• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Managementul timpului si al prioritatilor - septembrie 2010, curs Exelo, partener Global Knowledge

Managementul timpului si al prioritatilor - septembrie 2010, curs Exelo, partener Global Knowledge

In perioada 17 - 18 Septembrie 2010, EXELO Training & Development, partener in Romania al Global Knowledge, prezinta cursul Managementul timpului si al prioritatilor, la Hotel Caro din Bucuresti. "In cadrul profesional, ti se cere sa faci mai mult cu mai putin efort si cu o viteza mai mare decit pina acum? Intr-un efort de a obtine profit, ti se solicita ca activitatea sa fie realizata cu mai putine resurse ca de obicei? Ai sentimentul ca timpul trece mai repede ca niciodata...

citeste mai mult

Falcon Electronics - noile sisteme de navigatie Navon cu iGO primo

Falcon Electronics - noile sisteme de navigatie Navon cu iGO primo

O nouă gamă de sisteme de navigaţie Navon este de acum disponibilă în România prin Falcon Electronics. Toate modelele dispun de cele mai detaliate hărţi din România pentru pachetul Europa (42 de ţări) şi sunt echipate cu iGO primo, un software nou care face navigarea cu mult mai uşoară decât până acum. Spre deosebire de celelalte modele existente pe piaţă, noile sisteme Navon conţin hărţi actualizate la zi, furnizate de Navteq şi NavNGo. Pentru...

citeste mai mult

Axigen versiunea 7.5 cu performante si securitate de top in comunicarea prin e-mail

Axigen versiunea 7.5 cu performante si securitate de top in comunicarea prin e-mail

GECAD Technologies, dezvoltatorul soluţiilor profesionale de mesagerie electronică AXIGEN, a anuntat lansarea versiunii comerciale 7.5 a platformei sale integrate de e-mail, calendar şi colaborare. AXIGEN 7.5 ridică ştacheta în securitatea şi performanţa comunicării prin e-mail, prin integrarea tehnologiilor de protecţie antivirus şi antispam Kaspersky, introducerea serviciilor de suport pentru platforme pe 64 de biţi, atât Linux cât şi Windows, şi...

citeste mai mult

Hyundai lanseaza programul european Frontier Dealer Club

Hyundai lanseaza programul european Frontier Dealer Club

Hyundai a anuntat lansarea programului Frontier Dealer Club, o iniţiativa de susţinere şi recunoaştere a performanţei, dedicată distribuitorilor locali care activeaza in tarile europene. Prin acest program, Hyundai va premia performaţele distribuitorilor care au jucat un rol important în atingerea şi dezvoltarea succesului mărcii pe plan local. Apartenenţa la club va fi permisă distribuitorilor care au performat pe piaţa locală, aceştia fiind selectaţi pe baza unui set de...

citeste mai mult

Baumatic: romanii, atrasi tot mai mult de electrocasnicele incorporabile

Baumatic: romanii, atrasi tot mai mult de electrocasnicele incorporabile

Electrocasnicele încorporabile câştigă treptat teren în faţa celor de sine statătoare, urmând ca în următorii trei ani să reprezinte aproximativ 14% din totalul pieţei autohtone de electrocasnice mari (Major Domestic Appliances), potrivit estimărilor Baumatic, una dintre cele mai dinamice companii de profil din România. În acest an, electrocasnicele încorporabile vor reprezenta aproximativ 9,8% din piaţa de electrocasnice mari, după ce...

citeste mai mult

Impreuna pentru viitor - proiect implementat de Unicredit Consumer Financing IFN S.A.

Impreuna pentru viitor - proiect implementat de Unicredit Consumer Financing IFN S.A.

Unicredit Consumer Financing IFN S.A. implementează, în perioada 01.07.2010 – 31.06.2011, proiectul” Împreună construim viitorul: competenţe cheie pentru dezvoltare profesională şi organizaţională”, cofinanţat din Fondul Social European şi bugetul naţional prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Proiectul vizează dezvoltarea cunoştinţelor şi abilităţilor profesionale a unui număr de 35 de manageri de...

