• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Ești nerăbdător să începi o afacere? Poate ai o idee bună și nu ai banii necesari să pui bazele unei afaceri. Chiar dacă ești pregătit să îți asumi riscuri, să pleci de la jobul actual sau să îți dedici timpul unui nou proiect, banii devin mereu o problemă.... citeste mai mult

Internship-uri la finalul Scolii ADC-RO - editia a treia

Internship-uri la finalul Scolii ADC-RO - editia a treia

Primii zece absolvenţi ai celei de-a treia ediţii a Şcolii ADC*RO au câte un internship de o lună asigurat într-una dintre agenţiile: Friends Advertising, GMP Advertising, Headvertising, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey Communication, Propaganda şi Publicis România. În cadrul petrecerii de absolvire de joi seara, studenţii din top 10 au fost invitaţi să îşi depună portofoliul pentru un loc în una dintre cele şapte agenţii mai sus...

citeste mai mult

Glamour de la JTI, un nou brand in portofoliul agentiei Draftfcb

Glamour de la JTI, un nou brand in portofoliul agentiei Draftfcb

Draftfcb isi adauga in portofoliu brandul de tigarete Glamour. Contul va fi preluat efectiv incepand cu aceasta luna si a fost castigat in urma unui pitch organizat de JTI in decembrie 2010. Colaborarea Draftfcb – JTI a inceput acum 3 ani, cand agentia a castigat brandul Camel. In anul 2010, Draftfcb si-a adaugat in portofoliu, in urma unei licitatii, si brandul Sobranie, pentru care a implementat lansarea Sobranie King Size si campania de comunicare aferenta. Veronica Mircea, Managing...

citeste mai mult

Convorbiri gratuite catre Japonia, din reteaua Romtelecom - pentru toti clientii

Convorbiri gratuite catre Japonia, din reteaua Romtelecom - pentru toti clientii

Ca urmare a evenimentelor tragice care afectează Japonia, Romtelecom a decis să permită efectuarea gratuită de apeluri din reţeaua sa către numere de fix sau mobil din această ţară. Gratuitatea va fi aplicată începând din 19 martie 2011, pentru o perioadă de 30 de zile şi este valabilă atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi pentru companii. "Romtelecom speră că prin această decizie va contribui la eforturile de susţinere a celor afectaţi din...

citeste mai mult

Familia Mazda pentru Japonia - proiect pentru a sprijini refacerea zonelor din Japonia afectate de cutremur

Familia Mazda pentru Japonia - proiect pentru a sprijini refacerea zonelor din Japonia afectate de cutremur

Mazda nu este afectată în Hiroshima de consecinţele severe ale cutremurului, se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei. Toţi angajaţii sunt în siguranţă. Fabricile şi porturile sunt intacte. De asemenea, nu există niciun risc de radioactivitate pentru clădirile Mazda, situate la mai mult de 1.000 de km distanţă de Fukushima. Distribuţia şi aprovizionarea cu autovehicule şi piese de rezervă în centrul şi sud-estul Europei sunt în continuare...

citeste mai mult

Studentii Universitatii din Bucuresti - la seminar din cadrul campaniei CSSPP de informare publica

Studentii Universitatii din Bucuresti - la seminar din cadrul campaniei CSSPP de informare publica

Pe data de 16 martie 2011, peste 80 de studenţi au participat la cel de-al 4-lea seminar din seria întâlnirilor organizate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) în cadrul campaniei de informare publică: Învaţă să alegi! Pensia privată, o decizie „tânără".   Evenimentul organizat de CSSPP în cadrul Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti a vizat informarea şi educarea studenţilor asupra...

citeste mai mult

HP Gold Preferred Partner - noua distinctie a GENESYS Systems

HP Gold Preferred Partner - noua distinctie a GENESYS Systems

GENESYS Systems a obtinut la inceputul lunii martie distinctia HP Gold Preferred Partner specializarea Computing Systems. "Distinctia primita vine ca un rezultat firesc al eforturilor depuse de catre echipa GENESYS Systems pe tot parcursul anului 2010, in vederea promovarii produselor si implementarii solutiilor bazate pe tehnologii HP", spun reprezentantii companiei. “Distinctia „HP Preffered Gold Partner” acordata companiei noastre vine ca o confirmare oficiala din partea...

