• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Libra Bank a lansat MasterCard Simple

Libra Bank a lansat MasterCard Simple

Libra Bank a lansat un nou produs bancar: cardul de debit Libra MasterCard Simple in lei, cu costuri minime si posibilitate de overdraft. Initierea parteneriatului Libra Bank cu MasterCard, una din cele mai puternice organizatii internationale de carduri, reprezinta o extindere strategica a ofertei bancii. Prin Libra MasterCard Simple, Libra Bank raspunde asteptarilor numerosilor clienti care prefera brandul MasterCard si au manifestat interes pentru un astfel de produs. Cardul de debit Libra...

citeste mai mult

Crestere cu 21% a vanzarilor Audi in China in aprilie 2009

Crestere cu 21% a vanzarilor Audi in China in aprilie 2009

Producatorul german de automobile Audi a raportat, pentru luna aprilie, o crestere a vanzarilor, fata de luna precedenta, cu 21%, in China (inclusiv Hong Kong). Conform cifrelor oficiale, intr-o singura luna, au fost livrate peste 12.000 de unitati, interval in care in provincia Shaoxing s-a deschis cel mai mare centru de distributie Audi din Asia, cu peste 16.000 de metri patrati. Noul centru "Shaoxing Baolide" este cea de-a 11-a reprezentanta chineza care va implementa noua arhitectura de...

citeste mai mult

Vanzarile Opel in Romania au crescut cu peste 25 la suta in martie 2009

Vanzarile Opel in Romania au crescut cu peste 25 la suta in martie 2009

Vanzarile Opel in Romania au crescut, in luna martie, cu 25,1 la suta, fata de luna precedenta, o contributie importanta avand, in opinia oficialilor companiei, si programul de casare "Rabla". Potrivit unui comunicat oficial al General Motors pentru Europa de Sud-Est, in cadrul acestui program, cel mai bine vandut model a fost Astra Classic, cu o pondere de 70 la suta dintre toate modelele Opel vandute. Totodata, cifrele de vanzari ale Opel Romania arata ca vanzarile pentru Insignia, noul varf...

citeste mai mult

Samsung estimeaza ca vanzarile de memorii DRAM vor creste cu 10-15% in 2009

Samsung estimeaza ca vanzarile de memorii DRAM vor creste cu 10-15% in 2009

Concernul sud-coreean Samsung Electronics, cel mai mare producator mondial de chipuri de memorie, a anuntat ca se asteapta la cresterea vanzarilor de memorii DRAM cu 10 pana la 15 procente in acest an, iar in cazul memoriilor NAND preconizeaza o crestere de 25 pana la 30 de procente In luna octombrie 2008, Samsung estima ca vanzarile mondiale de chipuri de memorie dynamic random access memory (DRAM), utilizate pe scara larga in calculatoarele personale, vor creste cu peste 40 la suta in 2009....

citeste mai mult

Facturile RCS & RDS se pot plati prin Banca Transilvania

Facturile RCS & RDS se pot plati prin Banca Transilvania

Facturile RCS & RDS se pot plati, incepand cu luna mai 2009, prin Banca Transilvania (BT). Astfel, toate serviciile furnizate de catre operatorul de telecomunicatii (televiziune prin cablu RCS & RDS, televiziune digitala prin satelit Digi TV, telefonie fixa RDS.Tel si telefonie mobila Digi.mobil, internet Fiberlink si Cablelink) pot fi achitate cu numerar sau prin modalitati alternative de plata oferite de BT: Debit Direct, BT 24 – Internet Banking sau bancomat. Pentru aceste...

citeste mai mult

Clear Channel Romania gestioneaza campania outdoor pentru RIN Group

Clear Channel Romania gestioneaza campania outdoor pentru RIN Group

Grupul american Clear Channel Romania, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, va asigura in 2009 managementul de proiect pentru campaniile outdoor ale grupului de firme RIN Group. Campania de publicitate stradala va fi lansata in luna mai si se va axa, in prima instanta pe promovarea unui nou complex rezidential din comuna Popesti-Leordeni, a carui constructie va demara in vara acestui an. Clear Channel Romania va asigura pentru RIN Group intreaga gama de servicii conexe proiectului...

citeste mai mult

Fastius Curier - curierul tau business in Bucuresti & Ilfov (Advertorial)

Fastius Curier - curierul tau business in Bucuresti & Ilfov (Advertorial)

Echipa Fastius Curier se angajeaza sa ofere o gama larga de servicii premium in Bucuresti si localitatile limitrofe, servicii specializate de curierat rapid, facilitand gestionarea fiecarei livrari urgente lansate de clientii sai in fiecare zi, fiecare livrare a unui plic sau colet preluat beneficiind de maxima precizie si fiabilitate.   Oricare ar fi cerinta clientului cu privire la plic sau colet, Fastius Curier gaseste solutia optima incepand de la inregistrarea comenzii si pana la...

