• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Ogilvy Romania este Agency of the Year la Golden Hammer Awards

Ogilvy Romania este Agency of the Year la Golden Hammer Awards

Ogilvy Romania a castigat titlul de „Agency of the Year” in cadrul celei de a unsprezecea editii a Festivalul de publicitate Golden Hammer 2010. Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica, ce recunoaste si premiaza creativitatea, inovatia si excelenta in advertising, si si-a desemnat laureatii in acest week-end. Pe langa marea majoritate a participantilor care provin din tarile CEE, la festival au inscris lucrari agentii prestigioase din...

citeste mai mult

Media Pozitiv comunica pentru Saxo Bank in Romania

Media Pozitiv comunica pentru Saxo Bank in Romania

Din luna martie 2010, agenţia oferă băncii servicii integrate de comunicare, de la consultanţă şi planificare strategică, până la gestionarea campaniilor de comunicare în medii clasice şi interactive, relaţia cu presa, organizare şi management de eveniment, creaţie. Media Pozitiv şi Saxo Bank au început colaborarea în 2009, pregătind lansarea, la începutul acestui an, a raportului Saxo Bank Outlook cu privire la economia globală. Raportul a fost...

citeste mai mult

Garanti Turcia - profit net consolidat de peste 530 milioane EUR in primul trimestru din 2010

Garanti Turcia - profit net consolidat de peste 530 milioane EUR in primul trimestru din 2010

Garanti Turcia, banca mama a sucursalei locale GarantiBank, a inregistrat in primul trimestru din 2010 un profit net consolidat de peste 530 milioane EUR si un nivel al activelor consolidate de 56,6 miliarde EUR. Garanti Turcia a continuat sa contribuie la cresterea economiei, atingand un nivel al creditelor cash si non-cash acordate de aproximativ 36 miliarde EUR. Rentabilitatea medie a activelor (ROAA) a fost de 3,8%, in timp ce rentabilitatea medie a capitalurilor proprii (ROAE) a ajuns la...

citeste mai mult

Omnilogic si MSI semneaza un contract de distributie

Omnilogic si MSI semneaza un contract de distributie

Omnilogic si MSI au anuntat semnarea acordului de distributie pentru intregul portofoliu de produse MSI ce cuprinde notebook-uri, all-in-one PC, desktop-uri, servere/statii de lucru, placi de baza, placi video, retelistica, echipamente de comunicatie wireless, multimedia, produse electronice de larg consum si o gama larga de accesorii si periferice. Gratie incheierii acestui parteneriat, Omnilogic va putea oferi pe piata romaneasca o gama completa de produse IT&C, menite sa satisfaca cele...

citeste mai mult

Wizz Air - 3,6 milioane de pasageri transportati din si spre Romania din 2006 pana in prezent

Wizz Air - 3,6 milioane de pasageri transportati din si spre Romania din 2006 pana in prezent

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est aniversează astăzi 6 ani de operare la nivel european. De la decolarea primului zbor, pe 19 mai 2004, de la Katowice (sudul Poloniei) compania a devenit cel mai mare transportator aerian din Centrul şi Estul Europei, operând de la 12 baze din Polonia, Ungaria, România, Bulgaria, Ucraina şi Cehia. Numărul de pasageri transportaţi în ultimele 12 luni a...

citeste mai mult

Let`s Do It, Romania continua cartarea in Sibiu si Valcea

Let`s Do It, Romania continua cartarea in Sibiu si Valcea

Echipa “Let’s Do It, Romania!” a început cu succes cartarea în luna aprilie în judeţele Cluj şi Argeş. Peste 150 de voluntari şi-au oferit sprijinul în aceste două judeţe, luând parte la acest demers pentru realizarea hărţii deşeurilor din România. Pentru aceasta, voluntarii au identificat mormanele de deşeuri cu ajutorul GPS-urilor şi au transmis coordonatele geografice, dimensiunile si compoziţia acestora. Următoarea acţiune...

citeste mai mult

11 ani de Oktal.ro, 11% cadou pentru clienti la 11 produse, timp de 11 zile

11 ani de Oktal.ro, 11% cadou pentru clienti la 11 produse, timp de 11 zile

Magazinul online de produse IT&C, electronice si electrocasnice www.Oktal.ro aniverseaza, in luna mai 2010, 11 ani de activitate pe piata de comert electronic din Romania. In acest context, Oktal.ro a pregatit clientilor sai un cadou special: 11% discount la 11 produse atent selectionate. Promotia este valabila 11 zile, in perioada 10 - 20 mai 2010, in limita stocurilor disponibile, pentru toate comenzile online inregistrate pe www.oktal.ro. "In 11 ani, Oktal.ro a dovedit ca este un...