citeste mai mult

Banca Romaneasca modifica, in scadere, dobanzile pentru depozitele la termen

Banca Romaneasca modifica, in scadere, dobanzile pentru depozitele la termen

Banca Romaneasca a modificat in scadere dobanzile oferite pentru depozitele la termen constituite in lei, euro si dolari, cu plata la scadenta sau in avans. Noile valori de dobanda sunt valabile incepand cu data de 16.08.2010. „Banca Romaneasca a ajustat ratele de dobanda pentru depozitele la termen, mentinand insa un nivel avantajos al acestora. Nivelurile de dobanda sunt actualizate periodic respectand astfel tendintele de pe pietele monetare”, au declarat reprezentantii Bancii...

citeste mai mult

Nikon COOLPIX Style S1100pj si S5100, lansate in Romania

Nikon COOLPIX Style S1100pj si S5100, lansate in Romania

SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon in Romania, are placerea de a anunta lansarea a doua noi aparate foto compacte Nikon COOLPIX: S1100pj, al doilea aparat foto cu proiector incorporat din gama Nikon, si S5100, un aparat foto stilat, perfect pentru situatiile de fotografiere cu luminozitate scazuta. Nikon COOLPIX S1100pj este succesorul primului model de aparat foto cu...

citeste mai mult

ViewNX 2 - software gratuit de editare a imaginilor si filmelor, de la Nikon

ViewNX 2 - software gratuit de editare a imaginilor si filmelor, de la Nikon

SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon in Romania, a anuntat lansarea noului software gratuit Nikon de editare a imaginilor si filmelor, ViewNX 2. Construit pe baza cunoscutului software ViewNX, ViewNX 2 ofera, pe langa importul si vizualizarea imaginilor, si posibilitatea realizarii celor mai uzuale editari de imagine, precum ajustarea dimensiunii, a nivelelor de luminozitate si...

citeste mai mult

Grupul Eureko - profit net de 864 milioane euro, in crestere puternica

Grupul Eureko - profit net de 864 milioane euro, in crestere puternica

Eureko B.V., unul dintre cele mai puternice grupuri financiare din Europa, a inregistrat o crestere semnificativa a profitului net din primele sase luni ale lui 2010, rezultatul fiind sprijinit de intelegerea cu guvernul polonez privind Powszechny Zaklad Ubezpieczen (PZU) S.A. Profitul net inregistrat la nivel de grup, in prima jumatate a anului, a fost de 864 milioane de euro, comparativ cu rezultatul net de 115 milioane de euro, inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Acordul cu...

citeste mai mult

Poiana Soarelui - rebranding marca BrandTailors

Poiana Soarelui - rebranding marca BrandTailors

BrandTailors - companie de strategie şi design de brand - a finalizat proiectul de rebranding pentru Poiana Soarelui. La sfârşitul anului 2009, consultanţii BrandTailors au fost abordaţi pentru un proiect de rebranding de către managementul Poiana Soarelui, companie ce-şi derulează activitatea în industria de panificaţie, patiserie şi cofetărie, cu scopul de a  finanţa parţial aşezământul de bătrâni „Dumbrava Minunată” din Braşov....

citeste mai mult

European Heritage deschide Flagship Store in Bucuresti

European Heritage deschide Flagship Store in Bucuresti

Dupa inaugurarea cu success a FACTORY OUTLET-ului European Heritage din Targoviste, Quadra Invest anunta finalizarea noului FLAGSHIP STORE in centrul istoric al Bucurestiului. Cu o investitie de aproape jumatate de milion de Euro magazinul va pune la dispozitie peste 500m² de experienta a interiorului, impartita pe trei niveluri. Expunerea gamei de produse European Heritage este acum mai completa, magazinul folosind cea mai mare parte a spatiului cladirii din secolul 19, complet...

citeste mai mult

Power Net Consulting investește în specializarea echipelor tehnice

Power Net Consulting investește în specializarea echipelor tehnice

Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanţi integratori de pe piaţa de IT din România, a demarat în această vară un program intensiv de perfecționare și specializare a echipei tehnice proprii. Ca urmare a recentelor schimbări de portofolii a unor producători precum CA Technologies, IBM și WMware și, ca urmare a încheierii de noi parteneriate în ceea ce privește soluțiile (cel mai recent parteneriat fiind cel cu DELL), managementul companiei a decis...

