• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Black Friday 2018 la PretzMic.ro - reduceri de până la 96%

Black Friday 2018 la PretzMic.ro - reduceri de până la 96%

PretzMic.ro, unul dintre cele mai cunoscute magazine online de ceasuri din România, a anunțat că va organiza Black Friday în 2018 începând cu 16 noiembrie, ora 00:00. Campania va fi una foarte puternică, propunând clienților peste 800 de modele de ceasuri de... citeste mai mult

Napolact, premiat de Superbrands si Effie

Napolact, premiat de Superbrands si Effie

Napolact, unul din producatorii de lactate de referinta pe piata din Romania, a obtinut in 2009 premiul Superbrands si includerea marcii in editia romaneasca a Business SuperBrands Book dar si premiul Silver Effie la categoria Food Product 1, in cadrul Galei Premiilor Effie 2009. Prima recunoastere obtinuta in 2009 a vizat campania de rebranding Napolact inceputa in urma cu 3 ani si s-a concretizat in premiul Superbrands 2009 si includerea brandului in editia romaneasca a Business Superbrands...

citeste mai mult

Ericsson va achizitiona Bizitek

Ericsson va achizitiona Bizitek

Ericsson a anuntat achizitionarea in proportie de 100% a actiunilor companiei Bizitek, cel mai important integrator de sisteme pentru sustinerea afacerilor. Aceasta achizitie va permite Ericsson sa isi intareasca atat departamentul local de R&D, cat si pozitia de lider in domeniul integrarii de sisteme. Bizitek va completa portofoliul de servicii al Ericsson cu o serie de competente strategice dobandite din vasta experienta acumulata in domeniul sistemelor pentru sustinerea afacerilor....

citeste mai mult

Campania Savana, Invata cum e cu Teflonu', premiata cu aur la Effie 2009

Campania Savana, Invata cum e cu Teflonu', premiata cu aur la Effie 2009

Campania desfasurata in 2008 de catre Fabryo Corporation, impreuna cu Papaya Advertising, pentru gama de vopsele Savana cu Teflon, a obtinut recent premiul Gold Effie, pentru eficienta si creativitate. "Scopul campaniei "Invata cum e cu Teflonu'" a fost sa le explicam cat mai simplu clientilor nostri beneficiile unice ale produselor Savana cu Teflon", a declarat Stefan Teodorescu, Marketing Director Fabryo Corporation. "Rezultatele au fost incontestabile: cresterea vanzarilor cu 46% sub...

citeste mai mult

Orange a lansat serviciul de transfer de continut pentru telefoanele mobile

Orange a lansat serviciul de transfer de continut pentru telefoanele mobile

Orange a lansat primul serviciu din portofoliul Orange Care: transferul de continut - agenda, mesaje, fotografii, muzica si alte informatii multimedia - de pe un telefon mobil pe altul sau pe un stick de memorie USB. Serviciul transfer de continut este disponibil pentru toti utilizatorii de telefoane mobile din Romania. Orange recunoaste importanta informatiilor stocate pe telefonul personal. De aceea, inca din anul 2005, asigura, prin serviciul SIM Agenda Back-Up, solutia de salvare a...

citeste mai mult

Noua Mazda3 a castigat concursul AutoBild design Award

Noua Mazda3 a castigat concursul AutoBild design Award

Noua Mazda3 s-a clasat pe primul loc in concursul AutoBild Design Awards 2009, in categoria modelelor de clasa mica si compacta – cele mai mari si mai relevante segmente pentru piata europeana. Concursul a atras voturile a 200.000 de cititori din 27 de tari europene. Acestia au punctat designul exterior al modelelor intrate in concurs, in functie de clasele de marime. In cadrul AutoBild Design Awards 2009, in Romania, noua Mazda3 s-a pozitionat pe locul doi in segmentul modelelor mici si...

citeste mai mult

Vodafone Romania a lansat Asigurarea Mobila

Vodafone Romania a lansat Asigurarea Mobila

Vodafone Romania a anuntat lansarea serviciului Asigurarea Mobila Vodafone, prin care clientii serviciilor pe baza de abonament, ai ofertei Vodafone Avantaj si Vodafone Acasa isi pot asigura telefonul mobil sau orice dispozitiv de conectivitate mobila - modem USB, in caz de furt sau distrugere. Noul serviciu este disponibil pentru toti clientii Vodafone care incheie un nou abonament sau la achizitionarea unui nou telefon mobil sau modem USB. "Asigurarea Mobila Vodafone  este un serviciu...

