• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum s-a petrecut

Cum s-a petrecut

Dupa succesul inregistrat anul trecut in ultima vineri a lunii noiembrie, magazinele din Romania au hotarat continuarea folosirii acestui brand si in acest an, nu odata ci de doua ori. Anul acesta am avut 2 Black Friday pentru a asigura satisfactia cumparatorilor care, fie nu au avut timp fie nu au avut bani pentru a profita de primul. Cele mai importante oferte au venit din partea magazinelor eMag, evoMag, Flanco, Altex si multe altele.

 

Eu am fost unul dintre cei care au asteptat startul Black Friday pentru a cumpara un televizor, impins fiind de succesul, despre care am auzit la stiri, de anul trecut. Asa ca am hotarat sa joc poker online aproape toata noaptea pentru a fi printre primii care acceseaza site-ul in momentul inceperii reducerilor. M-am abonat la multe site-uri, am vazut care ar fi reducerile si ce produse vor fi reduse datorita cataloagelor primite pe mail de la magazinele respective. Practic am fost pregatit din toate punctele de vedere pentru ceea ce urma. In momentul in care site-urile au fost puse in functiune, am intrat direct acolo unde ma interesa pentru a da comanda. 

 

A durat doar o ora si jumatate pana sa reusesc sa ajung la ultimul pas pentru a finaliza comanda, asta dupa ce am ratat cateva din televizoarele dorite deoarece nu mai erau in stoc. Nu am fost dezamagit de acest lucru, desi nu mi s-a parut normal sa se intample asa ceva.

 

Cum au reusit alte persoane sa finalizeze o comanda cand eu trebuia sa dau refresh la pagina din minut in minut? Probabil noroc chior, fiindca nu cred ca aveau internet mai bun decat cel care il aveam eu la dispozitie. Cel mai tare am fost dezamagit de anumite magazine, care practic si-au batut joc de cumparatori. Am monitorizat preturile unui anumit numar de televizoare care se incadrau in ceea ce imi doream eu timp de 1 luna inainte de startul Black Friday. La finalul lunii octombrie, am gasit televizoare reduse cu aproximativ 20%, pentru ca apoi, dupa 2 saptamani, reducerea a fost eliminata iar televizorul era la pret complet. Odata cu Black Friday, televizorul iar a fost redus, tot cu 20%, iar stocul s-a epuizat in jumatate de ora. Practic puteai cumpara acelasi televizor la acelasi pret cu o luna inainte.

 

Aceasta strategie pusa in aplicare de aceste branduri, nu voi da nume fiindca fiecare vinde ce si cum doreste, a fost gresita din punctul meu de vedere. Acei oameni care au facut greseala de a cumpara de pe aceste site-uri probabil ca au avut impresia ca fac o afacere foarte buna, fiindca e Black Friday, iar de Black Friday reducerile sunt foarte mari, deci nu au cum sa dea gres. Pe acest lucru s-au bazat si respectivii care au facut aceste schimbari de pret. La finalul zilei am reusit sa imi cumpar un televizor mergand direct intr-un magazin, fara sa ma chinui sa mai dau comanda online, si pot spune ca sunt foarte multumit deoarece pe site-urile magazinelor mari unde se anuntau reduceri irezistibile, televizorul era mai scump.

 

Sfatul meu este, inainte sa va lasati purtati de val datorita marilor reduceri promovate de anumite magazine uriase, verificati inainte ce preturi au fost, fiindca in cazul acestor magazine, Black Friday este doar o inselaciune pentru a vinde produse care, dupa spusele lor, au fost reduse drastic.

 

Radu F. Anton

Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info