• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Wawel a fost cotata intre cele mai bine administrate 5 companii

Wawel a fost cotata intre cele mai bine administrate 5 companii

Wawel Romania, companie cu peste un secol de activitate, ce comercializeaza produse realizate din ciocolata premium  a anuntat ca marca Wawel a fost cotata pe pozitia a treia printre "Cele Mai Valoroase Branduri Poloneze" in categoriile articole de cofetarie si inghetata. Aceasta cotare pe pozitia a treia i-a adus marcii poloneze Wawel la sfarsitul lui 2008 o crestere a valorii brandului de 73%. De asemenea, la inceputul lui 2009, Wawel a fost cotata intre cele mai bine administrate 5...

citeste mai mult

Amplusnet a lansat proiectul Junior Protect - pentru E-siguranta juniorului tau

Amplusnet a lansat proiectul Junior Protect - pentru E-siguranta juniorului tau

Prin intermediul proiectului, parintii vor avea acces, la adresa http://www.juniorprotect.ro, la un program de control parental gratuit, care ii ajuta in protejarea copiilor fata de riscurile la care se poate expune folosind calculatorul. Aplicatia ajuta parintii sa creeze sesiuni de folosire a calculatorului - propriul program al copilului. In cadrul acestor sesiuni parintii pot lasa acces nelimitat copiilor,monitorizand doar activitatea lor sau pot seta restrictii, configurand exact la ce...

citeste mai mult

Flynova a lansat peste 35 de oferte speciale

Flynova a lansat peste 35 de oferte speciale

Flynova, divizia din Romania a Grupului Novatours, cel mai mare tour operator din Statele Baltice, este prezenta la cea de-a XXI-a editie a Targului de Turism al Romaniei cu 37 de oferte speciale. Clientii care vor opta pentru o vacanta prin intermediul Flynova pot beneficia pe parcursul targului. "Suntem prezenti la Targul de Turism al Romaniei cu preturi speciale pentru  21 de hoteluri din Turcia si 16 din Grecia. in cadrul ofertei noastre, am cuprins destinatii cat mai variate din cele...

citeste mai mult

Romcar a lansat campania Ford Nimic nu mai sta in calea fericirii noastre

Romcar a lansat campania Ford Nimic nu mai sta in calea fericirii noastre

Reteaua de distributie Ford in Romania a pregatit, in asociere cu grupul NBG Leasing, o oferta de finantare pentru intreaga suita de autoturisme si autovehicule comerciale marca Ford. Campania se desfasoara sub numele "Nimic nu mai sta in calea fericirii noastre" si are ca referinta modelul Ford Mondeo echipat cu computer de bord, ABS si EBD, 7 airbag-uri, radioCD, sistem de climatizare, jante din aliaj si multe alte accesorii. "Dorim sa diversificam cat mai mult structura ofertelor Ford,...

citeste mai mult

Billa a implinit 10 ani pe piata din Romania

Billa a implinit 10 ani pe piata din Romania

Billa Romania aniverseaza 10 ani de existenta in 2009, fiind prezenta pe piata locala incepand cu februarie 1999. Billa este lider pe segmentul de supermarket-uri al pietei romanesti "en detail" de produse alimentare si de larg consum. Reteaua Billa numara in prezent 34 de supermagazine in intreaga tara. Anul aniversar este marcat de oferte promotionale si de o ampla campanie publicitara, conceputa si implementata de agentia de publicitate GAV. De asemenea, compania si-a planificat deschiderea...

citeste mai mult

Sapphire a lansat o noua serie Vapor-X

Sapphire a lansat o noua serie Vapor-X

Sapphire Technology a lansat o noua serie de placi grafice Vapor-X pentru a sustine noile sale versiuni de HD 4870 si HD 4850.  Construite cu PCB-uri special create de catre Sapphire aceste noi modele vor aduce beneficiile sistemelor de racire Vapor-X – racire mai silentioasa si mai eficienta – spre o gama mai larga de utilizatori. Un nou cooler cu un design distinctiv evidentiaza noua serie Vapor-X atat in design cat si in performanta. Sapphire HD 4870 Vapor-X Edition dispune...

citeste mai mult

Sonae Sierra a inregistrat o crestere de 16% in 2008

Sonae Sierra a inregistrat o crestere de 16% in 2008

Profitul net consolidat Sonae Sierra din 2008, in valoare de 198,2 milioane euro, a fost negativ comparat cu profitul net consolidat pozitiv in valoare de 300,1 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta variatie inregistrata in profitele nete este in principal determinata de profitele nete indirecte care au fost grav afectate de cresterile succesive din piata beneficiilor capitalizate din Europa, in particular in Portugalia si Spania. Venitul direct total provenit din...

