• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Sony VAIO Seria SE - un nou notebook Sony ultra-performant Full HD

Sony VAIO Seria SE - un nou notebook Sony ultra-performant Full HD

Sony lansează în România cel mai nou model din seria VAIO S: un notebook subţire şi uşor, cu o diagonală de 39,5 cm (15,5”). Practic, cu o greutate de numai 1,96kg, noul VAIO SE este cel mai uşor notebook de 15,5 inci de pe piaţă. Noul model oferă toate caracteristicile de performanţă şi design ale predecesorului său de 33,7cm (13,3") – adăugând un ecran mai mare potrivit pentru aplicaţii profesionale şi jocuri. Cu o doar 25mm grosime şi o...

citeste mai mult

Brand Film Festival aduce povestile de brand spuse de consumatori

Brand Film Festival aduce povestile de brand spuse de consumatori

Etapa finala Brand Film Festival, singurul festival de scurtmetraje de brand create de consumatori, are loc intre 27 si 29 septembrie in Bucuresti, Cluj, Iasi, Sibiu, Timisoara si Brasov. Proiectiile festivalului din cele 6 orase reunesc scurtmetrajele originale, create de comunitatea creativa IQads in competitiile Bergenbier si Dove Men+Care, dar si selectii tematice ale celor mai bune reclame si filme de brand din lume. Pe 27 septembrie, in prima seara de festival, Bergenbier celebreaza...

citeste mai mult

www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana

www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana

Timisoreana a anuntat lansarea unei campanii promotionale care se va desfasura intre 15.09.2011 si 15.11.2011. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in limita stocului disponibil de produse participante. Marcile si ambalajele participante sunt: berea Timisoreana de 0.5L- ambalaj de sticla, berea Timisoreana de 0.5L- ambalaj cutie(doza), berea Timisoreana 2L- ambalaj PET si berea Timisoreana 1L- ambalaj PET. Participantii la aceasta promotie trebuie sa...

citeste mai mult

www.bileteUCL.ro - ePayment mizeaza pe 75.000 de bilete vandute online la meciurile din Champions League

www.bileteUCL.ro - ePayment mizeaza pe 75.000 de bilete vandute online la meciurile din Champions League

ePayment, integrator de solutii de plata online, companie membra a grupului PayU, mizeaza pe comercializarea online a peste 75.000 de bilete la meciurile pe care FC Otelul Galati le va sustine pe teren propriu in UEFA Champions League. Biletele la toate cele 3 meciuri – cu SL Benfica, Manchester United si FC Basel – au fost puse in vanzare de miercuri, incepand cu ora 14.00, in exclusivitate prin site-ul companiei partenere Ascend Netsolutions www.bileteUCL.ro. ePayment a mai...

citeste mai mult

Email Marketing Academy - Training pentru Strategii de Succes in Email Marketing, 30 septembrie 2011

Email Marketing Academy - Training pentru Strategii de Succes in Email Marketing, 30 septembrie 2011

World Trade Center Bucuresti, in parteneriat cu White Image-Loyalty Solutions, liderul in solutii de email marketing din Romania, organizeaza in data de 30 septembrie 2011, la WTC - sala Mexico&Seoul, evenimentul Email Marketing Academy, primul training interactiv de email marketing din Romania, dedicat profesionistilor in marketing care doresc optimizarea rezultatele actiunilor de email marketing. 2011 va fi un an de succes pentru companiile care reusesc sa foloseasca eficient actiunile...

citeste mai mult

KFC, Pizza Hut si PHD au strans aproximativ 38 000 de lei pentru campania Mame bune, copii sanatosi

KFC, Pizza Hut si PHD au strans aproximativ 38 000 de lei pentru campania Mame bune, copii sanatosi

In perioada iulie-august 2011, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au sustinut campania de strangere de fonduri “Mame bune, copii sanatosi”, reusind ca, impreuna cu clientii lor, sa stranga aproape 38 000 lei,  suma care va ajunge la organizatia World Vision Romania, initiatoarea proiectului. “In Romania, asigurarea unei nutritii sanatoase a bebelusilor din comunitatile defavorizate este inca o mare problema. Ne bucuram ca am putut ajuta la strangerea de fonduri pentru...