citeste mai mult

Penny Market a deschis cel de-al 117-lea magazin, la Corabia

Penny Market a deschis cel de-al 117-lea magazin, la Corabia

Penny Market/Penny Market XXL, cea mai mare reţea de magazine tip discount din România, a deschis cel de-al 117-lea magazin, în Corabia, judeţul Olt. Suprafaţa magazinului este de 1.230 m2, dintre care  760 m2 spaţiu de vânzare şi 470 m2 depozit şi spaţii sociale, în timp ce parcarea pentru clienţi numără  46 de locuri. Noua deschidere a creat 12 locuri de muncă. Pentru 2011, Rewe România are în plan extinderea reţelei din România...

citeste mai mult

Cosmote Romania are un nou director de vanzari si relatii cu clientii

Cosmote Romania are un nou director de vanzari si relatii cu clientii

Începând cu 1 martie 2011, Mihai Bărbuţ (41) a preluat poziţia de director de vânzări şi relaţii cu clienţii (Sales and Customer Care Division Director) în cadrul COSMOTE România. Bărbuţ va răspunde de unităţile de vânzări indirecte, vânzări corporate şi relaţii cu clienţii ale COSMOTE România, vânzările indirecte ale Germanos şi operatiunile de vânzări Zapp. Mihai Bărbuţ s-a alăturat COSMOTE România...

citeste mai mult

www.hotelanvelope.ro - primul hotel pentru anvelope din Romania

www.hotelanvelope.ro - primul hotel pentru anvelope din Romania

Primul serviciu dedicat exclusiv depozitării anvelopelor se lansează în Bucuresti şi vizează un volum de peste 30.000 de anvelope cazate în 2011. Clienţii care apelează la acest tip de serviciu vor economisi până la 30% din total costuri servicii, deoarece www.hotelanvelope.ro integrează în abonament o multitudine de servicii: preluarea anvelopelor de la una dintre vulcanizările din reţeaua de parteneri, depozitarea lor  pe o perioadă de 12 luni şi...

citeste mai mult

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea si comunicarea campaniei ANOFM

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea si comunicarea campaniei ANOFM

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a dezvoltat identitatea si comunicarea proiectului "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor”, finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Beneficiarul proiectului este Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca. Proiectul are o durată de 18 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei. Obiectivul...

citeste mai mult

Ascendis - singura companie din Romania acreditata sa certifice international specialisti Lean Six Sigma

Ascendis - singura companie din Romania acreditata sa certifice international specialisti Lean Six Sigma

Ascendis, liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării şi formării profesionale din România, prin intermediul diviziei Ascendis Process Management, devine singura companie din România certificată de International Association for Six Sigma Certification şi PEOPLECERT, ca centru de training şi certificare Lean Six Sigma. Acreditarea a fost obţinută de la Asociaţia Internaţională de Certificare Six Sigma (IASSC), singura asociaţie...

citeste mai mult

Rina Hotels & Resort a ales pachetul complet de asigurare Platinum Horeca

Rina Hotels & Resort a ales pachetul complet de asigurare Platinum Horeca

Grupul hotelier Rina Hotels a anuntat dezvoltarea colaborarii cu PLATINUM Asigurari-Reasigurari, in acest an alegand pentru a-si asigura afacerea pachetul PLATINUM HORECA, cel mai complex produs de asigurare pentru industria hoteliera. "Rina Hotels isi propune sa ofere cele mai bune servicii clientilor sai, aceasta insemnand inclusiv protectia lor prin asigurare in perioada in care se afla in vizita la noi in hotel. Am ales asigurarea PLATINUM HORECA pentru hotelul nostru deoarece este...

citeste mai mult

The Plan – aplicatie pentru realizarea planurilor de afaceri

The Plan – aplicatie pentru realizarea planurilor de afaceri

La începutul lunii martie 2011 a fost lansat The Plan, prima aplicatie pentru realizarea planurilor de afaceri din România destinată antreprenorilor. Aceasta se adresează celor care doresc să concretizeze un business plan profesionist, atât pentru evaluarea rentabilitătii unei afaceri, cât si pentru prezentarea acestuia unui potential finantator. De asemenea, The Plan poate fi folosit si de către afacerile mici si mijlocii ce doresc să-si reevalueze estimările...

