• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Cardul de fidelitate PROFI: Banuti, pentru clienti fideli

Cardul de fidelitate PROFI: Banuti, pentru clienti fideli

Reteaua de magazine PROFI lanseaza Banuti, pentru clienti fideli, noul sau program pe baza de carduri, prin care ii rasplateste pe cei care isi fac cumparaturile in oricare dintre cele 85 de magazine ale retelei din intreaga tara. “Suntem hotarati sa le facem clientilor nostri viata cat mai usoara; astfel ei nu mai trebuie  sa-si consume timpul numarandu-si punctele de fidelitate, acum denumite Banuti, aceasta operatie fiind facuta automat de noul program. Vestea inca si mai buna...

citeste mai mult

Software Asset Management: Microsoft ajuta companiile sa isi administreze si sa isi optimizeze activele software

Software Asset Management: Microsoft ajuta companiile sa isi administreze si sa isi optimizeze activele software

Microsoft a anuntat programul Software Asset Management (SAM), un set de solutii ce permit IMM-urilor un control mai eficient asupra activelor software, simplificând managementul IT  prin optimizarea utilizării resurselor companiei. Această platformă permite clientilor si partenerilor Microsoft să evalueze activele software în functie de nevoile lor specifice. SAM înglobează o serie de procese si proceduri de business si IT care permit IMM-urilor să controleze...

citeste mai mult

Cinema City International - o noua identitate de brand si un nou logo

Cinema City International - o noua identitate de brand si un nou logo

Cinema City International, al treilea operator de cinematografe din Europa, are o noua identitate de brand, un nou logo si un nou slogan: „ENJOY!”, identitate care se va folosi de acum  si in activitatile de comunicare din Romania. Cu o crestere a veniturilor de peste 24% la nivel international in 2010, Cinema City este operatorul cinematografic numarul 1 in Europa Centrala. Cinema City Romania a devenit una dintre cele mai profitabile retele din cadrul Cinema City...

citeste mai mult

Promotional, Transart plateste TVA-ul pentru licentele achizitionate in aprilie si mai 2011

Promotional, Transart plateste TVA-ul pentru licentele achizitionate in aprilie si mai 2011

Companiile care achizitioneaza licente de la Transart, in lunile aprilie si mai 2011, beneficiaza de deducerea contravalorii TVA-ului din pretul de achizitie al licentelor. Promotia se aplica atat in cazul achizitiei de software pentru gestionarea afacerii (contabilitate, gestiune, servicii, productie) - B-ORG ERP si Neomanager, cat si in cazul achizitiei de software pentru automatizarea activitatii agentilor de teren care desfasoara activitati de vanzare (pre-sales sau van-sales)  si...

citeste mai mult

Lindab - 20% reducere la tigla metalica Nordic 400, tigla metalica cu granule minerale Lindab Roca si sistemele de jgheaburi si burlane

Lindab - 20% reducere la tigla metalica Nordic 400, tigla metalica cu granule minerale Lindab Roca si sistemele de jgheaburi si burlane

Intre 5 aprilie si 15 mai 2011, Lindab isi reconfirma rolul de "campioni ai acoperisurilor", deruland o campanie promotionala de mare amploare, dedicata segmentului rezidential. Astfel, clientii vor beneficia de 20% reducere la cele mai solicitate produse din portofoliul Lindab: sistemele de tigla metalica Nordic 400, tigla metalica cu granule minerale Lindab Roca si sistemele de jgheaburi si burlane Lindab Rainline. Oferta este valabila pentru toate culorile din paletar, in reteaua nationala...

citeste mai mult

Obiectivul Kaspersky Lab in 2011: intrarea in topul primelor trei companii de securitate endpoint din lume

Obiectivul Kaspersky Lab in 2011: intrarea in topul primelor trei companii de securitate endpoint din lume

Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, îşi anunţă intenţia de a deveni una dintre primele trei companii de securitate endpoint la nivel mondial în 2011. De asemenea, Kaspersky Lab a pregătit şi noi schimbări în structura organizaţională a companiei. „Anul acesta suntem mai aproape ca oricând să devenim una dintre primele trei companii de securitate IT la nivel global”, spune Eugene...

citeste mai mult

GE Energy - turnuri mai inalte pentru turbine eoliene

GE Energy - turnuri mai inalte pentru turbine eoliene

GE (NYSE: GE) a introdus turnuri mai înalte pentru linia de produse formată din turbine eoliene pe uscat (onshore). Noile turnuri vor permite creşterea producţiei anuale de energie (PAE) şi mărirea numărului de potenţiale amplasamente pentru proiecte eoliene. Iniţial, noile turnuri vor fi oferite pentru seria de 2,5 MW de la GE, inclusiv noua turbină eoliană 2,75-103. Turnurile sunt prevăzute cu piloni de peste 130 metri înălţime. „Ne străduim permanent să...

