• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Symantec externalizeaza activitatile de marketing si PR la Headline

Symantec externalizeaza activitatile de marketing si PR la Headline

Compania Symantec, unul dintre marii jucatori de pe piata mondiala de securitate informatica, a decis sa externalizeze in intregime activitatile de marketing si PR agentiei Headline, din luna aprilie 2009, odata cu inceperea noului an fiscal. Colaborarea dintre Symantec si Headline a inceput in 2008, cand Symantec a deschis reprezentanta pentru Romania. Agentia Headline a coordonat pana acum toate activitatile - conferinte de presa, lansari de produs sau evenimente cu partenerii romani - in...

citeste mai mult

Nescafe a amplasat in centrele marilor orase statii de autobuz personalizate

Nescafe a amplasat in centrele marilor orase statii de autobuz personalizate

Timp de o saptamana, doritorii vor putea savura si o cafea preparata special de catre Nescafe. Invitatia la cafea va continua si in saptamanile urmatoare, trecatorii primind pliculete de Nescafe Red Cup si Nescafe 3 in 1, pentru a-si prepara singuri cafeaua acasa. "Prin derularea acestui proiect, dorim sa oferim o solutie diferita pentru eliminarea rutinei cotidiene. Statiile de autobuz reprezinta locatiile in care atat dimineata, cat si seara, rabdarea oamenilor este pusa la incercare. De...

citeste mai mult

Fujitsu Siemens Computers a devenit in totalitate filiala Fujitsu Limited

Fujitsu Siemens Computers a devenit in totalitate filiala Fujitsu Limited

Fujitsu Siemens Computers a devenit in totalitate filiala a Fujitsu Limited si isi va continua activitatea sub numele Fujitsu Technology Solutions (Holding) BV. Noua companie va functiona impreuna cu Fujitsu Services sub brandul Fujitsu, avand un management unitar. Integrarea completa a Fujitsu Technology Solutions, companie cu o puternica prezenta in EMEA, se va constitui intr-un catalizator pentru transformarea Fujitsu intr-o companie cu adevarat globala. Urmand aceasta directie, Fujitsu va...

citeste mai mult

Gral Medical a inregistrat o cifra de afaceri de 8,5 milioane lei in primul trimestru al 2009

Gral Medical a inregistrat o cifra de afaceri de  8,5 milioane lei in primul trimestru al 2009

Cifra de afaceri a companiei Gral Medical a inregistrat in trimestrul I al anului 2009 cresteri de aproape 30% fata de aceeasi perioada a anului 2008, desi bugetul Casei de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti (CASMB) s-a situat pentru  primele 3 luni sub nivelul anului 2008. In primul trimestru al anului 2009, compania Gral Medical a inregistrat o cifra de afaceri de 8,5 milioane lei, o valoare net superioara aceleiasi perioade din anul 2008 in valoare de 6,5 milioane lei. Gral...

citeste mai mult

Winmarkt si Domo au semnat un parteneriat pentru urmatorii 5 ani

Winmarkt si Domo au semnat un parteneriat pentru urmatorii 5 ani

Pe 31 martie 2009, lantul de centre comerciale Winmarkt si retailerul de electrocasnice Domo au incheiat o intelegere pentru urmatorii 5 ani, prin care Domo isi asigura prezenta in 9 din centrele comerciale Winmarkt din tara. Astfel, Domo urmeaza sa deschida in perioada aprilie – mai un magazin de 1000 mp in centrul comercial Winmarkt Magura din Bistrita si sa isi extinda pe suparafete mai mari alte 3 magazine din Buzau, Braila si Vaslui, prin relocarea de la subsol la nivelele...

citeste mai mult

BenQ a lansat proiectorul MP514

BenQ a lansat proiectorul MP514

BenQ a lansat MP514, destinat mediilor de afaceri mici si mijlocii, oferind performante ridicate la un pret accesibil. Cu o luminozitate sporita de 2.000 ANSI lumeni si contrast 2.000:1, modelul MP514 reprezinta o solutie de proiectare superioara pentru utilizatori. Modelul beneficiaza de tehnologia de proiectare DLP (Digital Light Processing) de la Texas Instruments' si, de asemenea, de tehnologiile BrilliantColor, Wall Color Correction, dar si de securitate, prin functia Security...

citeste mai mult

Invent Media isi extinde activitatea si adauga noi cladiri si suporturi de publicitate indoor in portofoliu

Invent Media isi extinde activitatea si adauga noi cladiri si suporturi de publicitate indoor in portofoliu

