• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.

 

In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa  inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata.

 

Daca lucrati in domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie iti schimbi modul de abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu inseamna sa castigi Effie-uri sau Lei de aur. inseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei - cei care vor citi aceasta carte - s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinand in maini statueta castigatoare in timp ce vanzarile lor scad.

 

Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii in afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce invata!

 

"Cuvintele categorice si pline de sens ale lui Zyman ar putea fi sutul-in-fund de care avea nevoie aceasta industrie" (PublishersWeekly).

 

"Ce pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atata tot!" (Warren Bennis).

 

"Zyman se intoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza in piatra. El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii" (Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP).

 

"Eu sper ca aceasta carte este citita si de CEO. Vor inceta astfel sa isi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor incepe sa faca marketing adevarat" (Philip Kotler).

 

"Sergio Zyman este dur si ireverentios. Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa isi construiasca o afacere" (John J. Dooner Jr., Presedinte si CEO al McCann-Erickson Worldgroup).

 

"Sergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca intreg sistemul este defect. Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) incat sa incerce sa-l schimbe" (Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group).

Cartea, aparuta in Romania la Editura Publica, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info