citeste mai mult

AIG a revenit pe profit in primul trimestru din 2010

AIG a revenit pe profit in primul trimestru din 2010

 AIG, asiguratorul controlat în prezent de Guvernul american, a revenit pe profit în primul trimestru din 2010, realizând un profit net de 1,45 miliarde de dolari, datorită îmbunătăţirii activităţii diviziei de asigurări, transmite AP. Redresarea pieţelor financiare şi eforturile continue de raţionalizare a operaţiunilor au contribuit la îmbunătăţirea performanţelor companiei, se arată într-un comunicat al AIG. În predeschiderea...

citeste mai mult

Profit de 4,6 milioane lei inregistrat de SIF Banat-Crisana in primul trimestru, 2010

Profit de 4,6 milioane lei inregistrat de SIF Banat-Crisana in primul trimestru, 2010

Societatea de Investiţii Financiare Banat-Crişana a realizat un profit net în valoare de 4,615 milioane lei în primul trimestru din 2010, de 67 de ori mai mare faţă de cel din perioada similară a anului trecut, care s-a cifrat la 68.866 lei, potrivit rezultatelor preliminate ale societăţii, transmise Bursei de Valori Bucureşti. Veniturile totale ale SIF Banat Crişana au însumat 18,624 milioane lei în primele trei luni, de 5,3 ori mai mari comparativ cu cele din...

citeste mai mult

Royal Bank of Scotland a revenit pe profit in T1, 2010

Royal Bank of Scotland a revenit pe profit in T1, 2010

Royal Bank of Scotland, banca la care guvernul britanic deţine în prezent o participaţie de 84 la sută, a depăşit estimările analiştilor, revenind pe profit în primul trimestru din 2010, datorită reducerii creditelor neperformante, transmite Reuters. În perioada ianuarie-martie 2010 profitul operaţional al băncii britanice a totalizat 713 milioane de lire sterline (1,1 miliarde de dolari), comparativ cu o pierdere de 1,35 miliarde de lire sterline în perioada...

citeste mai mult

Profitul Veolia Environnement a crescut cu 4,6 la suta, in T1, 2010

Profitul Veolia Environnement a crescut cu 4,6 la suta, in T1, 2010

Compania Veolia Environnement, lider mondial în servicii de apă potabilă, a raportat, vineri, o creştere de 4,6 la sută a profitului în primul trimestru din 2010, pe fondul majorării preţurilor pentru materialele reciclate, transmite Bloomberg.  "Preţurile pentru hârtia reciclată şi deşeurile metalice au crescut, în timp ce divizia de energie a Veolia a beneficiat de vremea rece din Europa, de la începutul acestui an", a declarat directorul...

citeste mai mult

Petrom: Profit net de 807 milioane de lei in primul trimestru din 2010

Petrom: Profit net de 807 milioane de lei in primul trimestru din 2010

 Profit net de 807 milioane de lei în primul trimestru al acestui an, ajungând la 807 milioane de lei, comparativ cu 325 de milioane de lei în perioada similară din 2009, un impact pozitiv avându-l preţul favorabil al ţiţeiului şi eforturile privind reducerea costurilor, conform rezultatelor companiei. Profitul net CCA a crescut cu 96 la sută în primul trimestru al acestui an, ajungând la 779 milioane de lei, comparativ cu 398 de milioane de lei...

citeste mai mult

Profitul OMV a crescut spectaculos in primul trimestru din 2010 pana la 346 milioane de euro

Profitul OMV a crescut spectaculos in primul trimestru din 2010 pana la 346 milioane de euro

Grupul energetic austriac OMV, acţionarul majoritar al Petrom (SNP), a raportat, vineri, un profit net de 346 de milioane de euro în primul trimestru al acestui an, în creştere spectaculoasă faţă de 40 de milioane de euro în perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor comunicate de OMV.   'În primul trimestru am asistat la o creştere continuă a preţului ţiţeiului şi la o nouă reducere a costurilor operaţionale ceea ce a condus la...

