• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Cu sprijinul constantenilor, voluntarii Asociatiei United Hands Romania au realizat la finalul lunii aprilie 2017 o actiune de ajutorare a comunitatii din satul Nazarcea, judetul Constanta. Beneficiari au fost persoane nevoiase, zeci de copii plus parintii si bunicii lor, care au primit... citeste mai mult

Investeste acasa - campanie lansata de Imoinvest in Cluj-Napoca si Sibiu

Investeste acasa - campanie lansata de Imoinvest in Cluj-Napoca si Sibiu

Societatea de dezvoltari imobiliare IMOINVEST SA, membra a Grupului Financiar IMOFINANCE, lanseaza zilele acestea in Cluj Napoca si Sibiu campania intitulata “Investeste acasa”. "Campania „Investeste acasa” se adreseaza milioanelor de romani care traiesc si lucreaza dincolo de frontierele tarii,  dar care pastreaza in permanenta legatura cu tara, fiind atenti la noutatile, transformarile si oportunitatile care apar. Acestia pastreaza ideea revenirii in tara si...

citeste mai mult

Site-urile de reduceri au vandut de 7,65 milioane euro in primele 7 luni din 2011, in Romania

Site-urile de reduceri au vandut de 7,65 milioane euro in primele 7 luni din 2011, in Romania

Piata reducerilor de grup a atins 5,8 milioane de euro in prima jumatate a anului 2011, conform datelor culese de Redutti.ro, cel mai mare agregator al reducerilor de grup din Romania, care analizeaza toate cupoanele vandute de site-urile de acest tip in Romania. Cu tot cu luna iulie, piata de reduceri de grup a fost in 2011 de 7,65 milioane euro (32.470.166 RON). Sectorul reducerilor de grup, business relativ nou pe piata din Romania, cunoaste o crestere semnificativa, de la luna la luna....

citeste mai mult

Adeplast - in reteaua de magazine Dedeman

Adeplast - in reteaua de magazine Dedeman

Adeplast a semnat cu Dedeman un contract pentru listarea produselor sale în toată reteaua de magazine la nivel national. Începând cu 1 august 2011, pe rafturile Dedeman se afla produse Adeplast care care compun sistemele de placări, de finisare a peretilor si de termoizolatii. Mai mult, în fazele ulterioare ale colaborării celor două companii, se va urmări dezvoltarea pietei de mortare la siloz mobil, prin promovarea acestui tip produs. Obiectivul Adeplast este ca...

citeste mai mult

Plata online a facturii de intretinere la bloc - parteneriat ePayment & grupul de firme Scomet

Plata online a facturii de intretinere la bloc - parteneriat ePayment & grupul de firme Scomet

Grupul de firme Scomet, furnizor de servicii de facility management in Bucuresti, anunta introducerea modalitatii de plata online a facturii de intretinere pentru locatarii rezidenti in cele 7000 de apartamente aflate in administrarea Scomet. Proiectul a fost dezvoltat si implementat in parteneriat cu integratorul de plati online ePayment si face posibila, pentru prima data in Romania, achitarea online a facturilor la intretinere. Prima plata online din Romania a unei facturi de intretinere a...

citeste mai mult

Peste 1 milion de metri patrati de sticla in fatadele cladirilor de birouri din Bucuresti

Peste 1 milion de metri patrati de sticla in fatadele cladirilor de birouri din Bucuresti

Suprafaţa vitrată a clădirilor de birouri din Capitală depăşeşte 1 milion de metri pătraţi, potrivit estimărilor Saint-Gobain Glass România, liderul pieţei locale de sticlă. Compania a livrat aproximativ 500.000 de metri pătraţi din această suprafaţă, în principal fiind furnizate produse performante, precum sticlă cu control solar sau sticlă cu izolare termică şi fonică. Saint-Gobain Glass România a livrat mai mult de jumătate din cei aproximativ...

citeste mai mult

Kingston Digital lanseaza cititorul de carduri USB 3.0

Kingston Digital lanseaza cititorul de carduri USB 3.0

Kingston Digital Europe Ltd, afiliată la compania Kingston Technology Inc., liderul mondial independent în produse de memorie, anuntă lansarea cititorului de carduri Kingston USB 3.0 Media Reader. Noul cititor de carduri este dotat cu tehnologia USB 3.0, oferind viteze de transfer al datelor mult mai mari. Cititorul de carduri Kingston USB 3.0 Media Reader oferă suport pentru multiple formate de carduri, printre care si noul format pentru capacitate sporită, SDXC. Cu un design...