citeste mai mult

Profi a deschis magazinul cu numarul 101, la Slobozia

Profi a deschis magazinul cu numarul 101, la Slobozia

La Slobozia s-a deschis magazinul PROFI cu numarul 101, contribuind la si mai buna servire a locuitorilor acestui oras ialomitean. “Pana la sfarsitul anului ne-am propus sa ajungem la 107 magazine, dar judecand dupa ritmul de pana acum, este foarte posibil sa depasim aceasta cifra”, a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI Rom Food. “Acest magazin aduce la indemana consumatorilor unele dintre ultimele noutati din retailul modern, fiind dotat cu vitrine asistate, un...

citeste mai mult

Autocurat.ro - servicii centralizate de spalare auto prin retea

Autocurat.ro - servicii centralizate de spalare auto prin retea

Compania S.A.S Grup, liderul pietei românesti de solutii de monitorizare auto prin GPS, a deschis o nouă linie de business: Autocurat.ro – o retea de spălătorii auto în întreaga tară, care furnizează servicii doar pe baza de abonament si numai companiilor (persoanelor juridice). „Extinderea serviciilor oferite companiilor care au parcuri auto este o strategie de business firească pentru S.A.S Grup, având în vedere faptul că, prin activitatea...

citeste mai mult

Mazda CX-5 si Mazda3 facelift, premierele Mazda la Frankfurt

Mazda CX-5 si Mazda3 facelift, premierele Mazda la Frankfurt

Ediţia actuală a Salonului Auto de la Frankfurt marchează pentru Mazda lansarea noului SUV crossover compact CX-5, primul automobil al unei noi generaţii de modele Mazda, care va integra tehnologiile inovatoare SKYACTIV şi noua temă de design „KODO – Sufletul mişcării”. A doua premieră va fi versiunea facelift a compactei Mazda3, expusă pentru prima dată în Europa. Aspectul exterior al SUV-ului sugerează dinamism şi energie, scopul declarat al designerului...

citeste mai mult

Bursele Cosmote, editia a doua - 5 burse pentru tineri

Bursele Cosmote, editia a doua - 5 burse pentru tineri

COSMOTE România lansează cea de-a doua ediţie a programului Bursele COSMOTE, proiect ce oferă 5 burse tinerilor ambiţioşi şi talentaţi. Aflat la cea de-a doua ediţie, programul se adresează tinerilor absolvenţi ai clasei a XII-a din anii 2010 şi 2011, care au fost admişi într-o instituţie de învăţământ superior de stat din România, în cadrul sesiunii de admitere din 2011. Prin intermediul acestui program de responsabilitate socială,...

citeste mai mult

pastel devine agentie de comunicare ce ofera experiente complete de brand

pastel devine agentie de comunicare ce ofera experiente complete de brand

Grupul de firme Pastel Group sărbătoreste anul acesta 5 ani de activitate si îsi reuneste toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experiential si sub denumirea comună de pastel. Agentia pastel devine astfel agentia de comunicare integrată ce oferă experiente complete de brand, se precizeaza intr-un comunicat de presa. Schimbarea a venit ca urmare a trecerii pastel într-o nouă etapă de maturitate, explica reprezentantii companiei. Identitatea actuală exprimă...

citeste mai mult

RBS Romania - finantare de 32 milioane de euro pentru Hidroelectrica

RBS Romania - finantare de 32 milioane de euro pentru Hidroelectrica

RBS România a anuntat acordarea unei finantări de 32 milioane de euro pentru Hidroelectrica, principalul producător de energie din România. Împrumutul este destinat finantării capitalului de lucru al companiei energetice si va fi înapoiat în maximum un an. "Unul dintre obiectivele strategice ale băncii se referă la construirea unor competente de consiliere dedicate acelor industrii pe care le considerăm a fi de importantă strategică pentru economia...

citeste mai mult

Investitiile subventionate - mai usor de controlat cu SocrateOpen 2.7

Investitiile subventionate - mai usor de controlat cu SocrateOpen 2.7

BITSoftware continuă politica de îmbunătătire permanentă a solutiilor sale de business si lansează versiunea 2.7 a SocrateOpen ERP&CRM, care vine cu o serie de functionalităti noi pentru companiile din productie si distributie. Solutia ERP&CRM open source furnizată de BITSoftware permite începând cu această nouă versiune, controlul complet al investitiilor subventionate. Astfel, realizarea planului de investitii, transele de subventionare si plătile...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica - creditul pentru achizitia de terenuri agricole - Radacini

Banca Comerciala Carpatica - creditul pentru achizitia de terenuri agricole - Radacini