citeste mai mult

Schneider Electric cumpara activele DIGILINK, un furnizor indian de top in domeniul sistemelor de cablare structurata

Schneider Electric cumpara activele DIGILINK, un furnizor indian de top in domeniul sistemelor de cablare structurata

Schneider Electric a anunţat semnarea acordului cu Smartlink Network Systems, prin care achiziţionează activele companiei DIGILINK, unul dintre cei mai importanţi furnizori de sisteme de cablare structurată din India. Cu sediul central în Mumbai, DIGILINK are 92 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de aproximativ 25 milioane euro în 2010. Compania deţine o unitate de producţie şi un centru de cercetare şi dezvoltare în Goa, precum şi birouri de...

citeste mai mult

Frontal Communication - singurul partener cu toate cele trei competente VMware

Frontal Communication - singurul partener cu toate cele trei competente VMware

Frontal Communication, Enterprise Solution Provider pentru VMware, a anuntat dobandirea  a doua noi competente de solutii de virtualizare de la VMware. Dupa ce in septembrie 2010 obtinuse certificarea  "Infrastructure Virtualization Competency",  calificare ce demonstra abilitatea Frontal Communication de a virtualiza si consolida servere utilizand solutii de virtualizare de la Vmware, in 30 martie 2011 doua noi competente au fost dobandite. Astfel, "Business Continuity...

citeste mai mult

Nike si Elmec Romania au prelungit contractul pana in anul 2013

Nike si Elmec Romania au prelungit contractul pana in anul 2013

Elmec România, distribuitorul autorizat al brandului Nike în România, anunţă prelungirea contractului cu Nike până în mai, 2013.  „Parteneriatul nostru cu Nike este unul tradiţional şi de succes. Am reuşit în decursul celor 12 ani de colaborare să dezvoltăm o reţea de retail puternică şi echilibrată, să consolidăm distribuţia la nivel naţional şi să dezvoltăm parteneriate cu echipe şi sportivi de elită". "Astfel, brandul Nike...

citeste mai mult

Clientii Enel pot plati facturile prin intermediul Intesa Sanpaolo Bank

Clientii Enel pot plati facturile prin intermediul Intesa Sanpaolo Bank

Clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au acum la dispoziţie încă o metodă de plată a facturii de energie electrică, datorită acordului semnat cu Intesa Sanpaolo Bank. Plăţile pot fi făcute în numerar, la oricare dintre unităţile băncii în baza facturii Enel, de către toţi clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, chiar dacă nu deţin un cont deschis la bancă. Plăţile pot fi efectuate şi prin intermediul noii aplicaţii de Internet Banking...

citeste mai mult

Nikon D5100 - 16,2MP, ecran rabatabil si filmare Full HD - si in Romania

Nikon D5100 - 16,2MP, ecran rabatabil si filmare Full HD - si in Romania

SKIN, unic importator Nikon in Romania si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei, are placerea sa anunte lansarea aparatului DSLR Nikon D5100, alaturi de microfonul extern realizat special pentru filmare cu DSLR, Nikon ME-1. Succesorul modelului Nikon D5000, noul D5100 combina performanta senzorului de 16,2MP si a procesorului de imagine performant EXPEED 2, prezente si la modelul superior, Nikon D7000, cu o serie de...

citeste mai mult

700.000 de calatori cu metroul au primit in luna Martie 2011 informatii legate de cancerul intestinului gros

700.000 de calatori cu metroul au primit in luna Martie 2011 informatii legate de cancerul intestinului gros

Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer a marcat in luna martie “Luna Internationala de Lupta Impotriva Cancerului Intestinului Gros. Cu aceasta ocazie, FABC a organizat o serie de actiuni menite sa sensibilizeze atentia opiniei publice cu privire la cancerul intestinului gros, precum si la metodele de prevenire ale acestuia.   In perioada 7-31 martie 2011, FABC a desfasurat o campanie de informare in trenurile Metrorex, magistrala M2: Berceni-Pipera, avand drept slogan: Ce NU...

citeste mai mult

BPP Professional Education la Practical Accounting Days (PAD)

BPP Professional Education la Practical Accounting Days (PAD)

