• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stiri brand - Mol

Cardurile de fidelitate, utilizate de mari companii din diverse industrii

Cardurile de fidelitate, utilizate de mari companii din diverse industrii

Exista multe exemple de succes despre utilizarea cardurilor de fidelitate in retele de retail din diverse industrii. Unul dintre exemplele de notorietate este cel al farmaciilor, unde aceasta metoda de fidelizare este extrem de utilizata de majoritatea retelelor de profil.    Sensiblu s-a remarcat prin numarul mare de carduri emise, ceea ce i-a si oferit posibilitatea de crestere atat de puternica pe piata. Alte retele de farmacii care utilizeaza in prezent "reteta" cardurilor de...

citeste mai mult

ASCENDIS isi deschide prima filiala in afara Romaniei, in Chisinau, Republica Moldova

ASCENDIS isi deschide prima filiala in afara Romaniei, in Chisinau, Republica Moldova

ASCENDIS, liderul pietei de training si consultantă în domeniul dezvoltării si formării profesionale din România, îsi deschide prima filială în afara granitelor, în Chisinău, Republica Moldova.„Lumea afacerilor din Republica Moldova este în continuă expansiune. Din ce în ce mai multe companii sunt înfiintate sau se află în curs de dezvoltare în această zonă, fie că sunt afaceri locale, ori filiale ale unor...

citeste mai mult

Cei mai mediatizati CEO din companiile romanesti

Cei mai mediatizati CEO din companiile romanesti

mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare, prezintă cei mai mediatizati CEO din cele mai importante companii din România, selectate din cinci sectoare de piată (auto, carburanti, telecom, asigurări, bănci), din perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012. Astfel, studiul “sefii din economia românească în media” îl clasează pe Dominic Bruynseels, CEO al BCR, pe primul loc în topul celor...

citeste mai mult

Promotie MOL: produse Victorinox la preturi speciale pentru clientii benzinariilor MOL

Promotie MOL: produse Victorinox la preturi speciale pentru clientii benzinariilor MOL

MOL România derulează în perioada 11 iulie - 23 octombrie 2011 o nouă promoţie destinată clienţilor săi. Alimentând în benzinăriile MOL pot fi achiziţionate produse Victorinox la preţuri speciale. Succesul Victorinox a început în 1897 atunci când a fost lansat "“Officer`s Knife”. De-a lungul istoriei de peste 100 de ani, produsele Victorinox continuă să fie renumite pentru calitatea lor, fiecare briceag care iese din producţie...

citeste mai mult

Mol: statul isi doreste sa rascumpere actiuni ale companiei

Mol: statul isi doreste sa rascumpere actiuni ale companiei

Guvernul ungar a demarat discuţiile cu grupul petrolier rus Surgutneftegaz cu privire la răscumpărarea pachetului de 21,2% din acţiunile companiei energetice maghiare MOL, a anunţat Ministerul ungar al Dezvoltării, transmite Reuters, citata de Agerpres si www.BrandInfo.ro. "Guvernul ungar este decis să promoveze interesul naţional în orice domeniu strategic, iar guvernul consideră că sectorul energetic este un domeniu cheie în acest sens şi ar trebui să...

citeste mai mult

MOL Group: a fost realizat un pas major catre realizarea proiectului Nabucco

MOL Group: a fost realizat un pas major catre realizarea proiectului Nabucco

Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), Banca Europeană de Investiţii (BEI), IFC  - membră a World Bank Group – acţionarii Nabucco şi NABUCCO Gas Pipeline International GmbH au semnat azi scrisoarea de mandat. Semnarea documentului de către cele trei Instituţii Financiare Internaţionale (IFI) marchează startul procesului de evaluare a proiectului Nabucco, etapă necesară în vederea obţinerii unui potenţial pachet de finanţare de până la...

citeste mai mult

Romanian PR Award - inscriere pana pe 14 Septembrie 2010

Romanian PR Award - inscriere pana pe 14 Septembrie 2010

Cea de-a 8-a editie a Romanian PR Award isi prelungeste data limita de inscrieri in competitie. Agentii de PR, companii, ONG-uri si institutii de stat se pot inscrie la PR Award pana marti, 14 septembrie 2010, ora 18.00. Studentii sunt asteptati sa-si depuna aplicatiile tot pana la aceasta data. In competitie pot fi inscrise una sau mai multe campanii in cadrul sectiunilor: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru...

