o
  • EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stiri brand - o

BCR reduce dobanzile la creditele ipotecare in lei

BCR reduce dobanzile la creditele ipotecare in lei

Banca Comercială Romană (BCR) reduce dobanda la creditele garantate cu ipotecă imobiliară acordate în LEI - Casa Mea şi Maxicredit - pentru clientii retail cu 0,4 puncte procentuale. „Oferim clienţilor noştri o dobândă specială incepand de la 8,67% dobândă variabila pe toată perioadă de creditare (DAE 9,12%) şi 8,9% dobândă fixă pe primii 5 ani, ulterior variabilă (DAE 9,23%) pentru creditele pentru casa în lei. Totodata venim in sprijinul...

citeste mai mult

Omniasig Vienna Insurance Group - asigurarea privata de sanatate Omnisana, cu serviciul multiclinic

Omniasig Vienna Insurance Group - asigurarea privata de sanatate Omnisana, cu serviciul multiclinic

Omniasig Vienna Insurance Group lansează asigurarea privată de sănătate Omnisana, produs inovativ pe piata de asigurări din România,  care oferă asiguratilor servicii de sănătate multiclinic, incluzând accesul la o gamă foarte vastă de specializări medicale, programări si consiliere telefonică din partea personalului medical. Prin achizitionarea unei polite Omnisana, asiguratul beneficiază de examinări medicale, servicii ambulatorii paraclinice, servicii clinice...

citeste mai mult

Lowe&Partners si Omniasig VIG lanseaza primul Casco din Romania de tip All Risk

Lowe&Partners si Omniasig VIG lanseaza primul Casco din Romania de tip All Risk

Lowe&Partners a dezvoltat campania de lansare a unui produs revolutionar, unic pe piata de asigurări din România, Viva Casco de tip “All Risk” din portofoliul Omniasig VIG, liderul pietei de asigurări.Ideea campaniei realizate de Lowe&Partners a pornit de la legătura emotională ce se creează între soferi si masinile lor. soferii fac orice pentru masina lor: o curătă, o protejează, o tunează si mai presus de toate, o asigură. Astfel, Lowe&Partners a...

citeste mai mult

Cei mai mediatizati CEO din companiile romanesti

Cei mai mediatizati CEO din companiile romanesti

mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare, prezintă cei mai mediatizati CEO din cele mai importante companii din România, selectate din cinci sectoare de piată (auto, carburanti, telecom, asigurări, bănci), din perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012. Astfel, studiul “sefii din economia românească în media” îl clasează pe Dominic Bruynseels, CEO al BCR, pe primul loc în topul celor...

citeste mai mult

Omniasig - profit brut de 52,73 milioane lei in 2009

Omniasig - profit brut de 52,73 milioane lei in 2009

Compania de asigurări Omniasig Vienna Insurance Group a reuşit în cursul anului 2009 să îşi menţină rezultatele la un nivel stabil, în pofida condiţiilor economice nefavorabile, încheind anul cu un profit brut de 52,73 milioane lei. Conform unui comunicat al companiei, pe baza rezultatelor preliminarii, valoarea primelor brute subscrise în 2009 a fost, conform standardelor IFRS, de 1,114 miliarde lei, cu 5,68 la sută mai mici ca în 2008. Scăderea de...

citeste mai mult

Grupul Clal Israel a vandut Clal Romania cu 500.000 euro

Grupul Clal Israel a vandut Clal Romania cu 500.000 euro

Grupul Clal Israel a vandut Clal Romania unui grup de oameni de afaceri locali pentru suma de 500.000 euro. Detaliile despre structura actionariatului vor fi facute publice ulterior incheierii procedurile de validare din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, estimate a se finaliza in urmatoarea perioada. Conform acordului de vanzare a companiei, portofoliul in vigoare va fi preluat in perioada urmatoare de societatea de asigurari S.C. Omniasig Vienna Insurance Grup. Clal Tel Aviv a...

citeste mai mult

Omniasig are un nou Centru de Daune la Pitesti

Omniasig are un nou Centru de Daune la Pitesti

Omniasig Vienna Insurance Group a deschis un Centru de Daune la Pitesti, noua unitate functionand in parteneriat si in sediu comun cu Biroul Politiei Rutiere de Accidente Usoare, informeaza un comunicat al companiei. Noul Centru de Daune din Pitesti apartine de sucursala Omniasig Arges, care are in prezent 70 de angajati, isi desfasoara activitatea in cinci agentii si in trei puncte de lucru si este una dintre cele mai importante unitati ale companiei. Pe langa cele din Pitesti si Bucuresti,...

citeste mai mult

Vienna Insurance Group a inregistrat o crestere de peste 34%, in trimestrul III al 2008

Vienna Insurance Group a inregistrat o crestere de peste 34%, in trimestrul III al 2008

Companiile apartinand concernului Vienna Insurance Group au reusit sa-si fortifice pozitia de pe piata de profil din Romania, in trimestrul III al anului 2008 inregistrand o crestere substantiala, de peste 34 %, se arata intr-un comunicat al grupului. "Romania este una dintre pietele de baza ale Vienna Insurance Group. Fiind o companie de asigurari retail, VIG nu este afectata in nici un fel de conjunctura nefavorabila presupusa, dimpotriva, cursul de crestere a companiilor noastre din aceasta...

citeste mai mult

Profitul Vienna Insurance Group a crescut cu 33,9 la suta in prima jumatate a lui 2008

Profitul Vienna Insurance Group a crescut cu 33,9 la suta in prima jumatate a lui 2008

Vienna Insurance Group a realizat in primele sase luni din 2008 o crestere cu 20,7 la suta a primelor brute subscrise, in valoare de 4,22 miliarde de euro, comparativ cu perioada similara din 2007, se arata intr-un comunicat al grupului austriac de asigurari. In prima jumatate a acestui an profitul consolidat, inainte de taxe al grupului austriac de asigurari a crescut cu 33,9 la suta, la 288,34 milioane de euro, fata de 2007. In perioada ianuarie-iunie 2008 companiile de asigurari detinute de...

citeste mai mult