• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Be trendy cu ceasul potrivit

Be trendy cu ceasul potrivit

Toți vor să fie la moda și în trend cu ce se poarta, fie ca vorbim de bărbați, femei sau copii. Toată lumea vrea sa aibe ultimile noutăți, fie ca vorbim de haine, accesorii, incaltaminte, mașini sau telefoane. Ce este mai nou, ne trebuie cu adevărat sau nu, noi trebuie sa... citeste mai mult

Miele Romania - cifra de afaceri cu 45% mai mare in primul semestru din 2011

Miele Romania - cifra de afaceri cu 45% mai mare in primul semestru din 2011

Miele, companie în domeniul producţiei de echipamente electrocasnice premium, încheie primele şase luni ale anului 2011 cu rezultate remarcabile, concretizate în lansarea de noi produse inovatoare, dezvoltarea reţelei de parteneri şi creşterea considerabilă a afacerilor. Deşi contextul economic general a continuat să se confrunte cu dificultăţi în perioada ianuarie-iunie 2011, subsidiara locală a companiei germane cu o istorie de 112 ani în producţia...

citeste mai mult

Germanwings si Kosova Airlines isi dezvolta oferta zborurilor

Germanwings si Kosova Airlines isi dezvolta oferta zborurilor

Germanwings îşi dezvoltă cooperarea cu linia Kosova Airlines. Astfel, compania low-cost zboară începând din 1 noiembrie 2011 în cooperare cu Kosova Airlines, de 14 ori pe săptămână, din diferite oraşe germane către Pristina. Prin această colaborare, compania aeriană low-cost îşi măreşte volumul pasagerilor transportaţi la 20.000 pe an. Pentru această colaborare, partenerii au dezvoltat noi rute împreună. Astfel, Germanwings va zbura...

citeste mai mult

Fabrica de pantofi Guban investeste in prezenta brandului online

Fabrica de pantofi Guban investeste in prezenta brandului online

Guban, o marca de traditie in domeniul incaltamintei de dama, originara din Timisoara, a anuntat lansarea noului site de prezentare www.guban.ro. "Prin design, site-ul da un aer proaspat marcii, care desi se bucura de un renume construit de-a lungul a decenii de activitate nu avea o reprezentare corespunzatoare in spatiul virtual, unde femeia secolului al XXI-lea cauta in permanenta tendinte, cauta sa afle ultimele curente in moda dorind sa-si adepteze fiecare tinuta, dar in acelasi timp sa se...

citeste mai mult

Oradea Shopping City - divertisment si retail in Oradea, din toamna 2011

Oradea Shopping City - divertisment si retail in Oradea, din toamna 2011

Din toamna anului 2011, Oradea Shopping City aduce locuitorilor din Oradea o perspectivă nouă şi inovatoare asupra serviciilor de divertisment şi retail. Cu o investiţie totală de 50 de milioane de euro, Oradea Shopping City va reuni sub un singur acoperiş renumite branduri naţionale şi internaţionale din sectoarele de retail, consum alimentar şi divertisment. Oradea Shopping City, un proiect dezvoltat de Shopping Center Holding S.R.L., va aduce „în Oraşul...

citeste mai mult

Bierborse, Festivalul de Bere în natură - destinatie de vacanta propusa de Germanwings

Bierborse, Festivalul de Bere în natură - destinatie de vacanta propusa de Germanwings

Dacă berea şi natura sunt două dintre preferatele tale, eşti invitat în perioada 22 – 24 iulie în oraşul Bonn, la cea de-a 16-a ediţie a Bierborse. Renumitul Festival de Bere se desfăşoară în aer liber în 11 oraşe din Germania şi începe în iunie şi se încheie în septembrie. Festivalul are loc în fiecare an în Rheinauenpark, cunoscutul parc din Bonn, aflat pe marginea Rhinului. Se spune că târgul de la Bonn...

citeste mai mult

IMM Focus Regional - Solutii pentru profit - Timisoara, 16 iunie 2011

IMM Focus Regional - Solutii pentru profit - Timisoara, 16 iunie 2011

International Business Promotion, companie romanească specializată în sisteme informaţionale multimedia şi servicii de promovare selectivă, invita oamenii de afaceri din Timisoara si judetele limitrofe la evenimentul IMM FOCUS REGIONAL – Solutii pentru profit, eveniment care va avea loc la Timisoara, in data de 16 iunie, la NH Hotel, intre orele 8:30 – 14:30.        Evenimentul abordează teme legate de soluţiile de finanţare pentru...

citeste mai mult

BCR reduce marja de dobanda la creditul ipotecar Casa Mea in EUR

BCR reduce marja de dobanda la creditul ipotecar Casa Mea in EUR

Banca Comerciala Romana (BCR) lanseaza creditul ipotecar Casa Mea BCR cu o marja de dobanda de numai 4 p.p. si fara comision de analiza a documentatiei de credit, in cadrul unei campanii promotionale de promovare a creditelor destinate achizitiei sau constructiei de noi locuinte ce se va desfasura pana pe data de 15 iulie 2011. "Oferta BCR aplicabilă creditului ipotecar Casa Mea acordat în EUR, vine in intampinarea clientilor care doresc achizitionarea unei locuinte in conditii...