citeste mai mult

Arctic a lansat campania Cu Arctic e profitabil sa reciclezi

Arctic a lansat campania Cu Arctic e profitabil sa reciclezi

Compania Arctic, liderul pietei romanesti de electrocasnice, a dat startul campaniei de buy-back "Cu Arctic e profitabil sa reciclezi!",  ce se desfasoara in perioada 1 martie – 1 mai 2009 la nivel national. Aceasta actiune este realizata in parteneriat cu Asociatia Romana pentru Reciclare RoRec si vizeaza stimularea inlocuirii electrocasnicelor vechi cu altele noi prin achizitia de electrocasnice Arctic in sistem buy-back. In Romania, gradul de inlocuire a vechilor electrocasnice...

citeste mai mult

PCfun.ro a lansat programul de fidelitate Fun Plus

PCfun.ro a lansat programul de fidelitate Fun Plus

PCfun.ro, magazin online in domeniul produselor IT, electronice si telefoanelor mobile, a lansat programul de fidelitate Fun Plus, un program creat pentru clientii magazinelor PCfun, Electrofun si in curand si pentru clientii magazinului ShopIT, prin care acestia pot economisi bani la fiecare comanda pentru orice produs cumparat din magazinele online sus-mentionate. "Prin programul Fun Plus, dorim sa le oferim clientilor posibilitatea de a economisi la fiecare comanda. Astfel, la fiecare...

citeste mai mult

Premiul Gold, din nou pentru White Image si Renault

Premiul Gold, din nou pentru White Image si Renault

Pentru al doilea an consecutiv, White Image Loyalty Solutions este recompensata cu un premiu Gold, in cadrul competitiei MarketingSherpa Annual Email Awards, cel mai important eveniment de email marketing din lume. Agentia romaneasca de email marketing a obtinut, din nou, Gold si, din nou, impreuna cu Renault Romania. Campania cu care a participat anul acesta, Caravana Renault Koleos a fost inscrisa la categoria Best Limited Series Email Newsletter for Marketing Purposes. Pe baza rezultatelor...

citeste mai mult

Revista Forbes, in Romania prin Adevarul Holding

Revista Forbes, in Romania prin Adevarul Holding

Cea mai citita publicatie cu informatii din lumea afacerilor, revista Forbes, va fi accesibila de acum si in limba romana, publicatia urmand sa apara o data la doua saptamani, sub titlul de Forbes Romania. Forbes Magazine a patruns in prealabil pe pietele din Japonia, Coreea de Sud, China, Israel, Polonia, Rusia, Turcia, precum si in statele arabe si cele asiatice. Revista Forbes Romania va avea un tiraj de 50.000 de exemplare si se va gasi pentru prima oara la standurile de difuzare a presei...

citeste mai mult

BMW se asteapta la o scadere a vanzarilor de pana la 20% in 2009

BMW se asteapta la o scadere a vanzarilor de pana la 20% in 2009

Constructorul auto german BMW a anuntat ca se asteapta la o noua scadere a vanzarilor in acest an, intentionand sa extinda programul scurt de munca, informeaza AP. "Nu cred ca putem atinge cifra de vanzari pe care am inregistrat-o in 2008", a declarat directorul general de la BMW, Norbert Reithofer, intr-o conferinta de presa. Anul trecut, BMW, cel mai mare producator mondial de automobile de lux, a vandut 1,4 milioane autovehicule, in scadere cu 4,3 procente fata de 2007. Pentru acest an,...

citeste mai mult

Renault a redus la jumatate investitiile pentru activitatea din Romania

Renault a redus la jumatate investitiile pentru activitatea din Romania

Grupul Renault a redus investitiile pentru activitatea din Romania la 200 milioane euro in 2009, la jumatatea nivelului propus initial pentru acest an. "Pentru 2009, erau proiectate investitii de 250 milioane euro pentru Dacia si de 300 - 400 milioane euro pentru activitatea grupului Renault. Totalul investitiilor sunt in prezent de 200 milioane euro pentru activitatea din Romania, in 2009", a spus Francisc Fourmont, directorul general Dacia-Renault. Dacia isi va continua in 2009...

