• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Lafarge a inregistrat in primul trimestru al 2009 pierderi de 17 milioane euro

Lafarge a inregistrat in primul trimestru al 2009 pierderi de 17 milioane euro

Profitul operational al Lafarge SA, cel mai important producator mondial de ciment, a scazut cu 35 la suta in primul trimestru, deoarece scaderea activitatii in constructii a afectat cererea de ciment pe plan mondial. Compania franceza a estimat ca anul acesta va inregistra o scadere intre doi si cinci la suta a vanzarilor de ciment pe plan mondial, chiar daca pretul va ramane ridicat. "Preturile ar trebui sa ramana in general bine orientate, dar o scadere a volumelor va reduce marja de...

citeste mai mult

ElbitSystems si Rockwell Collins vor produce computere personale pentru soldati

ElbitSystems si Rockwell Collins vor produce computere personale pentru soldati

Firma de aparare israeliana ElbitSystems a format un nou parteneriat cu compania americana Rockwell Collins, in vederea producerii unei noi generatii de sisteme computerizate pentru soldati. Cu o marime, greutate si o alimentare cu electricitate optima si cu posibilitatea de a fi configurate pentru diverse misiuni, computerele produse de "Echipa Spartan Elbit Rockwell" vor permite soldatilor aflati in cadrul unor operatiuni militare intense sa aprecieze mai bine caracteristicile situatiilor cu...

citeste mai mult

Profitul net al BNP Paribas a scazut in primul trimestru al 2009 cu 21%

Profitul net al BNP Paribas a scazut in primul trimestru al 2009 cu 21%

Profitul net al BNP Paribas, cea mai mare banca din zona euro dupa depozite, a scazut cu 21 la suta in primul trimestru din cauza reducerii activitatii de retail in Statele Unite, pe fondul crizei economice mondiale, transmite AP. În perioada ianuarie-martie 2009, BNP Paribas a obtinut un profit net de 1,56 miliarde de euro (2,08 miliarde de dolari), in scadere fata de 1,98 miliarde de euro in urma cu un an. Divizia de retail a BNP Paribas, cu exceptia sucursalelor din Franta si Italia,...

citeste mai mult

NBC Universal Global Networks a lansat in Grecia Universal Channel

NBC Universal Global Networks a lansat in Grecia Universal Channel

NBC Universal Global Networks a lansat in Grecia unul dintre cele mai de succes branduri de canal ale sale, Universal Channel, care debuteaza in exclusivitate pe Conn-x TV, platforma IPTV a OTE, una dintre cele mai importante companii de telecomunicatii din sud-estul Europei. Acest pas face parte din extinderea continua a canalelor NBCU Global Networks si este in concordanta cu obiectivul companiei, stabilit de Roma Khanna, Presedinte Global Networks & Digital Initiatives, de a atinge...

citeste mai mult

Nokia E52 a fost lansat pe piata

Nokia E52 a fost lansat pe piata

Nokia a lansat cel mai nou dispozitiv din gama Eseries, Nokia E52. Noul telefon se alatura dispozitivelor Nokia E75 si Nokia E55, lansate recent, completand gama de telefoane inteligente Nokia optimizate pentru eficienta. "Nokia E52 este creat pentru utilizatorii care au nevoie de eficienta atat in viata profesionala cat si in cea personala. Oameni care doresc un telefon ce dispune de capabilitati superioare, precum timp de convorbire  extins, calitate audio superioara a convorbirilor si...

citeste mai mult

Petrom a deschis un birou la Bruxelles

Petrom a deschis un birou la Bruxelles

Petrom, cel mai mare producator de petrol si gaze din Europa de Sud Est, a deschis un birou la Bruxelles. Rolul acestui birou este de a asigura o participare activa la procesul de elaborare a politicilor europene si un flux informativ cu privire la politicile UE, la activitatile institutiilor europene si la proiecte relevante pentru companie. Biroul a fost deschis in luna mai si este situat pe Av. de Cortenbergh 52, in zona institutiilor europene, foarte aproape de cladirile Berlaymont (sediul...

citeste mai mult

MOL Romania si Fundatia pentru Comunitate au lansat a patra editie a programului Pot ajuta

MOL Romania si Fundatia pentru Comunitate au lansat a patra editie a  programului Pot ajuta

MOL Romania in parteneriat cu Fundatia pentru Comunitate anunta inceperea programului de promovare a talentelor, "Pot ajuta?", initiativa aflata in 2009 la cea de-a patra editie consecutiva.  Programul este national si este deschis tinerilor cu varsta cuprinsa intre 8 si 18 ani si performante deosebite in sport sau arta. Acestia pot aplica in cadrul programului in perioada 4 mai - 12 iunie. Pentru a obtine o sponsorizare in cadrul programului MOL "Pot ajuta?", tinerii pot aplica atat...