citeste mai mult

Carburant cadou într-o campanie derulată de către importatorul mărcii Honda în România

Carburant cadou într-o campanie derulată de către importatorul mărcii Honda în România

Timp de trei luni, începând din data de 2 august, Honda Trading România, importatorul mărcii auto japoneze pe plan local, va demara o nouă campanie prin care cumpărătorul oricărui model Accord sau Civic Sedan poate primi cadou sute de litri de carburant, anunţă compania într-un comunicat de presă.  Astfel, în perioada 2 august - 31 octombrie, prin noua campanie intitulată 'Honda Carburant Cadou', la achiziţionarea oricărui model Accord sau Civic...

citeste mai mult

Burger King Fusions lanseaza Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii

Burger King Fusions lanseaza Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii

Agentia de publicitate ICON Advertising a realizat o campanie cu aroma de fructe pentru Burger King. Gama BK Fusions s-a imbogatit cu doua inghetate noi, cremoase si pline de fructe insorite, cu care clientii Burger King se pot delecta in fiecare zi: Capsuni cu bobite crocante si Mango cu fructul pasiunii. Campania se adreseaza tinerilor activi si dinamici, care iubesc distractia la fel de mult ca si deserturile racoritoare. In ton cu targetul, ICON a creat un vizual vesel si plin de culoare....

citeste mai mult

ICON Advertising semneaza rebranding-ul Porsche Finance Group Romania

ICON Advertising semneaza rebranding-ul Porsche Finance Group Romania

Necesitatea unui rebranding a inceput sa se faca simtita in primul rand datorita faptului ca denumirea oficiala “Porsche Bank” nu permitea comunicarea sub un brand umbrela pentru toate companiile si produsele grupului financiar - leasing financiar si operational , credit  auto, asigurari, management de flota, se precizeaza intr-un comunicat remis SMARTfinancial.ro si BrandInfo.ro. Punctul de plecare al proiectului a fost realizarea siglei Porsche Finance Group Romania si a...

citeste mai mult

Vanzarile Mol Romania au scazut cu 5,8% in trimestrul I al 2009

Vanzarile Mol Romania au scazut cu 5,8% in trimestrul I al 2009

Volumul total de carburant vandut de Mol Romania in primul trimestru al anului 2009 a scazut cu 5,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Scaderea a fost in mare parte generata de efectele crizei economice. Partial, descresterea este explicabila si prin faptul ca in primul trimestru al anului 2008, portofoliul de produse al Mol Romania includea si benzina cu plumb, Eco Premium, produs care a fost retras la 1 aprilie 2008. Fara aceasta reducere a portofoliului, scaderea din primul...

citeste mai mult

Mol Romania si-a dublat numarul de utilizatori de card MultiBonus in trimestrul I al 2009

Mol Romania si-a dublat numarul de utilizatori de card MultiBonus in trimestrul I al 2009

Mol Romania, singura companie de retail de carburanti care are un sistem de loializare pe baza de card, MultiBonus, a inregistrat dublarea numarului posesorilor de card MultiBonus in primele 3 luni ale anului 2009, comparativ cu aceeasi perioada din 2008. "Suntem singura retea de benzinarii din Romania care recompenseaza loialitatea clientilor si facem acest lucru de mai bine de patru ani. Perseverenta noastra a generat un raspuns pe masura din partea celor care intra in benzinariile Mol,...

citeste mai mult

MOL Romania si Fundatia pentru Comunitate au lansat a patra editie a programului Pot ajuta

MOL Romania si Fundatia pentru Comunitate au lansat a patra editie a  programului Pot ajuta

MOL Romania in parteneriat cu Fundatia pentru Comunitate anunta inceperea programului de promovare a talentelor, "Pot ajuta?", initiativa aflata in 2009 la cea de-a patra editie consecutiva.  Programul este national si este deschis tinerilor cu varsta cuprinsa intre 8 si 18 ani si performante deosebite in sport sau arta. Acestia pot aplica in cadrul programului in perioada 4 mai - 12 iunie. Pentru a obtine o sponsorizare in cadrul programului MOL "Pot ajuta?", tinerii pot aplica atat...

