• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

The Tipping Point, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

The Tipping Point, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase.

 

De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii, afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii.

 

The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla. Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-selleruri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase ce se petrec in viata de zi cu zi, este sa le privim ca pe niste epidemii.

 

Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.

 

"O scriere inovatoare excelenta, un studiu neconventional su­perb al acestui fenomen atat de putin inteles, epidemia sociala". (Daily Telegraph)

 

"Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevarat exceptional, abundand in tot felul de teorii noi despre stiinta manipularii". (Aaron Gell, Tune Aut)

 

"Gladwell argumenteaza cu pasiune si elocventa in favoarea teoriei conform careia modificarile minore, atent concepute si inteligent puse in aplicare, pot declansa consecinte majore pentru indivizi, organizatii si comunitati". (Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review)

 

"Gladwell este inteligent, convingator, bine informat si provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante". (Observer UK)

 

"Dupa ce-am citit cartea aceasta, m-am gandit bine la propria mea afacere si intrevad acum mai multe oportunitati pentru activitatile la scara mica, de anvergura redusa. Merita sa fie citita de catre cei care lucreaza in marketing si de catre cei ce studiaza natura umana". (Phil Riley, Marketing UK)

 

"Avantul ideilor lui Gladwell ne captiveaza imaginatia". (Jon Garelick, Boston Phoenix)

 

"O lectura captivanta pentru cititorul obisnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperata pentru oamenii de afaceri care cauta surse de inspiratie ca sa-si transforme ideile in niste mode populare". (Publishers Weekly)

 

"Pur si simplu fascinanta si nu de putine ori surprinzatoare... e genul de carte cu care iti poti regala prietenii in saptamanile ce vin, citand tot felul de fraze stupefiante, si in plus are potentialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea sa propage o idee sau sa promoveze o campanie". (Scotland on Sunday UK)

 

"Supozitia care sta la baza cartii lui Gladwell este aceea ca miscari in aparenta subtile pot produce rezultate uluitor de ample si rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent in cercurile activistilor politici". (Timothy Noah, Washington Monthly)

 

Malcolm Gladwell ocupa pozitia 18 in clasamentul global al celor mai influenti ganditori de management Thinkers 50 - editia 2007 - inregistrand o urcare spectaculoasa cu 13 pozitii fata de editia precedenta din 2003.

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Publica, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info