Invent Media – www.inventmedia.ro – unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii in lift, cu o activitate de peste trei ani de zile isi extinde activitatea si ofera si alte spatii indoor precum cele de asteptare, spatii de tranzit, zonele unde se asteapta liftul etc. Recent agentia a adaugat in portofoliul sau inca sase cladiri premium in zone precum Piata Victoriei, Floreasca etc. imbogatindu-si astfel portofoliul si aducand plus de calitate pentru clienti si...

citeste mai mult

Murat Atay, noul director general al GarantiBank

Murat Atay, noul director general al GarantiBank

GarantiBank are un nou director general in persoana lui Murat Atay, care a preluat oficial noua functie incepand cu 31 martie 2009. Murat Atay il inlocuieste pe Berat Icinsel, care a coordonat activitatea GarantiBank incepand din octombrie 2005. Murat Atay aduce sucursalei din Romania a GarantiBank o experienta de peste 15 ani in cadrul Garanti Turcia, in prezent cea mai mare banca privata din Turcia, avand active de peste 45 miliarde euro si profit de aproximativ 1 miliard euro la sfarsitul...

citeste mai mult

Atlas Copco a lansat un nou compresor DrillAir la 35 bar (510 psi) pentru contractorii de foraje

Atlas Copco a lansat un nou compresor DrillAir la 35 bar (510 psi) pentru contractorii de foraje

Atlas Copco a lansat un nou compresor DrillAir la 35 bar (510 psi) care furnizeaza un volum sporit de aer la o presiune superioara fata de alte echipamente din industria compresoarelor portabile. Atlas Copco si-a extins gama de compresoare recent lansata DrillAir cu un nou model la 35 bar (510 psi) care furnizeaza un volum de aer sporit la o presiune superioara, asigurand in acelasi timp o eficienta energetica ridicata, cu un consum specific de combustibil scazut – raspunzand cerintelor...

citeste mai mult

RBS Romania a inaugurat o noua locatie in Bucuresti

RBS Romania a inaugurat o noua locatie in Bucuresti

Amplasata in Bd. Alexandru Obregia nr. 7, cartierul Berceni, sucursala raspunde interesului crescut al clientilor fata de produsele si serviciile bancare oferite de catre RBS Romania. Noua locatie se adauga celor 7 deja existente in Bucuresti si ofera o gama extinsa de produse financiare si servicii bancare moderne adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor. in cadrul noii unitati, ca de altfel in intreaga retea RBS Romania, clientii beneficiaza de servicii financiare pentru...

citeste mai mult

Silvian Miron, premiat la Paris pentru managementul calitatii si pentru modelul de business

Silvian Miron, premiat la Paris pentru managementul calitatii si pentru modelul de business

Silvian Miron, fondatorul si imaginea brandurilor Silvian si ChocoArt, recunoscute in domeniul cofetariei, patiseriei si creatiilor in ciocolata, a fost din nou premiat la nivel international, reprezentand Romania la International Star for Leadership in Quality Award de la Paris. Evenimentul, desfasurat pe 23 martie 2009, reprezinta o conventie internationala pentru calitate, organizata de Business Initiative Directions (BID). Premiile BID sunt recunoscute la nivel international, echivaland cu...

citeste mai mult

15 ani de Audi A8

15 ani de Audi A8

2009 este un an de sarbatoare pentru Audi. Acum 15 ani, in cadrul Salonului Auto de la Geneva din 1994, debuta pe piata un model care avea sa devina peste ani un adevarat simbol al elegantei segmentului premium: Audi A8. La acel moment, A8 il inlocuia in gama Audi pe V8. Audi A8 nu venea insa doar cu o noua denumire, fiind modelul care a inaugurat in gama celebrul Audi Space Frame, tehnologia sub care au fost produse ulterior toate celelalte modele ale liniei si a carui principala...

citeste mai mult

Sensiblu a lansat noua structura a www.sensiblu.com

Sensiblu a lansat noua structura a www.sensiblu.com

Sensiblu a lansat noua structura a site-ului comercial www.sensiblu.com.  Nevoia de a reconfigura site-ul a aparut ca o consecinta fireasca a interesului permanent pe care Sensiblu il acorda nevoilor lor clientilor sai. Concret vorbind, acest interes se traduce in monitorizari si studii periodice ale nevoilor consumatorilor. In urma analizei acestor studii, a reiesit faptul ca interactiunea in spatiul online este esentiala pentru consolidarea relatiei intre Sensiblu si publicurile sale....