citeste mai mult

Axigen Mobile Email, acum si pe BlackBerry

Axigen Mobile Email, acum si pe BlackBerry

Axigen, solutia profesionala de mesagerie electronica, ofera incepand cu versiunea 7.1.2 functionalitati de groupware si email mobil pentru utilizatorii de telefoane inteligente BlackBerry. La aceste noi functionalitati se adauga posibilitatea de a utiliza serviciul Push Email si sincronizarea PIM, astfel incat oamenii de afaceri, posesori de BlackBerry, sa aiba acces la toate informatiile relevante, precum mesajele, contactele personale si lista de sarcini de indeplinit, chiar si atunci cand...

citeste mai mult

Ogilvy& Mather a creat campania Prietenia autentica pentru Ciuc Premium

Ogilvy& Mather a creat campania Prietenia autentica pentru Ciuc Premium

Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ciuc Premium,  a dezvoltat cea mai recenta campanie de imagine a marcii de bere din portofoliul Heineken Romania. Derulata la nivel national pe canalele TV, in outdoor si in presa scrisa, campania reprezinta o celebrare a prieteniei autentice, ca mesaj esential al brandului Ciuc Premium. "Dupa 2008, care a insemnat pentru Ciuc Premium consolidarea pozitionarii de pret premium printr-o comunicare menita sa intareasca perceptia de calitate superioara a...

citeste mai mult

Discovery Channel va aduce Phantom V12 la TIFF 2009

Discovery Channel va aduce Phantom V12 la TIFF 2009

Cea mai rapida camera de filmat digitala din lume, Phantom V12, utilizata la realizarea documentarului Time warp, difuzat de Discovery Channel, este prezenta anul acesta, in premiera, la Festivalul International de Film Transilvania. Pe 5 si 6 iunie 2009, la ora 11.30, Discovery Channel, cu sprijinul Dynamite si Vision Research, va oferi tuturor participatilor la TIFF ocazia sa descopere cum arata in slow-motion spargerea unui balon de sapun gigant sau a unui balon plin cu apa aruncat pe fata...

citeste mai mult

Pan Group a inregistrat o cifra de afaceri de 19,54 milioane lei in trimestrul I al 2009

Pan Group a inregistrat o cifra de afaceri de 19,54 milioane lei in trimestrul I al 2009

Pan Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania pe piata de morarit si panificatie, a incheiat primul trimestru al anului 2009 cu o cifra de afaceri de 19,54 milioane lei. Potrivit unui comunicat al companiei, cifra de afaceri a cunoscut o crestere cu patru puncte procentuale in primul trimestru al anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului 2008. Aceasta se datoreaza atat activitatilor de marketing si de vanzari, cat si efectelor investitiilor realizate cu partenerii de...

citeste mai mult

PayPoint a inregistrat venituri totale de 257 milioane euro in anul financiar 2008

PayPoint a inregistrat venituri totale de 257 milioane euro in anul financiar 2008

PayPoint plc, principalul operator de plati cash si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, anunta ca activitatile companiei in Romania au inregistrat un succes deosebit in cursul anului 2008. PayPoint Romania a incheiat anul trecut cu 14 clienti importanti, a lansat serviciile de plata a facturilor la nivel national si a extins reteaua de puncte de plata sub brand propriu la nivel national. La sfarsitul anului financiar aprilie 2008 - martie 2009, PayPoint Romania avea...

citeste mai mult

Pierderi de 4 milioane lei inregistrate de Centrofarm in trimestrul I al 2009

Pierderi de 4 milioane lei inregistrate de Centrofarm in trimestrul I al 2009

Compania Centrofarm a inregistrat, in primul trimestru al acestui an, pierderi de 3,956 milioane lei, la o cifra de afaceri de 34,287 milioane lei, conform datelor remise Rasdaq. Veniturile societatii au totalizat 35,494 milioane lei, iar cheltuielile 39,451 milioane lei. Centrofarm are cele mai multe farmacii in Bucuresti, insa Moldova si Transilvania sunt si ele zone unde compania este prezenta. Farmacii Centrofarm exista in galerii comerciale din Alba Iulia (Mall), Bacau (Arena Mall),...

citeste mai mult

Porsche Finance Group a relansat www.porschebank.ro

Porsche Finance Group a relansat www.porschebank.ro

Clientii actuali ai Porsche Finance Group pot obtine informatii despre cursul de facturare, locatiile unde pot fi platite ratele, noutati despre contractele in derulare sau pot descarca fromularele de care au nevoie de pe site-ul www.porschebank.ro. In acelasi loc, clientii potentiali pot afla informatii despre promotii, produse, servicii, dar isi pot calcula si rata in trei pasi simpli. Website-ul companiei are o noua infatisare ce raspunde mai bine intrebarilor clientilor si contine mai...