citeste mai mult

Crestere dinamica a numarului de utilizatori ai serviciului OTPdirekt

Crestere dinamica a numarului de utilizatori ai serviciului OTPdirekt

La trei ani dupa lansarea serviciului OTPdirekt, OTP Bank Romania a depasit numarul de 15.000 de utilizatori ai acestui serviciu, reprezentand aproape 10% din numarul total de clienti ai bancii, ceea ce confirma calitatea si popularitatea serviciului. Mai mult, fata de aceeasi perioada a anului trecut, numarul de utilizatori a crescut cu 50%. Pe langa numarul de utilizatori OTPdirekt, atat numarul de tranzactii, cat si volumul acestora au cunoscut cresteri importante. Astfel, fata de...

citeste mai mult

Senior Interactive a lansat pentru Wrigley site-ul Squish.ro

Senior Interactive a lansat pentru Wrigley site-ul Squish.ro

Senior Interactive a lansat pentru Wrigley Balkan East site-ul www.squish.ro - platforma de comunicare online a brandului Juicy Fruit Squish. Site-ul este o excursie in lumea de reverie a tinerilor challengeri, combinand modalitati de navigare video cu un continut creat de "cercetatori" atenti si experimentati a ceea ce inseamna cool si underground romanesc.  Conceptul site-ului este centrat in jurul recrearii unui spatiu intim unui challenger, asezat comod pe canapeaua din camera sa,...

citeste mai mult

Epson isi mentine pozitia de lider al pietei de proiectoare din Romania pe trimestrul I 2009

Epson isi mentine pozitia de lider al pietei de proiectoare din Romania pe trimestrul I 2009

Epson, liderul mondial al pietei videoproiectoarelor in ultimii opt ani, a anuntat mentinerea pozitiei de lider al pietei de videoproiectoare din Romania pe trimestrul intai al acestui an. Epson a inregistrat, la nivelul primului trimestru, o cota de piata de 37% din punct de vedere al numarului de unitati vandute, ceea ce reprezinta o crestere de 29 procente fata de aceeasi perioada a anului 2008, dar o scadere cu 12% fata de rezultatele trimestrului precedent. "Chiar daca in Romania piata...

citeste mai mult

Mercedes-Benz Romania a pus la dispozitia clientilor noul configurator pentru autoturisme

Mercedes-Benz Romania a pus la dispozitia clientilor noul configurator pentru autoturisme

Mercedes-Benz Romania pune la dispozitia clientilor, pe website-ul sau, noul configurator special conceput pentru autoturisme, reproiectat in intregime pentru a asigura o interactiune mai eficienta cu utilizatorul. In acest sens, Romania se afla printre primele trei piete care au implementat acest nou tip de configurator, alaturi de Germania si Polonia. Spre deosebire de vechiul configurator pentru autoturisme, cel nou beneficiaza de o serie de caracteristici menite sa imbunatateasca modul de...

citeste mai mult

Heineken Romania a vandut divizia de ape minerale

Heineken Romania a vandut divizia de ape minerale

Heineken Romania a anuntat ca a semnat un contract cu Ioan Balan, pentru vanzarea diviziei de ape minerale, parte din fosta companie Bere Mures. Conform politicii globale, pretul acestei tranzactii nu va fi facut public. Heineken a achizitionat in anul 2008 compania Bere Mures, detinatoare a unei fabrici de bere in Ungheni, Mures si a unei fabrici de ape minerale in localitatea Bacaia, Hunedoara. Compania producea marcile de bere Neumarkt, Dracula si Sovata si marcile de apa minerala Cezara si...

citeste mai mult

GarantiBank a lansat o oferta pentru angajatii din sectorul public

GarantiBank a lansat o oferta pentru angajatii din sectorul public

GarantiBank a lansat o oferta speciala pentru persoanele fizice angajate in sectorul public, formata din produse de creditare si economisire acordate in conditii mai avantajoase decat cele standard. Astfel, in perioada 11 mai – 31 decembrie 2009, angajatii din sectorul public care solicita orice tip de credit primesc o dobanda redusa cu 1% fata de dobanda in vigoare la momentul contractarii creditului. De asemenea, pentru orice depozit constituit pana la sfarsitul anului 2009, dobanda va...