citeste mai mult

TotalPR - consultanţă şi media relations pentru Ariston Thermo România

TotalPR - consultanţă şi media relations pentru Ariston Thermo România

Agenţia de relaţii publice TotalPR oferă, începând cu luna august, servicii de consultanţă şi media relations pentru compania Ariston Thermo România, numarul 1 pe piaţa de centrale termice murale şi boilere electrice din România. Contractul este valabil pe o perioadă de un an iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună. “Strategia de comunicare propusă de echipa TotalPR pentru perioada următoare a răspuns nevoilor...

citeste mai mult

ARMO stabileşte standardele pieţei locale de comerţ online

ARMO stabileşte standardele pieţei locale de comerţ online

Reprezentanţii celor mai importante magazine online din România s-au constituit în Asociaţia Română a Magazinelor Online, ARMO, o Asociaţie reprezentativă a comerţului online local şi care va susţine interesele membrilor săi atât prin activitatea sa, cât şi prin activitatea tuturor membrilor fondatori şi a membrilor care vor adera ulterior. Asociaţia are ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România, ca metoda...

citeste mai mult

OMV lansează un concurs internaţional în cadrul iniţiativei educaţionale OMV Move & Help – Mergi mai departe citind

OMV lansează un concurs internaţional în cadrul iniţiativei educaţionale OMV Move & Help – Mergi mai departe citind

Premiul consta într-o excursie la Viena şi participarea la stabilirea Recordului Mondial la Citit OMV Move & Help, pe 26 septembrie 2010. Taloanele de concurs sunt disponibile în staţiile OMV participante la campanie, din 11 ţări, începând cu data de 23 august 2010. OMV, grupul energetic lider în centura de creştere europeană, sprijină prin programul educaţional OMV Move & Help teme relevante pentru comunităţile în care compania este...

citeste mai mult

Toshiba a lansat DYNADOCK W20 mini Universal Docking Station cu tehnologie wireless USB

Toshiba a lansat DYNADOCK W20 mini Universal Docking Station cu tehnologie wireless USB

Toshiba Europe GmbH a anuntat lansarea noului DYNADOCK W20 Wireless USB Port Replicator, care se adresează utilizatorilor individuali, dar și celor profesioniști care doresc să lucreze într-un mediu wireless. Datorită suportului pentru Wireless USB și USB 2.0, acest docking station se conectează la toate laptopurile actuale Toshiba și la majoritatea sistemelor mobile ale altor producători. DYNADOCK W20 va fi disponibil în Europa, Orientul Mijlociu și Africa...

citeste mai mult

Zebra Pay - bilete CFR de la terminalele de plăți electronice

Zebra Pay - bilete CFR de la terminalele de plăți electronice

Biletele CFR pot fi achiziţionate şi de la terminalele de plăţi electronice - ZebraPay începând cu data de 16 august, informează compania. Terminalele ZebraPay sunt amplasate în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj, Ploieşti, Galaţi, Iaşi. Şi turiştii de pe litoral au posibilitatea de a achiziţiona biletele de tren şi de la terminalele de plăţi electronice - ZebraPay. CFR Călători a introdus acest sistem de plată pentru vânzarea biletelor de tren,...

citeste mai mult

Profitul Azomureş a crescut de patru ori, în primul semestru

Profitul Azomureş a crescut de patru ori, în primul semestru

Producătorul de îngrăşăminte chimice Azomureş Târgu Mureş a raportat un profit net de 68,853 milioane de lei în primul semestru din 2010, de patru ori mai mare comparativ cu rezultatul net de 16,825 milioane de lei afişat în perioada similară din 2009. Potrivit informaţiilor financiare remise Bursei de Valori Bucureşti, Azomureş a realizat în primele şase luni venituri totale de 547,256 milioane de lei, cu 79,62 la sută mai mari decât în...

citeste mai mult

Profitul SIF Oltenia a scăzut de 3,5 ori, în primul semestru

Profitul SIF Oltenia a scăzut de 3,5 ori, în primul semestru

Societatea de Investiţii Financiare SIF5 Oltenia a obţinut în primul semestru din 2010 un profit net de 51,666 milioane lei, de 3,5 ori mai mic decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, când profitul net s-a situat la 182,275 milioane lei, potrivit raportărilor transmise de SIF5 Oltenia. Veniturile totale s-au cifrat la 86,422 milioane lei, de 2,6 ori mai mici decât în primele şase luni din 2009, iar cheltuielile totale au fost de 32,788 milioane lei,...

citeste mai mult