disponibila si o versiune cu hayon. De asemenea,...

citeste mai mult

Nokia a lansat noi magazine virtuale Nokia Music Store

Nokia a lansat noi magazine virtuale Nokia Music Store

Nokia a anuntat lansarea unor noi magazine virtuale Nokia Music Store, precum si disponibilitatea serviciului Comes With Music pe mai multe piete si lansarea a trei noi dispozitive optimizate pentru muzica. Telefoanele Nokia 5730 XpressMusic, Nokia 5330 XpressMusic si Nokia 5030 aduc muzica la viata prin capabilitati care ofera iubitorilor de muzica din intreaga lume acces facil la melodiile preferate. Prin extinderea gamei de dispozitive muzicale pentru includerea mai multor segmente de...

citeste mai mult

Ford participa la Programul de Stimulare a innoirii Parcului Auto National 2009

Ford participa la Programul de Stimulare a innoirii Parcului Auto National 2009

Administratia Fondului pentru Mediu a publicat lista unitatilor alocate producatorilor, importatorilor si distribuitorilor de autoturisme inscrisi in program. Cele 1.632 unitati Ford disponibile prin reteaua de distributie Romcar beneficiaza de o prima de casare dublata, in valoare de 7.600 lei. Acestei prime i se adauga si ofertele speciale disponibile in showroom-urile partenere. Prin Programul de Stimulare a innoirii Parcului Auto National cumparatorii pot selecta autoturismul potrivit,...

citeste mai mult

CG&GC IT a implementat un sistem de management pentru cresterea competitivitatii produselor si serviciilor

CG&GC IT a implementat  un sistem de management pentru cresterea competitivitatii produselor si serviciilor

CG&GC IT a finalizat in martie 2009 proiectul "Cresterea competitivitatii produselor si serviciilor oferite in piata de CG&GC - prin implementarea unui sistem de management performant", prin care s-au obtinut certificarea sistemului de management de mediu implementat conform cerintelor standardului ISO 14001: 2005 si certificarea ORNISS pentru securitate industriala si acces la informatii clasificate. Proiectul s-a derulat pe o perioada de 12 luni si a fost finantat din fonduri europene...

citeste mai mult

Initiative & DRAFTFCB, impreuna intr-o alianta strategica

Initiative & DRAFTFCB, impreuna intr-o alianta strategica

Alianta strategica intre Initiative & DRAFTFCB se concretizeaza prin intrarea DRAFTFCB in actionariatul Brand Connection, in parti egale cu Initiative. Operatiunile companiei vor fi in continuare conduse de Ileana Tomescu, care devine Managing Partner. "Parteneriatul pe care am hotarat sa il incheiem intre Brand Connection si DRAFTFCB ofera foarte multe oportunitati, atat pentru cele doua companii, cat mai ales pentru clientii nostri. Planuim acest pas de mai mult timp si este o provocare...

citeste mai mult

Potrivit unui studiu comandat, City Park Mall Constanta ofera o gama diversificata de produse

Potrivit unui studiu comandat, City Park Mall Constanta ofera o gama diversificata de produse

Studiul comandat de City Park Mall a fost realizat pentru a evidentia faptul ca centrul comercial din Constanta ofera produse identice cu cele din marile Mall-uri din Capitala, iar consumatorii din Constanta beneficiaza de o varietate mai mare a acestora. City Park Mall ofera o gama mai larga de produse decât Mall-urile din capitala. Studiul comparativ a fost realizat in City Park Mall si in alte trei Mall-uri din Capitala: Baneasa Shopping City Bucuresti, Plaza Romania Bucuresti si...

citeste mai mult

Roddia a ales Free Communication ca partener pentru Ziua Verde 2009

Roddia a ales Free Communication ca partener pentru Ziua Verde 2009

Free Communication, agentie de consultanta PR, si Roddia, companie specializata in interactiuni, campanii de motivare non-financiara si campanii de implicare sociala, au demarat oficial un parteneriat de completare a serviciilor asigurate. Cele doua companii vor asigura clientilor comuni pachete de servicii integrate si isi vor oferi reciproc expertiza si solutii specializate pentru proiectele proprii. Primul proiect derulat oficial sub acest parteneriat este "Ziua Verde 2009" – un...

citeste mai mult

Elevate Media si IQ Communication, in relatie de colaborare

Elevate Media si IQ Communication, in relatie de colaborare

In 2009, liderii publicitatii in lift in Romania, Elevate Media (Bucuresti) si IQ Communication (Iasi) devin parteneri. Efectele colaborarii pentru clientii de publicitate: acoperire nationala si audiente relevante. Elevate Media si IQ Communication au initiat colaborarea de facto la inceputul anului 2009: au ofertat locatiile impreuna urmarind sa maximizeze acoperirea pentru campaniile nationale ale clientilor. Testul primelor luni a functionat pentru clienti si pentru cele doua companii,...

citeste mai mult

RBS Romania isi extinde divizia Royal Preferred Banking cu inca doua locatii

RBS Romania isi extinde divizia Royal Preferred Banking cu inca doua locatii

RBS Romania a inaugurat doua locatii noi Royal Preferred Banking in Bucuresti si Constanta, avand acum trei lounge-uri in toata tara pentru a raspunde interesului crescut al clientilor fata de produsele financiare si serviciile bancare Royal Preferred Banking. In aceste locatii elegante, clientii isi pot conduce operatiunile bancare si beneficiaza de expertiza si profesionalismul echipei dedicate. "Royal Preferred Banking este un serviciu special creat pentru a veni in intampinarea cerintelor...

citeste mai mult

Citibank, Astra si Coris ofera asistenta si asigurare de calatorie clientilor CitiCard

Citibank, Astra si Coris ofera asistenta si asigurare de calatorie clientilor CitiCard

Din martie 2009, ca urmare a noii colaborari dintre Citibank Romania, Astra si Coris Roumanie, toti posesorii de carduri de credit Citibank vor beneficia de un pachet de avantaje constand in asistenta si sprijin pe parcursul calatoriilor in strainatate. Citibank a initiat aceasta colaborare din dorinta de a facilita procedurile necesare fiecarui client inainte de a pleca intr-o calatorie in strainatate, ajutandu-l astfel sa economiseasca timp si bani. La momentul activarii cardului,...

citeste mai mult

Flamingo International si Cetelem au lansat o noua oferta de creditare

Flamingo International si Cetelem au lansat o noua oferta de creditare

Intre 2 martie si 19 aprilie 2009, Flamingo International si Cetelem ofera o linie de credit extinsa, care le acorda clientilor posibilitatea de a achizitiona orice produs selectat si de a astepta pana la vara pentru a alege optiunea de plata: integral sau in rate lunare. Oferta se aplica tuturor produselor disponibile in retelele de magazine Flanco si Flanco World. Noua solutie de finantare ofera clientilor o perioada de gratie de 3 luni, timp in care acestia nu trebuie sa plateasca nimic,...

citeste mai mult

Fabryo relanseaza Savana si Savana cu Teflon

Fabryo relanseaza Savana si Savana cu Teflon

Fabryo Corporation relanseaza gamele Savana si Savana cu Teflon in ambalaje noi, investind atat in design cat si in tehnologii de productie si imprimare de ambalaj de ultima ora. Personalitatea produselor, beneficiile lor distincte si pozitionarea pe segmentul premium si super premium sunt reflectate mai fidel de noua identitate vizuala, redesenata de Brandient.  "Savana si Savana cu Teflon au inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii trei ani, in vanzari, notorietate si cota de piata...

citeste mai mult