• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de Marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea "diagramelor de consens".


Avand la baza cercetari din diverse discipline (Neurologie, Sociologie, Analiza literara, Stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gandirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera. Cuprins: Sa intelegem ce se intampla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor. Cum sa "citim" gandirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens. Puterea fragila a memoriei. Marcile si povestile lor. Stimulente pentru gandirea creativa.

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Polirom, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

 

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info