• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Cu sprijinul constantenilor, voluntarii Asociatiei United Hands Romania au realizat la finalul lunii aprilie 2017 o actiune de ajutorare a comunitatii din satul Nazarcea, judetul Constanta. Beneficiari au fost persoane nevoiase, zeci de copii plus parintii si bunicii lor, care au primit... citeste mai mult

GeoPost a inregistrat o cifra de afaceri de 3.292 miliarde euro in 2008

GeoPost a inregistrat o cifra de afaceri de 3.292 miliarde euro in 2008

Actionarul majoritar al DPD, GeoPost, subsidiar al grupului francez La Poste si un concurent major pe piata europeana de servicii de coletarie si curierat express, a generat o valoare a cifrei de afaceri consolidate de 3.292 miliarde euro in 2008, excluzand variatiile ratei de schimb valutar, cu 7,1% mai mare in comparatie cu 2007. In 2008, GeoPost si-a consolidat pozitia in euroopa Centrala si de Est. In martie 2009, GeoPost a achizitionat pachetul majoritar din Pegasus, companie romaneasca...

citeste mai mult

Peste 6 milioane de clienti pentru Cosmote Romania

Peste 6 milioane de clienti pentru Cosmote Romania

Cosmote a anuntat depasirea pragului de 6.000.000 de clienti in Romania, ceea ce reprezinta o dublare a numarului de utilizatori in mai putin de un an si jumatate. In anul 2008, Cosmote si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul de noi achizitii de clienti, cu o cota de piata pe acest domeniu de 48%. De asemenea, in anul 2008, Cosmote a inregistrat peste 2.2 milioane de noi utilizatori. Pana in prezent, Cosmote continua sa fie si compania care primeste cel mai mare numar de noi clienti in...

citeste mai mult

Millennium Bank a deschis prima sucursala in Piatra Neamt

Millennium Bank a deschis prima sucursala in Piatra Neamt

Millennium Bank, subsidiara celui mai mare grup financiar privat din Portugalia, a inaugurat prima sa sucursala din Piatra Neamt, dedicata atat persoanelor fizice, cat si companiilor. Noua unitate este situata in Piata Stefan cel Mare, la nr. 16. In prezent, banca este prezenta in Bucuresti si in 17 judete ale tarii, prin 72 de unitati. "In 2009, ne vom concentra pe consolidarea retelei si a pozitiei noastre pe piata. In acest sens, Millennium Bank a lansat de curand o noua oferta de...

citeste mai mult

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV, grupul energetic lider in centura de crestere europeana, a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL (22.179.488 actiuni MOL) companiei Surgutneftegas, pentru o suma totala de 1.400 milioane euro. Odata cu finalizarea tranzactiei, OMV nu va mai detine actiuni in cadrul grupului ungar de petrol si gaze. Ca urmare a restrictiilor impuse de Uniunea Europeana, precum si a votului negativ al conducerii MOL, OMV a incheiat, in august 2008, procedurile intreprinse in vederea fuziunii....

citeste mai mult

Buger King a deschis al optulea restaurant in Bucuresti

Buger King a deschis al optulea restaurant in Bucuresti

Burger King a deschis cea de-a opta locatie de la intrarea pe piata din Romania, in aprilie 2008. Noul restaurant deschis in zona food-court a  Bucuresti Mall (Vitan) are o suprafata de 110 mp si a ajutat la crearea a 30 de noi locuri de munca. "Suntem incantati ca am deschis cel de-al optulea restaurant in Romania si ca reusim sa creem noi locuri de munca in zona. Atribuim succesul ultimului an parteneriatului foarte puternic cu Atlantic Restaurant System, compania care detine franchiza...

citeste mai mult

KFC a vandut peste 180.000 Snack Box-uri din februarie 2009

KFC a vandut peste 180.000 Snack Box-uri din februarie 2009

Noua oferta de la KFC, Snack Box-ul a inregistrat o cifra record pentru un produs nou lansat. De la intrarea in meniul KFC, din luna februarie 2009, in toate restaurantele din tara, au fost vandute peste 180.000 de Snack Box-uri. Ceea ce inseamna ca peste 15 % din tranzactiile efectute in aceasta perioda contin cel putin un Snack Box. 4,5% din totalul vanzarilor din aceasta perioada se datoreaza succesului inregistrat de cele 4 combinatii de Snack Box (o portie mare de cartofi prajiti la...

