• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Ești nerăbdător să începi o afacere? Poate ai o idee bună și nu ai banii necesari să pui bazele unei afaceri. Chiar dacă ești pregătit să îți asumi riscuri, să pleci de la jobul actual sau să îți dedici timpul unui nou proiect, banii devin mereu o problemă.... citeste mai mult

Farmec Cluj-Napoca, lider de piata in categoria de produse de ingrijire faciala pentru primele 4 luni ale 2009

Farmec Cluj-Napoca, lider de piata in categoria de produse de ingrijire faciala pentru primele 4 luni ale 2009

Farmec Cluj-Napoca a incheiat primele patru luni ale anului 2009 ca lider de piata in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 30,93% si o cota de piata valorica de 18,27%. Pe segmentul cremelor de fata, produsele Gerovital, Farmec si Aslavital au insumat o cota cantitativa de 26,69%, plasand Farmec in topul producatorilor de cosmetice. In acelasi timp, pe segmentul demachiantelor, Farmec detine o cota cantitativa de 31,99% si o cota valorica de...

citeste mai mult

Noua Mazda3 i-STOP, lansata oficial in Europa

Noua Mazda3 i-STOP, lansata oficial in Europa

In 2007, Mazda anunta strategia de dezvoltare "Sustainable Zoom-Zoom". Conform acesteia, compania japoneza si-a asumat obiectivul de a construi autovehicule cu un nivel scazut de emisii si un grad de siguranta ridicat. Pentru prima oara in istorie, Mazda introduce in echiparea modelelor de serie o tehnologie unica – i-STOP, care permite oprirea si pornirea automata a motorului, in momentul in care automobilul stationeaza in trafic. Modelul ales sa integreze sistemul i-STOP este noua...

citeste mai mult

Millenium Communications organizeaza doua festivaluri dedicate online-ului

Millenium Communications organizeaza doua festivaluri dedicate online-ului

Millenium Communications pune accentul pe online. Din acest an, agentia va organiza doua festivaluri ce au ca numitor comun mediul online. Aflat la cea de-a noua editie, Internetics isi schimba hainele si se reimprospateaza, pentru a tine piept cresterii pietii de online autohtone. Cu o structura, juriu si criterii noi, Internetics se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online. Cel de-al doilea festival isi propune sa creeze un sistem de valori in publishingul...

citeste mai mult

Mediafax a lansat Anuarul Financiar la Romania Financial Forum 2009

Mediafax a lansat Anuarul Financiar la Romania Financial Forum 2009

Mediafax, cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania, a lansat a sasea editie a Anuarului Financiar joi, 2 iulie 2009, in cadrul evenimentului Romania Financial Forum 2009, organizat impreuna cu Banca Nationala a Romaniei in Sala Mitita Constantinescu de la BNR. O analiza completa a sectorului financiar in decursul ultimului an, anuarul editat de Mediafax examineaza evolutia acestui domeniu de la aparitia primelor semne ale crizei in Romania pana la adoptarea unor...

citeste mai mult

Philips a lansat fierbatorul economic HD4670

Philips a lansat fierbatorul economic HD4670

Philips a lansat in Romania fierbatoarele eficiente energetic care ajuta la reducerea consumului de energie si apa. Noul fierbator Philips HD4670 este proiectat astfel incat sa fiarba rapid cantitatea de apa de care e nevoie, la temperatura dorita, datorita indicatorului de nivel pentru o ceasca. Astfel, economiseste pana la 66% din energie, reducand impactul asupra mediului. Cele mai multe fierbatoare incalzesc apa pana la temperatura de 100°C, desi nu este necesara, intotdeauna,...

citeste mai mult

Nike, Miss Sixty&Energie si Folli Follie s-au deschis in City Park Mall Constanta

Nike, Miss Sixty&Energie si Folli Follie s-au deschis in City Park Mall Constanta

Elmec Romania a pregatit deschiderea a 3 noi magazine de fashion si sportswear in Constanta. Noul magazin Nike din Constanta din centrul comercial City Park si-a deschis portile catre toti constantenii si turistii aflati pe litoral. Mai mult decat atat, promotii speciale au fost create pentru deschiderea acestui magazin chiar in plin sezon de plaja. Mii de clienti fideli ai brand-ului Nike aflati in Constanta au fost prezenti la deschiderea magazinului pentru a beneficia de ofertele de...