citeste mai mult

Baumix mentine preturile la nivelul din 2010, chiar daca are cheltuieli mai mari

Baumix mentine preturile la nivelul din 2010, chiar daca are cheltuieli mai mari

Producătorul autohton de materiale de constructii Baumix declară că, în ciuda cresterii cheltuielilor de productie cu circa 8-10% pe baza scumpirilor în lant a materiilor prime, în special a hârtiei (sacii) si combustibilului, a mentinut în primul trimestru preturile la nivelul din 2010. În 2010, preturile medii la nivelul întregii piete au suferit o contractie de circa 10-15% fată de 2009. Tinând cont atât de sezonalitatea pietei...

citeste mai mult

Rata de succes de 92,5% a litigiilor administrate de casa de avocatură PeliFilip in 2010

Rata de succes de 92,5% a litigiilor administrate de casa de avocatură PeliFilip in 2010

PeliFilip a anuntat o rată generală de succes de 92,5% a litigiilor administrate de către echipa ei specializată în Litigation & Dispute Resolution în anul 2010. O analiză pe câteva dintre tipurile de domenii în care activează casa de avocatură indică o rată de succes de 95,2% în zona de Corporate (inclusiv Capital Markets), 94,4% în Real Estate şi 83,3% în litigii de Dreptul Muncii. „Suntem şi rămânem o firmă focusată...

citeste mai mult

Conferinta de Tehnologie Agora, martie 2011, la Hotelul Intercontinental din Bucuresti

Conferinta de Tehnologie Agora, martie 2011, la Hotelul Intercontinental din Bucuresti

Pe data de 10 martie 2011 a avut loc Conferinţa de Tehnologie Agora cu tema Virtualizare. Evenimentul a fost organizat de către Agora Group şi a avut loc la Hotelul Intercontinental din Bucureşti. Prima expunere în cadrul conferinţei i-a aparţinut lui George Lazăr, director IT la ATE Bank şi reprezentant la eveniment din partea CIO Council. Acesta a vorbit despre o serie de avantaje şi dezavantaje, dar şi despre mituri şi realităţi în ceea ce priveşte virtualizarea....

citeste mai mult

d`aucy - noua gama de produse BIO, lansata in Romania

d`aucy - noua gama de produse BIO, lansata in Romania

Noua gama de legume conservate d`aucy a devenit disponibila in retelele de supermarketuri si hipermarketuri din Romania. Sortimentul BIO cuprinde: mazare extrafina, fasole verde extrafina, morcovi baby cu mazare si porumb dulce in doua tipuri de ambalaje. Cu o deschidere facila (cheita sau capac twist), legumele se consuma imediat, necesitand doar incalzirea si asezonarea. "De ce bio? Gustul alimentelor este natural. In cresterea sau prepararea acestora, nu sunt folosite pesticide, compusi...

citeste mai mult

Communication & PR skills for the assistant manager - 15 aprilie 2011 - WTC Bucuresti

Communication & PR skills for the assistant manager - 15 aprilie 2011 - WTC Bucuresti

In urma succesului seminarului Managing the Manager`s Agenda si a solicitarilor din partea participantilor  la cele patru editii succesive, WTC Bucuresti si Think Creative organizeaza în data de 15 aprilie 2011 seminarul interactiv “Communication & PR Skills for the assistant manager” pentru a oferi un program de training la nivel avansat în domeniul compententelor legate de comunicare si PR  specifice activitatii de asistenta manageriala. Uneori, "e mai...

citeste mai mult

Nokia Siemens Networks isi dezvaluie solutia LTE end-to-end la Bucuresti

Nokia Siemens Networks isi dezvaluie solutia LTE end-to-end la Bucuresti

Până în 2015, se preconizează că românii îşi vor folosi zilnic cele peste 7,5 milioane de laptop-uri şi PC-uri şi cele peste 26,7 milioane de telefoane mobile. Potrivit estimărilor Nokia Siemens Networks, va fi astfel generat un trafic de 13 221 544 Terabiti/an. În acest context, necesitatea de a asigura viteze mai mari şi un trafic de date crescut nu mai reprezintă o provocare a viitorului, ci o realitate pentru furnizorii de servicii de comunicaţii din...

citeste mai mult

GolinHarris Bucuresti - servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 Romania

GolinHarris Bucuresti - servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 Romania

GolinHarris Bucuresti asigură servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 România, compania care detine pe plan local master franciza retelei CENTURY 21 Real Estate LLC din Statele Unite. Agentia oferă o gamă completă de servicii specializate de PR pentru comunicarea corporate si de brand, cu accent pe comunicarea digitală (Facebook, Twitter, bloguri), dar si strategia si implementarea comunicării prin canalele traditionale de media si către publicul intern. “Avem un...

citeste mai mult