• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Audit. O abordare integrata, editura ARC

Audit. O abordare integrata, editura ARC

Cartea este o introducere in audit pentru studentii care nu au nici o experienta semnificativa in domeniu. Ea a fost conceputa ca suport pentru un curs de un trimestru sau de un semestru din invatamintul la nivel universitar sau preuniversitar.


Acest manual poate fi folosit si ca un curs introductiv in programele de perfectionare profesionala destinate firmelor de expertiza contabila, auditorilor interni si auditorilor guvernamentali.


Principalul accent al acestei carti cade pe procesul decizional aplicat de auditori. Consideram ca cele mai importante concepte ale auditului se refera la determinarea naturii si cantitatii probelor pe care auditorul ar trebui sa le acumuleze, dupa o analiza a circumstantelor unice ale fiecarui angajament.


Daca un student in audit intelege obiectivele de atins intr-o anumita sfera de audit, circumstantele angajamentului si deciziile de luat, el ar trebui sa fie capabil sa determine probele potrivite de colectat si modul in care ar trebui evaluate probele colectate.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info