• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

Oxygen PR gestioneaza contul de comunicare Accace

Oxygen PR gestioneaza contul de comunicare Accace

Oxygen PR gestionează, începând din această toamnă, strategia de comunicare a companiei Accace, unul dintre liderii în management financiar din Europa Centrală si de Est. Accace a ales Oxygen PR pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare a companiei în România, prin diferite activităti, precum media relations, comunicare corporativă, brand PR, B2B si evenimente. Oxygen PR va derula strategii de comunicare pentru a creste nivelul de...

citeste mai mult

Hartuirea si abuzul pe Internet, cele mai intalnite probleme online in Romania

Hartuirea si abuzul pe Internet, cele mai intalnite probleme online in Romania

Salvati Copiii România lansează raportul de activitate al liniei de consiliere Helpline, componentă a programului Sigur.info de promovare a sigurantei copiilor pe Internet. Helpline-ul se adresează celor care au întâmpinat probleme pe Internet si poate fi accesat prin intermediul paginii web www.sigur.info/helpline, reprezentând un serviciu gratuit de informare si consiliere privind utilizarea în sigurantă a Internetului de către copii. Pe parcursul celor doi...

citeste mai mult

Serviciul de Evaluare Financiara pentru clientii RBS care isi doresc un credit ipotecar pentru investitii imobiliare

Serviciul de Evaluare Financiara pentru clientii RBS care isi doresc un credit ipotecar pentru investitii imobiliare

RBS România anunţă introducerea unui nou serviciu gratuit, menit să îi ajute pe clienţii care doresc un credit ipotecar. Serviciul de Evaluare Financiară calculează suma maximă pentru care clientul poate deveni eligibil, în eventualitatea solicitării de către acesta a unui credit ipotecar pentru investiţii imobiliare şi sub condiţia ca banca să aprobe acordarea creditului, conform procedurii standard valabilă în momentul solicitării acestuia. Astfel,...

citeste mai mult

Contul de economii Smart Kid, pentru copii, de la Banca Comerciala Carpatica

Contul de economii Smart Kid, pentru copii, de la Banca Comerciala Carpatica

Banca Comerciala Carpatica aduce in portofoliul sau de produse adresate copiilor o noua modalitate de economisire, prin intermediul contului de economii SMART KID. SMART KID este un produs care imbina flexibilitatea unui cont curent cu dobanda unui depozit la termen fiind construit in jurul contului deschis, in lei sau euro, de catre parintii sau ocrotitorii legali. Contul poate fi constituit si de catre minorii care au depasit varsta de 14 ani cu avizul parintelui/ ocrotitorului legal, care...

citeste mai mult

Bosch - campanie aniversara cu reduceri la pachete de produse

Bosch - campanie aniversara cu reduceri la pachete de produse

La aniversarea celor 125 de ani de la înfiintarea companiei germane, Bosch oferă tuturor clientilor din România ocazia de a sărbători împreună cu Bosch si de a-si împlini dorintele "la pachet". Astfel, în cadrul unei campanii nationale ce a început săptămâna aceasta si se va încheia pe 18 decembrie 2011, la orice pachet format din cuptor si plită încorporabile Bosch primesti cadou o reducere de 12,5%. În plus, se aplică aceeasi...

citeste mai mult

Petrisor Obae - offline vs. online, cantitate vs. calitate la emisiunea Founders

Petrisor Obae - offline vs. online, cantitate vs. calitate la emisiunea Founders

Invitatul de luni de la emisiunea Founders  Petrisor Obae a facut publice povestile sale de succes in domeniul jurnalismului si a presei. Acesta  si-a  prezentat in cadrul emisiunii traseul urmat in domeniul comunicarii. In liceu, caricaturile au fost cele care l-au scos in evidenta, dar tot atunci a avut primele tentative jurnalistice. In primul an de facultate la jurnalism, invitatul emisiunii Founders a lucrat la Radio Delta, ca reporter politic, alaturi de Melania Medeleanu...

citeste mai mult

Pimp my Store - Kaspersky Lab Romania si RHS Company lanseaza concursul de retail

Pimp my Store - Kaspersky Lab Romania si RHS Company lanseaza concursul de retail

Kaspersky Lab România lansează concursul „Pimp my Store”, dedicat tuturor partenerilor RHS Company cu magazine IT. Pentru a intra în competitia cu premii de 1.000, 500 si 300 de Euro, reprezentantii magazinelor trebuie să trimită minimum trei fotografii cu spatiul de vânzare, decorat cu materialele din Kaspersky Retail Kit. Retail Kit-ul Kaspersky, care contine accesoriile necesare decorării magazinului, este disponibil gratuit la comandarea prin RHS Company a...

