• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

www.inghetatenorocoase.ro - campania Mmmplac inghetatele norocoase Nestle

www.inghetatenorocoase.ro - campania Mmmplac inghetatele norocoase Nestle

Nestle Romania a anuntat lansarea unei campanii promotionale care vizeaza promovarea inghetatelor Nestle, in perioada 1 iunie - 12 iulie 2011. Produsele participante la promotie sunt cele comercializate in Romania, branduri precum Fantastico, Nesquik, Nestea, Pirulo, Best, Hello Kitty, Transformers, Hit, Joe, Kit Kat, Top Gun, Cherry Dream, Nirvana, Maxibon, Aloma, La Cremeria - lista exacta a produselor poate fi consultata in regulamentul oficial disponibil pe site-ul web al campaniei,...

citeste mai mult

Safilar introduce pe piata din Romania o noua subcategorie pest control: solutii non toxice si ecologice

Safilar introduce pe piata din Romania o noua subcategorie pest control: solutii non toxice si ecologice

Safilar lanseaza in Romania o gama completa de produse non toxice si ecologice de combatere a daunatorilor, dar care sunt in acelasi timp si eficiente. Fenomenul de incalzire globala si schimbarile bruste de vreme, precum si orientarea consumatorilor spre produse care sa nu dauneze sanatatii si mediului inconjurator indeamna tot mai mult la solutii non toxice si ecologice de combatere a insectelor, rozatoarelor si altor daunatori. Cu acesta linie de produse, apartinand companiei suedeze...

citeste mai mult

Seminar pentru IMM, la Sibiu, 17 mai 2011, Hotel Ramada: IMM Focus Regional - Solutii pentru profit

Seminar pentru IMM, la Sibiu, 17 mai 2011, Hotel Ramada: IMM Focus Regional - Solutii pentru profit

Contextul economic dificil impune aplicarea permanenta a unor solutii noi pentru eficientizarea afacerilor. De aceea, managerii au nevoie, acum mai mult decat oricand, de informatii utile si de sfaturi de specialitate despre cum sa-si adapteze activitatea la noile conditii economice, pentru a depasi dificultatile actuale. IMM FOCUS REGIONAL este o oportunitate pentru oamenii de afaceri din toata tara de a afla raspunsuri la multe din intrebarile pe care le au despre: finantarea si garantarea...

citeste mai mult

Campanie promotionala pentru biscuitii Oreo, Belvita start, Milka si Tuc - www.biscuitiimei.ro

Campanie promotionala pentru biscuitii Oreo, Belvita start, Milka si Tuc - www.biscuitiimei.ro

Marcile de biscuiti Oreo, Belvita Start, Milka si Tuc, toate apartinand companiei Kraft, sunt implicate pentru prima data in Romania intr-o promotie comuna. Inscrierea in campanie presupune achizitionarea de produse apartinand marcilor de mai sus, comercializate pe teritoriul Romaniei de catre Kraft Foods Romania. Pe site-ul www.biscuitiimei.ro se poate realiza inscrierea in campanie, important de stiut fiind faptul ca produsele participante nu au etichete sau coduri promotionale, inscrierea...

citeste mai mult

Readers Cafe se muta, in Noaptea Muzeelor, la Biblioteca Centrala Universitara

Readers Cafe se muta, in Noaptea Muzeelor, la Biblioteca Centrala Universitara

Între 14 şi 15 mai 2011, Biblioteca Centrală Universitară “Carol I” se înscrie în premieră în itinerariul cultural al Nopţii Muzeelor. Cu această ocazie, bistro-ul Readers Café se va muta în cadrul acestei clădiri, creând un spaţiu care va reda fidel  atmosfera localului. “Toţi cei care ne-au trecut pragul au apreciat locul de lectură pe care îl avem şi s-au bucurat de cărţile bune pe care le-au găsit...

citeste mai mult

Inovatia, pariul Citibank in Romania - CitiGold, Citi Value, Citi Partener si alte produse marca Citi

Inovatia, pariul Citibank in Romania - CitiGold, Citi Value, Citi Partener si alte produse marca Citi

Pe langa inovatia privind serviciile de internet, unde Romania este performera in Europa in ceea ce priveste tehnologiile disponibile pe piata, si piata bancara romaneasca a surprins in ultimii ani cu produse si servicii inovatoare. In ciuda crizei financiare sau tocmai datorita acesteia, multe banci din Romania, pe o piata competitiva cu foarte multi jucatori, s-au intrecut in lansarea de noi produse financiare, independent, in colaborare cu Visa si MasterCard sau chiar cu alte entitati din...

