• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Conform lui Kotler, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Conform lui Kotler, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Conform lui Kotler evidentiaza gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler.


Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ale acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile.


Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari ce i-au fost adresate de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul:

– procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor,

– abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes,

– pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing,

– planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing.


Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.


"Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler. Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii in marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti" – Al Ries, coautor al lucrarii "The Origin of Brands".

 

"Kotler dovedeste inca o data faptul ca gandirea sa inovatoare il face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi" - Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC.

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Brandbuilders, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info