• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stiri brand - Nestle

Mancarea pentru copiii mici, un subiect mereu in dezbatere

Mancarea pentru copiii mici, un subiect mereu in dezbatere

Nu este usor sa fii parinte. Dincolo de partea de efort, trebuie sa iei si foarte multe decizii pentru copii, decizii de care depind sanatatea si viitorul acestora. Unul dintre subiectele foarte importante este cel legat de hranirea celor mici. Cand sa inceapa diversificarea alimentatiei? Cat de mult timp sa primeasca un copil lapte matern? Sa fie utilizat lapte de vaca, de capra sau lapte de tip formula, pentru etapa de crestere? Exista multe pareri, indiferent daca intrebi doctorii,...

citeste mai mult

Poti face stocuri de consumabile pentru bebelusi, prin comenzi online

Poti face stocuri de consumabile pentru bebelusi, prin comenzi online

Consumabilele pentru bebelusi implica cumparaturi destul de dese. Nu este deloc placut sa trebuiasca sa mergi urgent la magazin, in cautare de lapte praf sau pentru o cutie de cereale din gama preferata a copilului. Pentru a evita situatii neplacute, este bine sa faci stocuri consistente, avand grija in acelasi timp sa nu omiti sa monitorizezi data de expirare a fiecarui produs.   Cea mai simpla varianta de shopping pentru consumabile pentru bebelusi este alegerea magazinelor online de...

citeste mai mult

Lapte praf si cereale pentru copii, disponibile si in magazine online

Lapte praf si cereale pentru copii, disponibile si in magazine online

Este cunoscut faptul ca cea mai buna hrana pentru bebelus este laptele matern. Totusi, exista situatii in care mamele intampina diverse probleme si nu pot alapta sau nu o pot face la un nivel satisfacator pentru copil, care are nevoie si de hrana suplimentara. In aceste cazuri, formulele de lapte praf sunt de mare ajutor, caci reusesc macar partial sa ofere bebelusului suport pentru o crestere sanatoasa.   Mai departe, cand incepe diversificarea, parintii opteaza oricum pentru formule de...

citeste mai mult

Romeo Cazanescu - Noul Country Director al Herbalife Romania si Moldova

Romeo Cazanescu - Noul Country Director al Herbalife Romania si Moldova

Romeo Căzănescu a fost numit Country Director Herbalife România si Moldova. El preia management-ul local pentru România si Moldova de la Edyta Kurek, Vicepresedinte, Europa Centrală si de Est & Orientul Mijlociu pentru Herbalife Ltd. care, în ultimii ani, a supervizat dezvoltarea business-ului pe cele două piete.Romeo Căzănescu este un manager cu experientă,  având la activ 18 ani de experientă profesională în vânzări, marketing, strategie...

citeste mai mult

ASCENDIS isi deschide prima filiala in afara Romaniei, in Chisinau, Republica Moldova

ASCENDIS isi deschide prima filiala in afara Romaniei, in Chisinau, Republica Moldova

ASCENDIS, liderul pietei de training si consultantă în domeniul dezvoltării si formării profesionale din România, îsi deschide prima filială în afara granitelor, în Chisinău, Republica Moldova.„Lumea afacerilor din Republica Moldova este în continuă expansiune. Din ce în ce mai multe companii sunt înfiintate sau se află în curs de dezvoltare în această zonă, fie că sunt afaceri locale, ori filiale ale unor...

citeste mai mult

DB Schenker se extinde in Phoenix Logistics Center din Bucuresti

DB Schenker se extinde in Phoenix Logistics Center din Bucuresti

Operatorul international de transport si logistică, DB Schenker, a închiriat o a doua unitate de 5.200 mp în Phoenix Logistics Center, ocupând în prezent 10.400 mp - jumătate din capacitatea totală a depozitului. Jones Lang LaSalle a facilitat încheierea ambelor tranzactii cu DB Schenker (prima în 2011), în calitate de agent exclusiv de închiriere pentru centrul logistic.Phoenix Logistics Center este situat în zona consacrată pentru...

