• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Black Friday 2017 la PretzMic.ro - reduceri de până la 95%, stocuri pentru livrare imediată

Black Friday 2017 la PretzMic.ro - reduceri de până la 95%, stocuri pentru livrare imediată

Magazinul online de ceasuri și accesorii PretzMic.ro, una dintre cele mai populare alegeri a clienților pe acest segment din e-commerce, a anunțat lansarea ofertelor de Black Friday 2017 pe data de 17 noiembrie. Campania va dura două săptămâni (până pe data de 30 noiembrie) și... citeste mai mult

Invent Media isi extinde activitatea si adauga noi cladiri si suporturi de publicitate indoor in portofoliu

Invent Media isi extinde activitatea si adauga noi cladiri si suporturi de publicitate indoor in portofoliu

Invent Media – www.inventmedia.ro – unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii in lift, cu o activitate de peste trei ani de zile isi extinde activitatea si ofera si alte spatii indoor precum cele de asteptare, spatii de tranzit, zonele unde se asteapta liftul etc. Recent agentia a adaugat in portofoliul sau inca sase cladiri premium in zone precum Piata Victoriei, Floreasca etc. imbogatindu-si astfel portofoliul si aducand plus de calitate pentru clienti si...

citeste mai mult

Murat Atay, noul director general al GarantiBank

Murat Atay, noul director general al GarantiBank

GarantiBank are un nou director general in persoana lui Murat Atay, care a preluat oficial noua functie incepand cu 31 martie 2009. Murat Atay il inlocuieste pe Berat Icinsel, care a coordonat activitatea GarantiBank incepand din octombrie 2005. Murat Atay aduce sucursalei din Romania a GarantiBank o experienta de peste 15 ani in cadrul Garanti Turcia, in prezent cea mai mare banca privata din Turcia, avand active de peste 45 miliarde euro si profit de aproximativ 1 miliard euro la sfarsitul...

citeste mai mult

Atlas Copco a lansat un nou compresor DrillAir la 35 bar (510 psi) pentru contractorii de foraje

Atlas Copco a lansat un nou compresor DrillAir la 35 bar (510 psi) pentru contractorii de foraje

Atlas Copco a lansat un nou compresor DrillAir la 35 bar (510 psi) care furnizeaza un volum sporit de aer la o presiune superioara fata de alte echipamente din industria compresoarelor portabile. Atlas Copco si-a extins gama de compresoare recent lansata DrillAir cu un nou model la 35 bar (510 psi) care furnizeaza un volum de aer sporit la o presiune superioara, asigurand in acelasi timp o eficienta energetica ridicata, cu un consum specific de combustibil scazut – raspunzand cerintelor...

citeste mai mult

RBS Romania a inaugurat o noua locatie in Bucuresti

RBS Romania a inaugurat o noua locatie in Bucuresti

Amplasata in Bd. Alexandru Obregia nr. 7, cartierul Berceni, sucursala raspunde interesului crescut al clientilor fata de produsele si serviciile bancare oferite de catre RBS Romania. Noua locatie se adauga celor 7 deja existente in Bucuresti si ofera o gama extinsa de produse financiare si servicii bancare moderne adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor. in cadrul noii unitati, ca de altfel in intreaga retea RBS Romania, clientii beneficiaza de servicii financiare pentru...

citeste mai mult

Silvian Miron, premiat la Paris pentru managementul calitatii si pentru modelul de business

Silvian Miron, premiat la Paris pentru managementul calitatii si pentru modelul de business

Silvian Miron, fondatorul si imaginea brandurilor Silvian si ChocoArt, recunoscute in domeniul cofetariei, patiseriei si creatiilor in ciocolata, a fost din nou premiat la nivel international, reprezentand Romania la International Star for Leadership in Quality Award de la Paris. Evenimentul, desfasurat pe 23 martie 2009, reprezinta o conventie internationala pentru calitate, organizata de Business Initiative Directions (BID). Premiile BID sunt recunoscute la nivel international, echivaland cu...

citeste mai mult

15 ani de Audi A8

15 ani de Audi A8

2009 este un an de sarbatoare pentru Audi. Acum 15 ani, in cadrul Salonului Auto de la Geneva din 1994, debuta pe piata un model care avea sa devina peste ani un adevarat simbol al elegantei segmentului premium: Audi A8. La acel moment, A8 il inlocuia in gama Audi pe V8. Audi A8 nu venea insa doar cu o noua denumire, fiind modelul care a inaugurat in gama celebrul Audi Space Frame, tehnologia sub care au fost produse ulterior toate celelalte modele ale liniei si a carui principala...