Banca Comerciala Carpatica lanseaza creditul “Radacini” destinat achizitionarii de terenuri agricole, precum si reabilitarii acestora in vederea exploatarii agricole. Beneficiarii creditului „Radacini” pot fi producatorii agricoli persoane juridice si cei asimilati acestora, care sunt organizati conform legii si desfasoara activitati legale potrivit actului constitutiv, care nu sunt in stare de insolventa si sunt inregistrati in Registrul agricol. Rambursarea...

citeste mai mult

Facturile la utilitati, achitate prin serviciul de internet banking e-bancamea, de la Banca Romaneasca

Facturile la utilitati, achitate prin serviciul de internet banking e-bancamea, de la Banca Romaneasca

Începând cu această lună, Banca Românească oferă clienţilor cu acces la aplicaţia de internet banking “e-bancamea” posibilitatea de a-şi achita facturile la utilităţi la costuri minime. Datorită noii opţiuni “Plăţi utilităţi” introdusă în meniul de internet banking, clienţii pot plăti facturile către diverşi furnizori de telefonie fixă, mobilă, internet, cablu, energie, gaze, apă, salubritate etc. “Aplicaţia de...

citeste mai mult

Saxo Bank introduce tranzactionarea Renminbi-ului chinezesc

Saxo Bank introduce tranzactionarea Renminbi-ului chinezesc

Saxo Bank, banca daneză specializată în tranzactionări si investitii online, a anuntat astăzi, posibilitatea tranzactionării USD-CNH pe toate platformele sale de tranzactii. Clientii Saxo Bank pot de acum să speculeze pe perechea dolari americani- Renminbi chinezesc. Cotatii în timp real – de până la 3 milioane USD- vor fi disponibile în intervalul obisnuit de tranzactii de luni, începând cu 8:00 AM, ora Sydney, până vineri la 5:00 PM,...

citeste mai mult

Garanti Bank acorda credite pentru IMM in cadrul programului Mihail Kogalniceanu

Garanti Bank acorda credite pentru IMM in cadrul programului Mihail Kogalniceanu

Garanti Bank acorda credite pentru interprinderile mici si mijlocii in cadrul programului „Mihail Kogalniceanu”, cu scopul de a sustine nevoile de finantare pe termen scurt ale acestora. Clientii interesati sa acceseze credite prin programul „Mihail Kogalniceanu” vor beneficia de o dobanda calculata pe baza indicelui Robor la sase luni, plus o marja de 5%, din cuantumul careia vor achita bancii un procent de 30%, restul de 70% fiind subventionat de catre stat, in limita...

citeste mai mult

Deloitte: Romania si-a sporit ponderea de companii prezente in Top 500 Europa Centrala

Deloitte: Romania si-a sporit ponderea de companii prezente in Top 500 Europa Centrala

România si-a sporit ponderea în clasamentul primelor 500 de companii din Europa Centrală, de la 6% la aproape 8% (cu un total de 38 de companii, fată de 33 în 2010). Volumul total al veniturilor raportate de cele mai mari companii românesti a totalizat anul trecut 37,49 miliarde de euro. Clasamentul realizat anual de Deloitte Europa Centrală în 18 tări se află la a cincea editie si ia în calcul cifra de afaceri raportată de companii pentru anul...

citeste mai mult

Studiu despre energia eoliana, lansat de TPA Horwath si casa de avocatura Schoenherr si Asociatii

Studiu despre energia eoliana, lansat de TPA Horwath si casa de avocatura Schoenherr si Asociatii

TPA Horwath România si Schoenherr si Asociatii SCA anuntă publicarea unei analize detaliate a sectorului de energie eoliană din România în contextul dinamicii din spatiul european si a dezvoltării investitiilor în domeniul energiei regenerabile. Studiul „Energia Eoliană în România - 2011” indică o crestere cu 161,72% a capacitătii instalate în energia eoliană în România în perioada ianuarie-mai 2011, comparativ cu...

citeste mai mult

Cum percep romanii publicitatea - studiu GfK Romania pentru IQads

Cum percep romanii publicitatea - studiu GfK Romania pentru IQads

GfK România a realizat pentru IQads, cea mai importantă publicaţie de marcom din România, un raport de cercetare despre modul în care românii percep publicitatea. Această iniţiativă a avut rolul de a găsi insight-uri relevante despre modul în care românii se raportează la un fenomen care este deseori subiect de dezbatere, dar şi de a oferi suport pentru premisa campaniei de promovare pentru IQads, campanie care indică faptul că publicitatea este...

citeste mai mult