citeste mai mult

GeoPost a inregistrat o cifra de afaceri de 3.292 miliarde euro in 2008

GeoPost a inregistrat o cifra de afaceri de 3.292 miliarde euro in 2008

Actionarul majoritar al DPD, GeoPost, subsidiar al grupului francez La Poste si un concurent major pe piata europeana de servicii de coletarie si curierat express, a generat o valoare a cifrei de afaceri consolidate de 3.292 miliarde euro in 2008, excluzand variatiile ratei de schimb valutar, cu 7,1% mai mare in comparatie cu 2007. In 2008, GeoPost si-a consolidat pozitia in euroopa Centrala si de Est. In martie 2009, GeoPost a achizitionat pachetul majoritar din Pegasus, companie romaneasca...

citeste mai mult

Peste 6 milioane de clienti pentru Cosmote Romania

Peste 6 milioane de clienti pentru Cosmote Romania

Cosmote a anuntat depasirea pragului de 6.000.000 de clienti in Romania, ceea ce reprezinta o dublare a numarului de utilizatori in mai putin de un an si jumatate. In anul 2008, Cosmote si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul de noi achizitii de clienti, cu o cota de piata pe acest domeniu de 48%. De asemenea, in anul 2008, Cosmote a inregistrat peste 2.2 milioane de noi utilizatori. Pana in prezent, Cosmote continua sa fie si compania care primeste cel mai mare numar de noi clienti in...

citeste mai mult

Millennium Bank a deschis prima sucursala in Piatra Neamt

Millennium Bank a deschis prima sucursala in Piatra Neamt

Millennium Bank, subsidiara celui mai mare grup financiar privat din Portugalia, a inaugurat prima sa sucursala din Piatra Neamt, dedicata atat persoanelor fizice, cat si companiilor. Noua unitate este situata in Piata Stefan cel Mare, la nr. 16. In prezent, banca este prezenta in Bucuresti si in 17 judete ale tarii, prin 72 de unitati. "In 2009, ne vom concentra pe consolidarea retelei si a pozitiei noastre pe piata. In acest sens, Millennium Bank a lansat de curand o noua oferta de...

citeste mai mult

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV, grupul energetic lider in centura de crestere europeana, a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL (22.179.488 actiuni MOL) companiei Surgutneftegas, pentru o suma totala de 1.400 milioane euro. Odata cu finalizarea tranzactiei, OMV nu va mai detine actiuni in cadrul grupului ungar de petrol si gaze. Ca urmare a restrictiilor impuse de Uniunea Europeana, precum si a votului negativ al conducerii MOL, OMV a incheiat, in august 2008, procedurile intreprinse in vederea fuziunii....

citeste mai mult

Buger King a deschis al optulea restaurant in Bucuresti

Buger King a deschis al optulea restaurant in Bucuresti

Burger King a deschis cea de-a opta locatie de la intrarea pe piata din Romania, in aprilie 2008. Noul restaurant deschis in zona food-court a  Bucuresti Mall (Vitan) are o suprafata de 110 mp si a ajutat la crearea a 30 de noi locuri de munca. "Suntem incantati ca am deschis cel de-al optulea restaurant in Romania si ca reusim sa creem noi locuri de munca in zona. Atribuim succesul ultimului an parteneriatului foarte puternic cu Atlantic Restaurant System, compania care detine franchiza...

citeste mai mult

KFC a vandut peste 180.000 Snack Box-uri din februarie 2009

KFC a vandut peste 180.000 Snack Box-uri din februarie 2009

Noua oferta de la KFC, Snack Box-ul a inregistrat o cifra record pentru un produs nou lansat. De la intrarea in meniul KFC, din luna februarie 2009, in toate restaurantele din tara, au fost vandute peste 180.000 de Snack Box-uri. Ceea ce inseamna ca peste 15 % din tranzactiile efectute in aceasta perioda contin cel putin un Snack Box. 4,5% din totalul vanzarilor din aceasta perioada se datoreaza succesului inregistrat de cele 4 combinatii de Snack Box (o portie mare de cartofi prajiti la...

citeste mai mult

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Derulata pe parcursul lunii martie 2009 in executii de print si poster, campania evidentiaza durabilitatea produselor Eastpak printr-o portretizare inside-out, o abordare care merge mai departe de cei 30 de ani garantie pe care ii promite brand-ul. "Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool", a declarat Dragos Raicu, copywriter la Grey. "E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima...

citeste mai mult