citeste mai mult

AdVenture este agentia castigatoare in urma pitch-ului Grupului CEZ in Romania

AdVenture este agentia castigatoare in urma pitch-ului Grupului CEZ in Romania

Agentia de publicitate AdVenture adauga in portofoliul sau companiile din Grupul CEZ in Romania, unul dintre cei mai puternici producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa. Selectia s-a realizat la finele anului trecut în urma unui pitch la care au participat alte 2 agentii. Pitch-ul care a avut drept obiectiv iniţierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agenţie de advertising s-a desfăşurat prin examinarea participanţilor cu un proces bine...

citeste mai mult

Grapefruit si Hello Communication au promovat fuziunea E.ON Gaz Romania si E.ON Moldova Furnizare

Grapefruit si Hello Communication au promovat fuziunea E.ON Gaz Romania si E.ON Moldova Furnizare

Companiile de furnizare de gaze naturale si electricitate ale grupului E.ON în România au fuzionat în acest an, promovarea noii entităti astfel formate, E.ON Energie România, fiind realizată de către de agentia de branding si digital Grapefruit, împreună cu agentia de publicitate Hello Communication. Construită în jurul conceptului “Energia pentru a visa”, campania media a promovat (pe suport TV, radio, print si online) beneficiile aduse de...

citeste mai mult

www.maggi.ro si www.familiifericite.ro: 500 de familii fericite - campanie Maggi

www.maggi.ro si www.familiifericite.ro: 500 de familii fericite - campanie Maggi

In perioada 18 martie - 6 mai 2011, Nestle Romania deruleaza, pentru brandul Maggi, o campanie promotionala destinata consumatorilor de produse Maggi, pe teritoriul Romaniei. Campania "MAGGI - 500 de familii fericite" vizeaza cumpararea de produse ce contin pe ambalaj un cod promotional si inscrierea codurilor prin SMS la numarul 1877 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Cosmote sau Orange) - sau pe web, la adresa www.maggi.ro (sau...

citeste mai mult

www.nescafemixuri.ro - campania Voteaza Anti-Plictiseala: garsoniera, Mini Cooper sau o vara de concerte

www.nescafemixuri.ro - campania Voteaza Anti-Plictiseala: garsoniera, Mini Cooper sau o vara de concerte

Noua promotie Nescafe propune premii inclusiv in bani (500 de lei pe ora in 70 de zile de promotie, zilnic intre orele 8:00 si 18:00), premii constand in cani Nescafe si in coduri de reincarcare in valoare de 5 euro pentru cartele prepaid, dar si marele premiu, "cel mai votat premiu antiplictiseala": garsoniera, Mini Cooper sau o vara de concerte.   Campania promotionala "Voteaza Anti-Plictiseala" a inceput pe data de 21 februarie si se va termina pe 1 mai 2011. La aceasta Campanie...

citeste mai mult

Joe Aero - batoanele de ciocolată aerată promovate de Gina Pistol şi Radu Vâlcan

Joe Aero - batoanele de ciocolată aerată promovate de Gina Pistol şi Radu Vâlcan

În spoturile premieră de la Joe Aero, Gina Pistol şi Radu Vâlcan topesc ciocolata şi povestesc despre felul în care cele peste 100.000 de bule de aer declanşează o experienţă intensă a degustării. Cele două vedete reuşesc să creeze o atmosfera senzuală şi să transforme un fenomen ştiinţific într-o descriere provocatoare. Iar motivul pentru această aventură senzorială este Joe Aero, primul baton de ciocolată aerată pe piata din Romania. Filmările...

citeste mai mult

Unisol - o noua campanie de comunicare, realizata de Cohnandjansen JWT

Unisol - o noua campanie de comunicare, realizata de Cohnandjansen JWT

Din 15 noiembrie 2010, Cohnandjansen JWT semnează noua campanie de comunicare Unisol, care se va derula pe atât pt TV, print, outdoor, cât şi în magazine. Unisol este parte din portofoliul Bunge şi lider pe segmentul mainstream al pieţei de uleiuri îmbuteliate din România.    Noua platformă creativă lansată în 15 noiembrie este “un miez de soare in viaţa ta”, având ca public-ţintă consumatorii tineri şi moderni,...