citeste mai mult

Anchor Grup, nominalizata pentru al treilea an consecutiv la ICSC Solal Marketing Awards

Anchor Grup, nominalizata pentru al treilea an consecutiv la ICSC Solal Marketing Awards

International Council of Shopping Centers (ICSC) a desemnat compania Anchor Grup ca finalista la ICSC Solal Marketing Awards la categoria "Community Relations", cu proiectul "E natural sa-ti pese", derulat in Plaza Romania in 2008.  De asemenea, centrul comercial Shopping MallDova, din Chisinau, Republica Moldova, a fost desemnat intre finalistii la categoria "Grand Opening, Anniversary, Refurbishment or Extension" pentru campania de deschidere a centrului comercial. Anul trecut, compania...

citeste mai mult

Lindab Romania a lansat campania Pariaza pe Lindab si castiga 30% in luna mai

Lindab Romania a lansat campania Pariaza pe Lindab si castiga 30% in luna mai

Sub sloganul "Pariaza pe Lindab si castiga 30% in luna mai!", Lindab demareaza o campanie promotionala, destinata domeniului Rezidential. Promotia include sistemele de acoperis din tigla metalica Nordic 400, sistemele de jgheaburi si burlane Lindab Rainline, elementele de siguranta pentru acoperisuri Lindab Protectline si portile de garaj Lindab Doorline. Campania se desfasoara in perioada 6-29 mai 2009 si este sustinuta de toti partenerii nationali Lindab. Pentru promovarea campaniei a fost...

citeste mai mult

Banca Italo Romena a inregistrat o crestere de 96% a profitului net in 2008

Banca Italo Romena a inregistrat o crestere de 96% a profitului net in 2008

In 2008, Banca Italo Romena a incheiat exercitiul financiar cu un profit net de aproximativ 20,4 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere de circa 10 milioane euro, fata de aceeasi perioada a anului 2007. Rezultatele financiare pentru 2008 reprezinta o evolutie majora de 96% a profitului net, care a determinat o crestere a rentabilitatii capitalului (ROE) de la 27.59% in 2007 la 43,96% in 2008. Crestere de peste 20% la produsul bancar brut. In 2008, produsul bancar brut a inregistrat o...

citeste mai mult

MasterCard Europe a anuntat cresteri in primul trimestru din 2009

MasterCard Europe a anuntat cresteri in primul trimestru din 2009

MasterCard Europe a anuntat rezultatele operationale inregistrate in primul trimestru din 2009, in Europa. In ciuda mediului economic instabil existent inca de la sfarsitul anului 2008, concentrarea pe inovatie si excelenta serviciilor au contribuit la cresterile obtinute de MasterCard Europe. "2009 se anunta un an plin de evenimente, deoarece lumea continua sa isi traseze cursul pe fondul unui peisaj financiar plin de provocari si de schimbari. Aparitia unui "nou tip de consumator european" -...

citeste mai mult

Credit Europe Bank a lansat creditul Agro Capital IMM in toate sucursalele IMM din tara

Credit Europe Bank a lansat creditul Agro Capital IMM in toate sucursalele IMM din tara

Credit Europe Bank a hotarat acordarea creditului Agro Capital IMM in toate sucursalele IMM din tara. Pana la aceasta data, Agro Capital IMM era disponibil doar pentru fermierii din judetele: Buzau, Braila, Tulcea si Constanta (inclusiv orasul Mangalia). "Am decis lansarea creditului Agro Capital IMM in toate sucursalele IMM din tara, ca urmare a succesului inregistrat de campania Agro, a interesului manifestat de agricultorii din toata tara, precum si din dorinta Credit Europe Bank de a se...

citeste mai mult

Kaspersky Lab a obtinut titlul Produsul de securitate al anului

Kaspersky Lab a obtinut titlul Produsul de securitate al anului

Suita de securitate business Kaspersky Open Space Security a fost desemnata "Produsul de securitate al anului", ocupand o pozitie de top si in categoria "Best Anti-Malware" din cadrul evenimentului SC Magazine Awards Europe 2009, de la Londra. "Produsul de securitate al anului" este una dintre cele mai importante categorii premiate de publicatia SC Magazine, iar premiile anuale pe care aceasta le acorda sunt foarte apreciate in industria de securitate IT. Premiul a fost ridicat de Eugene...

citeste mai mult

Super LoiLoScope faciliteaza editarea si codarea video cu ajutorul tehnologiei Nvidia Cuda