citeste mai mult

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Derulata pe parcursul lunii martie 2009 in executii de print si poster, campania evidentiaza durabilitatea produselor Eastpak printr-o portretizare inside-out, o abordare care merge mai departe de cei 30 de ani garantie pe care ii promite brand-ul. "Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool", a declarat Dragos Raicu, copywriter la Grey. "E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima...

citeste mai mult

BenQ a lansat noile modele de camere foto digitale C1020 si C1220

BenQ a lansat noile modele de camere foto digitale C1020 si C1220

Camera foto BenQ C1220 dispune de o rezolutie de 12 megapixeli si de un senzor de imagine CCD de 1/2.3 inci, gratie caruia imaginile rezultate in urma fotografierii sunt foarte precise, de o calitate superioara si, cel mai important, cu un nivel extrem de scazut de zgomot de imagine. Zoom-ul optic 3x ajuta utilizatorul sa capteze multitudinea detaliilor din imaginile pe care doreste sa le surprinda, iar functia de filmare la rezolutie 16:9 (720x400), cu 30 de cadre pe secunda si sensibilitate...

citeste mai mult

Punkt NET si Kaspersky Lab premiaza cumparatorii de Kaspersky Internet Security 2009

Punkt NET si Kaspersky Lab premiaza cumparatorii de Kaspersky Internet Security 2009

Distribuitorul de solutii de securitate Punkt NET si Kaspersky Lab Romania premiaza pe cei care cumpara o licenta de Kaspersky Internet Security 2009 in perioada 23 martie – 23 mai 2009. Castigatorii, desemnati pe data de 24 mai, vor avea sansa sa plece intr-o excursie in unul din marile orase ale Europei: Paris, Barcelona si Praga. Dupa achizitionarea unei licente de Kaspersky Internet Security 2009, participantii vor primi pe email un mesaj ce contine factura proforma si codul unic de...

citeste mai mult

Kiwi Finance a introdus doua noi linii de business in portofoliu

Kiwi Finance a introdus doua noi linii de business in portofoliu

Kiwi Finance, lider pe piata de brokeraj bancar din Romania, a introdus in portofoliul de servicii oferite, doua noi linii de business. Este vorba de doua departamente specializate in consultanta pentru finantarile acordate corporatiile si intreprinderile mici si mijlocii, si respectiv, consultanta juridica. Diversificarea ofertei vine pe fondul oportunitatii oferite de piata, in contextul in care tot mai multe companii au inceput sa manifeste un interes crescut pentru obtinerea de...

citeste mai mult

GfK Romania a lansat un nou website

GfK Romania a lansat un nou website

Noul website GfK, destinat membrilor Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA), reprezinta un instrument unic in istoria SNMATV care inlesneste accesul la aceste date. "Acest site - o initiativa a GfK Romania, nefiind un produs specificat contractual cu ARMA - a fost lansat din dorinta noastra de a eficientiza administrarea informatiilor pe care GfK le pune la dispozitia pietei de media. Structura site-ului este foarte simpla si prietenoasa, chiar daca ofera acces la o baza de date...

citeste mai mult

CartePremium.ro - un nou operator, noi asociati, mutare in Bucuresti

CartePremium.ro - un nou operator, noi asociati, mutare in Bucuresti

Magazinul online de carti si cadouri www.CartePremium.ro, pozitionat in segmentul premium de e-commerce, a fost preluat recent de la fondatorul sau, firma SMART press SRL, de catre o firma noua, Carte Premium SRL, in acelasi timp fiind efectuata si mutarea operatiunilor fizice din Constanta in Bucuresti (zona Bragadiru). Decizia a fost luata pentru optimizarea resurselor, pentru a reduce costurile si a spori eficienta, in conditiile unei dezvoltari mai puternice necesare magazinului online, mai...

citeste mai mult

Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti, pentru a sustine Earth Hour

Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti, pentru a sustine Earth Hour

Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) si al campaniei "Earth Hour", isi va stinge reclamele luminoase: paharul si sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din Bucuresti, sambata, 28 martie 2009, intre orele 20.30 si 21.30. In cadrul parteneriatului global cu WWF, The Coca-Cola Company se implica in peste 50 de tari in evenimentele de crestere a notorietatii campaniei "Earth Hour", sustinand ceea ce se asteapta a fi...