citeste mai mult

Sega implementeaza PhysX in toate studiourile sale

Sega implementeaza PhysX in toate studiourile sale

Corporatia Nvidia a anuntat acordarea de licente pentru tehnologiile Nvidia PhysX si APEX corporatiei Sega, cu scopul de a fi utilizate ca platforme de dezvoltare in toate studiourile companiei. Tehnologiile Nvidia PhysX si APEX reprezinta cea mai raspandita platforma de dezvoltare pentru accelerarea fizicii si, in plus, transforma procesul de creare a efectelor de fizica scalabile, de inalta definitie, intr-un act intuitiv si in acelasi timp accesibil designerilor...

citeste mai mult

Biroul Wolf Theiss Romania a consiliat in 2008 tranzactii cu o valoare ce depaseste 1 miliard euro

Biroul Wolf Theiss Romania a consiliat in 2008 tranzactii cu o valoare ce depaseste 1 miliard euro

Casa de avocatura Wolf Theiss a consiliat in 2008 tranzactii cu o valoare ce depaseste 1 miliard de euro, biroul din Romania situandu-se pe locul doi in cadrul grupului, ca cifra de afaceri, dupa biroul din Viena. Wolf Theiss Romania a inregistrat in 2008 o crestere de 15% a cifrei de afaceri, datorata in principal dezvoltarii portofoliului de clienti precum si valorii tranzactiilor incheiate anul trecut. Rezultatele financiare inregistrate in 2008 pozitioneaza biroul din Romania pe locul doi...

citeste mai mult

Intel a lansat campania globala de marketing, Sponsors of Tomorrow

Intel a lansat campania globala de marketing, Sponsors of Tomorrow

Pentru Intel Corporation, locurile de joaca, starurile rock si camerele curate inseamna ceva cu totul diferit decit in realitate, iar noua campanie de branding a liderului mondial in domeniul inovatiilor pe baza de siliciu va spune lumii de ce. "Sponsors of Tomorrow", cea mai mare campanie de marketing din ultimii 3 ani si prima din istoria corporatiei ce are ca scop promovarea brandului Intel si nu a produselor, va fi lansata pe 11 mai in Statele Unite ale Americii, Germania si Anglia. De...

citeste mai mult

De 80 de ani, lider mondial in BCA, campanie dezvoltata de Xella Ro si Propaganda

De 80 de ani, lider mondial in BCA, campanie dezvoltata de Xella Ro si Propaganda

Xella Ro, subsidiara din Romania a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat si detinatoarea marcii premium YTONG) si agentia de publicitate Propaganda au lansat campania de comunicare a sistemului YTONG - "De 80 de ani, lider mondial in BCA". Aceasta se va desfasura pe parcursul anului 2009 si va fi declinata in presa scrisa de specialitate (constructii si home&deco), new media si radio. De asemenea, campania YTONG va fi...

citeste mai mult

Heineken aduce in Romania reclama Walk in Fridge

Heineken aduce in Romania reclama Walk in Fridge

Heineken aduce in Romania o noua reclama, "Walk in Fridge", care subliniaza caracterul inovator al marcii. Reclama de 30 de secunde, care a fost realizata de regizorul Bart Timer, va fi difuzata pe posturile TV si in salile de cinema incepand cu 8 mai 2009.  Reclama "Walk in Fridge" reda o situatie din viata reala, in care, la mutarea intr-o casa noua, renovarile care ar fi trebuit sa dureze patru saptmani, s-au terminat dupa patru luni. In sfarsit a venit ziua cea mare cand mandria de a...

citeste mai mult

Grupul UniCredit s-a angajat sa reduca emisiile de CO2 cu 30% pana in 2020

Grupul UniCredit s-a angajat sa reduca emisiile de CO2 cu 30% pana in 2020

UniCredit Group si WWF au semnat un acord de parteneriat strategic international cu scopul de a integra masuri de sustinere a mediului si de combatere a schimbarilor climatice in sectorul bancar, potrivit viziunii lui Alessandro Profumo, Director Executiv al Grupului, aceea de a face din UniCredit liderul european in ceea ce priveste dezvoltarea durabila. Primul scop ambitios stabilit de UniCredit este acela de reducere a emisiilor de CO2 cu 30% pana in 2020, sprijinind astfel obiectivul...

citeste mai mult

BPM Wave a primit premiul de excelenta din partea partenerului sau Metastorm

BPM Wave a primit premiul de excelenta din partea partenerului sau Metastorm

BPM Wave, companie romaneasca ce activeaza in segmentul de Business Process Management si Enterprise Architecture, a anuntat astazi premierea sa de catre Metastorm in cadrul conferintei mondiale de la Baltimore. Conferinta s-a desfasurat in perioada 27-29 aprilie 2009. Acreditarea oferita de Metastorm, lider mondial in platforme de business process management (BPM), reprezinta recunoasterea faptului ca BPM Wave a investit in inovatie, in schimbare si si-a dezvoltat consecvent competentele...

citeste mai mult