Cartea scrisa de Aneta Bogdan, “Branding pe frontul de Est” va fi ~ lansata sambata, 20 noiembrie 2010, ora 15:00 la Targul de carte Gaudeamus. ~ O carte despre reputatie, impotriva curentului, scrisa de cel mai reputat si ~ mai influent nume in ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Branding pe frontul de Est, de Aneta Bogdan

Cartea scrisa de Aneta Bogdan, “Branding pe frontul de Est” va fi lansata sambata, 20 noiembrie 2010, ora 15:00 la Targul de carte Gaudeamus.
O carte despre reputatie, impotriva curentului, scrisa de cel mai reputat si mai influent nume in brandingul romanesc, dupa aproape 20 de ani de practica in marketing, comunicare si branding. Cazuistica locala unica de marketing si branding, privirea din interior asupra mediului corporatist si antreprenorial romanesc, tonul informal, curajos si nesabuit de onest — toate fac din aceasta carte o experienta intelectuala si emotionala rarisima in peisajul editorial romanesc.
Identitatea si brandingul sunt forme moderne de a adauga valoare lumii — dar nu printr-o masca, ci prin armonizarea competentelor proprii cu interesele comunitatii. Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.
“Viata noastra ar fi mai lucrativa si, in acelasi timp, mai implinita si mai aspirationala daca am intelege ca, dupa cum brandurile occidentale au ajuns la noi cu mult inainte ca Occidentul sa se instaleze in viata noastra, tot astfel brandurile romanesti sunt cele care vor vesti Occidentului, speram cat cat mai curand, intrarea noastra in randul lumii", spune Aneta Bogdan.
Cuvantul inainte al cartii este semnat de Wally Olins, parintele brandingului modern. “Ce este fascinant in efortul pe care buna mea prietena Aneta Bogdan il face de atatia ani este nu numai staruinta de a crea branduri intr-o tara in care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci si faptul ca o face cu asemenea verva, inteligenta si creativitate. Cartea Anetei va ajuta Romania sa contribuie la vitalitatea Europei”, scrie Wally Olins.
Cartea va fi pusa in vanzare in reteaua Librariilor Carturesti din toata tara.
Aneta Bogdan este Managing Partner Brandient, compania dedicata consultantei in strategie si design de brand care se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata atat in revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care rebrandingul CEC Bank, Domo, Dedeman, TVR, Europharm, Radiocom, Patria Credit etc, cat si in crearea unor branduri care au devenit referinte locale precum Fulga, Qfort, Metropotam, Brikston, Zuzu, Cuculand, portofoliile Transavia, Fabryo, Orkla Foods etc. De asemenea, Brandient acorda consultanta strategica de marketing si de brand pentru branduri multinationale precum Vodafone, GlaxoSmithKline, BRD Societe Generale, Renault, GE Money, PiraeusBank, RBS etc.
Brandient este cea mai premiata firma romaneasca la competitiile internationale de branding si design si a celebrat in 2010 cei opt ani de existenta prin lansarea “Brandient 101” — prima carte romaneasca dedicata designului de brand autohton, care aduna 101 identitati de corporatii si produse, desenate de companie.