citeste mai mult

ICON Advertising s-a lansat online printr-un viral cu coada

ICON Advertising s-a lansat online printr-un viral cu coada

ICON Advertising s-a relansat in mediul online romanesc. Noul site este www.iconadv.ro si contine toate datele care ar trebui stiute despre companie. "Varianta de comunicare pe care am ales-o pentru a ne anunta poposirea in online este viralul. Ne-am legat cozi de pantaloni si ne-am lasat filmati. S-a lucrat un week-end intreg pentru a filma spotul menit sa comunice lansarea pe web a companiei". "Ideea ne-a venit in momentul in care cautam o modalitate mai putin conventionala de a ne anunta...

citeste mai mult

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV, grupul energetic lider in centura de crestere europeana, a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL (22.179.488 actiuni MOL) companiei Surgutneftegas, pentru o suma totala de 1.400 milioane euro. Odata cu finalizarea tranzactiei, OMV nu va mai detine actiuni in cadrul grupului ungar de petrol si gaze. Ca urmare a restrictiilor impuse de Uniunea Europeana, precum si a votului negativ al conducerii MOL, OMV a incheiat, in august 2008, procedurile intreprinse in vederea fuziunii....

citeste mai mult

Mol a deschis o noua benzinarie la Barlad

Mol a deschis o noua benzinarie la Barlad

O noua benzinarie Mol a fost inaugurata in estul tarii, la iesirea din Barlad, inspre Vaslui. Investitia totala pentru noua unitate se ridica la aproximativ un milion de euro, in aceasta suma nefiind inclus costul terenului. Statia va aduce un plus de valoare atat clientilor barladeni, cat si celor care tranziteaza localitatea, in drum spre Iasi sau Chisinau (prin Crasna). In aceeasi regiune, Mol a deschis anul trecut alte trei benzinarii: una in Iasi si doua in Vaslui. "Ne-am propus sa avem o...

citeste mai mult

Mol Romania a inregistrat o cifra de afaceri in crestere cu 11% in 2008

Mol Romania a inregistrat o cifra de afaceri in crestere cu 11% in 2008

Vanzarile de carburant ale Mol Romania (exprimate in litri) au crescut in 2008 cu 2% fata de anul precedent, iar cifra de afaceri a companiei a crescut cu 11%, ajungand la aproximativ 590 milioane euro. Investitiile realizate de Mol Romania in 2008 pentru dezvoltarea retelei au crescut cu aproape 30% comparativ cu anul 2007. "Anul trecut, Mol Romania a fost prima companie care a hotarat sa ofere doar carburanti de calitate superioara, prin retragerea de pe piata a benzinei cu plumb, incepand...

citeste mai mult

Mol Romania a inaugurat o noua benzinarie la Bors

Mol Romania a inaugurat o noua benzinarie la Bors

Mol Romania a investit circa 2,5 milioane de euro in doua proiecte importante: o noua benzinarie inaugurata la Bors si dotarea depozitului de carburant pe care compania il detine in Tileagd cu un sistem computerizat de incarcare a autocisternelor (COTAS). "Investitiile recent inaugurate la Bors si Tileagd demonstreaza o data in plus ca ne-am asumat un angajament pe termen lung pe piata din Romania si ca activitatea noastra este durabila si eficienta. Noua benzinarie va reprezenta un sprijin...

citeste mai mult

Mol Romania a oferit 580.000 de carduri de fidelitate MultiBonus

Mol Romania a oferit 580.000 de carduri de fidelitate MultiBonus

Mol Romania a atins un numar de 580.000 de utilizatori de carduri de fidelitate emise de la lansarea programului MultiBonus, in 2005. Mol este singura companie de pe piata de retail de carburanti din Romania care a lansat un card de fidelitate pentru persone fizice. Posesorii de card MultiBonus pot acumula, in functie de valoarea cumparaturilor efectuate in statiile Mol, puncte care pot fi schimbate ulterior in produse si/sau servicii disponibile atat in benzinariile Mol, cat si in catalogul...

citeste mai mult

Mol si Lafarge, in parteneriat

Mol si Lafarge, in parteneriat

Mol si Lafarge au semnat un acord pe trei ani, prin care Mol se angajeaza sa furnizeze motorina conform cu standardele Euro 5, care integreaza 4% biocomponenti, pentru toate activitatile Lafarge in Romania: ciment, agregate si betoane si gips. Acordul prevede livrarea en-gros de motorina la cele aproximativ 40 de site-uri operationale Lafarge din Romania, ceea ce reprezinta circa 6 milioane litri pe an, cu respectarea standardelor de calitate ale Uniunii Europene. "Parteneriatul cu Lafarge ne...

citeste mai mult