citeste mai mult

www.ziuanationalaafructelor.ro - Ziua Nationala a Fructelor, campanie Granini

www.ziuanationalaafructelor.ro - Ziua Nationala a Fructelor, campanie Granini

Marca Granini a lansat o campanie prin care sarbatoreste "Ziua nationala a fructelor", pe data de 18 iunie 2011. "Participa la Promotia Granini! Nu rata ocazia unei calatorii in Orange County, California sau un telefon de ultima generatie", este indemnul organizatorilor campaniei promotionale, conform site-ului web special dedicat: www.ziuanationalaafructelor.ro. In perioada 01.05.2011 – 15.07.2011, cei care cumpara una din sticlele Granini care participa la promotie, dezlipesc eticheta...

citeste mai mult

www.inghetatenorocoase.ro - campania Mmmplac inghetatele norocoase Nestle

www.inghetatenorocoase.ro - campania Mmmplac inghetatele norocoase Nestle

Nestle Romania a anuntat lansarea unei campanii promotionale care vizeaza promovarea inghetatelor Nestle, in perioada 1 iunie - 12 iulie 2011. Produsele participante la promotie sunt cele comercializate in Romania, branduri precum Fantastico, Nesquik, Nestea, Pirulo, Best, Hello Kitty, Transformers, Hit, Joe, Kit Kat, Top Gun, Cherry Dream, Nirvana, Maxibon, Aloma, La Cremeria - lista exacta a produselor poate fi consultata in regulamentul oficial disponibil pe site-ul web al campaniei,...

citeste mai mult

Safilar introduce pe piata din Romania o noua subcategorie pest control: solutii non toxice si ecologice

Safilar introduce pe piata din Romania o noua subcategorie pest control: solutii non toxice si ecologice

Safilar lanseaza in Romania o gama completa de produse non toxice si ecologice de combatere a daunatorilor, dar care sunt in acelasi timp si eficiente. Fenomenul de incalzire globala si schimbarile bruste de vreme, precum si orientarea consumatorilor spre produse care sa nu dauneze sanatatii si mediului inconjurator indeamna tot mai mult la solutii non toxice si ecologice de combatere a insectelor, rozatoarelor si altor daunatori. Cu acesta linie de produse, apartinand companiei suedeze...

citeste mai mult

Seminar pentru IMM, la Sibiu, 17 mai 2011, Hotel Ramada: IMM Focus Regional - Solutii pentru profit

Seminar pentru IMM, la Sibiu, 17 mai 2011, Hotel Ramada: IMM Focus Regional - Solutii pentru profit

Contextul economic dificil impune aplicarea permanenta a unor solutii noi pentru eficientizarea afacerilor. De aceea, managerii au nevoie, acum mai mult decat oricand, de informatii utile si de sfaturi de specialitate despre cum sa-si adapteze activitatea la noile conditii economice, pentru a depasi dificultatile actuale. IMM FOCUS REGIONAL este o oportunitate pentru oamenii de afaceri din toata tara de a afla raspunsuri la multe din intrebarile pe care le au despre: finantarea si garantarea...

citeste mai mult

Campanie promotionala pentru biscuitii Oreo, Belvita start, Milka si Tuc - www.biscuitiimei.ro

Campanie promotionala pentru biscuitii Oreo, Belvita start, Milka si Tuc - www.biscuitiimei.ro

Marcile de biscuiti Oreo, Belvita Start, Milka si Tuc, toate apartinand companiei Kraft, sunt implicate pentru prima data in Romania intr-o promotie comuna. Inscrierea in campanie presupune achizitionarea de produse apartinand marcilor de mai sus, comercializate pe teritoriul Romaniei de catre Kraft Foods Romania. Pe site-ul www.biscuitiimei.ro se poate realiza inscrierea in campanie, important de stiut fiind faptul ca produsele participante nu au etichete sau coduri promotionale, inscrierea...

citeste mai mult

Readers Cafe se muta, in Noaptea Muzeelor, la Biblioteca Centrala Universitara

Readers Cafe se muta, in Noaptea Muzeelor, la Biblioteca Centrala Universitara

Între 14 şi 15 mai 2011, Biblioteca Centrală Universitară “Carol I” se înscrie în premieră în itinerariul cultural al Nopţii Muzeelor. Cu această ocazie, bistro-ul Readers Café se va muta în cadrul acestei clădiri, creând un spaţiu care va reda fidel  atmosfera localului. “Toţi cei care ne-au trecut pragul au apreciat locul de lectură pe care îl avem şi s-au bucurat de cărţile bune pe care le-au găsit...

citeste mai mult

Inovatia, pariul Citibank in Romania - CitiGold, Citi Value, Citi Partener si alte produse marca Citi