citeste mai mult

Hilton va aduce brandul Waldorf Astoria la Bucuresti

Hilton va aduce brandul Waldorf Astoria la Bucuresti

Brandul hotelier international Hilton va aduce la Bucuresti una dintre cele doua marci de lux ale companiei, Conrad sau Waldorf Astoria, si intentioneaza extinderea brandului Hilton in orase mari precum Brasov, Cluj si Timisoara. "In acest an, Hilton va deschide al doilea hotel in Romania, la Sibiu. Compania analizeaza posibilitatea de a aduce la Bucuresti unul dintre cele doua branduri de lux ale companiei, Conrad si Waldorf Astoria, dar si alte branduri ale companiei, Hilton sau Doubletree,...

citeste mai mult

Propaganda si Radio Guerrilla au lansat campania Antimitocanie

Propaganda si Radio Guerrilla au lansat campania Antimitocanie

Radio Guerrilla si Propaganda au demarat campania Antimitocanie, prin care este amendat comportamentul mitocanilor si badaranilor.  Campania "Antimitocanie" se desfasoara in perioada 15 martie - 15 mai 2009 si este prezenta pe mai multe canale media: radio, print, TV, cinema si online - www.eliberadio.ro/antimitocanie. Sub umbrela ''Atlas de Antimitocanie Urbana'' sunt prezentate diverse specimene – Cocalarul de trafic, Mitocanul de Birou, Pitipoanca de companie, Badaranul de...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank a inregistrat o crestere a profitului net de 37%

UniCredit Tiriac Bank a inregistrat o crestere a profitului net  de 37%

UniCredit Tiriac Bank a raportat o crestere anuala de 37% a profitului net auditat in IFRS, atingand 358,3 milioane RON, estimat sa reprezinte peste 10% din profitul consolidat la nivelul sistemului bancar din Romania , ajustat pentru comparabilitate. Nivelul profitabilitatii ramane ridicat, cu ROE de 21,3% (23,2% ajustat de impactul noilor sucursale) si ROA de 2,4%. Profitul operational a crescut cu 48% fata de finalul anului 2007 atingand 602 milioane RON, determinat de o crestere de 39% a...

citeste mai mult

Dell a lansat Adamo, cel mai subtire laptop din lume

Dell a lansat Adamo, cel mai subtire laptop din lume

Adamo, denumire derivata din cuvantul latin care inseamna "a se indragosti", va fi un produs etalon pentru o intreaga gama de produse create pentru a modifica spatiul personal de lucru, prin imbinarea unor noi elemente de design cu optiuni de personalizare si tehnologii de ultima ora. "Un design impresionant trebuie sa reziste in timp si sa provoace o reactie emotionala in randul utilizatorilor", a afirmat Alex Gruzen, Senior Vice President, Dell Consumer Products. "Adamo a fost conceput...

citeste mai mult

Alstom a semnat un contract cu Eskom in Africa de Sud

Alstom a semnat un contract cu Eskom in Africa de Sud

Alstom, lider mondial in domeniul echipamentelor de producere a energiei, a semnat un  contract de aproximativ cu Eskom, compania nationala de electricitate din Africa de Sud, pentru retehnologizarea a doua turbine de 970 MW de la Koeberg, unica centrala  nucleara din aceasta tara. Retehnologizarea va mari capacitatea de productie a centralei cu peste 65 MW, va imbunatati disponibilitatea si fiabilitatea si va mari durata de functionare a centralei. Retehnologizarea va fi efectuata...

citeste mai mult

Asus a lansat ROG ENGTX260 Matrix

Asus a lansat ROG ENGTX260 Matrix

Asus a lansat placa video Asus Republic of Gamers (ROG) ENGTX260 Matrix/HTDI/896MD3. Aceasta componenta hardware inovatoare este echipata cu varianta imbunatatita a solutiei duale de racire "Hybrid Cooler+", destinata controlului independent si automat al vitezei de ventilare.  Asus ROG ENGTX260 Matrix poate fi identificata inca de la prima vedere drept o componenta superioara destinata performantelor avansate de gaming, gratie unor linii de contur lucioase, a aspectului futuristic al...

citeste mai mult

Visa Europe a lansat campania Viata merge mai usor cu Visa

Visa Europe a lansat campania Viata merge mai usor cu Visa

Printr-o promotie derulata la nivel national si o campanie ampla de comunicare, Visa Europe isi propune sa promoveze in Romania beneficiile utilizarii cardurilor si sa arate cum acestea pot face viata mai usoara. Visa Europe lanseaza prima campanie in Romania cu scopul de a informa posesorii de carduri despre beneficiile cardurilor si pentru a promova utilizarea acestora la comercianti. Campania din Romania face parte din campania europeana de brand desfasurata sub tema "Viata merge mai usor cu...

citeste mai mult