• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Branding de tara Romania, editura Sigma - prezentare www.CartePremium.ro

Branding de tara Romania, editura Sigma - prezentare www.CartePremium.ro

Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania" si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.

 

Cu cateva exceptii notabile, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea ai Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii "Spiru Haret" Bucuresti, ca referate la cursul de Sociologia comunicarii, sustinut de prof.univ.dr. Emilian M. Dobrescu.

 

Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona, si una din primele, din domeniul international al brandingului.

 

Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor-student al universitatii, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.

 

Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri pline de substanta, pe care le fac tinerii – de ce nu, viitorii nostri mari specilisti in branding –, care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica.

Cartea, aparuta in Romania la Editura Sigma, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

 

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info