citeste mai mult

Sensiblu a lansat noua structura a www.sensiblu.com

Sensiblu a lansat noua structura a www.sensiblu.com

Sensiblu a lansat noua structura a site-ului comercial www.sensiblu.com.  Nevoia de a reconfigura site-ul a aparut ca o consecinta fireasca a interesului permanent pe care Sensiblu il acorda nevoilor lor clientilor sai. Concret vorbind, acest interes se traduce in monitorizari si studii periodice ale nevoilor consumatorilor. In urma analizei acestor studii, a reiesit faptul ca interactiunea in spatiul online este esentiala pentru consolidarea relatiei intre Sensiblu si publicurile sale....

citeste mai mult

GeoPost a inregistrat o cifra de afaceri de 3.292 miliarde euro in 2008

GeoPost a inregistrat o cifra de afaceri de 3.292 miliarde euro in 2008

Actionarul majoritar al DPD, GeoPost, subsidiar al grupului francez La Poste si un concurent major pe piata europeana de servicii de coletarie si curierat express, a generat o valoare a cifrei de afaceri consolidate de 3.292 miliarde euro in 2008, excluzand variatiile ratei de schimb valutar, cu 7,1% mai mare in comparatie cu 2007. In 2008, GeoPost si-a consolidat pozitia in euroopa Centrala si de Est. In martie 2009, GeoPost a achizitionat pachetul majoritar din Pegasus, companie romaneasca...

citeste mai mult

Peste 6 milioane de clienti pentru Cosmote Romania

Peste 6 milioane de clienti pentru Cosmote Romania

Cosmote a anuntat depasirea pragului de 6.000.000 de clienti in Romania, ceea ce reprezinta o dublare a numarului de utilizatori in mai putin de un an si jumatate. In anul 2008, Cosmote si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul de noi achizitii de clienti, cu o cota de piata pe acest domeniu de 48%. De asemenea, in anul 2008, Cosmote a inregistrat peste 2.2 milioane de noi utilizatori. Pana in prezent, Cosmote continua sa fie si compania care primeste cel mai mare numar de noi clienti in...

citeste mai mult

Millennium Bank a deschis prima sucursala in Piatra Neamt

Millennium Bank a deschis prima sucursala in Piatra Neamt

Millennium Bank, subsidiara celui mai mare grup financiar privat din Portugalia, a inaugurat prima sa sucursala din Piatra Neamt, dedicata atat persoanelor fizice, cat si companiilor. Noua unitate este situata in Piata Stefan cel Mare, la nr. 16. In prezent, banca este prezenta in Bucuresti si in 17 judete ale tarii, prin 72 de unitati. "In 2009, ne vom concentra pe consolidarea retelei si a pozitiei noastre pe piata. In acest sens, Millennium Bank a lansat de curand o noua oferta de...

citeste mai mult

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV, grupul energetic lider in centura de crestere europeana, a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL (22.179.488 actiuni MOL) companiei Surgutneftegas, pentru o suma totala de 1.400 milioane euro. Odata cu finalizarea tranzactiei, OMV nu va mai detine actiuni in cadrul grupului ungar de petrol si gaze. Ca urmare a restrictiilor impuse de Uniunea Europeana, precum si a votului negativ al conducerii MOL, OMV a incheiat, in august 2008, procedurile intreprinse in vederea fuziunii....

citeste mai mult

Buger King a deschis al optulea restaurant in Bucuresti

Buger King a deschis al optulea restaurant in Bucuresti

Burger King a deschis cea de-a opta locatie de la intrarea pe piata din Romania, in aprilie 2008. Noul restaurant deschis in zona food-court a  Bucuresti Mall (Vitan) are o suprafata de 110 mp si a ajutat la crearea a 30 de noi locuri de munca. "Suntem incantati ca am deschis cel de-al optulea restaurant in Romania si ca reusim sa creem noi locuri de munca in zona. Atribuim succesul ultimului an parteneriatului foarte puternic cu Atlantic Restaurant System, compania care detine franchiza...

citeste mai mult

KFC a vandut peste 180.000 Snack Box-uri din februarie 2009

KFC a vandut peste 180.000 Snack Box-uri din februarie 2009

Noua oferta de la KFC, Snack Box-ul a inregistrat o cifra record pentru un produs nou lansat. De la intrarea in meniul KFC, din luna februarie 2009, in toate restaurantele din tara, au fost vandute peste 180.000 de Snack Box-uri. Ceea ce inseamna ca peste 15 % din tranzactiile efectute in aceasta perioda contin cel putin un Snack Box. 4,5% din totalul vanzarilor din aceasta perioada se datoreaza succesului inregistrat de cele 4 combinatii de Snack Box (o portie mare de cartofi prajiti la...