citeste mai mult

HP - primul sau Centru de Excelenta in domeniul tehnologiei cloud din EMEA

HP - primul sau Centru de Excelenta in domeniul tehnologiei cloud din EMEA

HP anunţă transformarea Computacenter Germania în primul Centru de Excelenţă în domeniul tehnologiei de cloud computing din regiunea EMEA. Centrele de Excelenţă HP le permit partenerilor de distribuţie să pregătească demonstraţii practice de cloud pentru clienţi, subliniind astfel potenţialul de transformare al acestora. Cu ajutorul noilor soluţii HP CloudSystem Matrix, HP 3PAR Storage System şi HP Cloud Service Automation for Matrix, Computacenter Germania are toate...

citeste mai mult

Profi - magazinul 102 in Romania, deschis in Bucuresti, pe Bd. Dacia nr. 150

Profi - magazinul 102 in Romania, deschis in Bucuresti, pe Bd. Dacia nr. 150

Reteaua de magazine PROFI a inaugurat cel de al 102-lea magazin, in Bucuresti, pe Bulevardul Dacia nr. 150, printr-un amestec de spectacol, sarbatoare de Sf.Dumitru si de Halloween si promovarea egalitatii de sanse. “Am ridicat la 18 numarul magazinelor din capitala si ne vom continua dezvoltarea in acest oras care apreciaza conceptul PROFI,” a declarat Directorul General PROFI Rom Food Pawel Musial. “Cu o suprafata totala de 700 m.p., magazinul din bulevardul Dacia si isi...

citeste mai mult

Noul storcator Philips Avance - curatare intr-un minut

Noul storcator Philips Avance - curatare intr-un minut

Toamna aceasta, Philips continuă seria de inovaţii prezentându-vă noul storcător de fructe Avance, cu un design nou şi atractiv. Acesta se curăţă într-un minut datorită sitei inovatoare şi face stoarcerea fructelor şi legumelor simplă şi rapidă. Noul storcător Philips Avance Juicer a fost creat pentru a îmbunătăţi experienţa utilizatorului de la început şi până la sfârşit şi pentru a permite stoarcerea fructelor şi a legumelor rapid,...

citeste mai mult

Bonus Debit Card - Garanti Bank face trecerea la MasterCard pentru cardurile de debit

Bonus Debit Card - Garanti Bank face trecerea la MasterCard pentru cardurile de debit

Garanti Bank a inceput procesul de transformare a cardurilor de debit din Maestro in MasterCard, aplicandu-le totodata si tehnologia cu cip. Noul card, denumit Bonus Debit Card, va avea ca si principala caracteristica acumularea unui bonus la orice achizitie achitata cu acesta. Tehnologia cu cip care va fi adaugata cardurilor de debit aduce o siguranta mai mare platilor cu cardul, deoarece informatiile inregistrate pe cip vor fi astfel mai bine protejate impotriva clonarii sau a incercarilor...

citeste mai mult

Lansarea mondiala a tramvaiului Bombardier Flexity 2 - Blackpool, Marea Britanie

Lansarea mondiala a tramvaiului Bombardier Flexity 2 - Blackpool, Marea Britanie

Bombardier a găzduit lansarea mondială a noului tramvai BOMBARDIER FLEXITY 2 în Blackpool, Marea Britanie. Orasul Blackpool si Comitatul Lancashire au achizitionat de la Bombardier cea mai avansată tehnologie din lume în domeniul tramvaielor. Scopul este de a revitaliza si reîmprospăta flotele de tramvaie traditionale din Marea Britanie. 16 tramvaie ultra-moderne FLEXITY 2 vor opera pe sinele de tramvai din Blackpool si Fleetwood. Tramvaiul FLEXITY 2 combină cea mai...

citeste mai mult

MedLife si dr. Viviana Iordache au lansat Clinica de Dermatologie Estetica - DermaLife

MedLife si dr. Viviana Iordache au lansat Clinica de Dermatologie Estetica - DermaLife

MedLife, cel mai mare operator de servicii medicale private din România, lansează Centrul de Excelentă în Dermatologie Estetică DermaLife, unul dintre cele mai mari centre de specialitate din tară, care oferă servicii integrate pentru problemele pielii. În urma unei investitii strategice de 1 milion euro, MedLife îsi extinde reteaua de centre ultraspecializate, acoperind toată gama de servicii de dermatologie estetică. Noua clinică DermaLife reuneste mai multe...