citeste mai mult

Epson a lansat Stylus Photo P50

Epson a lansat Stylus Photo P50

Epson, lider mondial in realizarea de produse inovatoare in domeniul imaginii - imprimante, proiectoare si LCD-uri, a anuntat lansarea modelului Epson Stylus Photo P50, ultima inovatie pentru imprimarea de fotografii acasa. P50 este un echipament perfect pentru cei care doresc sa stapaneasca intreg procesul de creare a unei fotografii, oferindu-le posibilitatea de a realiza acasa imagini cu o calitate mai buna decat a celor tiparite in laboratoarele foto. Imprimanta Epson Stylus Photo P50 este...

citeste mai mult

Community BrandTailors, prima consultanta de brand digital si continut digital de brand din Romania

Community BrandTailors, prima consultanta de brand digital si continut digital de brand din Romania

Community BrandTailors este prima companie din Romania care ofera servicii de branding digital si continut digital de brand. Community BrandTailors este cea mai noua linie de business dezvoltata de catre compania de strategie si design de brand, BrandTailors. Noua divizie, Community BrandTailors face parte din strategia de dezvoltare a companiei BrandTailors, conturata in urma unui studiu, realizat in 2008, care a avut ca rol radiografierea pietei de branding din Romania. In urma identificarii...

citeste mai mult

Lenovo a lansat ThinkServer TD200 si TD200x, precum si rack RD210 si RD220

Lenovo a lansat ThinkServer TD200 si TD200x, precum si rack RD210 si RD220

Lenovo a anuntat cea mai recenta linie a sa de servere tower, ThinkServer TD200 si TD200x, precum si serverele rack RD210 si RD220. Noile servere ofera clientilor din companiile mici si mijlocii cele mai recente niveluri de performanta, dotate cu diverse modele de procesoare Intel Xeon Seria 5500, cu capacitati de memorie si stocare considerabil imbunatatite. De asemenea, aceste modele ThinkServer sunt echipate pentru virtualizare si au mai multe caracteristici de reducere a consumului...

citeste mai mult

Volkswagen, cea mai vanduta marca de import din Romania in mai 2009

Volkswagen, cea mai vanduta marca de import din Romania in mai 2009

Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale este in luna mai cea mai vanduta marca de import din Romania cu o cota de piata de 26,5%, in crestere cu 15,1 puncte procentuale fata de luna mai a anului trecut. Marca Volkswagen (Autoturisme si Autovehicule Comerciale) obtine o cota de piata la import de 12,5% in luna mai, in crestere cu 2,1 puncte procentuale fata de aceeasi luna a anului 2008. Din ianuarie si pana in mai, luni dificile pentru industria de automobile, pe o piata a autoturismelor, in...

citeste mai mult

Lindab si Baxi au lansat campania Soare la discretie si protectie maxima la buzunar

Lindab si Baxi au lansat campania Soare la discretie si protectie maxima la buzunar

Lindab Romania, lider autohton in sisteme de invelitori si Baxi Romania, unul dintre principalii distribuitori locali de echipamente termice, fac un nou pas in parteneriatul inceput in luna martie 2009. Cele doua companii demareaza impreuna o actiune de cross-selling, menita sa ofere clientului un pachet complet cu beneficii multiple. Campania promotionala "Soare la discretie si protectie maxima la buzunar" se desfasoara in perioada 1 - 31 iulie 2009 si promoveaza o reducere de 30% la...

citeste mai mult

Iiruc Service si Walletex, parteneri in Estul Europei, Romania si Austria

Iiruc Service si Walletex, parteneri in Estul Europei, Romania si Austria

Iiruc Service este reprezentantul exclusiv pentru Romania, Austria si Estul Europei al companiei israeliene Walletex, cel mai mare producator la nivel mondial de carduri de memorie USB in format de card de credit. Cele doua companii au incheiat un parteneriat de colaborare, prin care Iiruc Service va asigura distributia exclusiva a produselor Walletex, in Romania, in Estul Europei si in Austria. Cu dimensiuni reduse, similare unui card bancar, produsele Walletex sunt inovative si adauga...

citeste mai mult

Atlas Copco, prima companie care ofera compresoare certificate cu consum practic nul de energie

Atlas Copco, prima companie care ofera compresoare certificate cu consum practic nul de energie

Divizia Oil-free Air a Atlas Copco a anuntat ca gama sa ZR de compresoare de aer fara ulei, racite cu apa, cu sisteme incorporate de recuperare a energiei este prima din lume care a primit certificarea TÜV pentru un "consum nul de energie" la conditii specifice de functionare. S-a demonstrat ca 100% din energia electrica absorbita se poate recupera sub forma de apa clada. Cu aceste compresoare "Carbon Zero", industriile care utilizeaza cantitati mari de apa calda, precum industria...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank simplifica accesul clientilor persoane fizice la creditele fara garantii

