• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Carrefour Market Cluj Leul - al 35-lea supermarket Carrefour din Romania

Carrefour Market Cluj Leul - al 35-lea supermarket Carrefour din Romania

Pe 24 martie 2011, Carrefour a deschis cel de-al 35-lea supermarket din tara, in Cluj, Str Ploiesti nr. 6 -8, in Piata Mihai Viteazu, Cladirea Parking Leul. Carrefour doreste sa fie mai aproape de clientii sai, in inima cartierelor, astfel incat continua expansiunea in Cluj, deschizand cel de-al treilea supermarket, dupa primele doua, deschise anul trecut (Carrefour Market Manastur si Marasti, in centrul comercial Winmarkt si respectiv Piata Marasti). Carrefour Romania mai opereaza in judetul...

citeste mai mult

samsungmobile.ro fuzioneaza cu samsung.com/ro - continut concentrat si informatii centralizate

samsungmobile.ro fuzioneaza cu samsung.com/ro - continut concentrat si informatii centralizate

Începând din 22 martie 2011, site-ul www.samsungmobile.ro  va fi integrat în site-ul oficial al companiei: www.samsung.com/ro. Fuziunea a fost gândită pentru a concentra conținutul și pentru facilita accesul utilizatorilor la informațiile prezentate. Această schimbare determină redirecţionarea utilizatorilor care au avut conturi active pe site-ul destinat diviziei Samsung Mobile România către samsung.com/ro unde vor fi stocate toate informaţiile de...

citeste mai mult

21 de studenţi au experimentat o zi de lucru în sediul Schneider Electric România

21 de studenţi au experimentat o zi de lucru în sediul Schneider Electric România

Schneider Electric, specialistul global în managementul energiei, a participat la începutul lunii martie la 360 Career Event, un eveniment de carieră adresat studenţilor şi tinerilor absolvenţi ce a avut loc la Universitatea Politehnică din Bucureşti. Preşedintele Schneider Electric România, Saulo Spaolanse, le-a vorbit tinerilor despre sistemele de management eficient al energiei electrice implementate de companie, atât în cazul fabricilor, cât şi...

citeste mai mult

Ora Pamantului, 26 martie 2011, intre 20:30 si 21:30 - Hotel Epoque Bucuresti sustine Ora Pamantului

Ora Pamantului, 26 martie 2011, intre 20:30 si 21:30 - Hotel Epoque Bucuresti sustine Ora Pamantului

Ora Pamantului (Earth Hour) este din nou sarbatorita si in Romania, in 2011, gratie tot mai multor institutii si companii care se afiliaza acestui eveniment. Hotel Epoque Bucuresti se alatura initiativei Ora Pamantului, cea mai mare manifestare de protectie a mediului din lume, sustinand eforturile de constientizare a efectelor incalzirii globale asupra planetei. Astfel, pe 26 martie 2011, luminile principale ale Hotel Epoque vor fi stinse timp de o ora, intre 20.30 si 21.30 (Ora Pamantului),...

citeste mai mult

Plata facturii Vodafone la ATM-urile Raiffeisen Bank - fara cost suplimentar

Plata facturii Vodafone la ATM-urile Raiffeisen Bank - fara cost suplimentar

Raiffeisen Bank extinde numarul canalelor utilizate pentru plata facturilor la utilitati, prin introducerea posibilitatii de plata a facturilor la ATM. Astfel, clientii Raiffeisen Bank posesori de card de debit pot efectua plata facturii Vodafone direct de la  ATM-uri, fara nici un cost suplimentar. In curand, banca va oferi si pentru alti furnizori de utilitati acest serviciu. „Suntem permanent preocupati sa oferim clientilor nostri servicii bancare electronice simple,...

citeste mai mult

Mircea Badea - purtatorul de imagine al campaniei Renania

Mircea Badea - purtatorul de imagine al campaniei Renania

Renania, cel mai important furnizor de echipamente şi soluţii pentru protecţia muncii din România, lansează în luna martie prima sa campanie integrată de comunicare, sub sloganul “Siguranţă fără compromisuri”. Campania urmăreşte să sprijine noile direcţii strategice de dezvoltare a companiei, iar purtătorul de imagine ales este Mircea Badea. Campania va fi declinată pe outdoor, TV şi presa scrisă şi se va derula, într-o primă etapă, pe o...

citeste mai mult

Intentia de cumparare a unui automobil pentru urmatoarele 6 luni - 5%

Intentia de cumparare a unui automobil pentru urmatoarele 6 luni - 5%

GfK România a realizat o radiografie a pieţei auto, pe baza datelor culese în 2010 pentru GfK MotoBus, un instrument de cercetare continuă care monitorizează piaţa auto din România. Din februarie 2011, GfK Motobus are şi o secţiune bi-anuală dedicată analizei pieţei asigurărilor auto. Principalele concluzii ale studiului arată că, în medie, în anul 2010, intenţia de cumpărare a unui automobil pentru următoarele 6 luni este de 5% la nivelul...