citeste mai mult

Noua oferta Romtelecom cu pachete integrate ce pot fi personalizate

Noua oferta Romtelecom cu pachete integrate ce pot fi personalizate

Incepand din 8 august 2011, serviciile de televiziune, internet şi voce oferite de Romtelecom clienţilor persoane fizice, noi sau existenţi, vor fi disponibile în pachete integrate care pot aduce reduceri de până la 33% din factura totală pentru comunicaţii şi divertisment. Pachetele pot fi personalizate în funcţie de nevoile de consum specifice fiecărui client. „Am pregătit pentru clienţi exact ceea ce ştim că aşteaptă de la noi: oferte integrate, o...

citeste mai mult

Managementul resurselor si tehnologia ajuta UPS sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil

Managementul resurselor si tehnologia ajuta UPS sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil

UPS (NYSE-UPS) a lansat cea mai recentă ediţie anuală a Raportului de Dezvoltare Durabilă, dezvăluind cum a reuşit din nou să reducă cantitatea de combustibil folosită pentru a livra fiecare colet în Statele Unite ale Americii. Volumul coletelor livrate de către UPS în SUA a crescut cu 1,8% în 2010, comparativ cu 2009, dar cantitatea de combustibil consumată per colet a fost redusă cu 3,3%. Compania a explicat îmbunătăţirea vizibilă prin folosirea...

citeste mai mult

Canalul TV History - disponibil abonatilor Romtelecom

Canalul TV History - disponibil abonatilor Romtelecom

Canalul TV History îsi extinde prezenta în România, prin lansarea pe 8 August 2011 de către unul dintre cei mai importanti operatori, Romtelecom. HISTORY va fi disponibil abonatilor Romtelecom în pachetele DTH si IPTV Extra si Maxim.  HISTORY este distribuit în Romania de AETN UK, o societate mixtă formată de A+E Networks si BSkyB.  Gazdă a unor programe precum Asii amanetului, Camionagiii gheturilor si 102 minute care au schimbat lumea, HISTORY...

citeste mai mult

Romanii, asa cum sunt. Puls si de la capat - studiu ISRA Center si SMARK Research

Romanii, asa cum sunt. Puls si de la capat - studiu ISRA Center si SMARK Research

A fost lansat „Romanii, asa cum sunt. Puls si de la capat.”, un studiu realizat de ISRA Center sub umbrela SMARK Research. Aceasta initiativa reprezinta o cercetare care radiografiaza starea de sanatate si well-being-ului romanilor, pornind de la un esantion reprezentativ la nivel national pentru zona urbana, dar si de la un esantion de medici de familie menit sa eficientizeze proiectul si sa ofere o perspectiva avizata si completa asupra subiectului.  Studiul analizeaza...

citeste mai mult

Bilete de avion prin eSKY.ro - parteneriat cu Libertatea pentru platforma de rezervari online a biletelor de avion

Bilete de avion prin eSKY.ro - parteneriat cu Libertatea pentru platforma de rezervari online a biletelor de avion

eSKY Romania a anuntat lansarea parteneriatului cu Libertatea pentru platforma de rezervari online Partner Toolkit. Astfel, pe pagina de internet a ziarului Libertatea (www.libertatea.ro) va fi disponibila o pagina dedicata numita „Bilete de avion” (la adresa biletedeavion.libertatea.ro), unde cei interesati vor gasi un motor de cautare pentru zboruri. Ramona Cojocaru, Specialist Programe Afiliere la eSKY.ro, declara: “Piata din Romania este inca tanara in ceea ce priveste...

citeste mai mult

Business Software Alliance continua lupta impotriva pirateriei si in 2011

Business Software Alliance continua lupta impotriva pirateriei si in 2011

Business Software Alliance continuă si în acest an eforturile de combatere a pirateriei software la nivel national împreună cu lucrători specializati din cadrul Inspectoratului General al Politiei Române. În ultimul an, cu sprijinul tehnic al Business Software Alliance, echipe ale Inspectoratelor Judetene de Politie, coordonate de Parchete, atât la nivel local, cât si la nivel central, au întreprins investigatii complexe cu privire la activitatea...

citeste mai mult

La orizont: avionul electric - E-Plane

La orizont: avionul electric - E-Plane

The Txchnologist, revista on-line sponsorizată de GE, încheie luna aviaţiei cu o săptămână dedicată călătoriilor în spaţiu. Revista cuprinde şi un articol îndrăzneţ (semnat de Steven Ashley) despre avionul electric - E-Plane. Confruntată cu aproape aceleaşi obligaţii privind mediul care au determinat industria auto să dezvolte maşinile electrice, industria aviatică a început să se îndrepte în aceeaşi direcţie. Într-adevăr,...

citeste mai mult

Electrolux: un frigider vechi inregistreaza un consum energetic cu pana la 80% mai mare, comparativ cu unul din clasa A+

Electrolux: un frigider vechi inregistreaza un consum energetic cu pana la 80% mai mare, comparativ cu unul din clasa A+