Inovatia, pariul Citibank in Romania - CitiGold, Citi Value, Citi Partener si alte produse marca Citi

Pe langa inovatia privind serviciile de internet, unde Romania este performera in Europa in ceea ce priveste tehnologiile disponibile pe piata, si piata bancara romaneasca a surprins in ultimii ani cu produse si servicii inovatoare. In ciuda crizei financiare sau tocmai datorita acesteia, multe banci din Romania, pe o piata competitiva cu foarte multi jucatori, s-au intrecut in lansarea de noi produse financiare, independent, in colaborare cu Visa si MasterCard sau chiar cu alte entitati din...

citeste mai mult

Regiuni, concurati si castigati - www.nutriday.ro - concurs Danone Nutriday

 Regiuni, concurati si castigati - www.nutriday.ro - concurs Danone Nutriday

Danone a lansat campania promotionala Nutriday "Regiuni, concurati si castigati!", care se va desfasura in perioada 1 mai - 30 iunie 2011. Conform regulamentului oficial de pe www.nutriday.ro, pot participa la campanie persoanele cu domiciliul sau resedinta in Romania si care, la data inscrierii, au implinit varsta de 18 ani. Produsele participante sunt: Nutriday Natural 140g, 1, 400g; Nutriday 0% 140g; Nutriday Usor 100g; Nutriday de Baut 370g; Nutriday Delicios Capsuni 125g; Nutriday...

citeste mai mult

Senior Software lanseaza SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor

 Senior Software lanseaza SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor

Senior Software lanseaza SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor. SeniorERP for Retail ofera instrumente specifice prin incorporarea SmartCash, liderul pietei de solutii software pentru magazine mici sau medii, individuale sau in retea, din Romania.   Astfel, sistemul ofera o serie de functionalitati inovatoare pentru cresterea performantei acestui canal de vanzare: interfata touch-screen, modalitati multiple de...

citeste mai mult

Perfect Tour ofera clientilor VIP destinatii de lux inedite: insula privata la cheie sau la conac printre girafe

Perfect Tour ofera clientilor VIP destinatii de lux inedite: insula privata la cheie sau la conac printre girafe

Dincolo de alegerea destinatiei propriu-zise, o vacanta de lux este caracterizata de nivelul de personalizare oferit clientului. Perfect Tour isi dedica intregul efort si toate resursele pentru indeplinirea dorintelor specifice tuturor clientilor. Luxul ca notiune de vacanta Pentru categoria de lux, Perfect Tour este singura agentie din Romania care a creat un departament dedicat exclusiv serviciilor VIP, prin intermediul caruia sunt oferite servicii high class.   Unicitatea serviciilor...

citeste mai mult

Cum depasesti competitia prin marketing online in 2011 - strategie si tactici - 26 mai 2011, World Trade Center Bucuresti

Cum depasesti competitia prin marketing online in 2011 - strategie si tactici - 26 mai 2011, World Trade Center Bucuresti

Internetul a devenit un mediu care influenteaza tot mai des activitatea si performantele companiilor din Romania. Relevanta, targetarea, costurile de media accesibile, optimizarea in timp real sunt avantaje greu de obtinut intr-o campanie de publicitate clasica. Consumatorii romani au inceput sa caute informatii si sa ia decizii online. Pentru multe categorii de produse si servicii, acest proces a devenit un pas obligatoriu in procesul de achizitie.  2011 va fi un an castigator pentru...

citeste mai mult

Noile modificari ale Codului Muncii - Legea 40 din 2011 - seminar interactiv la WTCB, 17 mai 2011

Noile modificari ale Codului Muncii - Legea 40 din 2011 - seminar interactiv la WTCB, 17 mai 2011

Piata muncii din Romania este caracterizata, in mod traditional, de rigiditate, exces de reglementare si o abordare ce vizeaza in primul rand importanta sociala a raporturilor de munca.   Angajatorii au reclamat, nu de putine ori, aspecte precum constrangerile existente in materie de angajare, procedurile greoaie aferente concedierii sau puterile excesive conferite sindicatelor.   Legea nr. 40/2011 este menita a raspunde nevoii de flexibilizare a raporturilor de munca si de creare...

citeste mai mult

Sonae Sierra - contract cu Vitantis Mall Bucuresti pentru furnizarea de servicii de inchiriere

Sonae Sierra - contract cu Vitantis Mall Bucuresti pentru furnizarea de servicii de inchiriere

Sonae Sierra a încheiat un Contract de Servicii de Închiriere cu Vitantis Mall Bucuresti, pentru asigurarea serviciilor de închiriere a spatiilor comerciale începând cu luna aprilie 2011. Astfel, Sonae Sierra va furniza servicii de închiriere pentru centrul comercial care cuprinde 56 de magazine si restaurante si deserveste sectorul 4 din Bucuresti si zonele învecinate. Printre principalele magazine ancoră deja prezente în centrul comercial cu...

citeste mai mult