citeste mai mult

Crucea Rosie - dezvoltarea unui sistem standardizat de formare în prim ajutor

Crucea Rosie - dezvoltarea unui sistem standardizat de formare în prim ajutor

Numeroase vedete au participat deja la Cursurile de Prim Ajutor ale Crucii Roşii Române şi recunosc importanţa acestora în viaţa de zi cu zi. Începând cu anul 2011 Crucea Roşie Română implementează un proiect ambiţios privind dezvoltarea unui sistem standardizat de formare în prim ajutor, în conformitate cu standardele europene în vigoare. Finanţat de Mecanismul Financiar al Spaţiului Economic European (SEE), proiectul îşi...

citeste mai mult

Cumparaturi fara dobanda - rate cu 0% dobanda prin cardurile BRD Finance

Cumparaturi fara dobanda - rate cu 0% dobanda prin cardurile BRD Finance

BRD Finance extinde promoţiile de rate cu 0% dobândă pentru cardurile MasterCard, promotii valabile până la 30 aprilie 2011, şi în afara reţelei de parteneri emitenţi. Acest demers reprezintă prima fază a implementării unui plan de actiuni de fidelizare stabilit pentru 2011 în vederea creşterii nivelului de satisfacţie a clienţilor finali şi partenerilor prin atasarea de beneficii cu valoare adăugata produselor şi serviciilor BRD Finance. Posesorii de...

citeste mai mult

Xerox implementeaza servicii de management al documentelor la Emporiki Bank Romania, membra a Credit Agricole

Xerox implementeaza servicii de management al documentelor la Emporiki Bank Romania, membra a Credit Agricole

Xerox România a anuntat semnarea unui contract cu Emporiki Bank România, membră a Credit Agricole Group, pentru implementarea de servicii de management al documentelor şi infrastructurii de imprimare. Acordul a fost semnat în luna noiembrie 2010 pentru o perioadă de patru ani şi are o valoare care depăşeşte jumătate de milion de dolari.    „După ce am realizat un audit, fără niciun fel de implicare financiară din partea clientului, am reuşit să...

citeste mai mult

Forza Rossa: revizie tehnica gratuita timp de 7 ani noilor proprietari de Ferrari

Forza Rossa: revizie tehnica gratuita timp de 7 ani noilor proprietari de Ferrari

Clienţii Ferrari din România vor beneficia începând cu data de 24 martie 2011, prin intermediul Forza Rossa, de revizie tehnică gratuită timp de 7 ani pentru modelele Ferrari Four comandate şi livrate după această dată. Lansat în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în premieră mondială, noul serviciu este disponibil pentru toţi clienţii ce vor comanda Ferrari Four. Ei vor beneficia de revizie tehnică gratuită timp de şapte ani de la cumpărarea...

citeste mai mult

Invitatie la dans - campanie Lipton Ice Tea cu Hugh Jackman

Invitatie la dans - campanie Lipton Ice Tea cu Hugh Jackman

Românii dansează când sunt fericiţi, când vor să socializeze sau să facă mişcare, arată ultimul sondaj realizat de Lipton Ice Tea şi www.ivox.ro referitor la preferinţele românilor în materie de dansuri. Cele mai iubite dansuri în rândul românilor sunt cele latino – 21,36% dintre respondenţi susţin că le-ar plăcea să urmeze cursuri de samba, rumba, cha-cha sau Paso-Doble. Pe locul doi, se află valsul, care se bucură de...

citeste mai mult

Programul MasterCard Elite - 55 de branduri partenere in Bucuresti, Iasi, Constanta, Timisoara, Sibiu si Cluj-Napoca

Programul MasterCard Elite - 55 de branduri partenere in Bucuresti, Iasi, Constanta, Timisoara, Sibiu si Cluj-Napoca

Programul MasterCard Elite şi-a extins reţeaua de comercianţi parteneri cu 23 de nume noi, oferind posesorilor de carduri premium şi corporate, indiferent de instituţia financiară emitentă, acces la produse şi servicii exclusiviste, reduceri şi tratamente preferenţiale. „Dacă în primele luni după lansare, MasterCard Elite reunea 23 de branduri, într-un an am reuşit să creştem cu mai mult de jumătate numărul acestora, ajungând până la 55 şi...

citeste mai mult

Arctic a marit capacitatea de productie si a continuat investitiile in fabrica de la Gaesti, in 2010

Arctic a marit capacitatea de productie si a continuat investitiile in fabrica de la Gaesti, in 2010

Arctic, liderul pietei locale de electrocasnice, a finalizat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 200 milioane de euro, cu 6% mai mult decât anul anterior, peste 80% din această cifră fiind realizată din vânzarea produselor fabricate la Găesti. În 2010, fabrica si-a extins capacitatea de productie cu 17% fată de anul anterior, până la 1,400,000 de unităti. Totodată, în ciuda contextului economic dificil, anul trecut Arctic a fost printre putinele companii...