citeste mai mult

RBS Romania a lansat Depozitul Adaptabil

RBS Romania a lansat Depozitul Adaptabil

Royal Preferred Banking, divizia de private banking a RBS Romania, a lansat un nou produs de economisire, Depozitul Adaptabil. Acesta se adreseaza atat clientilor existenti, cat si potentialilor clienti Royal Preferred Banking. Produsul are un profil de risc scazut, oferindu-le clientilor oportunitatea de a-si maximiza veniturile din dobanzi. in acelasi timp, noul produs Royal Preferred Banking reprezinta un instrument de economisire foarte flexibil. Depozitul se constituie cu scadenta la 12...

citeste mai mult

Kingston Technology a lansat primul kit de memorie Triple-channel HyperX DDR3 de 12GB

Kingston Technology a lansat primul kit de memorie Triple-channel HyperX DDR3 de 12GB

Kingston Technology Europe Ltd, companie subsidiara a Kingston Technology Company, Inc., liderul mondial independent in produse de memorie, a anuntat lansarea in premiera a kiturilor de memorie DDR3 Triple Channel de 12GB la 1600MHz, cea mai avansata configuratie disponibila astazi pe piata. Kitul de memorie Kingston HyperX DDR3 incorporeaza trei module de 4GB, permitandu-le gamerilor profesionisti si pasionatilor de jocuri mai exigenti sa obtina maximul de performanta de la platformele Intel...

citeste mai mult

Credit Team, distinsa cu Trofeul si Diploma de Excelenta ale Asociatiei Romane de Franciza

Credit Team, distinsa cu Trofeul si Diploma de Excelenta ale Asociatiei Romane de Franciza

Compania Credit Team a fost premiata cu Trofeul si Diploma de Excelenta ale Asociatiei Romane de Franciza, pentru rezultatele deosebite inregistrate in cursul anului 2008, in calitate de francizor. Evenimentul a avut loc in sala Constantin Brancusi a Palatului Parlamentului si a reunit francizori, master francizati, specialisti in implementarea programelor de franciza, inventatori, antreprenori si reprezentati mass-media. In cadrul festivitatii, Credit Team a primit Trofeul de Excelenta din...

citeste mai mult

BCR va dezvolta in continuare conceptul 24 Banking

BCR va dezvolta in continuare conceptul 24 Banking

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta oprirea, incepand cu data 27 iunie 2009, a accesului la vechea solutie de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice. BCR a lansat, la jumatatea anului trecut, un nou concept de servire modern - 24 BANKING BCR - care ofera acces la operatiuni bancare fara a mai intra in contact cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare. 24 Banking BCR este un concept ce ofera clientilor posibilitatea efectuarii a...

citeste mai mult

HVI Romania, in parteneriat cu OTP Consulting

HVI Romania, in parteneriat cu OTP Consulting

Compania Human Value International, una dintre cele mai performante companii de consultanta HR, audit organizational si strategii de realocare de personal din Europa Centrala si de Est, are placerea de a  anunta parteneriatul cu OTP Consulting. Scopul acestui parteneriat este oferirea consultantei in vederea eficientizarii serviciilor de resurse umane, prin accesarea fondurilor europene. Colaborarea reprezinta o mare oportunitate pentru companiile care vor sa ramana competitive pe piata...

citeste mai mult

Posta Romana si Western Union si-au extins colaborarea

Posta Romana si Western Union si-au extins colaborarea

Prin intermediul noului serviciu, clientii pot expedia rapid si sigur sume de bani din Romania in peste 200 tari si teritorii din intreaga lume, in intreaga retea globala operata de Western Union. Pentru a trimite bani in strainatate, expeditorul trebuie sa se prezinte cu actul de identitate la oricare dintre cele 250 de puncte de lucru ale Postei Romane, indiferent de locul unde isi are domiciliul. Suma maxima care poate fi transmisa prin serviciul de transfer de bani Western Union este de...

citeste mai mult

Pepsi a lansat noua campanie publicitara Footvolley

Pepsi a lansat noua campanie publicitara Footvolley

Cea mai recenta campanie publicitara Pepsi lansata pe ecrane, in pauza publicitara din finala Champions League, prezinta din nou cele mai mari nume din fotbalul actual, practicand un altfel de fotbal cu care nu sunt tocmai obisnuiti - Footvolley. In acest an, jucatorii internationali care reprezinta marca Pepsi si anume Thierry Henry, Cesc Fabregas, Frank Lampard, Lionel Messi, Fernando Torres si Kaká isi folosesc din plin abilitatile cu care s-au facut remarcati pe gazon, mutandu-le pe...

citeste mai mult