• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Chemarea mall-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Chemarea mall-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Paco Underhill, recunoscut ca unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum.


Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului, in general, si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retail-erii in prezent, acestia avand dificila misiune de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.


O lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc. Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.


"Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant.


Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare. Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala". (The Boston Globe)

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Brandbuilders, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info