citeste mai mult

Graffiti Public Relations - trei premii Silver la Romanian PR Award 2010

Graffiti Public Relations - trei premii Silver la Romanian PR Award 2010

Graffiti Public Relations a fost distinsă cu trei premii Silver Award for Excellence la cea de-a opta ediţie a Romanian PR Award. Cu şase nominalizări pentru şase campanii diferite şi trei premii Silver Awards for Excellence, Graffiti PR continuă o tradiţie: aceea de a fi prezentă şi premiată an de an la cel mai important festival de PR al momentului din România, subliniaza reprezentantii companiei, citati de BrandInfo.ro. Cele trei campanii premiate sunt: Campania...

citeste mai mult

Burger King Fusions lanseaza Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii

Burger King Fusions lanseaza Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii

Agentia de publicitate ICON Advertising a realizat o campanie cu aroma de fructe pentru Burger King. Gama BK Fusions s-a imbogatit cu doua inghetate noi, cremoase si pline de fructe insorite, cu care clientii Burger King se pot delecta in fiecare zi: Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii. Campania se adreseaza tinerilor activi si dinamici, care iubesc distractia la fel de mult ca si deserturile racoritoare. In ton cu targetul, ICON a creat un vizual vesel si plin de culoare....

citeste mai mult

Grup Sapte este o companie care inclina foarte mult catre capitalul uman si asta m-a facut sa ma simt in siguranta - Interviu cu Florina Mihaescu, Manager Agentie Grup Sapte

Grup Sapte este o companie care inclina foarte mult catre capitalul uman si asta m-a facut sa ma simt in siguranta - Interviu cu Florina Mihaescu, Manager Agentie Grup Sapte

BrandInfo: "Suntem pe teren impreuna cu voi", "Idei proaspete", "Nimeni nu este perfect, dar echipa G7 poate fi", "Aproape de voi", "Lideri alaturi de lideri", "Perfectionare continua", "Privim spre viitor", "Dezvaluim...din experienta noastra", "Dinamismul informatiei", "Experienta dobandita". Creioneaza aceste cuvinte profilul agentiei Grup Sapte? Florina Mihaescu: Da, toate aceste expresii ne reprezinta. Suntem o echipa de oameni tineri, profesionisti, dinamici si ne construim viitorul...

citeste mai mult

Nestle Joe Bro & La Fantana, primele proiecte dezvoltate 100% in Romania de catre Cocoon

Nestle Joe Bro & La Fantana, primele proiecte dezvoltate 100% in Romania de catre Cocoon

La mai bine de un an de prezenta pe piata din Romania, Cocoon, companie internationala specializata in design si consultanta de brand, a dezvoltat integral la nivel local proiectele Joe Bro (Nestle Romania) si La Fantana. Noua gama de napolitane Joe Bro a fost lansata pe piata in luna septembrie 2008. Proiectul a implicat lansarea unei noi game de produse adresate pre-adolescentilor, ce aduc in prim plan mascota Joe Bro, un personaj dinamic, sociabil, pus pe sotii, care-i provoaca pe tinerii...

citeste mai mult

Vanzarile Nestle au crescut cu 3,4 in primele noua luni ale 2008

Vanzarile Nestle au crescut cu 3,4 in primele noua luni ale 2008

Nestle, cea mai mare companie alimentara din lume, a anuntat ca vanzarile in primele noua luni au crescut cu 3,4 la suta iar prognoza sa referitoare la cresterea venitului anual a fost majorata, datorita preturilor mai ridicate care vor acoperi costurile pentru zahar, cafea si cacao, transmite Bloomberg. Actiunile Nestle au crescut cu 5,2 la suta la bursa din Zurich. Actiunile companiei elvetiene au pierdut 13 la suta in ultimul an. In perioada ianuarie-septembrie 2008, vanzarile Nestle au...

citeste mai mult

Nestle a avut un profit de peste 10 miliarde franci, in 2007

Nestle a avut un profit de peste 10 miliarde franci, in 2007

Grupul elvetian din industria alimentara Nestle a inregistrat un profit net de 10,6 miliarde franci elvetieni in 2007, cu un volum de vanzari de 107,6 miliarde franci elvetieni, fata de 98 miliarde franciau anuntat reprezentanti ai companiei, la sediul Nestle din Vevey. Nestle a cheltuit pentru dezvoltare 1,9 miliarde CHF, in 2007, in cele 23 de centre mondiale de cercetare, in care lucreaza 5000 de angajati. Grupul acopera la nivel mondial o cota de piata de 1,7 la suta din totalul vanzarilor...

citeste mai mult