citeste mai mult

Cosmote Romania a inregistrat venituri in valoare de 311 milioane euro in 2008

Cosmote Romania a inregistrat venituri in valoare de 311 milioane euro in 2008

Rezultatele pentru anul 2008 pozitioneaza Cosmote ca un jucator solid si in dezvoltare, care a reusit sa isi tripleze cota de piata comparativ cu anul 2006. O cota de piata de 23%, alaturi de o baza de utilizatori de aproape 5,9 milioane - in crestere cu 63% comparativ cu anul 2007, reconfirma Cosmote, pentru al doilea an consecutiv, drept cel mai dinamic operator de telefonie mobila din Romania. La numai trei ani de la inceperea operatiunilor si pe o piata foarte competitiva, unde rata de...

citeste mai mult

WindInertia, cea mai recenta tehnologie GE

WindInertia, cea mai recenta tehnologie GE

GE Energy a lansat WindInertia, cea mai recenta realizare dintr-o serie de progrese tehnologice continue care contribuie la dezvoltarea viitoare a industriei eoliene. WindInertia completeaza suita de produse GE pentru integrarea in retea, concepute pentru a asigura turbinelor eoliene capacitatea de a indeplini standardele de fiabilitate privind transportul energiei, similare celor necesare pentru generatoarele termice. Integrarea turbinelor eoliene in retea este esentiala pentru performanta...

citeste mai mult

Impact a lansat o campanie de impadurire in Bucuresti

Impact a lansat o campanie de impadurire in Bucuresti

Impact Developer & Contractor initiaza pe 28 martie 2009, cea mai extinsa campanie de plantare organizata pana acum in nordul Bucurestiului, la marginea padurii Baneasa. Actiunea de impadurire initiata de Impact urmareste plantarea pana la sfarsitul lunii mai 2010 a 3.000 de arbori pe o suprafata de 35.000 mp. Initiativa se va desfasura cu fonduri puse la dispozitie de catre Impact Developer & Contractor si va reuni peste 200 persoane: angajati ai companiei, locatari ai ansamblurilor...

citeste mai mult

Sapte Seri a lansat editia Hunedoara-Alba

Sapte Seri a lansat editia Hunedoara-Alba

Sapte Seri, ghidul saptamanal de informatie culturala si petrecere a timpului liber, a lansat editia de Hunedoara-Alba. Sapte Seri de Hunedoara-Alba este a 14-a editie care intregeste reteaua nationala de distributie. Revista are un tiraj de 10.000 de exemplare, care vor fi citite in majoritatea oraselor din cele doua judete. Editorialele, sectiunile si temele abordate in ghid vor respecta structura consacrata in cei 11 ani de experienta, adoptand insa modificarile necesare unei reviste...

citeste mai mult

Dell a lansat solutii de calcul destinate companiilor

Dell a lansat solutii de calcul destinate companiilor

Dell a lansat un portofoliu de produse si servicii de top, create special pentru a sprijini firmele sa devina mai eficiente pe durata ciclului de viata IT si sa-si maximizeze cele mai valoroase resurse: oamenii, timpul si banii. Imbinarea aplicatiilor software si a serviciilor inovatoare cu produse de stocare si servere de ultima generatie ofera utilizatorilor solutii tehnologice create special pentru reducerea cheltuielilor si pentru sporirea eficientei. "Operatiunile din centrele de date...

citeste mai mult

Posta Romana si Advance Payment Solution au lansat primul card prepaid din Romania

Posta Romana si Advance Payment Solution au lansat primul card prepaid din Romania

Posta Romana, operatorul roman de servicii postale, si Advance Payment Solution Ltd (APS), lider european in furnizarea cardurilor de tip prepaid, au incheiat un parteneriat pentru a lansa in Romania primul card prepaid de plata pentru uz general. Lansarea produsului "Posta Romana cashplus prepaid MasterCard" va contribui la reducerea decalajului dintre platile in numerar si cele prin carduri, decalaj datorat in buna masura faptului ca un numar semnificativ din totalul populatiei nu are un...

citeste mai mult

Michelin a lansat o noua anvelopa Michelin 4x4 in Romania

Michelin a lansat o noua anvelopa Michelin 4x4 in Romania

Michelin a lansat, in premiera pe piata din Romania, noua gama de anvelope polivalente destinata posesorilor de SUV care vor sa experimenteze capacitatile off-road ale vehiculelor lor. Michelin Latitude Cross a fost conceputa pentru o utilizare 65% rutiera si 35% off-road, oferind tractiunea unei anvelope off-road, confortul la condus si controlul la viraje ale unei anvelope rutiere, zgomot scazut la rulare pe sosea si un randament kilometric sporit. "Studiile efectuate de Michelin privind...

citeste mai mult