citeste mai mult

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Derulata pe parcursul lunii martie 2009 in executii de print si poster, campania evidentiaza durabilitatea produselor Eastpak printr-o portretizare inside-out, o abordare care merge mai departe de cei 30 de ani garantie pe care ii promite brand-ul. "Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool", a declarat Dragos Raicu, copywriter la Grey. "E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima...

citeste mai mult

BenQ a lansat noile modele de camere foto digitale C1020 si C1220

BenQ a lansat noile modele de camere foto digitale C1020 si C1220

Camera foto BenQ C1220 dispune de o rezolutie de 12 megapixeli si de un senzor de imagine CCD de 1/2.3 inci, gratie caruia imaginile rezultate in urma fotografierii sunt foarte precise, de o calitate superioara si, cel mai important, cu un nivel extrem de scazut de zgomot de imagine. Zoom-ul optic 3x ajuta utilizatorul sa capteze multitudinea detaliilor din imaginile pe care doreste sa le surprinda, iar functia de filmare la rezolutie 16:9 (720x400), cu 30 de cadre pe secunda si sensibilitate...

citeste mai mult

Punkt NET si Kaspersky Lab premiaza cumparatorii de Kaspersky Internet Security 2009

Punkt NET si Kaspersky Lab premiaza cumparatorii de Kaspersky Internet Security 2009

Distribuitorul de solutii de securitate Punkt NET si Kaspersky Lab Romania premiaza pe cei care cumpara o licenta de Kaspersky Internet Security 2009 in perioada 23 martie – 23 mai 2009. Castigatorii, desemnati pe data de 24 mai, vor avea sansa sa plece intr-o excursie in unul din marile orase ale Europei: Paris, Barcelona si Praga. Dupa achizitionarea unei licente de Kaspersky Internet Security 2009, participantii vor primi pe email un mesaj ce contine factura proforma si codul unic de...

citeste mai mult

Kiwi Finance a introdus doua noi linii de business in portofoliu

Kiwi Finance a introdus doua noi linii de business in portofoliu

Kiwi Finance, lider pe piata de brokeraj bancar din Romania, a introdus in portofoliul de servicii oferite, doua noi linii de business. Este vorba de doua departamente specializate in consultanta pentru finantarile acordate corporatiile si intreprinderile mici si mijlocii, si respectiv, consultanta juridica. Diversificarea ofertei vine pe fondul oportunitatii oferite de piata, in contextul in care tot mai multe companii au inceput sa manifeste un interes crescut pentru obtinerea de...

citeste mai mult

GfK Romania a lansat un nou website

GfK Romania a lansat un nou website

Noul website GfK, destinat membrilor Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA), reprezinta un instrument unic in istoria SNMATV care inlesneste accesul la aceste date. "Acest site - o initiativa a GfK Romania, nefiind un produs specificat contractual cu ARMA - a fost lansat din dorinta noastra de a eficientiza administrarea informatiilor pe care GfK le pune la dispozitia pietei de media. Structura site-ului este foarte simpla si prietenoasa, chiar daca ofera acces la o baza de date...

citeste mai mult

CartePremium.ro - un nou operator, noi asociati, mutare in Bucuresti

CartePremium.ro - un nou operator, noi asociati, mutare in Bucuresti

Magazinul online de carti si cadouri www.CartePremium.ro, pozitionat in segmentul premium de e-commerce, a fost preluat recent de la fondatorul sau, firma SMART press SRL, de catre o firma noua, Carte Premium SRL, in acelasi timp fiind efectuata si mutarea operatiunilor fizice din Constanta in Bucuresti (zona Bragadiru). Decizia a fost luata pentru optimizarea resurselor, pentru a reduce costurile si a spori eficienta, in conditiile unei dezvoltari mai puternice necesare magazinului online, mai...

citeste mai mult

Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti, pentru a sustine Earth Hour

Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti, pentru a sustine Earth Hour

Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) si al campaniei "Earth Hour", isi va stinge reclamele luminoase: paharul si sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din Bucuresti, sambata, 28 martie 2009, intre orele 20.30 si 21.30. In cadrul parteneriatului global cu WWF, The Coca-Cola Company se implica in peste 50 de tari in evenimentele de crestere a notorietatii campaniei "Earth Hour", sustinand ceea ce se asteapta a fi...

citeste mai mult