Luni, 28 martie 2011, BPP Professional Education s-a alaturat initiativei ASCIG (Asociatia Studentilor in Contabilitate si Informatica de Gestiune) si a partenerilor sai de a crea pentru studenti legatura dintre lumea academica si lumea de business pentru a genera bazele unei cariere de succes in mediul financiar-contabil.   BPP a participat la a sasea editie a conferintei Practical Accounting Days ce a avut loc la ASE in calitate de reprezentant ACCA (Association of Chartered Certified...

citeste mai mult

Seminar pentru IMM: MM Focus Regional - Solutii pentru profit - Brasov, 29 martie 2011

Seminar pentru IMM: MM Focus Regional - Solutii pentru profit - Brasov, 29 martie 2011

Seminarul IMM FOCUS REGIONAL – Solutii pentru profit, care va avea loc la Brasov, in data de 29 martie, la Hotel Ramada – sala Coral, intre 9:00 si 16:00, deschide anul acesta seria de manifestari dedicate segmentului IMM. Pe parcursul dezbaterilor, oamenii de afaceri vor afla informatii utile despre solutiile de finantare, garantarea creditelor, legislatia fiscala, accesarea fondurilor europene, taxe, asigurari. De asemenea, vor fi consiliati cu privire la managementul...

citeste mai mult

Innovate - Become the first BenKing

Innovate - Become the first BenKing

De luni s-a dat startul înscrierilor la BenKing, cel mai nou proiect al Asociaţiei Studenţilor Economişti din România. BenKing este singurul proiect studenţesc din ASE ce abordează teme financiar-bancare. Subiectul central se referă la inovaţia în domeniu. Astfel sunt combinate două aspecte care aparent nu au nimic în comun: finanţele şi creativitatea. BenKing debutează cu trei workshopuri. La prima întâlnire se va discuta despre paşii ce...

citeste mai mult

AdPrint 2011 - printuri din 17 tari, in competitie

AdPrint 2011 - printuri din 17 tari, in competitie

Competitia europeana AdPrint reuneste anul acesta cele mai bune printuri din Austria, Bulgaria, Cipru, Elvetia, Franta, Germania, Grecia, Israel, Italia, Marea Britanie, Olanda, Republica Moldova, Romania, Rusia, Serbia, Spania, Ucraina. Ajuns la cea de-a 12-a editie, festivalul european ce premiaza exclusiv printul se bucura de participarea a 72 de echipe de creatie, ce provin din 43 de agentii europene: ABBOTT MEAD VICKERS BBDO, Agence. V., Brands&Bears, busybuilding, COMBINAT creative...

citeste mai mult

Economisire - creditare: primul an cu profit la BCR Banca pentru Locuinte

Economisire - creditare: primul an cu profit la BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinţe (BCR BpL) a înregistrat în 2010 creşteri spectaculoase în ceea ce priveşte numărul de clienţi, economii atrase şi total active, devenind liderul sectorului de bănci de economii din România. Cota de piaţa a BCR BpL, a crescut de la 49% în anul 2009, la 60% la finalul anului 2010. Banca a încheiat anul 2010 cu un profit net (RAS) de 1,744 milioane lei, atingând pragul de rentabilitate cu 2 ani înainte de termenul...

citeste mai mult

Cristina Mazilu, Social Media Manager la GolinHarris Bucuresti, coordoneaza divizia digitala a agentiei

Cristina Mazilu, Social Media Manager la GolinHarris Bucuresti, coordoneaza divizia digitala a agentiei

Unul dintre cei mai cunoscuti food bloggeri din România, Cristina Mazilu s-a alăturat la începutul lunii martie echipei GolinHarris Bucuresti. Ea va fi responsabilă de crearea si implementarea strategiilor de comunicare în spatiul online pentru toti clientii agentiei, dar si de dezvoltarea diviziei digitale GolinHarris Bucuresti. Mazilu are o experientă de sapte ani în jurnalism, dintre care ultimul an în pozitia de redactor-sef la BBC Good Food. În urmă...

citeste mai mult

IAA lanseaza Modulul Digital in cadrul Scolii IAA de Marketing si Comunicare, in parteneriat cu IAB

IAA lanseaza Modulul Digital in cadrul Scolii IAA de Marketing si Comunicare, in parteneriat cu IAB

Modulul Digital a fost creat ca o solutie profesionista pentru dezvoltarea cunostintelor si capabilitatilor de marketing si comunicare digitala, in contextul dezvoltarii accelerate a mediului on-line si a cresterii investitiilor in comunicarea digitala. Modulul Digital este dezvoltat de IAA in parteneriat cu IAB Romania. Modulul Digital vizeaza persoanele care lucreaza in marketing si comunicare si care doresc sa se perfectioneze sau sa se specializeze pe zona de marketing si comunicare in...

citeste mai mult