citeste mai mult

Regiuni, concurati si castigati - www.nutriday.ro - concurs Danone Nutriday

 Regiuni, concurati si castigati - www.nutriday.ro - concurs Danone Nutriday

Danone a lansat campania promotionala Nutriday "Regiuni, concurati si castigati!", care se va desfasura in perioada 1 mai - 30 iunie 2011. Conform regulamentului oficial de pe www.nutriday.ro, pot participa la campanie persoanele cu domiciliul sau resedinta in Romania si care, la data inscrierii, au implinit varsta de 18 ani. Produsele participante sunt: Nutriday Natural 140g, 1, 400g; Nutriday 0% 140g; Nutriday Usor 100g; Nutriday de Baut 370g; Nutriday Delicios Capsuni 125g; Nutriday...

citeste mai mult

Senior Software lanseaza SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor

 Senior Software lanseaza SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor

Senior Software lanseaza SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor. SeniorERP for Retail ofera instrumente specifice prin incorporarea SmartCash, liderul pietei de solutii software pentru magazine mici sau medii, individuale sau in retea, din Romania.   Astfel, sistemul ofera o serie de functionalitati inovatoare pentru cresterea performantei acestui canal de vanzare: interfata touch-screen, modalitati multiple de...

citeste mai mult

Perfect Tour ofera clientilor VIP destinatii de lux inedite: insula privata la cheie sau la conac printre girafe

Perfect Tour ofera clientilor VIP destinatii de lux inedite: insula privata la cheie sau la conac printre girafe

Dincolo de alegerea destinatiei propriu-zise, o vacanta de lux este caracterizata de nivelul de personalizare oferit clientului. Perfect Tour isi dedica intregul efort si toate resursele pentru indeplinirea dorintelor specifice tuturor clientilor. Luxul ca notiune de vacanta Pentru categoria de lux, Perfect Tour este singura agentie din Romania care a creat un departament dedicat exclusiv serviciilor VIP, prin intermediul caruia sunt oferite servicii high class.   Unicitatea serviciilor...

citeste mai mult

Cum depasesti competitia prin marketing online in 2011 - strategie si tactici - 26 mai 2011, World Trade Center Bucuresti

Cum depasesti competitia prin marketing online in 2011 - strategie si tactici - 26 mai 2011, World Trade Center Bucuresti

Internetul a devenit un mediu care influenteaza tot mai des activitatea si performantele companiilor din Romania. Relevanta, targetarea, costurile de media accesibile, optimizarea in timp real sunt avantaje greu de obtinut intr-o campanie de publicitate clasica. Consumatorii romani au inceput sa caute informatii si sa ia decizii online. Pentru multe categorii de produse si servicii, acest proces a devenit un pas obligatoriu in procesul de achizitie.  2011 va fi un an castigator pentru...

citeste mai mult

Noile modificari ale Codului Muncii - Legea 40 din 2011 - seminar interactiv la WTCB, 17 mai 2011

Noile modificari ale Codului Muncii - Legea 40 din 2011 - seminar interactiv la WTCB, 17 mai 2011

Piata muncii din Romania este caracterizata, in mod traditional, de rigiditate, exces de reglementare si o abordare ce vizeaza in primul rand importanta sociala a raporturilor de munca.   Angajatorii au reclamat, nu de putine ori, aspecte precum constrangerile existente in materie de angajare, procedurile greoaie aferente concedierii sau puterile excesive conferite sindicatelor.   Legea nr. 40/2011 este menita a raspunde nevoii de flexibilizare a raporturilor de munca si de creare...

citeste mai mult

Sonae Sierra - contract cu Vitantis Mall Bucuresti pentru furnizarea de servicii de inchiriere

Sonae Sierra - contract cu Vitantis Mall Bucuresti pentru furnizarea de servicii de inchiriere

Sonae Sierra a încheiat un Contract de Servicii de Închiriere cu Vitantis Mall Bucuresti, pentru asigurarea serviciilor de închiriere a spatiilor comerciale începând cu luna aprilie 2011. Astfel, Sonae Sierra va furniza servicii de închiriere pentru centrul comercial care cuprinde 56 de magazine si restaurante si deserveste sectorul 4 din Bucuresti si zonele învecinate. Printre principalele magazine ancoră deja prezente în centrul comercial cu...

citeste mai mult

Sticla speciala pentru noul terminal al aeroportului Henri Coanda - produsa in Romania de catre Saint-Gobain Glass

Sticla speciala pentru noul terminal al aeroportului Henri Coanda - produsa in Romania de catre Saint-Gobain Glass

Întreaga suprafaţă de peste 14.500 de metri pătraţi de sticlă utilizată la construcţia noului terminal al Aeroportului Internaţional Henri Coandă, atât pentru suprafeţele vitrate exterioare, cât şi cele interioare, a fost produsă de Saint-Gobain Glass la fabrica de la Călăraşi. La realizarea faţadei exterioare s-a folosit sticla specială cu control solar, izolare fonică şi termică. “Fabrica de la Călăraşi este una dintre cele mai moderne unităţi...