Conform unei analize bazate pe mai multe surse din industria de profil, aparatele frigorifice noi, eficiente energetic (clasa energetica A+ si peste), inregistreaza economii semnificative fata de aparatele vechi de 5 pana la 15 ani. Electrocasnicele sunt prezente in casele a 99% dintre romani, aparatele cel mai frecvent intalnite fiind masinile de spalat rufe, aspiratoarele, aragazurile si fiarele de calcat, frigiderele si combinele frigorifice – conform unui studiu derulat de Electrolux...

citeste mai mult

Toyota - partener al Let`s Do It, Romania, editia 2011

Toyota - partener al Let`s Do It, Romania, editia 2011

Toyota a primit recent titulatura de cel mai “verde” brand din lume, conform unui studiu realizat de catre Interbrand in colaborare cu Deloitte. Pentru a onora si a intari aceasta titulatura, Toyota Romania a hotarat sa se alature celui mai mare proiect de implicare sociala din Romania: "Let`s Do It, Romania!"  Compania sprijina initiativa in cel mai eco mod posibil: incepand cu 4 august 2011, Toyota Romania contribuie la realizarea hartii nationale a deseurilor si ofera...

citeste mai mult

Oferta speciala KFC: Pepsi gratuit la fiecare Snack Box cumparat

Oferta speciala KFC: Pepsi gratuit la fiecare Snack Box cumparat

In perioada 2 august – 5 septembrie 2011, KFC Romania ofera clientilor sai o noua oferta speciala, pentru zilele de vara: la oricare meniu Snack Box comandat primesc gratuit o bautura din gama Pepsi. Doua aripioare de pui invelite intr-o crusta crocanta sau doua fasii delicioase din piept de pui marinat sau o bucata de pui preparata dupa Reteta Originala a Colonelului Sanders, asortate cu o portie apetisanta de cartofi prajiti – sunt cele 3 variante ale binecunoscutului meniu Snack...

citeste mai mult

Listarea Romtelecom la bursa, cu sau fara Cosmote

Listarea Romtelecom la bursa, cu sau fara Cosmote

Conform acordului dintre actionarii săi, OTE si MCSI, din 1 iulie 2011, Romtelecom a procedat la selectarea si angajarea firmei de avocatură care să ofere consultantă în procesul de evaluare a principalelor optiuni ale actionarilor (fie fuziunea dintre Romtelecom si Cosmote si listarea noii entităti la bursă sau listarea directă a Romtelecom la bursă). Compania selectată este Stoica& Asociatii. Firma de avocatură va actiona ca un consultant independent, care va proteja...

citeste mai mult

Bosch se extinde in domeniul sistemelor fotovoltaice - unitate in Malaezia

Bosch se extinde in domeniul sistemelor fotovoltaice - unitate in Malaezia

Grupul Bosch planifică să se extindă pe segmentul de panouri solare fotovoltaice şi să demareze, în acest sens, construcţia unei noi unităţi de producţie în regiunea malaeziană Batu Kawan, din statul federal Penang. Investiţia se ridică la aproximativ 520 de milioane de euro şi reprezintă unul din cele mai mari proiecte din istoria companiei. „Prin această investiţie, Bosch continuă tendinţa de extindere la nivel global a activităţilor desfăşurate...

citeste mai mult

Egipt... unde incepe totul: Fan in Egipt - continuarea campaniei Redescopera Calatoriile Egiptului

Egipt... unde incepe totul: Fan in Egipt - continuarea campaniei Redescopera Calatoriile Egiptului

Campania Redescopera Calatoriile Egiptului, initiata la inceputul lunii mai 2011 de  Ministerul de Turism al Egiptului impreuna cu Autoritatea Egipteana de Turism (ETA), continua prin concursul “Fan in Egipt”, marele premiu constand intr-o excursie de sapte zile in tara piramidelor alaturi de vedetele preferate. In aceasta prima editie vedetele care vor pleca in Egipt sunt fetele de la Heaven, urmand ca la concursurile viitoare sa se alature alti artisti romani. Participantii...

citeste mai mult

Primera de la Allianz-tiriac - noul produs destinat locuintelor de pana la 85 m2

Primera de la Allianz-tiriac - noul produs destinat locuintelor de pana la 85 m2

Allianz-tiriac lansează un nou produs de asigurare a locuintei – Primera – care, în contextul apropierii termenului limită de conformare la prevederile Legii 260/2008, oferă proprietarilor de locuinte o alternativă de protectie completă. „Lansarea acestei polite se înscrie în strategia Allianz-tiriac de a oferi produse potrivite pentru fiecare client, cu un raport foarte competitiv calitate–pret. Putem spune acum că oferta de asigurări de bunuri...

citeste mai mult