Super LoiLoScope faciliteaza editarea si codarea video cu ajutorul tehnologiei Nvidia Cuda

LoiLo Inc. a lansat aplicatia Super LoiLoScope MARS, o noua versiune a software-ului de editare video de inalta definitie pentru utilizatorii amatori. Utilizand puterea de procesare paralela a unitatilor de procesare vizuala Nvidia GeForce cu arhitectura Cuda, Super LoiLoScope MARS editeaza fisiere video de pana la 10 ori mai rapid decat aplicatiile care ruleaza pe CPU, micsorand semnificativ pretul unui PC suficient de puternic sa editeze continut de inalta definitie.   "Majoritatea...

citeste mai mult

Modelul Audi Avant a fost desemnat Cel mai luxos break al anului 2009

Modelul Audi Avant a fost desemnat Cel mai luxos break al anului 2009

Audi este producatorul auto preferat al constructorilor si antreprenorilor germani. Marca a fost prima alegere a cititorilor la cele doua categorii pentru titlul de "Cel mai luxos break al anului 2009", acordat special in Germania in urma sondajelor de opinie desfasurate de publicatiile de specialitate Deutsche Handwerks Zeitung si Handwerk Magazin. In timp ce Audi A4 Avant a cules laurii la categoria automobilelor de dimensiuni standard, Audi A6 Avant a triumfat la categoria automobilelor de...

citeste mai mult

DRAFTFCB si SC Johnson au lansat campania Impreuna pentru un mediu mai verde

DRAFTFCB si SC Johnson au lansat campania Impreuna pentru un mediu mai verde

DRAFTFCB a dezvoltat, coordonat, comunicat si plantat pentru campania SC Johnson, alaturandu-se celor peste 550 de voluntari din Calarasi, Maramures si Bucuresti care au plantat in luna aprilie peste 25000 de arbori. Campania "Impreuna pentru un mediu mai verde", initiata in semn de multumire pentru consumatorii care au cumparat, timp de 15 ani, produsele SC Johnson, a rezultat din dorinta companiei de a contribui la un mediu inconjurator mai echilibrat. Toti cei care au cumparat produsele...

citeste mai mult

EximBank incurajeaza IMM din Romania sa acceseze finantari pentru dezvoltarea afacerilor

EximBank incurajeaza IMM din Romania sa acceseze finantari pentru dezvoltarea afacerilor

Banca de Export-Import a Romaniei, EximBank S.A., participa in perioada 6-10 mai 2009 la Targul pentru intreprinderi mici si mijlocii, eveniment de deschidere a proiectului "Saptamana Europeana a IMM". Alaturi de initiatorii acestui proiect, EximBank si-a propus sa faciliteze accesul  societatilor economice care au proiecte de investitii viabile, in special cele ce presupun absorbtia fondurilor structurale, la finantari. "Pentru EximBank este importanta participarea la acest targ si in...

citeste mai mult

Uniqa Asigurari tinteste top 5

Uniqa Asigurari tinteste top 5

Uniqa Asigurari si-a propus pozitionarea in top 5 asiguratori, bazandu-se pe o crestere sustinuta si pe angajamentul pe termen lung pe care si l-a asumat pe una dintre cele mai importante piete din Europa Centrala si de Est. Obiectivul face parte din strategia Uniqa Group pe piata romaneasca dupa preluarea integrala a asiguratorului local Unita, in noiembrie anul trecut. Strategia Uniqa pe piata romaneasca are in vedere in primul rand imbunatatirea structurii produselor, gratie know-how-ului...

citeste mai mult

Propaganda a lansat divizia de Interactive

Propaganda a lansat divizia de Interactive

Propaganda si-a completat serviciile de comunicare integrata oferite clientilor cu o noua divizie: Propaganda Interactive. Prin noua divizie, Propaganda ofera servicii de consultanta, strategie si productie interactiva, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva, search engine marketing precum si online si mobile media marketing. Divizia Propaganda Interactive este coordonata de Ioana Giosan. Ioana are experienta relevanta in new media buying si planning, a coordonat proiecte...

citeste mai mult

Banca Transilvania, Banca Anului 2008

Banca Transilvania, Banca Anului 2008

Banca Transilvania a fost desemnata "Banca Anului" pentru performantele obtinute in domeniul cardurilor, in 2008. Titlul a fost decernat in cadrul editiei a VIII-a a Premiilor No-Cash, care a fost organizata in Bucuresti. Este al doilea an consecutiv in care BT primeste acest premiu, ca dovada a mentinerii unor standarde inalte a activitatii in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata. Criteriile luate in considerare pentru alegerea Bancii Transilvania au avut in vedere evaluarea...

citeste mai mult