• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice", a spus Richard W. Edelman, Director Executiv Edelman PR Worldwide.


Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, "Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului" dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul ce i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acesta ii revine in exclusivitate PR-ului.


Asta deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar construirii unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.


Indrazneata si accesibila, "Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului" este menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului, cartile semnate Al Ries generand, de fiecare data, un extraordinar interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume.

 

Cartea, aparuta in Romania la Editura Brandbuilders, este disponibila pe www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri cu servicii premium.

Cititi mai multe articole din arhiva Cartea Brand Info