citeste mai mult

Trei noi modalitati de plata a facturilor RCS & RDS, prin Citibank Romania

Trei noi modalitati de plata a facturilor RCS & RDS, prin Citibank Romania

Citibank România a anunţat că departamentul Global Transaction Services a fost mandatat de către RCS & RDS pentru a încasa facturile abonaţilor, prin intermediul reţelei naţionale a băncii partenere CREDITCOOP şi prin serviciile Unikasa şi Easy Payments. Abonaţii celui mai important furnizor de servicii integrate de telecomunicaţii din România au acum la dispoziţie 850 de unităţi din reţeaua naţională CREDITCOOP pentru achitarea convenabilă, rapidă şi...

citeste mai mult

Maxi Pet se deschide pe 10 mai 2010 in Militari Shopping

Maxi Pet se deschide pe 10 mai 2010 in Militari Shopping

Maxi Pet, cel mai mare magazin de hrană şi accesorii pentru animalele de companie, se deschide luni 10 mai 2010 în Militari Shopping, unul dintre cele mai importante centre de retail din Bucureşti, situat pe Bd. Iuliu Maniu, nr 546-560. În cadrul magazinului cu o suprafaţă de 800mp iubitorii animalelor de companie pot găsi peste 10.000 de articole pentru acestea. Pe lângă oferta largă de produse ale unor mărci renumite, Maxi Pet vine cu o gamă variată de produse...

citeste mai mult

Continental isi imbunatateste rezultatul la nivel de concern cu aproximativ jumatate de miliard de Euro

Continental isi imbunatateste rezultatul la nivel de concern cu aproximativ jumatate de miliard de Euro

Concernul Continental a profitat într-un mod apreciabil de rezultatele propriilor eforturi şi de reînvigorarea durabilă a pieţelor auto în primul trimestru din 2010. Cifra de afaceri a crescut în comparaţie cu trimestrul anului precedent cu 1,7 mrd. € la aprox. 6 mrd. €. Această valoare depăşeşte cu aproximativ 300 mil € valoarea din trimestrul patru al anului 2009. Furnizorul internaţional pentru industria auto şi-a îmbunătăţit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO - o noua platforma de comunicare pentru brandul Lay`s

Graffiti BBDO - o noua platforma de comunicare pentru brandul Lay`s

Denumită sugestiv: “Înghite doar adevărul” noua platformă de comunicare pentru chipsurile Lay`s îşi propune să construiască o imagine bine definită a brandului în mintea consumatorului. Pornind de la esenţa produsului - cartofi adevăraţi -  Lay’s merge mai departe şi te ajută să descoperi adevărul din jurul tău. Noua platforma de comunicare vorbeşte despre ceea ce înseamnă brandul Lay`s –  numai experienţe adevărate -...

citeste mai mult

Universal Channel - o noua infatisare si noi programe

Universal Channel - o noua infatisare si noi programe

Universal Networks International (UNI) prezintă astăzi noua înfăţişare a canalului de divertisment Universal Channel, ca parte a planului de armonizare a canalelor sale TV sub forma a cinci brand-uri cheie revitalizate, care să difuzeze în premieră conţinut original pentru audienţe locale de pe întreg globul. Telespectatorii vor putea vedea noua identitate începând de miercuri, 12 mai, în Polonia şi România.  În contextul...

citeste mai mult

Boehringer Ingelheim - fond global de capital pentru a promova inovatia in stiintele medicale

Boehringer Ingelheim - fond global de capital pentru a promova inovatia in stiintele medicale

Boehringer Ingelheim a anunţat recent lansarea fondului corporativ propriu de capital, Boehringer Ingelheim Venture Fund (BIVF). Scopul BIVF este de a investi în companii biotech şi start-up care oferă abordări terapeutice şi tehnologii de ultimă generaţie ce promovează inovaţia în domeniul medical. Pot fi incluse, fără a se rezuma doar la acestea, concepte terapeutice noi,  inclusiv celulule stem şi inactivarea acidului ribonucleic (ARN), dar şi vaccinuri şi...

citeste mai mult

Burger King Fusions lanseaza Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii

Burger King Fusions lanseaza Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii

Agentia de publicitate ICON Advertising a realizat o campanie cu aroma de fructe pentru Burger King. Gama BK Fusions s-a imbogatit cu doua inghetate noi, cremoase si pline de fructe insorite, cu care clientii Burger King se pot delecta in fiecare zi: Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii. Campania se adreseaza tinerilor activi si dinamici, care iubesc distractia la fel de mult ca si deserturile racoritoare. In ton cu targetul, ICON a creat un vizual vesel si plin de culoare....

citeste mai mult