citeste mai mult

www.maggi.ro si www.familiifericite.ro: 500 de familii fericite - campanie Maggi

www.maggi.ro si www.familiifericite.ro: 500 de familii fericite - campanie Maggi

In perioada 18 martie - 6 mai 2011, Nestle Romania deruleaza, pentru brandul Maggi, o campanie promotionala destinata consumatorilor de produse Maggi, pe teritoriul Romaniei. Campania "MAGGI - 500 de familii fericite" vizeaza cumpararea de produse ce contin pe ambalaj un cod promotional si inscrierea codurilor prin SMS la numarul 1877 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Cosmote sau Orange) - sau pe web, la adresa www.maggi.ro (sau...

citeste mai mult

Jurnalul National revine in fruntea clasamentului ziarelor de calitate, Saptamana Financiara si GSP raman in top

Jurnalul National revine in fruntea clasamentului ziarelor de calitate, Saptamana Financiara si GSP raman in top

Jurnalul National urca pe primul loc in clasamentul ziarelor quality in ceea ce priveste audienta, asa cum releva cel mai recent studiu SNA, realizat de BRAT. Totodata, alte doua publicatii ale INTACT MEDIA GROUP, Saptamana Financiara si GSP, isi mentin pozitia de lider pe segmentele lor. Cotidianul condus de Marius Tuca a fost lecturat de 576000 de cititori, in perioada ianuarie 2010 - ianuarie 2011, devansand Adevarul si Evenimentul ZIlei, care au avut 550000, respectiv  301000...

citeste mai mult

Piraeus Bank intrerupe sistemul de carduri pentru 8 ore, pe 25 martie 2011, in intervalul 2:00 - 10:00 A.M.

Piraeus Bank intrerupe sistemul de carduri pentru 8 ore, pe 25 martie 2011, in intervalul 2:00 - 10:00 A.M.

Piraeus Bank informeaza ca vineri, 25 martie 2011, in intervalul 2:00 - 10 AM, cardurile de debit Shop&Cash si cardurile de credit Piraeus Visa Classic si Piraeus Visa Gold emise de banca nu vor putea fi utilizate, iar retelele sale de ATM-uri si POS-uri vor fi oprite. Aceasta intrerupere temporara va permite modernizarea sistemelor infomatice ale bancii si va conduce la cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor. Pentru asistenta sau informatii suplimentare, clientii Piraeus Bank...

citeste mai mult

Salonul Regional al Bazinului Marii Negre si Regiunii Dunarii - Bucuresti, 19-21 mai 2011

Salonul Regional al Bazinului Marii Negre si Regiunii Dunarii - Bucuresti, 19-21 mai 2011

Prima editie a Salonului Regional de initiative, proiecte si retele "Bazinul Marii Negre - Regiunea Dunarii: Noi oportunitati de finantare pentru inovare sociala si economica" va avea loc la Bucuresti, in perioada 19-21 mai 2011. Acest eveniment se va desfasura cu ocazia Zilei Maritime Europene 2011, sub egida Uniunii Europene si cu amabilul sprijin al Presedintiei Organizatiei de Cooperare Economica la Marea Neagra (OCEMN), detinuta in prezent de Romania. Cele trei ateliere practice sunt...

citeste mai mult

Claudiu Dobrita este noul Director de Creatie al agentiei Draftfcb

Claudiu Dobrita este noul Director de Creatie al agentiei Draftfcb

Luna martie 2011 aduce agentiei Draftfcb un nou Creative Director. Claudiu Dobrita a inceput sa lucreze in industria publicitatii la Leo Burnett, in 2004, si a continuat din 2006 ca Senior Copywriter la Grey. In 2007 a devenit Director de Creatie al agentiei Grey si a inceput sa “colectioneze” premii si nominalizari la diferite festivaluri:  Golden Drum, Ad’OR, AdPrint, Effies, EuroEffies, Eurobest, EACA Care Awards si Cannes Lions. In 2008 si 2009 a fost numit membru al...

citeste mai mult

Cizmele Hunter in AFI Palace Cotroceni, Bucuresti

Cizmele Hunter in AFI Palace Cotroceni, Bucuresti

Cunoscuta marca de cizme HUNTER, cel mai mare producator englez cu indelungata traditie in incaltamintea de cauciuc natural, este prezenta in Bucuresti din 23 Martie 2011 in magazinul People’s Fashion Gallery din AFI Palace Cotroceni.   Cu o traditie de peste 150 de ani, celebrele cizme au devenit un simbol al calitatii, brandul Hunter fiind singurul care detine doua certificate de calitate acordate de Majestatea sa Regina Elisabeta a II-a si Printul de Edinburgh, fiind furnizor...

citeste mai mult