• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Simply Better, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Simply Better, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, ce atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri.

 

Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere de succes nu consta in oferta de produse unice, ci in categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp si produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi. "Secretul" consta in a oferi toate acestea substantial si constant mai bine decat competitorii.

 

Ilustrand acest tip de diferentiere orientata orientata catre client prin exemple reale - din experienta a numeroare companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair - Simply Better propune managerilor un cadru de actiune pe care acestia il pot utiliza ca sa:

- inteleaga ce are de fapt valoare pentru clienti si de ce acestia cumpara marcile pe care le cumpara;

- descopere nevoi de baza inca nesatisfacute, care nu asteapta decat o solutionare eficienta;

- transforme insatisfactia clientilor intr-o imbunatatire a performantelor;

- combine cu succes abordari traditionale in strategie si inovatie cu abordari ce ies din tiparele traditionale in publicitate si comunicare;

- creeze in cadrul companiei o cultura a invatarii, in permanenta receptiva la nevoile in schimbare ale clientilor;

 

A fi unic poate aparea ca o perpectiva interesanta si atragatoare, insa nu este ceea ce va face din afacerea dumneavoastra un succes. "Simply Better" va arata cum ceele mai simple asteptari ale clientilor pot conduce la rezultate extraordinare si de durata.

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Publica, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info