citeste mai mult

Analiza: Piata instrumentelor de scris, in crestere la inceputul anului scolar 2011

Analiza: Piata instrumentelor de scris, in crestere la inceputul anului scolar 2011

Jucătorii de pe piata instrumentelor de scris asteaptă cu nerăbdare cea mai importantă perioadă pentru ei - începerea anului scolar. Conform datelor de cercetare GfK Retail and Technology, în segmentul cash & carry si hypermarket-uri, piata de instrumente de scris din România a înregistrat o crestere de 6% în valoare, comparând  august - septembrie 2011 cu acelasi interval din 2010. Fiind caracterizati prin cumpărături ”pe ultima sută...

citeste mai mult

Bakers Digital Communication - in piata online, alaturi de V+O Communication Romania

Bakers Digital Communication - in piata online, alaturi de V+O Communication Romania

Cu un portofoliu initial de 10 clienti din domenii precum IT&C, FMCG, Real Estate, Securitate sau Divertisment, Bakers Digital Communication tinteste top 5 agentii de publicitate online până la finalul anului 2013. „Dezvoltarea V+O în România continuă prin lansarea de astăzi a Bakers Digital Communication. Echipa entuziastă si pasionată de online condusă de Costin Cocioabă precum si clientii nostri care au crezut chiar înainte de lansare în...

citeste mai mult

Solutii de tip virtualizare si cloud - la Conferinta de Tehnologie Agora

Solutii de tip virtualizare si cloud - la Conferinta de Tehnologie Agora

Agora Group organizează pe data de 26 octombrie 2011, Conferinta de Tehnologie Agora cu tema Virtualizare, Cloud Computing, IaaS, SaaS, PaaS la Hotel Intercontinental din Bucuresti, începând cu ora 9.30. Virtualizarea este o tehnică de creare a unei versiuni virtuale a caracteristicilor unui calculator, precum componentele hardware, sistemul de operare, mediul de stocare, etc. Solutiile cloud scutesc cheltuielile pentru servere, licente software, hosting, colocare, mentenantă,...

citeste mai mult

Mazda Takeri - premiera mondiala la Salonul Auto de la Tokio

Mazda Takeri - premiera mondiala la Salonul Auto de la Tokio

Mazda Motor Corporation va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Tokio modelul concept Mazda TAKERI, un sedan de clasă medie de generaţie viitoare. A doua premieră pentru piaţa din Japonia va fi noul SUV crossover CX-5, echipat cu o gamă variată de tehnologii inovative SKYACTIV. Tema standului Mazda la această ediţie a salonului este “Tehnologia de protecţie a mediului şi împingerea limitelor ale emoţiei mişcării. Atâta timp cât...

citeste mai mult

Magazin co-branded: Carrefour Express - franciza Carrefour, in colaborare cu Angst

Magazin co-branded: Carrefour Express - franciza Carrefour, in colaborare cu Angst

Grupul Carrefour în România şi societatea Angst au anuntat un parteneriat important: lansarea francizei Carrefour în România, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express. Acest parteneriat este o premieră în România în retailul românesc şi cei doi actori sunt: Angst, un brand de succes în România şi Carrefour, grupul de retail francez care este numarul unu în Europa şi al doilea în...

citeste mai mult

Noul card de credit co-branded Vodafone - Citibank, pentru abonatii Vodafone

Noul card de credit co-branded Vodafone - Citibank, pentru abonatii Vodafone

Vodafone România adaugă noi beneficii programului de loialitate destinat abonaţilor săi şi lansează, în parteneriat cu Citibank România, cel mai avantajos card cobrand de pe piaţă – Citi Vodafone Plus. Clienţii Vodafone primesc mai multe puncte de loialitate, datorită diversificării modalităţilor de acumulare a punctelor, care acum includ: utilizarea noului card Citi Vodafone Plus; achiziţionarea unui accesoriu din magazinele Vodafone şi online; folosirea...

citeste mai mult

Salvati padurile virgine - WWF cere salvarea ultimelor paduri virgine din Romania

Salvati padurile virgine - WWF cere salvarea ultimelor paduri virgine din Romania

WWF România lansează, alături de ambasadorii si sustinătorii organizatiei, campania „Salvati pădurile virgine”, cu scopul de a pune sub protectie cele 250.000 de hectare de păduri virgine din tara noastră, printre ultimele din Europa. Peste 80% dintre pădurile virgine din România nu au, în prezent, nicio formă de protectie si sunt în pericolul de a fi distruse în mod legal. „Desi salvarea pădurilor si conservarea biodiversitătii din...

citeste mai mult