UniCredit Tiriac Bank simplifica accesul clientilor persoane fizice la creditele fara garantii

UniCredit Tiriac Bank a simplificat procedura de acordare a creditelor fara garantii pentru clientii persoane fizice si a redus dobanzile, precum si documentatia necesara contractarii unui imprumut. Dobanzile pentru Creditul pentru Orice fara ipoteca au scazut cu pana la 4,8 puncte procentuale, in functie de perioada de acordare si de suma imprumutata. Dobanzile variable pentru acest produs se incadreaza acum intre 14,2 – 15,20% pentru RON si 16,65 – 18,65% pentru euro, in timp ce...

citeste mai mult

MMD a lansat monitorul LCD Philips Brilliance

MMD a lansat monitorul LCD Philips Brilliance

MMD, noua entitate din spatele monitoarelor cu brand Philips, a anuntat lansarea pe piata a monitorului LCD Philips Brilliance cu tehnologie PowerSensor. Acest monitor a fost creat pentru a oferi utilizatorilor din companii conditii de vizionare extraordinare, dar cu eficienta energetica mare. Principala caracteristica a monitorul LCD este tehnoogia PowerSensor, un senzor incorporat care detecteaza prezenta utilizatorului. Cand utilizatorul se ridica din fata monitorului, stralucirea acestuia...

citeste mai mult

Romtelecom Clicknet a introdus o noua oferta pentru persoanele fizice

Romtelecom Clicknet a introdus o noua oferta pentru persoanele fizice

Noua oferta aduce preturi cu pana la 76% mai mici decat preturile de lista ale abonamentelor. Totodata, clientii care aleg sa se aboneze la Clicknet prin intermediul acestei promotii primesc modemul la jumatate de pret sau gratuit, in functie de perioada contractuala si de tipul de abonament ales. Oferta va fi valabila pana la 15 august 2009. In acelasi timp, clientii care se aboneaza la Romtelecom Clicknet au la dispozitie alte trei variante de promotii, incluzand luni gratuite sau...

citeste mai mult

BCR a inlocuit solutia de internet banking e-BCR cu 24 Banking BCR

BCR a inlocuit solutia de internet banking e-BCR cu 24 Banking BCR

Banca Comerciala Romana (BCR) a inlocuit solutia de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice cu Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR, componenta a conceptului 24 Banking BCR. BCR a lansat, la jumatatea anului trecut, un nou concept de servire modern - 24 Banking BCR - care ofera acces la operatiuni bancare fara a mai intra in contact cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare. Acest concept include Serviciul de...

citeste mai mult

EDP a premiat bizhub PRO C65hc de la Konica Minolta

EDP a premiat bizhub PRO C65hc de la Konica Minolta

Asociatia Europeana de Presa Digitala (European Digital Press Association - EDP) a acordat bizhub PRO C65hc distinctia "best full color light production printer" pentru calitatea neintrecuta a printarii color. Sistemul foloseste tonerul revolutionar High Chroma dezvoltat de Konica Minolta, care-i permite redarea unui numar foarte mare de culori, de o saturatie extraordinara, in special pentru agentii de publicitate si creatie, grafica si printuri comerciale. Utilizatorii beneficiaza in special...

citeste mai mult

Kiwi Finance si IBP Real Estate, in parteneriat

Kiwi Finance si IBP Real Estate, in parteneriat

Kiwi Finance, cel mai important jucator de pe piata brokerajului de credite, continua sa isi consolideze pozitia in domeniu, prin incheierea unui nou parteneriat cu IBP Real Estate, unul dintre cele mai importante site-uri bilingve dedicat pietei imobiliare premium din Romania. "Kiwi Finance este consecventa strategiei sale stabilita pentru anul in curs, aceea de a furniza consultanta profesionista la contractarea unui credit unui numar cat mai mare de potentiali clienti. Obiectivul Kiwi...

citeste mai mult

Libra Bank si-a majorat capitalul social

Libra Bank si-a majorat capitalul social

In luna iunie 2009, capitalul social al Libra Bank S.A. a fost majorat cu suma de 17.654.704,4 lei, de la nivelul anterior de 136.345.295,6 lei ajungand in prezent la valoarea de 154.000.000 lei. Majorarea a fost efectuata prin emiterea a 176.547.044 actiuni noi, cu valoarea nominala de 0,10 lei fiecare. Aceasta noua majorare de capital, precedata de o actiune similara in luna aprilie (la acel moment Libra Bank isi majorase capitalul social cu 4.000.000 lei) dovedeste increderea constanta a...

citeste mai mult