• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stiri brand - z

Albalact a achizitionat 77 la suta din actiunile Raraul

Albalact a achizitionat 77 la suta din actiunile Raraul

Producatorul de lapte si produse lactate Albalact Alba Iulia a achizitionat 77 la suta din actiunile societatii Raraul S.A Campulung Moldovenesc, intentionand sa investeasca peste doua milioane de euro pentru cresterea productiei de branzeturi in fabrica Raraul, informeaza un comunicat al Albalact. "Planurile initiale au fost de a construi inca o fabrica noua pentru productia de branzeturi, dar, dupa experienta proiectului greenfield de la Oiejdea care a presupus mult timp, depasirea bugetului...

citeste mai mult

ZU, pe calea undelor din 29 septembrie 2008

ZU, pe calea undelor din 29 septembrie 2008

Si revelatia s-a produs. Agentiile de publicitate romanesti au inceput sa "abuzeze" de tehnicile inedite de comunicare a evenimentelor, bazate pe incitarea curiozitatii publicului.   Teasing-ul este o campanie promotionala in mai multe etape, ce solicita in mod particular atentia publicului, prezentata intr-o maniera enigmatica, picanta sau de suspans si care, prin indiciile si explicatiile vagi pe care le ofera, cauta sa incite curiozitatea publicului. Acesta asteapta cu nerabdare...

citeste mai mult