citeste mai mult

Axigen 8.0 - noua platforma integrata de e-mail de la Gecad Technologies

Axigen 8.0 - noua platforma integrata de e-mail de la Gecad Technologies

GECAD Technologies, dezvoltatorul solutiilor profesionale de mesagerie electronică AXIGEN, a anuntat lansarea versiunii comerciale 8.0 a platformei sale integrate de e-mail, calendar si colaborare. AXIGEN 8.0 oferă utilizatorilor beneficiile unei interfete complete Ajax WebMail, precum si o mai bună conectivitate cu clientul de e-mail Outlook si administrare fără efort. AXIGEN 8.0 permite utilizatorilor să organizeze si să partajeze calendare, liste de sarcini si note din interfata Ajax...

citeste mai mult

Cardul de fidelitate PROFI: Banuti, pentru clienti fideli

Cardul de fidelitate PROFI: Banuti, pentru clienti fideli

Reteaua de magazine PROFI lanseaza Banuti, pentru clienti fideli, noul sau program pe baza de carduri, prin care ii rasplateste pe cei care isi fac cumparaturile in oricare dintre cele 85 de magazine ale retelei din intreaga tara. “Suntem hotarati sa le facem clientilor nostri viata cat mai usoara; astfel ei nu mai trebuie  sa-si consume timpul numarandu-si punctele de fidelitate, acum denumite Banuti, aceasta operatie fiind facuta automat de noul program. Vestea inca si mai buna...

citeste mai mult

Software Asset Management: Microsoft ajuta companiile sa isi administreze si sa isi optimizeze activele software

Software Asset Management: Microsoft ajuta companiile sa isi administreze si sa isi optimizeze activele software

Microsoft a anuntat programul Software Asset Management (SAM), un set de solutii ce permit IMM-urilor un control mai eficient asupra activelor software, simplificând managementul IT  prin optimizarea utilizării resurselor companiei. Această platformă permite clientilor si partenerilor Microsoft să evalueze activele software în functie de nevoile lor specifice. SAM înglobează o serie de procese si proceduri de business si IT care permit IMM-urilor să controleze...

citeste mai mult

Cinema City International - o noua identitate de brand si un nou logo

Cinema City International - o noua identitate de brand si un nou logo

Cinema City International, al treilea operator de cinematografe din Europa, are o noua identitate de brand, un nou logo si un nou slogan: „ENJOY!”, identitate care se va folosi de acum  si in activitatile de comunicare din Romania. Cu o crestere a veniturilor de peste 24% la nivel international in 2010, Cinema City este operatorul cinematografic numarul 1 in Europa Centrala. Cinema City Romania a devenit una dintre cele mai profitabile retele din cadrul Cinema City...

citeste mai mult

Promotional, Transart plateste TVA-ul pentru licentele achizitionate in aprilie si mai 2011

Promotional, Transart plateste TVA-ul pentru licentele achizitionate in aprilie si mai 2011

Companiile care achizitioneaza licente de la Transart, in lunile aprilie si mai 2011, beneficiaza de deducerea contravalorii TVA-ului din pretul de achizitie al licentelor. Promotia se aplica atat in cazul achizitiei de software pentru gestionarea afacerii (contabilitate, gestiune, servicii, productie) - B-ORG ERP si Neomanager, cat si in cazul achizitiei de software pentru automatizarea activitatii agentilor de teren care desfasoara activitati de vanzare (pre-sales sau van-sales)  si...

citeste mai mult

Lindab - 20% reducere la tigla metalica Nordic 400, tigla metalica cu granule minerale Lindab Roca si sistemele de jgheaburi si burlane

Lindab - 20% reducere la tigla metalica Nordic 400, tigla metalica cu granule minerale Lindab Roca si sistemele de jgheaburi si burlane

Intre 5 aprilie si 15 mai 2011, Lindab isi reconfirma rolul de "campioni ai acoperisurilor", deruland o campanie promotionala de mare amploare, dedicata segmentului rezidential. Astfel, clientii vor beneficia de 20% reducere la cele mai solicitate produse din portofoliul Lindab: sistemele de tigla metalica Nordic 400, tigla metalica cu granule minerale Lindab Roca si sistemele de jgheaburi si burlane Lindab Rainline. Oferta este valabila pentru toate culorile din paletar, in reteaua nationala...

citeste mai mult

Obiectivul Kaspersky Lab in 2011: intrarea in topul primelor trei companii de securitate endpoint din lume

Obiectivul Kaspersky Lab in 2011: intrarea in topul primelor trei companii de securitate endpoint din lume

Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, îşi anunţă intenţia de a deveni una dintre primele trei companii de securitate endpoint la nivel mondial în 2011. De asemenea, Kaspersky Lab a pregătit şi noi schimbări în structura organizaţională a companiei. „Anul acesta suntem mai aproape ca oricând să devenim una dintre primele trei companii de securitate IT la nivel global”, spune Eugene...

citeste mai mult