• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Concurenta intr-o lume plata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Concurenta intr-o lume plata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Intr-o lume plata, totul se schimba…mai ales calitatile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu consta doar in forta companiei in sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflati secretul companiei Li & Fung, cea care si-a dovedit succesul inregistrand un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare si alte bunuri destinate marcilor de renume si retailerilor - fara a detine nici macar o singura fabrica.


Victor Fung, William Fung si Jerry Wind dezvaluie modul in care Li & Fung a inlocuit infrastructura "de moda veche" si punctele de lucru care aveau un numar imens de angajati cu o retea fluida care poate crea, fabrica si livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului in aceasta lume este un set de principii destinate "orchestrarii retelei", descris pentru prima data in aceasta carte. Autorii examineaza felul in care aceste principii pot fi aplicate in procesul de fabricare, in servicii, precum si in alte industrii. Va arata cum puteti construi si orchestra propria retea de talie mondiala.


"Lumea plata care a rezultat in urma globalizarii lanturilor de valoare determina o trecere fundamentala de la strategii si modele de afacere centrate pe companie la strategii centrate pe retea. Aceasta carte ofera o viziune revolutionara privind modul in care Li & Fung a construit modele de afaceri centrate pe retea care s-au dovedit a fi si profitabile si rezistente. Pentru directorii si analistii care se intreaba incotro ne indreptam, aceasta carte furnizeaza elementele-cheie de succes pentru strategiile bazate pe retele si inovatiile pe care autorii sunt pe cale sa le implementeze. De altfel, o realizare extraordinara!" (Paul R. Kleindorfer, Profesor in stiinta managementului, Anheuser-Busch, Scoala Wharton a Universitatii din Pennsylvania, Distins Profesor de Cercetare, INSEAD).


"Concurenta intr-o lume plata imbina intr-o maniera originala gandirea inovatoare privind structurile bazate pe concepte temeinice si binecunoscute in domenii precum planificarea afacerilor si contabilitate. Prin evidentierea principiilor de orchestrare a retelei, autorii au deschis o usa catre o schimbare incununata de succes intr-o zona in permanenta expansiune" (Lennart S. Lindegren, fost vicepresedinte, strategie, PricewaterhouseCoopers, LLP).


Momentan, intreaga lume se confrunta cu provocarea manageriala descrisa in "lumea plata" a lui Friedman. Autorii au intocmit un manual practic obligatoriu privind abordarile operationale si strategice menite sa nu va aduca doar supravietuirea, ci si succesul in aceasta lume ciudata. Ei pun sub semnul intrebarii multe notiuni traditionale de control si ceea ce inseamna intr-adevar o afacere, dar ofera si niste viziuni uimitoare bazate pe propria lor aventura in aceasta "lume plata" (Colin Crook, Presedinte, Penberen Center si fost CTO, Citicorp).

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Publica, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info